iavorianev Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Здравеите,някои да има преки наблюдения от работата на такава клетка,мнения за разход,увеличение на мощност? И наи важното- не намаля ли живота на двигателя?Ще съм благодарен за вашите мнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Au(90)di Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Сложихме такава на Mazda 626 2.0 TD и разхода падна с около 40%.. Градско беше към 8/100 сега е на около 5.5/100Във вървежа няма голяма разлика при дизелите,виж при бензина е друго! НЕ!! Не намаля живота на мотора а го увеличава! Такива неща като нагар,сажди и т.н. изчезват благодарение на доста по-доброто изгаряне на горивото!Живота на мослото се удалжава,защото в него попадат по-малко гадости! Реших да направя ремонт на мотора на 90-ката ми (миналата година по това време) след като ползвах клетката 1 месец и останахме изумени!!! Всичките гадости натрупани за многото година каране,падаха буквално с пръст алспуха ми беше побелял,да не говорим,че отзаде вече я няма гадната миризма на изгорял пропан-бутан!И да,не е водородна,а Браун газ клетка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iavorianev Публикувано 23 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Явно разбирам че ги слагате...а някаква ориентировъчна цена с монтажа бихте ли споделили? За 2,5 става въпрос.Предварително ви благодаря...И последен въпрос - има ли го ефекта като от газта (за сухото мазане говоря)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 (Редактирано) Къде забиваш маркучето с газа преди филтъра или на друго място? Защото,ако е преди филтъра се пълни цялата състема - от там, през интеркулера, та чак до турбината. А си е взривоопасно, ако върне. Редактирано 23 Август 2012 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Само чакайте да се включи гризлито,той ще ви обясни набързо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iavorianev Публикувано 23 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 (Редактирано) Ами чакаме компетентни мнения от знаещите и можещите,пък и ако е необходимо да се направи и отделна тема за да се поясни,защото с тези цени на горивата съм сигурен че не съм единствения които се интересува :zustimm: Редактирано 23 Август 2012 от iavorianev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 (Редактирано) предавам се пратих жената да вземе две клетки за моята и нейната кола ЕДИТ: Жорката го обясни поне два пъти, че това е заблуда, ефекта е нулев, положителен е само за продавача. Редактирано 23 Август 2012 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Към системата върви и резревоар по избор Да има къде да ви връща спестеното гориво А на про версията е монтиран АТМ , направо кешовица пуска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Много глупости изписа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iavorianev Публикувано 23 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Доколкото ви разбирам всичко е глупост и евтин трик...само някои да се обоснове защо мисли така?предавам се пратих жената да вземе две клетки за моята и нейната кола ЕДИТ: Жорката го обясни поне два пъти, че това е заблуда, ефекта е нулев, положителен е само за продавача.Бихте ли ме насочили или дали линк където да видя какво е писал господин Жорката Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Au(90)di Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 (Редактирано) Явно разбирам че ги слагате...а някаква ориентировъчна цена с монтажа бихте ли споделили? За 2,5 става въпрос.Предварително ви благодаря...И последен въпрос - има ли го ефекта като от газта (за сухото мазане говоря)? 400,600,800лв. според зависи колко електроника и ламбда сонди има! Но предполагам,че за теб ще е около 550,600лв. А ефекта със сухото мазане го няма,защото това си е вид добавка към горивото! При пропан-бутана сухото мазане намалява до определена степен, иначе пак си го има!Ето едно сайтче http://hydroxsystems.com/ Къде забиваш маркучето с газа преди филтъра или на друго място? Защото,ако е преди филтъра се пълни цялата състема - от там, през интеркулера, та чак до турбината. А си е взривоопасно, ако върне.Непосредствено преди колекторите! След турбини,дебитомери и т.н. ! Няма опастност да върне защото си има предпазно клапанче! Редактирано 23 Август 2012 от Au(90)di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Au(90)di Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 (Редактирано) Ама хора,точно защото тука никой не вярва,за това още не съм пуснал тема,която най-вероятно ще е пълна с коментари по-повод "лъжливите бълбучници" Тази Мазда майка ми я кара вече близо година,без проблеми! Наскоро и замерихме разхода и с 20лв. нафта 7.68 литра изминахме 155км. смесено каране!Карайте си колите както искате.Никой не ви кара да си монтирате клетки!!!!Жорката тва,жорката онова! Жорката или някой от вас пробвал ли е системата??? Сигурен съм,че не! Аз извадих 500лв от джоба си преди около година и го пробвах лично на моята кола.Впоследствие на отще 2-3 наши, и върши работа!! Когато фактите говорят и боговете мълчат!Пък вие си разтягаите локуми цяла вечер ако искате! Редактирано 23 Август 2012 от Au(90)di 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iavorianev Публикувано 23 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Ама хора,точно защото тука никой не вярва,за това още не съм пуснал тема,която най-вероятно ще е пълна с коментари по-повод "лъжливите бълбучници" Тази Мазда майка ми я кара вече близо година,без проблеми! Наскоро и замерихме разхода и с 20лв. нафта 7.68 литра изминахме 155км. смесено каране!Карайте си колите както искате.Никой не ви кара да си монтирате клетки!!!!Жорката тва,жорката онова! Жорката или някой от вас пробвал ли е системата??? Сигурен съм,че не! Аз извадих 500лв от джоба си преди около година и го пробвах лично на моята кола.Впоследствие на отще 2-3 наши, и върши работа!! Когато фактите говорят и боговете мълчат!Пък вие си разтягаите локуми цяла вечер ако искате!Прав си да се изнервяш,особено като си го видял с очите си...Пускайки темата ми беше ясно че много Разбирачи ще се включат...Даже си мислех че ще са повече Не се обиждай на никого,просто такъв тип хора има навсякъде и се наричат спамъри. Благодаря ти за споделеното мнение и ти пожелавам лека вечер... 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Ето темата за прословутият Набълбукатор:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=40160&hl= 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iavorianev Публикувано 23 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Ето темата за прословутият Набълбукатор:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=40160&hl=Яснооооо,пак тъмна Индия.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 ЕДИТ: Жорката го обясни поне два пъти, че това е заблуда, ефекта е нулев, положителен е само за продавача.Не е вЕрно тва, аз на мойта като сложих дигна 15 коня и разхода паднА с 3/100. А ако се сложат две или повече, предимствата нарастват в геометрична прогресия. Слагайте смело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Само без да ме нападате. Аз няма да си сложа поради ред причини.Но от 2-ма колеги, които си сложиха, едната е служебна кола, сложихме за проба - ИМА намаление на разхода. За АФН е от 5,5/100 на 4,5/100. Мойто АЕЛ го докарвам до 5/100 без браун. А минуси си има - харчи ток, имаш някакви основи при мотора, има известен риск от взрив, ако се натрупа водород без да се изгаря.Доколкото съм разбрал намаление на разхода има повече при обикновените дизели. Колкото е по-ефективен мотора, по-малко е намалението на разхода.И сметката - за 1л/100 намаление - ще се изплати за 30 000км, което си е много. Но ако караш много и ти се намали с 2-3л/100 е друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 А сега като ги махнете разхода ще намалее още повече. Все пак тия клетки го вдигат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 (Редактирано) Непосредствено преди колекторите! След турбини,дебитомери и т.н. ! Няма опастност да върне защото си има предпазно клапанче! Абе аз ли съм смотан но ако турбината прави на колекторите 1 бар това означава че за да вкараш нещо там ти трябва да надуеш над 1 бар.или тая система ще работи само на празен ход.Нали всичките тия набълбукатори работят към системи които могат да ги "засмукават". А след турбото там ви чака надууув За пореден път се убеждавам в уникалните свойства на продавача/консултанта по набълбукатори.Още седи офертата някой да инвестира във форумна кола на уважаван съфорумец за истински тестове. Но като гледам търговците на набълбукатори ги е малко шубе да пробват такава проноция.....на безплатна читава реклама. Редактирано 23 Август 2012 от PESHO OT MARS 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 И аз исках да кажа същото нещо.След турбината е абсурд да сложиш тази щуротия.Мога да го заявя с чиста съвест, защото небезизвестния мастър Минчо го пробва, на един от камионите във фирмата, в която работех преди време.Имаше спор с мен преди да го сложи, ама накрая отстъпих После слага некъв възвратен клапан, ефект нулев.После след като вече с повишен тон му казах как работи турбо мотора се съгласи да боЦне 'устройството' преди турбината.Не че имаше ефект за разхода на камиона Непосредствено преди колекторите! След турбини,дебитомери и т.н. ! Няма опастност да върне защото си има предпазно клапанче! Пълна простотия написа.Личи си, че нямаш и грам познание за турбо моторите.Нямаш и елементарни познания по физика от втория срок на 7-ми клас.Като вържеш 'устройството' след турбината всичкия 'браунов газ', който то отделя ще се нагнети обратно в него от налягането в колектора За съжаление подобно устройство в момента дава приходи единствено на тези, които го монтират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Не бе. Признай че си агент на шейховете и искаш да ги излъжеш за да не си сложат от голямата далавера.--------Нали си имаме тема по въпроса за набълбукването? Тая я затварям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts