Jump to content

Recommended Posts

Добър двигател ли е 2.0 TDI?

а гледал ли си цените на 1.8ТФСИ ? би трябвало да са по-ниски от дизела, казват че разхода им е почти еднакъв ... а пък с една газова става баси и евтината острилка, няма да имаш и драмите с мултитроника, щото повечето са с ръчка

Редактирано от Toledo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а гледал ли си цените на 1.8ТФСИ ?

Колегата се е спрял на конкретен модел, иска да е тънкана. Вървенето не му е приоритет.

1,8тфси харчи поне литър повече а тва на 10 000 км си е цифра. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Подобна кола заслужава само качествено гориво и безкомпромисна поддръжка при доказани майстори!

Абсолютно вярно си е тва. А ако случайно се появи проблем, се оправя на момента, дори ако трябва нощно време.

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А по въпроса със салона как стоят нещата? Като гледам има много възможности, но най-рядко срещаната е кожа с подгряване в цвят Daytona Red (не съм сигурен, но е много готино червено). Обаче моделите с такъв салон са чувствително по-скъпи. Това ли е най-премиум?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно вярно си е тва. А ако случайно се появи проблем, се оправя на момента, дори ако трябва нощно време.

Или нощно време в планината. Вика се дежурната група на Порше и на място се сменят обтегачите на веригите. Никакви компромиси.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе май са го оправили мултитроника от по-новото поколение.

Някъде бях чел, че по стария мултитроник правел проблеми, а новия не.

Това е "неоправимо" поради принципа на работа. Вариатор не може да предава голям въртящ момент и няма и как да се конструира стабилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ми тогава или нова кола, или такава още в гаранция, та като се прецака да го сменят гаранционно.

Другия вариант е ръчна скоростна кутия, ама пък го няма кефа от мултитроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влизате в мобиле.де, задавате навигация към предпочитанията и излизат, ако става въпрос за секънд ненд.

Ако за нова говорим в ауди.бг има ценова листа с екстрите. zustimm.gif

Редактирано от asenovb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според Този тест на 100 000 км, проблема с мултитроника остава и при Б8 след като при километри 62000 се е наложило смяна на скоростната кутия!

Не се препоръчва Б8 2.0 Тди с Мултитроник. За съжаление старите болежки на Ауди си остават и при този модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С навигация колко вървят?

Проблема е, че голямата навигация си е рядка екстра в Б8 ... дори за S4 Б8 тя е опция... това за кола с базова цена 60 000 Евро с ДДС аз лично трудно го приемам

Но 2.0 ТФСИ quattro с голямата навигация + MMI High + Кожа е над 22 000 Евро в момента

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете нещо за моторите. 2,0тди разбрах, че има вариант с 8 клапанова и с 16 клапанова глава. Като 8v бил по-надеждният вариант. Той монтира ли се на А4 или само на А3? Да знае човек поне да избере по-малкото зло ако все пак се спре на вариант с 2,0тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Б8 2.0 TDI (common rail) няма осем клапанови мотори - всички са 16 клапана (5 мотора от 88 до 125 киловата) - това са коли след 2009 г.

В Б7, където моторите са помпа-дюза има и 8 клапанови, като те са за предпочитане, защото при 8 клапановите няма balace shaft модул в картера. Отделно има някои, които са със Сименс дюзи (умират внезапно без предизвестие и това е мноооого дразнещо за собственика), онази прочута тема за пукнатите глави и т.н. - всичко това се отнася за ПД моторите

При CommonRail моторите баланс шафта е от новия модел - задвижването на маслената помпа е със зъбни колела ,а не с верига и обтегач .. съответно не би трябвало да има проблем с него

Ако кажеш каква точно А3-ка искаш като година, мога да погледна дали има 8 клапанови мотори

Редактирано от BECKO
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих осем 4 цилиндрови дизела, които се влагат в 8P:

BLS BKC BXE - 1,9 TDI

BMM - 2.0 TDI 2 valves

AZV BKD BMN BUY - 2.0 TDI 4 valves

Предполагам, че най-прости здрави ще са 1,9 ТДИ-тата.. но те са и най-малко коне (105 к.с.)... освен това видях, че 16 клапановите напречни мотори в тая тройка нямат balance shaft модул, съответно този "потенциален" проблем отпада

Остава да прочетеш темата за спуканите глави в Шкода форума и ще си подготвен с нужната информация :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Веско. :)

Точно тая тема четях в шкодата. :hilezh:

Конете не са чак толкова проблем при 1,9тди, по-скоро кофтито е, че са постни та постни от към екстри. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Веско. :)

Точно тая тема четях в шкодата. :hilezh:

Конете не са чак толкова проблем при 1,9тди, по-скоро кофтито е, че са постни та постни от към екстри. <_<

И аз искам базов двигател с всички екстри ама нема балъци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...