Toledo Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 (Редактирано) Добър двигател ли е 2.0 TDI? а гледал ли си цените на 1.8ТФСИ ? би трябвало да са по-ниски от дизела, казват че разхода им е почти еднакъв ... а пък с една газова става баси и евтината острилка, няма да имаш и драмите с мултитроника, щото повечето са с ръчка Редактирано 24 Юли 2012 от Toledo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 а гледал ли си цените на 1.8ТФСИ ? Колегата се е спрял на конкретен модел, иска да е тънкана. Вървенето не му е приоритет.1,8тфси харчи поне литър повече а тва на 10 000 км си е цифра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 24 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 Не, не, газова абсурд!Подобна кола заслужава само качествено гориво и безкомпромисна поддръжка при доказани майстори! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 ...Подобна кола заслужава само качествено гориво и безкомпромисна поддръжка при доказани майстори!Абсолютно вярно си е тва. А ако случайно се появи проблем, се оправя на момента, дори ако трябва нощно време. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 24 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 А по въпроса със салона как стоят нещата? Като гледам има много възможности, но най-рядко срещаната е кожа с подгряване в цвят Daytona Red (не съм сигурен, но е много готино червено). Обаче моделите с такъв салон са чувствително по-скъпи. Това ли е най-премиум? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 Абсолютно вярно си е тва. А ако случайно се появи проблем, се оправя на момента, дори ако трябва нощно време.Или нощно време в планината. Вика се дежурната група на Порше и на място се сменят обтегачите на веригите. Никакви компромиси. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 Абе май са го оправили мултитроника от по-новото поколение.Някъде бях чел, че по стария мултитроник правел проблеми, а новия не.Това е "неоправимо" поради принципа на работа. Вариатор не може да предава голям въртящ момент и няма и как да се конструира стабилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 Е ми тогава или нова кола, или такава още в гаранция, та като се прецака да го сменят гаранционно.Другия вариант е ръчна скоростна кутия, ама пък го няма кефа от мултитроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 на тоя двигател не му е задължителна премиум кожа, читав звук си требва, така като чета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 за 20к толкова, по-хубавият звук струва повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JVV Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 Верно ли ги има вече по 10 евра тия коли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 10 000 - 12 000 евра са първите бройки от 2009 на минимум 200 000 км ... Хубава Б8-ца на малко километри, quattro и добри екстри струва двойно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JVV Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 С навигация колко вървят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 (Редактирано) Влизате в мобиле.де, задавате навигация към предпочитанията и излизат, ако става въпрос за секънд ненд.Ако за нова говорим в ауди.бг има ценова листа с екстрите. Редактирано 24 Юли 2012 от asenovb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 Според Този тест на 100 000 км, проблема с мултитроника остава и при Б8 след като при километри 62000 се е наложило смяна на скоростната кутия!Не се препоръчва Б8 2.0 Тди с Мултитроник. За съжаление старите болежки на Ауди си остават и при този модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 С навигация колко вървят?Проблема е, че голямата навигация си е рядка екстра в Б8 ... дори за S4 Б8 тя е опция... това за кола с базова цена 60 000 Евро с ДДС аз лично трудно го приемам Но 2.0 ТФСИ quattro с голямата навигация + MMI High + Кожа е над 22 000 Евро в момента Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 Я кажете нещо за моторите. 2,0тди разбрах, че има вариант с 8 клапанова и с 16 клапанова глава. Като 8v бил по-надеждният вариант. Той монтира ли се на А4 или само на А3? Да знае човек поне да избере по-малкото зло ако все пак се спре на вариант с 2,0тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 що по-малкото зло ве, и тия ли пукат глави баси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 (Редактирано) В Б8 2.0 TDI (common rail) няма осем клапанови мотори - всички са 16 клапана (5 мотора от 88 до 125 киловата) - това са коли след 2009 г.В Б7, където моторите са помпа-дюза има и 8 клапанови, като те са за предпочитане, защото при 8 клапановите няма balace shaft модул в картера. Отделно има някои, които са със Сименс дюзи (умират внезапно без предизвестие и това е мноооого дразнещо за собственика), онази прочута тема за пукнатите глави и т.н. - всичко това се отнася за ПД моторите При CommonRail моторите баланс шафта е от новия модел - задвижването на маслената помпа е със зъбни колела ,а не с верига и обтегач .. съответно не би трябвало да има проблем с негоАко кажеш каква точно А3-ка искаш като година, мога да погледна дали има 8 клапанови мотори Редактирано 24 Юли 2012 от BECKO 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 За А3 8Р. Кои години са с по-читавия мотор и евентуално неговия код? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 Открих осем 4 цилиндрови дизела, които се влагат в 8P:BLS BKC BXE - 1,9 TDI BMM - 2.0 TDI 2 valvesAZV BKD BMN BUY - 2.0 TDI 4 valvesПредполагам, че най-прости здрави ще са 1,9 ТДИ-тата.. но те са и най-малко коне (105 к.с.)... освен това видях, че 16 клапановите напречни мотори в тая тройка нямат balance shaft модул, съответно този "потенциален" проблем отпада Остава да прочетеш темата за спуканите глави в Шкода форума и ще си подготвен с нужната информация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 Мерси Веско. Точно тая тема четях в шкодата. Конете не са чак толкова проблем при 1,9тди, по-скоро кофтито е, че са постни та постни от към екстри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 Мерси Веско. Точно тая тема четях в шкодата. Конете не са чак толкова проблем при 1,9тди, по-скоро кофтито е, че са постни та постни от към екстри. И аз искам базов двигател с всички екстри ама нема балъци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 Ако искаш дизелова А3-ка нямаш много опции. Или малкия душегуб или базовия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 Еми нема угодия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване