Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 3


sky

Recommended Posts

Скай, аз като по-беден във форума и надценил се, ще кажа, че 295 кинта за крушка / ксенон /, не са жълти стотинки....Все пак една крушка, която ще гори поне два пъти годишно....

Ама като съм се хвърлил на кола над средния клас, ще си плащам....

По-ме плаши това, при смяната да не останат грешки...

Момчета, Вие сега с новите изисквания за постоянно, целогодишно вкючени къси светлини как карате 4Ф-ките....

Определено се изкушавам да мина през деня / разбира се / само на габаритни светлини....Но номера няма да стане / май /?....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се излагай 300 лв. за крушка .... D2S на Филипс е 120 - 150 лв. във всеки магазин за авточасти.. в ebay ги има и по-евтини

Мойте крушки ги смених като купих колата и за три години и нещо не са мръднали..

Освен това имаш daylight и през деня не ти светят ксеноните

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти сега хем си с ксенон, хем нямаш дневни светлини?

А ксенонови крушки има за 200лв. комплекта D2S!

хаха, ВЕСКО пак ме изпревари :flehan:

Редактирано от Jass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще ходиш на сервиз смени всичките, без ксенона естествено. Аз така направих при първата изгоряла още 2009 и нямам грижи след това. Труда е един и същ, крушките са жълти стотинки.Твойта с какъв двигател е сега?

Andrei_S40, не ми се вярва Sky да иска да обиди някой, чети внимателно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не стана ясно защо отхвърляш дневните светлини, всички фарове ги имат?

Не Заг...не ги отхвърлям...явно не си познавам изобщо колата...

под дневни светлини, аз разбирам къси светлини, пуснати постоянно.....Ерго при мене ксеноните

Другото са габарити....Или бъркам....

Откакто въведоха изискването за постоянно включени къси- ксенона все ми работи....На къси, естествено......

Вие нещо ме ебавата...какъв е тоя дейлайт / дневни светлини/...Това си е ксенона на къси??? :gruebel: :gruebel: :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моделите 4F екипирани с ксенонова крушка са биксенон, т.е. с електромагнитен плъзгач се променя снопа светлина, излъчван през лупата. Един фар е и къса, и дълга. Вътрешния фар (където на повечето коли с двусекционни фарове е дългата) е дневна светлина и се включва през MMI.

dsc00585-5754.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега разбра ли за кои светлини ти говорих да смениш всичките? Ако ксенона ти е заминал и него ще смениш естествено.

Да да..сега разбрах...Благодаря на Теб Скай, на Заг също! :flehan::rolleyes:

Дневните светлини са ми включени точно от ММИ модула на колата...Това беше едно от първите неща, които направих, след като промених езика на ММИ модула....Немски не отбирам бъкел. Затова на английски.

Сега, още един тъп въпрос....

Малките светлини / ниско разположените фарове - фог-лайт май се водят /....сами се включват, или бъркам отново?

Защото от врътката на таблото не става...

Включват се и при отваряне на автомобила и при затварянето му също / един вид да ти е осветено, докато се прибираш от паркинга /....Обаче, докато се движа и попадна в мъгла / случи ми се по път за Ботевград /....сами ли се пускат?

за чистачките вече разбрах че има нещо такова./ променлива честота на движение на рамото /.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да..сега разбрах...Благодаря на Теб Скай, на Заг също! :flehan::rolleyes:

Дневните светлини са ми включени точно от ММИ модула на колата...Това беше едно от първите неща, които направих, след като промених езика на ММИ модула....Немски не отбирам бъкел. Затова на английски.

Сега, още един тъп въпрос....

Малките светлини / ниско разположените фарове - фог-лайт май се водят /....сами се включват, или бъркам отново?

Защото от врътката на таблото не става...

Включват се и при отваряне на автомобила и при затварянето му също / един вид да ти е осветено, докато се прибираш от паркинга /....Обаче, докато се движа и попадна в мъгла / случи ми се по път за Ботевград /....сами ли се пускат?

за чистачките вече разбрах че има нещо такова./ променлива честота на движение на рамото /.

Колега би ли споделил какъв автомобил си карал преди сегашният ти:gruebel: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Слай, карал съм Волво s40 и повярвай стои като елементарна лагерна количка, в сравнение с 4F. Затова питам така дебилски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Андрей,

Има и още две особености за дневните - 1. светят също когато ключа е в положение "0". А в положение "Ауто" светят докато не се здрачи и чрез сензора превключват на къси, например при влизане в тунел и вечер. 2. Когато си на режим "дневни", светят само предните вътрешни фарове, а отзад габаритите не светят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И крушките на daylight-a са съвсем обикновенни, струват няколко лева бройката и не е нужна супер квалификация за да се сменят (както и ксенона).

От едната страна се маха въздушния филтър, а от другата се дърпа настрана съда с течността на хидравликата ... във всеки сервиз, където са виждали поне веднъж подобна кола би трябвало да ги сменят без да предизвикат драма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Андрей - на дневните ли им казваше габарити? Да уточним до край.

Габаритна светлина има отделна, пак е в този рефлектор, но свети по-слабо и се включва когато работят фаровете и съответно се изключва дневната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти сега хем си с ксенон, хем нямаш дневни светлини?

А ксенонови крушки има за 200лв. комплекта D2S!

хаха, ВЕСКО пак ме изпревари :flehan:

Здравеите момци,

Да се намеся и аз във връзка с би-ксенона. Д2С оригинални крушки е ебей има и за по 30 евро.

Някой пробвал ли е тези които са с +30% или дори вече +50% повече светлина от нормална Д2С.

http://www.philips.co.uk/c/car-lamps/d2s-35w-85122xvs1/prd/

Нов модел са и не съм сигурен от къде могат да се намерят и каква е цената. За сравнение мисля Осрам 30% Д2С е към 180 лева бройката.

Не намирам нещо официален Филипс магазин за БГ?

Мерси и поздрави,

Преслав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И струва 1200 лв.

По въпроса за FIS-а се оказа, че е доста далеч от тази сума - по-скоро към 450лв ;)

http://www.ebay.de/itm/Audi-A6-S6-C6-4F-FIS-Anzeige-Displayfehler-Reparatur-/271067314302?pt=KFZ_Services_Reparaturen&hash=item3f1cdef87e#ht_2998wt_1355

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая от линка това е цена за ремонт с 24 м гаранция, а не за табло. Иначе да има оферта на тази и по-ниска цена дори zustimm.gif

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то от порше може и 10 хиляди да ти искат за дисплея :) Лепиш един от същия модел като твоя да няма разлика в деленията, приучваш го към MMI-а и си в джаза :) Кво да му се чупи баси, табло е :D

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2011 купувах DS2 Хела от Аутоплюс, и излязоха нещо около 110лв/бр - перфектна бяла светлина (5400 ако добре помня)Май пазя опаковките, мога да проверя точни данни. Личните ми впечатления са, че хубавите ксенонови крушки издържат поне 3 години. Влади ги смени, не помня да е имало драма. Ако някой реши, мога да му дам старите ксенони, пазя ги. Смених ги защото светеха с разлика в цвета, оказаха се различни марки :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, грешка за подгряваща свещ ...

Ако са сменяни сравнително скоро проблема може да е в кабелния сноп, а не в самата свещ

Има случаи в които кабелите с остаряването почват да се напукват и да правят отечки и energy management модула мисли че е свещта.. пък не е тя

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...