Nikolaykia Публикувано 15 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2017 Колеги някои знае ли дали автомата на Олроуда и този на А6 куатро е един и същ.За 2.5 тди става въпрос и дали някои знае колко излиза ремонта на автомата ? Кутията ми работи но нее много наред , преритва и забива при подаване на газ.Качва и грешка за проблем с хидротрансформатора.Някои ако е патил да сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Налбански Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 (Редактирано) Не става . Същото се случи и на мен . Финално замина турбината на скоростите и първа писта . Ако си от София : http://automatickoko.com/automatickoko/ Това е сервиза . Приготви си 2200 - 2500 и заминавай там .За тези пари се сменя всичко вътре в кутията . Остава ти само стария кожух . Редактирано 16 Октомври 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Преди 12 часа, svetlio111 написа: Рециклирането на компресора е пълна измама. Никоя фирма не продава нови части за рециклирането му. Подменят ви частите на компресора със стари такива от други стари компресори. Още ми е чудно как българина ще даде 250 лв за рециклиране, вместо 550 лв. за нов. Българска работа. Иииииваси! Добре, че си ти колега, да ни отвориш очите как ни шибат без вазелин и с песък!! http://www.ebay.co.uk/itm/Repair-Kit-Air-Compressor-Cylinder-Head-Repair-Kit-for-Audi-A6-C5-/162691063588?fits=Model%3AAllroad&hash=item25e1249f24:g:6D4AAOSwiX5ZeIZj Най скъпия и пълен комплект. Има и такива по 20 паунда. На 10/14/2017 at 22:59, Audi V6 написа: Ми нямам теч. Паркирана за една седмица, задницата пада с 6-7 мм. Оставих я в с-матик, возиха се, гледаха я - няма ядове уж... А ти как чуваш компресора, че се включва и изключва постоянно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlio111 Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Да купуват ремонтен комплект за 200 лв+доставка 30-40 лв. и ви ремонтират компресорите за 250 щото са ви сини и хубави очите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolaykia Публикувано 17 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 На 16.10.2017 г. at 8:33, Налбански написа: Не става . Същото се случи и на мен . Финално замина турбината на скоростите и първа писта . Ако си от София : http://automatickoko.com/automatickoko/ Това е сервиза . Приготви си 2200 - 2500 и заминавай там .За тези пари се сменя всичко вътре в кутията . Остава ти само стария кожух . На 16.10.2017 г. at 8:33, Налбански написа: Не става . Същото се случи и на мен . Финално замина турбината на скоростите и първа писта . Ако си от София : http://automatickoko.com/automatickoko/ Това е сервиза . Приготви си 2200 - 2500 и заминавай там .За тези пари се сменя всичко вътре в кутията . Остава ти само стария кожух . Твоята какви симптоми даваше? Освен че преритва като и подам газ да свали скорост моята забива и към секунда няма никой,даже и оборотите не вдига и след това се изрязва.интересното е че и ускорението и е шантаво,на два трипъти увеличава ускорението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Налбански Публикувано 19 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2017 (Редактирано) Риташе яко и финално отказа да вкарва първа скорост . Тръгвах на ръчни . На бордовия , финално светна в червено предавката на която съм и просто си отидох в сервиза. Редактирано 23 Октомври 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 22 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 На 10/16/2017 at 23:02, svetlio111 написа: Да купуват ремонтен комплект за 200 лв+доставка 30-40 лв. и ви ремонтират компресорите за 250 щото са ви сини и хубави очите. батинка , купуват компекта от 20-25 паунда . транспорта е в рамките на 10-15 лв , с габко и по малко . ремонтира се за час- два . всеки с техническо ниво над това да пали огън ше си го ремонтира сам . аз вече 3 компресора ги 'рециклирам" сам в гаража на дъртия буквално докато чакам да станат пържолитеи да се изстуди бирата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 23 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 Абе отидете да видите колко масло е останало в тези кутии. На 1-ва и 2-ра (понякога) локъпа не играе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 Здравейте колеги, Както си карах тази вечер изведнъж на арматурното табло едновременно ми светнаха лампите за ABS, ESP, нивото на автомобила(жълтата количка със стрелките) и лампата сигнализираща проблем със спирачките.Качвам и снимка. Някакви идеи.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 При мен така се беше получило по време на движение. Оказа се,че проблема е в стоп машинката но доколкото разбрах били две мисля. Смениха ги и проблема се оправи. Около 100-на лева мисля беше всичко. Не съм сигурен дали са две,защото не бях при колата и комуникирах с майстора по телефона. Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 25 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2017 Благодаря колега, за информацията. Днес ще я поръчам стоп машинката и при първа възможност ще я заменя (че тези дни е много дъждовно ). Като имам информация ще споделя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 25 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2017 По-добре отиди все пак на една диагностика. Там ще покаже на 100% а и ще ти изгасят лампите [emoji4] Успех с отстраняването на проблема! Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 25 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2017 кви са тия стоп машинки ? къде са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 На педала на спирачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 Пропуснах да напиша ,че забелязах и когато запала двигателя вътршното осветление на колата (плафоните) започват да премигат, а преди да ми изкочат тези всички индикаций на таблото не беше така. Незнам има ли връзка или просто някъкво съвпадение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 Провери си зареждането на акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 (Редактирано) Днес след като спря дъжда отидох при колата за да я закачим за диагностика с един приятел и какво намирам цялата ми дясна страна вътре в купето е наводнена, и най много вода имаше отзад в краката. Целия под плуваше във вода. Никъде другаде не е мокро само пода и то много. Имам чуството че водата извира точно покрай въздуховодите за парното под седалката на пасажера. Въпроса ми е от къде е влязло толкова много вода, и дали е възможно това да е причината да се прецака ABS? Диагностикат показа че няма връзка с контрол модула на ABS. Прикачвам и файл с грешките от диагностиката. Log-WAUZZZ4B34N062091-406580km-252637mi.txt Log-WAUZZZ4B34N062091-406580km-252637mi-1_3222.pdf Редактирано 26 Октомври 2017 от stiliboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 (Редактирано) под акумулатора има един отвор, който извежда водата под купето. запушил се е (от листата най вероятно). водата е стигнала до филтъра на купето и влиза оттам вътре в на пасажера краката. Отстраняване на проблема: 1.махаш акумулатор 2. с корава тел / дълга отвертка пробиваш да изтече водата. 3. изчистваш каквото има, че пак да не се запуши, а да изкара поне година :-) 4. слагаш акумулатор 5. нагласяш часовника/станциите (ако не си забутал PIN кода на оригиналното радио) 6. газ :-) Редактирано 27 Октомври 2017 от Cepro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 Колеги левия заден сензор на окачването ми дава грешка и лампата за нивото ми пресветва а компресора започва да се включва предварително. Оставям я на определено ниво и няма смъкване никакво дори и след по-голям престой така,че мисля да подменя първо него. Някаква идея откъде да се го поръчам и калко горе-долу ще излезне като цена? А някой ако има други предположения ще съм благодарен да чуя и тях [emoji4] Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 Сменяш нивомера и всичко е ОК. Имал съм го същия проблем. Даже е по-добре да го откачи от булката докато намериш нов защото сега бърка компресорна и го кара постоянно да се включва и изключва. Аз моя го взех на старо от морга и до сега работи, мисля че го вземах за около 50-60 лв. А някой дори ги отварят и ги ремонтират но зависи какво точно е станало. Имаше някъде тема със снимки как се разглобява, но не помня тук ли го гледах или в руски сайт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 Колега Cepro проверих под акумулатора няма вода, дренажите са чисти. От някъде другаде го вкарва. Но основния проблем е какво точно е станало с ABS и как да го отстраня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 Ще го сменя аз още утре или до два,три дни. Просто се чудех дали да купувам нов или втора ръка. За новия се спрегна една цена от около 300 и нагоре лева а втора ръка има по 50,60 лева но пък как да съм сигурен,че работи [emoji848] Само оригинални на Хела ли има или има,и аналози на Феби примерно? От а6 обикновенно с оригинален ксенон и нивомат дали става? Съвместими ли са? Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 (Редактирано) Нов си купи, стария ще е същия умреляк. От А6 би трябвало да е същия. Редактирано 29 Октомври 2017 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 Диагностиката показа - p1649-30-10 Missing Message from ABS Controller - Intermitten. Какво е решението? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 Абе и аз така си мисля ама 225 кнта си е цифра но почти на 100% ще си взема нов [emoji4] Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване