Jump to content

ГНП ново или втора ръка


Sxema

Recommended Posts

Пробвай дали това за 700.00 лв. работи, ако всичко е ок, взимаш. Тествай колата как се дрържи топла, студена, една диагностика в движение, как е топлия старт :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми и аз това мислих да взема още една но ако мина със 700лв. ще се радвам защото до сега съм дал към 1000 и не може да е запаля ще пробвам това за 700 и ще пиша резултата дано да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, откъде си, ако си Софиянец отиваш в София дизел център, мн. добре работят и ти дават гаранция. Аз се възползвах преди около 3-4м. и съм мн. доволен. ремонта ми излезна 580лв. или ако надвиши 600-650лв ти предлагат тяхна помпа за около 600лв. с демонтаж-монтаж и настройки. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Простете, че се намесвам, но каква е тая гориво-нагнетателна помпа за 5 300 лева? При това на С5? това е две поколения назад кола....Такива цени НЕ са нормални....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Порше е такава цената 4957лв помпа 400лв софтоер и монтажа грубо казано само за да е купиш готова за работа 5300лв.Колеги някой може ли да провери в Етка какъв е номера на помпата и най вече буквата WAUZZZ4BZ1N036256 мерси предварително.А иначе намерих рециклирана от бош за 2470лв+монтажа даже и гаранция дават но искат буквата на помпата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво и е на старата ГНП - казваш не работи, но има повреда в механичната част, или електрониката. Защото ако е второто има възможност за подмяна на платките и с малко настройки всичко заспива. Помпа за 5300 направо я забрави, това е половин кола та и отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво и е на старата ГНП - казваш не работи, но има повреда в механичната част, или електрониката. Защото ако е второто има възможност за подмяна на платките и с малко настройки всичко заспива. Помпа за 5300 направо я забрави, това е половин кола та и отгоре.

Никакви платки не се подменят. Има елемент които гори и край сменя се с усилен такъв и джиткаш. Въпроса е че може да работи 5 минути или 5 години гаранция <_< Отделно вътре в управлението има по-тънки от косъм проводници които и те си заминават не се поят особено лесно нито можеш да го правиш до безкрай...

Самата помпа е относително здрава..ако не се прецака от някой от клапаните обикновенно авансаторното бутало задира и пак не работи читаво.. Самото то е некви никви пари 20 на лева :hilezh: обаче за да го смениш помпата се сваля и разглобява основно....

Има варианти за ремонт бол АЗ лично съм против ремонтираните електроники и без тва колата с този мотор е ненадеждна а тва е и най-гадната повреда с нея веднага се обзавеждаш с ~ луксозен паметник :rolleyes:

Обикновенно ме оплювате :hilezh: заради БМВ аспираций ама ви казвам където са сложили тва недоразумение vp44 там не са се осрали за справка примерно форд 1.8 д ,бмв е46 320д преди КР ,пасат-ауди а4-6-8 ,опел дтл-дтх и сигурно има още пострадали :rotcol:

Предполагам най-добрия вариант е пълно рециклирана на БОШ ама цената е дебеличка а най-добрия е просто четет преди да вземете нещо такова :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електрониката е заминала не искам ремонтирана електроника по добре да взема втора ръка.Намерих няколко помпи но ми трябва буквата след номера ако може да ми помогнете с нея.Обадих се в Бош рециклирана ми искат 2772лв без софтуер и качване в оторизиран сервиз пак към 3500лв.Имам приятел в Австрия който ми е намерил помпи от АКН мотор но буквата ми липсва предлагат ми две помпи за 200 евро но да им кажа номера помпите са от бракувани коли дадени за скрап ще се жертвам.Обадих се в дизел център но и те искат буква помагайте с тая етка че няма оправяне с нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електрониката е заминала не искам ремонтирана електроника по добре да взема втора ръка.Намерих няколко помпи но ми трябва буквата след номера ако може да ми помогнете с нея.Обадих се в Бош рециклирана ми искат 2772лв без софтуер и качване в оторизиран сервиз пак към 3500лв.Имам приятел в Австрия който ми е намерил помпи от АКН мотор но буквата ми липсва предлагат ми две помпи за 200 евро но да им кажа номера помпите са от бракувани коли дадени за скрап ще се жертвам.Обадих се в дизел център но и те искат буква помагайте с тая етка че няма оправяне с нея.

колата ти тръгва отново с чисто нова електроника с монтаж демонтаж на помпата за 1600лв кви са тия цифри дето ви ги искат по софия пловдив незнам ама ви товарят с поне 1000 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега прави миналата пролет ГНП,при Жоро и му взе 1200лв.тотал.....просто за информация,доколкото знам ги ремонтира в Супер Дизел...имали некакъв специален стенд....Така,че колега пиши в гугъла СуперДизел>>Контакти>>Телефон и виж к'во ще офертират.След това търси вариянти.Па ние ще помагаме..

п.с.Не се плаши от ремонтирана електроника...не е някаква извънземна технология....Некой си мислят,и че поставянето на Газов Инжекцион е много сложна работа,ама само като видиш какви глупаци работят в тези сервизи. ...

CA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупаци много това го разбрах такива невероятни теории ми казаха че по едно вре излезе че двигателя е блокирал затова е изгоряло ГНП-то. Вчера взех колата от поредния сервиз свалих си помпата но тая буква не е откривам и в крайна сметка имам една купчина желязо за която съм дал към 25 000лв преди 8 години сменил съм всичко по нея и се получава че имам скрап пред нас.Казвайте момчета къде да търся тая буква?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупаци много това го разбрах такива невероятни теории ми казаха че по едно вре излезе че двигателя е блокирал затова е изгоряло ГНП-то. Вчера взех колата от поредния сервиз свалих си помпата но тая буква не е откривам и в крайна сметка имам една купчина желязо за която съм дал към 25 000лв преди 8 години сменил съм всичко по нея и се получава че имам скрап пред нас.Казвайте момчета къде да търся тая буква?

не се занимавай с глупости а иди си оправи помпата за 1200 1300 лв и си карай колата

ако си от Пловдив препоръчвам ти Ребо ООД-0888 60 24 66 ако си от София както казаха колегите Супер дизел- 0889 67 41 41

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го подвеждайте с тоя сервиз Супер Дизел. В Дизел Център същата процедура която съм описъл в предишния пос, цената е с 1000лв. по евтина от Супер Дизел. Не правя реклама на сервиза, а отгоре на това София Дизел Център са в бранша от 1994 г., за сметка на Супер Дизел несъществуваща тогава. Цените са им приемливи и 100% ел. блок за ГНП-то ще ти струва около 200лв. втора употреба с гаранция при тях. Успех.

Един от много доволните от този сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го подвеждайте с тоя сервиз Супер Дизел. В Дизел Център същата процедура която съм описъл в предишния пос, цената е с 1000лв. по евтина от Супер Дизел. Не правя реклама на сервиза, а отгоре на това София Дизел Център са в бранша от 1994 г., за сметка на Супер Дизел несъществуваща тогава. Цените са им приемливи и 100% ел. блок за ГНП-то ще ти струва около 200лв. втора употреба с гаранция при тях. Успех.

Един от много доволните от този сервиз.

колега нали не ги говориш сериозно тея неща????

няма такова понятие електроника втора употреба с гаранция особенно пък в такива големи сервизи като супер дизел и сервиза който ти усилено рекламираш София дизел център

с тва се занимавам от дълги години така че не се опитвай да ме обориш в обратното може някой от момчетата там да прави някви шмекерии на гърба на фирмата но тези фирми никога не биха си залойили името за подобна небивалица още повече че те печелят от продажбата на нови компоненти

и все пак да не заправяме че това са СЕРВИЗИ а не АВТОМОРГИ

Редактирано от rabotnika
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rabotnik,

прадлагат рециклирани, дали в Бош или при тях не знам. А пък 200 лв ми се струва малко за рециклирана помпа. По-скоро е цена за такава с неясно състояние, но пък може и да не съм прав.

Вероятно дават и гаранция. Ако е така 200лв си е много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко само ще кажа електроника за VP44 нова с празна памет струва около 650-680лв. От там нататък 350лв е ремонта на помпата в който влиза ремонтния комплект О пръстени до тук около 1000лв лагера в помпата е 60 и няколко лв той се сменя само при необходимост и 100лв настройка и какво се получава в крайна сметка 1100 1160лв приблизително това е реалната цена за ремонт на тази помпа всичко отгоре е чиста проба измама

А 200лв е цената за ремонт на задрал авансатор на такава помпа и ако не се лъжа около 200 лв са частите само/корпус,буталце и авансаторен елемент/

Редактирано от rabotnika
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...