Lyubo_Toshev Публикувано 26 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2006 Упорито ме убеждава майстора на колата ми, че марката шампион е единствената много добра, за моя двигател, който 85% от времето си работи на газ. В момента съм с Бош, с който си внесох колата и не си знае ни годинките, ни километрите, та реших да им дам почивка. Докато карах на бензин не съм имал абсолютно никакъв проблем с тези свещи, но откакто съм на газ, най-вече в летните месеци, когато температурата на двигателя е по висока и често се вкл. охлаждащата перка - започва леко да прекъсва двигателя ми и имам леко придръпване в ниските обороти. Та за 3-та година правя това упражнение със сваляне ня свещи, регулиране на разстоянието и качване отново....Не мога да намеря нищо в нета за тях, ако може малко помащ, ако на някой му е попадало нещо нека да постне линкче.....pls . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 26 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2006 Никой не ми помага, ама нищо де открих някоя и друга статия и виждам, че не са толкова зле - Класация по различини показатели Ша купувам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 26 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2006 Браво! Много полезен материал - научих сума ти неща! И явно съм уцелил свещите NGK BUR6ET Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 26 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2006 Ако не се лъжа Ауди слизат от поточната линия точно с NGK. Или поне това пише в някои бази данни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 26 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2006 Браво! Много полезен материал - научих сума ти неща! И явно съм уцелил свещите NGK BUR6ET ←От къде ги взе тези NGK? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 26 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2006 Като тръгнеш от кошарите към хладилника от дясно след Ауто + има един магазин, те май само NGK продават... Ама това беша лани... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 26 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2006 Никой не ми помага, ама нищо де открих някоя и друга статия и виждам, че не са толкова зле - Класация по различини показатели Ша купувам... ←Сайта който е дал колегата е фантастичен. Има тестове на какво ли не и то "по руски". Сиреч изпитания по ГОСТ. Много е сериозен.Ето тест за акумулатори: Руските са най-яки! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 26 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2006 Ако все пак искаш Шампион ще ти ги взема на най-ниската цена. Иначе съвет не мога да ти дам. Бензиновите ми автомобили са Форд и те работят отлично само със "своите" свещи Motorcraft. Факт проверен от всички "Фордаджии". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 27 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2006 (Редактирано) КОКО благодаря за предложението, но вече (от снощи) си имам 4 броя Champion N9BYC. Цената им е сдоста ниска, но това е така, защото ги взех на доставна цена. Модела, които е за моя мотор NE е N7BYC:Champion.doc Този модел, който съм взел е с по-голямо топлинно число, заради работата на двигателя на газ. Учудващото за мен е, че това е еднополюсна свещ и по принцип и модела N7BYC e такава. До сега бях с триполюсни на BOSCH - едната за съжаление е пак с увеличено разстояние, но електрода е вече триъгълен, а не кръгъл, та затова нови.Пожелавам си новите да минат поне половината от това, което са успяли да минат старите - пък да видим.....Champion.doc Редактирано 27 Юни 2006 от Lyubo_Toshev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 27 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2006 (Редактирано) Champion имат свещи които се сменят на 120К километра за 1.8т ии ги дават много добри ,за другите двигатели не знам ! инак и за мен свещите се казват NGK! Редактирано 27 Юни 2006 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 27 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2006 КОКО благодаря за предложението, но вече (от снощи) си имам 4 броя Champion N9BYC. Цената им е сдоста ниска, но това е така, защото ги взех на доставна цена. Модела, които е за моя мотор NE е N7BYC:Champion.doc Този модел, който съм взел е с по-голямо топлинно число, заради работата на двигателя на газ. Учудващото за мен е, че това е еднополюсна свещ и по принцип и модела N7BYC e такава. До сега бях с триполюсни на BOSCH - едната за съжаление е пак с увеличено разстояние, но електрода е вече триъгълен, а не кръгъл, та затова нови.Пожелавам си новите да минат поне половината от това, което са успяли да минат старите - пък да видим.....←RS4-та е с еднополюсни BOSCH. Слагат се точно предписаните свещи, освен ако няма някакъв тунинг по запалителната система. Предполагам, 4е при каране на газ, може да се опита и с различно топлинно число. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 27 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2006 За В3 .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 27 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2006 Значи ще се опитам да споделя впечатлението ми за поведението на колата и работата на двигателя след смяната ( въпреки малкото време от снощи до сега). Значи, когато намалях скороста на колата на втора скорост до 1000 оборота на двигателя - най-вече при преминаването ми през легнал полицай или някаква неравност на пътя - в момента , в който подам газ, колкото и леко и плавно да го правех, имаше едно много слабо и едвам доловимо придръпване. Все си мислех, че просто предавателното число на втора скорост е просто неподходящо вече за толкова бавно каране. Това, което описвам се отнася за периоди, когато не съм имал проблеми със свещите и всичко си е наред. Напоследък ( или в моменти като този, когато се увеличи разстоянието между електродите) това придръпване се усеща значително по-силно и продължително. Сега тези симптоми въобще липсват - извода - по-стабилна работа на двигателя в ниски обороти и по добро ускорение. Паленето на двигателя вече става буквално на "един зъб".По навик винаги (независимо от сезона) оставям колата да пренощува на бензин. Когато карам на газ и дойде момент за превключване на бензин - обикновенно това упражнение го правя в движение, малко преди да спра колата. Понеже колата ми е с карбуратор нещата по преминаването не са толкова гладки и плавни.След като спря след такъв момент на преминаване от газ на бензин гася двигателя почти веднага, щом се убедя, че колата работи на бензин. Слизам, отварям гаража и след като се кача да я запаля и трябват около 3 - 4 развъртания на двигатела и чак тогава пали. Обяснявах си това с недостатъчното време на карбуратора да се изпълни с бензин. Сега този проблем го няма - изглежда причината е била в самите свещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenev Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 Някой може ли да разясни накратко какво се получава, ако се сложат свещи с по-голямо топлинно число от предписаните по каталог? Например за моята по каталог са NGK BUR5ET и точно такива сложих, но пък като я купих бяха сложили NGK BUR6ET и се чудя защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jjj Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 (Редактирано) колеги, я ме светнете за моето Б4/1.6/АДА мотор/10.1993г. какви свещи трябва да му купя??? - колата ми е пълна с разни сервизни книжки вътре, но нито в една от тях не е посочен моя мотор и не виждам по какво мога да се ориентирам.карам отскоро на газ - мисля, че това има значение за избора.от това, което се изписа тук напоследък, явно NKG е най-читавия избор - някой знае ли къде във варна могат да се намерят и кой е подходящият модел за моето возило... Редактирано 30 Юни 2006 от jjj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 30 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 Някой може ли да разясни накратко какво се получава, ако се сложат свещи с по-голямо топлинно число от предписаните по каталог? Например за моята по каталог са NGK BUR5ET и точно такива сложих, но пък като я купих бяха сложили NGK BUR6ET и се чудя защо?←Принципно нищо не се променя. Разликата е там, че заради по-голямия си октан пропан-бутана изгаря при по-висока температура от бензина и по този начин тези свещи (с по-голямото топлинно число) са по-устойчиви при една такава продължителна работа на двигателя с такова гориво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jjj Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 Принципно нищо не се променя. Разликата е там, че заради по-голямия си октан пропан-бутана изгаря при по-висока температура от бензина и по този начин тези свещи (с по-голямото топлинно число) са по-устойчиви при една такава продължителна работа на двигателя с такова гориво ←искаш да кажеш, че, вместо фабрично предписаните свещи, е по-добре да си поставя такива с по-високо топлинно число - така ли да го разбирам?... и то заради това, че основно се джижа на газ..ако е така, и ако съм се спрял на NKG, как да разбера кои са моите свещи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 30 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 (Редактирано) Принципно свещите ти са си същите, като тип и модел (давам ти пример със свещи Шампион, които са мойта кола - N7BYC (заводските предписани), а аз слагам N9BYC), като тези, които са си заводски предписани, но с тази разлика, че са с по-голямо топлинно число - самата цифра в примера, който ти давам е топлинното число на свеща т.е. режим, в които е нормално за нея да работи. Модела си е същия - режима на температурна работа на свеща е друг, който е по-подходящ при работа на двигателя на газ. Това е..... Колеги не намирам никъде ръководство за В4 или нещо подобно - да помогнем на колегата с модел свещи за ADA мотор - помогнете!!!!! Редактирано 30 Юни 2006 от Lyubo_Toshev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamendev Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 Аз преди 6 месеца си взех NGK Iridium9, за сега съм страшно доволен. Казаха ми 40К км. да ги карам, от Проспийд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jjj Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 ми и аз, докато се чудех преди малко, отидох и си сложих едни NGK и сега мирясвам временно:-))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 Още малко линкове по темата Същата класация само че за едноелектродни свещи.NGK-то пак рулираТест 1Тест2И видове свещи от NGK на БГ с цени и иписание ТукА Тук има типа на свещите в зависимост от Аудьо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване