Jump to content

Обмислям покупка на това Audi S6 2,0 Turbo 4x4


Recommended Posts

Пич, не ти знам колата, но може тази да се окаже доста по-добра от твойта. Колата не е лоша, но ще има разходи като при всяка кола. Във форума има доста по-окаяни подобни екземпляри.

Според мен тази кола не е лоша, това че има какво да се прави е ясно...96-ти набор ще са абитюренти след 2 години...

На фона на обявите в нета за такива коли и на фона на което е тази, мисля че единственото нещо което би ме отказало да я купя, ако търсех такава кола за мен е наглото поведение на продавача...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както Алекс е писал салона е правен(различни по цвят шевове и кожа),предната броня и калник са боядисвани и отдясно се разминават много,абсолютно гола откъм екстри!Талон не сме гледали,нито сме я карали!Няма и смисъл-цифра км,висока цена и некадърно прикрити дефекти!Едва ли не ти обясняват, че "шефа" се чуди какво да си прави парите и все пак иска да я кара...да се чудиш защо се прави на тъп с тракива "промоции"! :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с Насти, колата не е лоша и според мен си струва парите.Има забележки, но няма как.Пазена кола е и километрите й няма да й бъдат проблем.Предполагам ще глътне към 3 к за регистриране и подготвяне за мъжко каране!След това ще има години и хиляди километри безгрижие!Така е с този род автомобили!За външния вид не съм съгласен, че е толкова зле!Всъщност не е, просто аз съм много претенциозен!Колата си има стойка и на 99% от купувачите ще им се стори перфектна!Моторът е прилично тих и спокоен, съединителят е добър, катализаторите са добри.Към тези 3 к ще влезне тотално обслужване на всички течности, нови гуми, някоя друга глезотия+застраховки, такси и табели!

Дразнещото е продавачите, мислят че продават нещо неземно и в невероятно състояние, като го задържат месец два автомобила ще им дойде акъла...

Дано да сме помогнали на някой желаещ да влезне в сектата, сектата на петаците, от която няма измъкване... :hilezh:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...,абсолютно гола откъм екстри! :gruebel:

e чак пък....искаш да кажеш ,че ако имаше шибидах,сервотроник,Bose,печка и щори,щеше да е абсолютно фул от към екстри....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Интересно ми беше да прочета предните 4 страници, след като купих въпросната кола. Със сигурност колата е 1996г. мотор AAN - 2.2Turbo.

Колата е с чип от АБТ - питах самите АБТ. Колата е за ценители и е гледана много най-интересното е че според мен(педали, волан, прибиране на коланите - отлични за кола на 16г.) и според диагностиката колата е на реалните си километри изписани на таблото, диагностиката даде 3 грешки(2 заради чипа и една за моторче V70). Това, че мотора бил скъп за поддръжка и че ремъка бил по дълъг е невярно. За справка смених ангренаж-Gates, ролка-Ina, Водна помпа, пистов ремък - всичко си е за мотор AAN и ми излезна 300лв. с труда - и това на кола 260 коня(На пасат Б5 1.8/125 смяната е 400лв. без водна помпа). Ако не вярвате питайте Боби от Горубляне.

По окачването всичко си е наред един тампон трябва да се смени след време, но има още доста километри да мине. Трябва да сменя задни накладки и предни спирачни маркучи които са напукани, вратата на шофьора е наистина леко провиснала, то и на бившата ми кола беше така, но за мен това не е проблем. Салона е много много запазен, просто качеството на материалите е фантастично много днешни коли не могат и да си помислят да го стигнат, за последната година съм сменил 5 коли все служебни. То не беше нисан, форд-куга, форд-фокус, киа-сиид, сеат-ибисааа ейййй казвам ви честно тия коли са пълна скръб от към салон, седалки, ергономия а самият мирис на пластмаса ме убива. Но стига за купето малко за двигателя - мотора е мечтата ми, с гените на легендарното Quattro от 80-те години. Да карам този мотор е чест за мен, винаги колата се пали и се чака 3-4мин. да загрее малко мотора и турбото да се развърти, когато загрее напълно мотора и влезе в работния си режим подаването на газ е истинско удоволствие, просто няма лаг и дори при най-малкото настъпване на педала на газта. Веднага се усеща плавното развъртане на мотора и реакцията на купето и това е когато се кара спокойно и бавно. Дросела е механичен и сравнен с новите електронни педали е много по директен. Когато настъпиш здраво педала след 3000 оборота и турбото поеме нещата в свои ръце удоволствието е несравнимо, звука от турбото съчетано с ускорението те вкарва в друга вселена, пробвах на околвръсното да я настъпя и просто еластичността на мотора е забележителна колата вдига 160км/ч за секунди и дори не се усещат, окачването е много много добро. Колата нямала екстри - за мен екстрите са Турбо, 5 цилиндъра, Quattro, торсен диференциал - selflocking. Иначе колата има пълен ел. пакет вкл. ел. прибиращи се огледала, чейнджър и други. Само ще ви кажа, че в чейнджъра намерих следните CD-та - Santana, Frank Sinatra и Barry White. Правете си изводи какъв е бил предният собственик, след малко разследване разбрах кой е бил той и само ще кажа, че не е бил италианец. Външният вид на колата и спорната предна броня е въпрос на вкус - на мен ми харесва а явно и на други колеги защото когато я карам много колеги ми махат и ме поздравяват, просто това са хора които знаят за какво става въпрос, най-смешното е че забелязвам и доста кисели погледи от собственици на скъпи черни лимузини...

Относно цената - ами погледнете в немското мобиле колко вървят подобни машини около 6000евро и сравнете с цената на тази кола - аз бих дал и повече за точно тази кола.

И последно същата седмица в която я взех карах и A6 3.0TDI Quattro - 2006г. Като изключим електрониката и другите джунджурии, тди-то върви доста по зле, спира по зле, ускорява по зле. Волана на тди-то е доста по-лек и ми е малко не естествен, плюсовете на тди-то са фаровете - много добри, седалките - по-удобни, автоматика-та работи прекрасно, разхода, верига. Обаче човека като ми каза колко му струва маслото за скоростната кутия - 100лв. литъра, кутията събира 7л. с труда излизало 1000лв. ???

Началната цена и проблемите на дизелите свързани с хубавата нафта в БГ --- благодаря, ще си карам бензиновата турбина ако ще да харчи и 20/100км.

Редактирано от drakano
  • Like 10
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита. Ако сега ми трябваше кола,щях да съм я купил още след първият пост. А предната броня е супер и колата стои завършена. Като я погледнеш отсрани,каква "стойка" има,ти идва да се надървиш :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...винаги колата се пали и се чака 3-4мин. да загрее малко мотора и турбото да се развърти....

:steinigung:

Честито за придобивката, със здраве да си я караш, сега си поеми малко въздух.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готино изглежда, но имам два въпроса:

1 - Защо си и скрил номера, това никога не съм го разбирал?

2 - Защо е с толкова много антени тази кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1- Не искам да изнасям инфо за номера си - в тази страна съм се нагледал на какво ли не и на какви ли не завистливи хора.

2- Антени за GPS, Телефон, Радио.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1- Не искам да изнасям инфо за номера си - в тази страна съм се нагледал на какво ли не и на какви ли не завистливи хора.

2- Антени за GPS, Телефон, Радио.

Тая кола и без номера винаги ще се разполазнае пък за +16годишна Ц4-ка някой да завиди и да тръгне да тръгне да прави мизерии не ми се вярва...

Да ти е честита и само без аварийни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих си взел дясно огледало от А6 английски внос,има доста такива на части коли из форума.Просто си падам по симетрията и никога не съм разбирал защо след 1995 г на някои ВАГ коли слагат дясно малко огледало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих си взел дясно огледало от А6 английски внос,има доста такива на части коли из форума.Просто си падам по симетрията и никога не съм разбирал защо след 1995 г на някои ВАГ коли слагат дясно малко огледало.

и аз съм го мислил много пъти, да не говорим че и по-добра визия дава, НО английските нямат ел. прибиране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че ще се взима дясно огледало от английско возило е ясно - даже се чудя дали да не взема хромирани капаци като на следващите S-ки. Но не знам дали няма да стане селско. Харесвам оригиналността в колите и не харесвам пернишки изпълнения от рода на кристални стопове и лед фарове.

Даже ако имаш линк към обява за английско ляво огледало дай насам. Хммм вярно ли нямат ел. прибиране, че защо???

Редактирано от drakano
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

След като прочетох поста ти за колата - 100% ти казвам това е твоята кола... Важното е,че те радва и ти доставя удоволствие.

Пожелавам на всички да се радват така на колите си!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен с хромираните капаци на огледалата няма да изглежда добре,губи се оригиналността на автомобила а и с цвета на колата изглежда някакси по широка.Сравнение правя като погледна светлосиво ауди 80 с черни и със св сиви пластмаси на огледалата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, разбирам мнението ти, но то се базира на друг модел, с друг цвят, без хромирани лайстни по вратите, затова е неаргументирано за s6 ц4, което изглежда супер с тъмен цвят, хром лайстни и хром огледала :zustimm:

има много фабрични автомобили с такива огледала, макар и не ц4

има снимки на тунинг подфорума за това как изглеждат огледалата, темата е за тунинг на а6 ц4, има и снимки в темата за снимки на ц4 в подфорума за 100/а6, снимки на ц4-ките ни :dance:

ето линк към снимки за клубен календар

Редактирано от gerardiro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен с хромираните капаци на огледалата няма да изглежда добре,губи се оригиналността на автомобила

С тази шпаклована към бронята добавка, вече го е загубила <_<

С хромираните капаци по- скоро ще се върне към оригиналната визия :zustimm:

Аз бих изринал и антената отпредна тавана- не ме кефи никак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...