andrei_S40 Публикувано 1 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 Скай, аз като по-беден във форума и надценил се, ще кажа, че 295 кинта за крушка / ксенон /, не са жълти стотинки....Все пак една крушка, която ще гори поне два пъти годишно....Ама като съм се хвърлил на кола над средния клас, ще си плащам....По-ме плаши това, при смяната да не останат грешки...Момчета, Вие сега с новите изисквания за постоянно, целогодишно вкючени къси светлини как карате 4Ф-ките....Определено се изкушавам да мина през деня / разбира се / само на габаритни светлини....Но номера няма да стане / май /?.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 1 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 Не се излагай 300 лв. за крушка .... D2S на Филипс е 120 - 150 лв. във всеки магазин за авточасти.. в ebay ги има и по-евтиниМойте крушки ги смених като купих колата и за три години и нещо не са мръднали..Освен това имаш daylight и през деня не ти светят ксеноните 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 1 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 (Редактирано) Ти сега хем си с ксенон, хем нямаш дневни светлини?А ксенонови крушки има за 200лв. комплекта D2S!хаха, ВЕСКО пак ме изпревари Редактирано 1 Октомври 2012 от Jass Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoff Публикувано 1 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 Ако ще ходиш на сервиз смени всичките, без ксенона естествено. Аз така направих при първата изгоряла още 2009 и нямам грижи след това. Труда е един и същ, крушките са жълти стотинки.Твойта с какъв двигател е сега?Andrei_S40, не ми се вярва Sky да иска да обиди някой, чети внимателно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 1 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 Не стана ясно защо отхвърляш дневните светлини, всички фарове ги имат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 1 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 Не стана ясно защо отхвърляш дневните светлини, всички фарове ги имат?Не Заг...не ги отхвърлям...явно не си познавам изобщо колата...под дневни светлини, аз разбирам къси светлини, пуснати постоянно.....Ерго при мене ксенонитеДругото са габарити....Или бъркам....Откакто въведоха изискването за постоянно включени къси- ксенона все ми работи....На къси, естествено......Вие нещо ме ебавата...какъв е тоя дейлайт / дневни светлини/...Това си е ксенона на къси??? :gruebel: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 1 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 Моделите 4F екипирани с ксенонова крушка са биксенон, т.е. с електромагнитен плъзгач се променя снопа светлина, излъчван през лупата. Един фар е и къса, и дълга. Вътрешния фар (където на повечето коли с двусекционни фарове е дългата) е дневна светлина и се включва през MMI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 1 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 Сега разбра ли за кои светлини ти говорих да смениш всичките? Ако ксенона ти е заминал и него ще смениш естествено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 1 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 Сега разбра ли за кои светлини ти говорих да смениш всичките? Ако ксенона ти е заминал и него ще смениш естествено.Да да..сега разбрах...Благодаря на Теб Скай, на Заг също! Дневните светлини са ми включени точно от ММИ модула на колата...Това беше едно от първите неща, които направих, след като промених езика на ММИ модула....Немски не отбирам бъкел. Затова на английски.Сега, още един тъп въпрос....Малките светлини / ниско разположените фарове - фог-лайт май се водят /....сами се включват, или бъркам отново?Защото от врътката на таблото не става...Включват се и при отваряне на автомобила и при затварянето му също / един вид да ти е осветено, докато се прибираш от паркинга /....Обаче, докато се движа и попадна в мъгла / случи ми се по път за Ботевград /....сами ли се пускат?за чистачките вече разбрах че има нещо такова./ променлива честота на движение на рамото /. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 1 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 Не, тях ръчно слагаш на къси и дърпаш бутона към теб 1 път и 2 път за фог отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slay Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Да да..сега разбрах...Благодаря на Теб Скай, на Заг също! Дневните светлини са ми включени точно от ММИ модула на колата...Това беше едно от първите неща, които направих, след като промених езика на ММИ модула....Немски не отбирам бъкел. Затова на английски.Сега, още един тъп въпрос....Малките светлини / ниско разположените фарове - фог-лайт май се водят /....сами се включват, или бъркам отново?Защото от врътката на таблото не става...Включват се и при отваряне на автомобила и при затварянето му също / един вид да ти е осветено, докато се прибираш от паркинга /....Обаче, докато се движа и попадна в мъгла / случи ми се по път за Ботевград /....сами ли се пускат?за чистачките вече разбрах че има нещо такова./ променлива честота на движение на рамото /.Колега би ли споделил какъв автомобил си карал преди сегашният ти . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Предполага се, че е Волво S 40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 2 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 На волвото фаровете винаги се палят и затова е нямал проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Колега Слай, карал съм Волво s40 и повярвай стои като елементарна лагерна количка, в сравнение с 4F. Затова питам така дебилски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Андрей, Има и още две особености за дневните - 1. светят също когато ключа е в положение "0". А в положение "Ауто" светят докато не се здрачи и чрез сензора превключват на къси, например при влизане в тунел и вечер. 2. Когато си на режим "дневни", светят само предните вътрешни фарове, а отзад габаритите не светят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 И крушките на daylight-a са съвсем обикновенни, струват няколко лева бройката и не е нужна супер квалификация за да се сменят (както и ксенона).От едната страна се маха въздушния филтър, а от другата се дърпа настрана съда с течността на хидравликата ... във всеки сервиз, където са виждали поне веднъж подобна кола би трябвало да ги сменят без да предизвикат драма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Андрей - на дневните ли им казваше габарити? Да уточним до край.Габаритна светлина има отделна, пак е в този рефлектор, но свети по-слабо и се включва когато работят фаровете и съответно се изключва дневната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Ти сега хем си с ксенон, хем нямаш дневни светлини?А ксенонови крушки има за 200лв. комплекта D2S!хаха, ВЕСКО пак ме изпревари Здравеите момци,Да се намеся и аз във връзка с би-ксенона. Д2С оригинални крушки е ебей има и за по 30 евро.Някой пробвал ли е тези които са с +30% или дори вече +50% повече светлина от нормална Д2С.http://www.philips.co.uk/c/car-lamps/d2s-35w-85122xvs1/prd/Нов модел са и не съм сигурен от къде могат да се намерят и каква е цената. За сравнение мисля Осрам 30% Д2С е към 180 лева бройката.Не намирам нещо официален Филипс магазин за БГ?Мерси и поздрави,Преслав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 И струва 1200 лв.По въпроса за FIS-а се оказа, че е доста далеч от тази сума - по-скоро към 450лв http://www.ebay.de/itm/Audi-A6-S6-C6-4F-FIS-Anzeige-Displayfehler-Reparatur-/271067314302?pt=KFZ_Services_Reparaturen&hash=item3f1cdef87e#ht_2998wt_1355 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 (Редактирано) В случая от линка това е цена за ремонт с 24 м гаранция, а не за табло. Иначе да има оферта на тази и по-ниска цена дори Редактирано 2 Октомври 2012 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 (Редактирано) Е то от порше може и 10 хиляди да ти искат за дисплея Лепиш един от същия модел като твоя да няма разлика в деленията, приучваш го към MMI-а и си в джаза Кво да му се чупи баси, табло е Редактирано 2 Октомври 2012 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Отлепят се спойките, и се губят колони! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 2011 купувах DS2 Хела от Аутоплюс, и излязоха нещо около 110лв/бр - перфектна бяла светлина (5400 ако добре помня)Май пазя опаковките, мога да проверя точни данни. Личните ми впечатления са, че хубавите ксенонови крушки издържат поне 3 години. Влади ги смени, не помня да е имало драма. Ако някой реши, мога да му дам старите ксенони, пазя ги. Смених ги защото светеха с разлика в цвета, оказаха се различни марки :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Колеги това знаете ли какво е?005662 Glowplug for Cylinder 5 (Q15)P161E-001 open Circuitподгревна свещ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 (Редактирано) Да, грешка за подгряваща свещ ...Ако са сменяни сравнително скоро проблема може да е в кабелния сноп, а не в самата свещИма случаи в които кабелите с остаряването почват да се напукват и да правят отечки и energy management модула мисли че е свещта.. пък не е тя Редактирано 2 Октомври 2012 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts