Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Колеги някои знае ли дали автомата на Олроуда и този на А6 куатро е един и същ.За 2.5 тди става въпрос и дали някои знае колко излиза ремонта на автомата ? Кутията ми работи но нее много наред , преритва и забива при подаване на газ.Качва и грешка за проблем с хидротрансформатора.Някои ако е патил да сподели :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не става .

Същото се случи и на мен . Финално замина турбината на скоростите и първа писта . 

Ако си от София :

http://automatickoko.com/automatickoko/

 

Това е сервиза . 

Приготви си 2200 - 2500 и заминавай там .За тези пари се сменя всичко вътре в кутията . Остава ти само стария кожух . 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, svetlio111 написа:

Рециклирането на компресора е пълна измама. Никоя фирма не продава нови части за рециклирането му. Подменят ви частите на компресора със стари такива от други стари компресори. Още ми е чудно как българина ще даде 250 лв за рециклиране, вместо 550 лв. за нов. Българска работа. 

Иииииваси!

Добре, че си ти колега, да ни отвориш очите как ни шибат без вазелин и с песък!!

http://www.ebay.co.uk/itm/Repair-Kit-Air-Compressor-Cylinder-Head-Repair-Kit-for-Audi-A6-C5-/162691063588?fits=Model%3AAllroad&hash=item25e1249f24:g:6D4AAOSwiX5ZeIZj

 

Най скъпия и пълен комплект.

Има и такива по 20 паунда.

На 10/14/2017 at 22:59, Audi V6 написа:

Ми нямам теч. Паркирана за една седмица, задницата пада с 6-7 мм. Оставих я в с-матик, возиха се, гледаха я - няма ядове уж...

А ти как чуваш компресора, че се включва и изключва постоянно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.10.2017 г. at 8:33, Налбански написа:

Не става .

Същото се случи и на мен . Финално замина турбината на скоростите и първа писта . 

Ако си от София :

http://automatickoko.com/automatickoko/

 

Това е сервиза . 

Приготви си 2200 - 2500 и заминавай там .За тези пари се сменя всичко вътре в кутията . Остава ти само стария кожух . 

 

На 16.10.2017 г. at 8:33, Налбански написа:

Не става .

Същото се случи и на мен . Финално замина турбината на скоростите и първа писта . 

Ако си от София :

http://automatickoko.com/automatickoko/

 

Това е сервиза . 

Приготви си 2200 - 2500 и заминавай там .За тези пари се сменя всичко вътре в кутията . Остава ти само стария кожух . 

 

Твоята какви симптоми даваше? Освен че преритва като и подам газ да свали скорост моята забива и към секунда няма никой,даже и оборотите не вдига и след това се изрязва.интересното е че и ускорението и е шантаво,на два трипъти увеличава ускорението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Риташе яко и финално отказа да вкарва първа скорост . Тръгвах на ръчни . На бордовия , финално светна в червено предавката на която съм и просто си отидох в сервиза.

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10/16/2017 at 23:02, svetlio111 написа:

Да купуват ремонтен комплект за 200 лв+доставка 30-40 лв. и ви ремонтират компресорите за 250 щото са ви сини и хубави очите. 

батинка , купуват компекта от 20-25 паунда . транспорта е в рамките на 10-15 лв , с габко и по малко . ремонтира се за час- два . всеки с техническо ниво над това да пали огън ше си го ремонтира сам . аз вече 3 компресора ги 'рециклирам" сам в гаража на дъртия буквално докато чакам да станат пържолитеи да се изстуди бирата . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе отидете да видите колко масло е останало в тези кутии. На 1-ва и 2-ра (понякога) локъпа не играе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Както си карах тази вечер изведнъж на арматурното табло едновременно ми светнаха лампите за ABS, ESP, нивото на автомобила(жълтата количка със стрелките) и лампата сигнализираща проблем със спирачките.Качвам и снимка.

Някакви идеи.Благодаря предварително!

IMG_20171024_195554.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен така се беше получило по време на движение. Оказа се,че проблема е в стоп машинката но доколкото разбрах били две мисля. Смениха ги и проблема се оправи. Около 100-на лева мисля беше всичко. Не съм сигурен дали са две,защото не бях при колата и комуникирах с майстора по телефона.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, за информацията. Днес ще я поръчам стоп машинката и при първа възможност ще я заменя (че тези дни е много дъждовно :razz:). Като имам информация ще споделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре отиди все пак на една диагностика. Там ще покаже на 100% а и ще ти изгасят лампите [emoji4] Успех с отстраняването на проблема!

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да напиша ,че забелязах и когато запала двигателя вътршното осветление на колата (плафоните) започват да премигат, а преди да ми изкочат тези всички индикаций на таблото не беше така. Незнам има ли връзка или просто някъкво съвпадение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след като спря дъжда отидох при колата за да я закачим за диагностика с един приятел и какво намирам цялата ми дясна страна вътре в купето е наводнена, и най много вода имаше отзад в краката. Целия под плуваше във вода. Никъде другаде не е мокро само пода и то много. Имам чуството че водата извира точно покрай въздуховодите за парното под седалката на пасажера. Въпроса ми е от къде е влязло толкова много вода, и дали е възможно това да е причината да се прецака ABS?  Диагностикат показа че няма връзка с контрол модула на ABS. Прикачвам и файл с грешките от диагностиката.

Log-WAUZZZ4B34N062091-406580km-252637mi.txt

Log-WAUZZZ4B34N062091-406580km-252637mi-1_3222.pdf

Редактирано от stiliboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

под акумулатора има един отвор, който извежда водата под купето. запушил се е (от листата най вероятно). водата е стигнала до филтъра на купето и влиза оттам вътре в на пасажера краката. 

Отстраняване на проблема: 

1.махаш акумулатор

2. с корава тел / дълга отвертка пробиваш да изтече водата. 

3. изчистваш каквото има, че пак да не се запуши, а да изкара поне година :-) 

4. слагаш акумулатор

5. нагласяш часовника/станциите (ако не си забутал PIN кода на оригиналното радио)

6. газ :-) 

Редактирано от Cepro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги левия заден сензор на окачването ми дава грешка и лампата за нивото ми пресветва а компресора започва да се включва предварително. Оставям я на определено ниво и няма смъкване никакво дори и след по-голям престой така,че мисля да подменя първо него. Някаква идея откъде да се го поръчам и калко горе-долу ще излезне като цена? А някой ако има други предположения ще съм благодарен да чуя и тях [emoji4]

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяш нивомера и всичко е ОК. Имал съм го същия проблем. Даже е по-добре да го откачи от булката докато намериш нов защото сега бърка компресорна и го кара постоянно да се включва и изключва. Аз моя го взех на старо от морга и до сега работи, мисля че го вземах за около 50-60 лв. А някой дори ги отварят и ги ремонтират но зависи какво точно е станало. Имаше някъде тема със снимки как се разглобява, но не помня тук ли го гледах или в руски сайт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Cepro  проверих под акумулатора няма вода, дренажите са чисти. От някъде другаде го вкарва. Но основния проблем е какво точно е станало с ABS и как да го отстраня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го сменя аз още утре или до два,три дни. Просто се чудех дали да купувам нов или втора ръка. За новия се спрегна една цена от около 300 и нагоре лева а втора ръка има по 50,60 лева но пък как да съм сигурен,че работи [emoji848] Само оригинални на Хела ли има или има,и аналози на Феби примерно? От а6 обикновенно с оригинален ксенон и нивомат дали става? Съвместими ли са?

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов си купи, стария ще е същия умреляк. От А6 би трябвало да е същия.

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз така си мисля ама 225 кнта си е цифра но почти на 100% ще си взема нов [emoji4]

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...