Jump to content

Покупка на Audi A6 4F


Recommended Posts

Още малко се помотайте да търсите перфектната А6 4Ф 3.0тди и ще продам моята :hilezh:

Само пусни снимки и разбирачите /основно оунъри на бъчетри/ ще те опоскат. Ще се чудиш тва твоята кола ли е. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 768
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

По номер на рамата, казва MMI Basic Plus, което е с навигацията с CD-то и както се вижда - монохромна. Сега видях и копчетата. Ще го мисля, 2000лв за ъпдейт не са малко пара :) За тия пари по-добре да си потърся по-читав автомобил с повече екстри.

Toчно така направи! Аз направо се чудя как има хора склонни да броят 25к за такъв клас кола без ел седалки дори!? И модификациите с огромните грозни ръчки отстрани са сигурно половината на пазара. Един дисплей вярно ама тоя монохромния седи супер грозно на фона на всичко останало, а да не говорим малката навигация как ми боде очите, може да е смешно ама перфектна кола няма да купя заради тия неща! Малко на Б6 ми прилича филма където 80% са голи като пушки ама хората изобщо не им пука или просто го преглъщат щото иначе колата е много готина. Изобщо не съм обръщал внимание как е при другите марки, ама базово ауди и базово бмв е отвратителна работа, нищо общо няма с хубавите модификации. Понякога се чудя, ане 2012 е....не са ли прекалено базови базовите версия на тъкъв клас коли? <_<

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пораснеш и тръгнеш да си купуваш такава кола, последното нещо заради което ще я върнеш ще е монохромния ФИС (да не се бърка с навигацията).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз се чудя как масово се реве колко скъпа била подръжката на ауди и в същото време масово се избира по екрани, навигации и какви играчки имат за сметка на реално техническо състояние и пробег :stupid:

И на мен ми е непонятно, как купувачи на употребявани автомобили уж виско клас, в повечето случаи със стабилен пробег, се водят от разни дисплеи и глезотии, които не са от чак такова решаващо значение в ежедневието, все пак практичността не е от най- типичните бг черти. Колега DLS, това е все пак употребяван автомобил и 25к лв. са горе-долу 1/4 от стойността му, като нов ( когато имаш 100% право да си капризен и можеш да си го окомплектоваш, както ти е кеф, все пак го плащаш нов ), така че за тези пари не мисля че най- решаващо при избора са " върховните " екстри за класа, по- скоро общото му техническо състояние, за да не те остави някъде на пътя. Ако си толкова прeтенциозен, вероятно се предполага, че по всяко време можеш да ги извадиш на куп и да го заплатиш нов. :stupid:

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пораснеш и тръгнеш да си купуваш такава кола, последното нещо заради което ще я върнеш ще е монохромния ФИС (да не се бърка с навигацията).

Такава кола не си купувам по друга причина - не мога да си харесам двигател, който да гори под 18-20 градско и да предлага нещо като за разхода си. Освен това трябва да я карам като втора кола заради аудиото, което не мога да направя в нея поради ред причини и с което между другото отдавна съм платил една 4ф-ка :lol: . Иначе колата не е космически кораб само за "пораснали", смешно ми е подобно отношение от някои собственици които си мислят, че едва ли не са се качили на бентли от магазина...

По темата с есктрите, ако е някой потребител който просто търси кола и не е ценител нека си кара лимузината с есктри като бмв 1-ва серия, ама за мен като ще се поддържа А6, то поне да има защо да кажеш че караш А6.

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата с есктрите, ако е някой потребител който просто търси кола и не е ценител нека си кара лимузината с есктри като бмв 1-ва серия, ама за мен като ще се поддържа А6, то поне да има защо да кажеш че караш А6.

В моята среда думичката " ценител " и " употребяван " са несъвместими в едно изречение. Може би това ще да е проблемът. :zustimm: Иначе от " лимузината тип 1-er " съм доволен, след години ще е с по- висока стойност, от което и да е грохнало 4f, еквивалентна година, все пак момента с обезценяването не е толкова явен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да схваха и сравнението, че като купуваме кола за 25к струвала 100к като нова едва ли не трябва да се примиряваме с всичко само и само да е в прилично състояние. А не е ли по-нормално логиката, че ханс си е купил 4ф, карал го е 200-300к, през които е нямал никакви проблеми да кажем, колата се е държала като нова, никакви скърцания и мисли за ремонти изобщо. А после тука някой купува тази совалка за 25к и какво получава? Кола, която отдавна е минала предвидения от производителя пробег преди да почнат да се предават разни неща. Започват се усилията по подръжката на 5-6-7 годишен автомобил от висок клас, който обаче е далеко от това което е карал въпросния ханс преди да се амортизират различните възли, салон и т.н. Е какво значение има колко е струвала като нова? Пазара определя всичко, хората са решили, че тая кола вече струва 25к и това не е случайно. Количеството похарчени пари пак са правопропорционални на кафа, който доставят, винаги е било така и така ще бъде. На пазара има коли със и без есктри, много често цената изобщо не отразява нито количеството им нито пък реалното състояние на екземпляра. Извода от цялата работа за мен е че покупката на по-добра модификация във всички случаи работи в полза на купувача - повече кеф, по-леко приемаме на поредната фактура от сервиза, по-висока остатъчна стойност при последваща продажба...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малкия се сменя лесно и евтино, но големия си е кофти.

Само не разбрах ако е MMI Basic Plus само дисплея ли се сменя? И гледах тия 2 снимки 10 пъти и не видях разлика по копчетата 4/6?

http://images.tuningblogger.de/uploaded_images/Audi_2008_A6_4F_Facelift_3.jpg

http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/114/8119/43915219/audi-a6-mmi-basic-4538862528996651287.jpg

Май си отговорих на въпроса :)http://www.kufatec.de/shop/de/Audi/A6-4F/Nachruest-Set-MMI-Basic-Plus-MMI-High-Linksverkehr

Аз като лаик, пак ще попитам ....моята 4Ф е с този дисплей : http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/114/8119/43915219/audi-a6-mmi-basic-4538862528996651287.jpg

По -точно : ето снимка от колата ми: http://desmond.imageshack.us/Himg855/scaled.php?server=855&filename=p1020957t.jpg&res=landing

Подлежи ли интегриране на навигация я в този / откровено ялов / формат на дисплей?

Задължителна ли е цялостна подмяна на модулите по таблото и/или цялото такова????

Има риск, пластмасарията да се разскърца, в резултат на тия мероприятия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма невъзможни ретрофити, стига да ти се занимава и да имаш кинти за трошене.

Ще заскърца да, аз от една смяна на предното стъкло още се чудя как да обезшумя таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май точно с такова е ? Това инфо ми дава по вин:

MMI basic plus

Integriertes Bedienkonzept, bestehend aus MMI-Terminal (Bedieneinheit) und MMI-Display (monochromer 6,5-Zoll-Bildschirm in der Armaturentafel), zus?tzliches Display im Instrumenteneinsatz, Grundpersonalisierung von Fahrzeugfunktionen, erweiterte Radioanlage mit TP-Memo (automatische Speicherung von Verkehrsdurchsagen), DSP-Soundsystem (6-Kanal-Verst?rker, 10 Lautsprecher mit hervorragendem Klang, 160 Watt Gesamtleistung), Single-CD-Laufwerk im Handschuhfach

Колега как извади това инфо, някаква програма ли има, искам и аз да провера какво ще излезе за моята ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваряш този адрес: https://secure-www.audi.de/de/brand/de/tools/myaudi.htx/

Регистрираш се с валиден мейл и парола. След това кликаш върху линка, който ти е дошъл на мейла за да го активираш. След това отваряш пак сайта и вече си логнат. Някъде из лявото меню има нещо My Audi или нещо такова(след като въведеш вина на колата ще ти се промени на Audi A6 и не помна как беше надписа). Цъкаш и си въвеждаш VIN-a. След което като цъкнеш на Ауди А6 и в дясно ще видиш по категории всичко за колата ти, цвят, интериор, всички екстри, къде е произведена, от коя фабрика, коя година и тн. Всички технически спецификации също ще ти се изпишат. Всичко е на немски, аз се оправям с гугъл транслейтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой кара ли 2.0 TDI с предно и ръчнис корости? Бих искал да получа малко инфо как се държи двигателя, прави ли проблеми и тн. Нека не коментираме ужасяващата липса на куатро и тн. по-скоро се чудя дали има някой колега с таква кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефчо крематор-а има такава двойка с ръчка.

Това даже му е втора бройка та мисля, че ще ти даде най точни отговори.

Хубавото е, че между двете двойки имаше и тройка куатро та има и база за сравнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефчо в момента търси начин да си оправи balance shaft модула, защото трака та се не трае ....

Иначе и на двете той прави приличен тунинг (front кулер, хибридна турбина, изпускателна система).. та освен ужасяващата липса на quattro, той явно изпитва и ужасяваща липса на мощност :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Но това явно е страничен ефект от другата му кола :) като слезеш от 4,2 бензин 300+ к.с предполагам че е трудно със стандартните 140 к.с. от 2.0 ТДИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За проблеми нищо не мога да кажа, защото колата още не е подминала 80К, така че такива не съществуват. Но баща ми рядко я вади от гаража и я ползваме само извън града или по Европа. Но 2.0TDI стана доста печално известен, без значение пробега на колата. Познавам хора, които и за 300К не са имали нито един от известните проблеми, като глава, маслена помпа, спукан ЕГР охладител, но като цяло моторът си има ядове, особено в по-ранните години.

Ако динамиката ти е ОК единственият недостатък който виждам, е късата първа. Не знам дали на всички кутии е така или има значение, че колата е с теглич, но наистина е късичка. Отвън шуми като руска селскостопанска машина, 3.0TDI е далеч по тих и приятно работещ, но в движение в колата не се усеща този шум. На магистрала трябва да се заслушвам, за да чуя мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За проблеми нищо не мога да кажа, защото колата още не е подминала 80К, така че такива не съществуват. Но баща ми рядко я вади от гаража и я ползваме само извън града или по Европа. Но 2.0TDI стана доста печално известен, без значение пробега на колата. Познавам хора, които и за 300К не са имали нито един от известните проблеми, като глава, маслена помпа, спукан ЕГР охладител, но като цяло моторът си има ядове, особено в по-ранните години.

Ако динамиката ти е ОК единственият недостатък който виждам, е късата първа. Не знам дали на всички кутии е така или има значение, че колата е с теглич, но наистина е късичка. Отвън шуми като руска селскостопанска машина, 3.0TDI е далеч по тих и приятно работещ, но в движение в колата не се усеща този шум. На магистрала трябва да се заслушвам, за да чуя мотора.

Има ли нещо, което да гледам специално, на което да кажа да обърнат особено внимание или са по-скоро неща, които или се случват или не, каквото сабя покаже?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, както каза BECKO, balance shaft модула се разбива, при което моторът тресе и е скъпа повреда. Някои от модификациите, но е трудно да се каже кои, имат маслена помпа, която се задвижва с верига. Има доста случаи(или поне има случаи, едва ли някой може да каже процентно колко са) на счупен обтегач на веригата, при което веригата започва да трака по металния палец на обтегача и евентуално се къса. Би трябвало да може да се чуе отвън. Ако има проблеми с главата ще губи антифриз, може би няколко стотин мл. на 1000км, но това едва ли можеш да го хванеш. Някои коли са с DPF, който при 2.0 се оказва по-проблемен, но и това няма как да го хванеш при оглед. Струва ми се, че значимостта на тези проблеми е малко преувеличена по форумите, защото 2.0TDI е наистина много масов мотор, но явно се случват и са скъпи за отстраняване.

Разбира се трябва да се видят показания на дюзи, турбо и т.н.

Ако тръгнеш към 2.0TDI търси колко се може по-нова кола, това би било плюс в сравнение с големия дизел. Но колите с прилично ниво на екстри май не са много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми не е много нова, януари 2005, но пък има безупречна история на поддръжката. Търся икономичен, безпроблемен автомобил, мога да прежаля някоя друга екстра. Надявам се ако има нещо сериозно да го хванат в сервиза. Иначе като се чупи - правим то кола на 10 години се ще и се чупи нещо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В града определено е най-икономичното А6, което можеш да си вземеш. Показва межу 8 и 10. Повече от 10 не съм виждал, но и не вися всяка сутрин на Орлов мост в София. Извън града също, но разликата не е толкова значима.

Редактирано от Cucurko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...