Jump to content

Водородна клетка на 2,5 тди-мнения?


iavorianev

Recommended Posts

Здравеите,някои да има преки наблюдения от работата на такава клетка,мнения за разход,увеличение на мощност? И наи важното- не намаля ли живота на двигателя?Ще съм благодарен за вашите мнения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложихме такава на Mazda 626 2.0 TD и разхода падна с около 40%.. Градско беше към 8/100 сега е на около 5.5/100

Във вървежа няма голяма разлика при дизелите,виж при бензина е друго! :rolleyes:

НЕ!! Не намаля живота на мотора а го увеличава! Такива неща като нагар,сажди и т.н. изчезват благодарение на доста по-доброто изгаряне на горивото!

Живота на мослото се удалжава,защото в него попадат по-малко гадости! :)

Реших да направя ремонт на мотора на 90-ката ми (миналата година по това време) след като ползвах клетката 1 месец и останахме изумени!!! Всичките гадости натрупани за многото година каране,падаха буквално с пръст :blink: алспуха ми беше побелял,да не говорим,че отзаде вече я няма гадната миризма на изгорял пропан-бутан!

И да,не е водородна,а Браун газ клетка :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm: Явно разбирам че ги слагате...а някаква ориентировъчна цена с монтажа бихте ли споделили? За 2,5 става въпрос.Предварително ви благодаря...И последен въпрос - има ли го ефекта като от газта (за сухото мазане говоря)?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде забиваш маркучето с газа преди филтъра или на друго място? Защото,ако е преди филтъра се пълни цялата състема - от там, през интеркулера, та чак до турбината. А си е взривоопасно, ако върне.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами чакаме компетентни мнения от знаещите и можещите,пък и ако е необходимо да се направи и отделна тема за да се поясни,защото с тези цени на горивата съм сигурен че не съм единствения които се интересува :zustimm: :zustimm:

Редактирано от iavorianev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предавам се :shocked:

пратих жената да вземе две клетки за моята и нейната кола :all_coholic:

ЕДИТ: Жорката го обясни поне два пъти, че това е заблуда, ефекта е нулев, положителен е само за продавача.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към системата върви и резревоар по избор :hilezh: Да има къде да ви връща спестеното гориво :D

А на про версията е монтиран АТМ , направо кешовица пуска :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото ви разбирам :rolleyes: всичко е глупост и евтин трик...само някои да се обоснове защо мисли така?

предавам се :shocked:

пратих жената да вземе две клетки за моята и нейната кола :all_coholic:

ЕДИТ: Жорката го обясни поне два пъти, че това е заблуда, ефекта е нулев, положителен е само за продавача.

Бихте ли ме насочили или дали линк където да видя какво е писал господин Жорката :rolleyes:

Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm: Явно разбирам че ги слагате...а някаква ориентировъчна цена с монтажа бихте ли споделили? За 2,5 става въпрос.Предварително ви благодаря...И последен въпрос - има ли го ефекта като от газта (за сухото мазане говоря)?

:) 400,600,800лв. според зависи колко електроника и ламбда сонди има! Но предполагам,че за теб ще е около 550,600лв.

А ефекта със сухото мазане го няма,защото това си е вид добавка към горивото! При пропан-бутана сухото мазане намалява до определена степен, иначе пак си го има!

Ето едно сайтче http://hydroxsystems.com/ :rolleyes:

Къде забиваш маркучето с газа преди филтъра или на друго място? Защото,ако е преди филтъра се пълни цялата състема - от там, през интеркулера, та чак до турбината. А си е взривоопасно, ако върне.

Непосредствено преди колекторите! След турбини,дебитомери и т.н. ! Няма опастност да върне защото си има предпазно клапанче! :)

Редактирано от Au(90)di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама хора,точно защото тука никой не вярва,за това още не съм пуснал тема,която най-вероятно ще е пълна с коментари по-повод "лъжливите бълбучници" :steinigung:

Тази Мазда майка ми я кара вече близо година,без проблеми! Наскоро и замерихме разхода и с 20лв. нафта 7.68 литра изминахме 155км. смесено каране!

Карайте си колите както искате.Никой не ви кара да си монтирате клетки!!!!

Жорката тва,жорката онова! Жорката или някой от вас пробвал ли е системата??? Сигурен съм,че не! Аз извадих 500лв от джоба си преди около година и го пробвах лично на моята кола.Впоследствие на отще 2-3 наши, и върши работа!! Когато фактите говорят и боговете мълчат!

Пък вие си разтягаите локуми цяла вечер ако искате!

Редактирано от Au(90)di
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама хора,точно защото тука никой не вярва,за това още не съм пуснал тема,която най-вероятно ще е пълна с коментари по-повод "лъжливите бълбучници" :steinigung:

Тази Мазда майка ми я кара вече близо година,без проблеми! Наскоро и замерихме разхода и с 20лв. нафта 7.68 литра изминахме 155км. смесено каране!

Карайте си колите както искате.Никой не ви кара да си монтирате клетки!!!!

Жорката тва,жорката онова! Жорката или някой от вас пробвал ли е системата??? Сигурен съм,че не! Аз извадих 500лв от джоба си преди около година и го пробвах лично на моята кола.Впоследствие на отще 2-3 наши, и върши работа!! Когато фактите говорят и боговете мълчат!

Пък вие си разтягаите локуми цяла вечер ако искате!

Прав си да се изнервяш,особено като си го видял с очите си...Пускайки темата ми беше ясно че много Разбирачи ще се включат...Даже си мислех че ще са повече :dance: Не се обиждай на никого,просто такъв тип хора има навсякъде и се наричат спамъри. Благодаря ти за споделеното мнение и ти пожелавам лека вечер...

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето темата за прословутият Набълбукатор:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=40160&hl=

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕДИТ: Жорката го обясни поне два пъти, че това е заблуда, ефекта е нулев, положителен е само за продавача.

Не е вЕрно тва, аз на мойта като сложих дигна 15 коня и разхода паднА с 3/100. А ако се сложат две или повече, предимствата нарастват в геометрична прогресия. Слагайте смело. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само без да ме нападате. Аз няма да си сложа поради ред причини.

Но от 2-ма колеги, които си сложиха, едната е служебна кола, сложихме за проба - ИМА намаление на разхода. За АФН е от 5,5/100 на 4,5/100.

Мойто АЕЛ го докарвам до 5/100 без браун.

А минуси си има - харчи ток, имаш някакви основи при мотора, има известен риск от взрив, ако се натрупа водород без да се изгаря.

Доколкото съм разбрал намаление на разхода има повече при обикновените дизели. Колкото е по-ефективен мотора, по-малко е намалението на разхода.

И сметката - за 1л/100 намаление - ще се изплати за 30 000км, което си е много. Но ако караш много и ти се намали с 2-3л/100 е друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега като ги махнете разхода ще намалее още повече. Все пак тия клетки го вдигат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Непосредствено преди колекторите! След турбини,дебитомери и т.н. ! Няма опастност да върне защото си има предпазно клапанче! :)

Абе аз ли съм смотан но ако турбината прави на колекторите 1 бар това означава че за да вкараш нещо там ти трябва да надуеш над 1 бар.

или тая система ще работи само на празен ход.

Нали всичките тия набълбукатори работят към системи които могат да ги "засмукават". А след турбото там ви чака надууув :hilezh:

За пореден път се убеждавам в уникалните свойства на продавача/консултанта по набълбукатори.

Още седи офертата някой да инвестира във форумна кола на уважаван съфорумец за истински тестове. Но като гледам търговците на набълбукатори ги е малко шубе да пробват такава проноция.....на безплатна читава реклама.

Редактирано от PESHO OT MARS
  • Like 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз исках да кажа същото нещо.

След турбината е абсурд да сложиш тази щуротия.

Мога да го заявя с чиста съвест, защото небезизвестния мастър Минчо го пробва, на един от камионите във фирмата, в която работех преди време.

Имаше спор с мен преди да го сложи, ама накрая отстъпих :wall:

После слага некъв възвратен клапан, ефект нулев.

После след като вече с повишен тон му казах как работи турбо мотора се съгласи да боЦне 'устройството' преди турбината.

Не че имаше ефект за разхода на камиона :steinigung:

Непосредствено преди колекторите! След турбини,дебитомери и т.н. ! Няма опастност да върне защото си има предпазно клапанче! :)

Пълна простотия написа.

Личи си, че нямаш и грам познание за турбо моторите.

Нямаш и елементарни познания по физика от втория срок на 7-ми клас.

Като вържеш 'устройството' след турбината всичкия 'браунов газ', който то отделя ще се нагнети обратно в него от налягането в колектора :steinigung:

За съжаление подобно устройство в момента дава приходи единствено на тези, които го монтират

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе. Признай че си агент на шейховете и искаш да ги излъжеш за да не си сложат от голямата далавера.

--------

Нали си имаме тема по въпроса за набълбукването? Тая я затварям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...