Krisko_A6 Публикувано 6 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 Здравейте колеги! Колата е А6 Ц5 преди фейслифта, има ксенон ЦЪК 6000К. Проблема е че незнам дали е от лупите но на къси изобщо не светят добре Фаровете не са замъглени, зацапани или надраскани като нови са. Знам че попринцип фаровете на Ц5 не са хубави чел съм доста теми за тях, но някой да даде решение, други лупи или да се почистят тези нз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 6 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 Как трябва и как не трябва да светят едни фарове ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stohi Публикувано 6 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 Колега, аз след рециклиране на фаровете при колега от форума направо прогледнах. То на вид и моите бяха добре, ама зад лупата рефлектара беше изгорял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 6 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 (Редактирано) Как трябва и как не трябва да светят едни фарове ?Колега карането с тези фарове не е никак приятно, карам доста извънградско и си е мъка само на къси. За дългите лоша дума немога да кажа добре са си според мен Мисля си че проблема е в лупите, някой ако може да даде съвет други лупи ли да търся какво да правя Колега, аз след рециклиране на фаровете при колега от форума направо прогледнах. То на вид и моите бяха добре, ама зад лупата рефлектара беше изгорял.Това отразяваше ли се на дългите колега, защото моите дълги светят добре, но все пак къде направи процедурата с рециклирането. Редактирано 6 Ноември 2012 от Krisko_A6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 6 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 Не стана ясно сравнено с какво не светят добре? След като сложи тези 6000К ксенони ли спряха да светят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stohi Публикувано 6 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 Дългите си светят добре даже една идея по силно, но късите бяха много зле. Аз мислех да купувам нови фарове но след рециклирането вече няма нужда. Сега светлината е изцяло концентрирана върху пътя и свети в пъти повече. Рециклирах ги при колега от форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 6 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 (Редактирано) Със оригиналните крушки фаровете светеха по-зле, сега с ксенона светят донякъде, но примерно като изляза на магистралата и е много кофти на къси светлини А за рециклирането някой знае ли къде във Варна могат да ми го направят качествено, и как варира цената на тази операция Редактирано 6 Ноември 2012 от Krisko_A6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2012 Защо не отидеш да ти регулират фаровете? Може просто да светят ниско и затова да е лоша видимостта . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 7 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2012 Виждал ли си някъде да регулират фарове?По темата:Мен също много ме дразнят моите фарове с тези малки лупички, преди да си сложа ксенон, дори слизах от колата за да видя дали въобще светят! Според мен проблема си е в самите фарове на Ц5, не случайно след фейслифта лупите са доста по-големи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KikoTM Публикувано 7 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2012 Според мен проблема си е в самите фарове на Ц5, не случайно след фейслифта лупите са доста по-големи!Не си мисли, че след фейслифта светят много по-добре. Тези коли имат ужасно лоши фарове. Не мога да го проумея при тези уж премиум претенции, как коли 2-3-4 пъти по-евтини имат много, ама много по-добри фарове.Фейсовите фарове определено светят по-добре, но са далеч от истината. С моите на мокро и дъжд не виждам, дори и съм с фабричен ксенон 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 7 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2012 слизах от колата за да видя дали въобще светят! Колега и аз не веднъж съм слизал за подобна глупост Някой знае ли дали може да се сменят нещо лупите или знам ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 Лупите ти са изгорели.Трябва да им се нанесе ново хромово покритие и да си сложиш хубав ксенон и ще прогледнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 Искаше да кажеш - рефлекторите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 Да де,но това е решението на проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 Подкрепям, че фаровете са много зле. Коли далеч по-нисък клас светят много по-добре. Возил съм се и съм карал различни А6C5, включително и S6, все същата работа - слаба осветеност, границата на отрязване е по-зле от на рефлекторен фар с Н4 Предишното ми Деу светеше с оригинални фарове с лупи доста по-добре:За дългите няма какво да коментираме - те се ползват под 1% от времето на каране и то само за присветване... (аз вече ги ползвам и за DRL)Обмислям да се снабдя с някакъв биксенонов афтърмаркет прожектор и да видя как да го внедря във фара, вместо оригиналния, даже и най-китайския ще свети по-добре...Имаше тема тук, някой беше правил тази интервенция вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 Колега за нещо Такова ли говориш?Аз също се замислям за някаква такава конверсия, защото сега много се дразня да карам по тъмно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 Колега за нещо Такова ли говориш?Аз също се замислям за някаква такава конверсия, защото сега много се дразня да карам по тъмно.Да, нещо такова, само че без оная кръгла цигания около лупата Мисля оригиналните рефлекторни дълги да си останат DRL, а прожектора да стане къси и дълги (както е на Ц6, преди фейса), евентуално може и да оставя дългите на 2-те секции да се включват заедно за по-интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 (Редактирано) Аз сложих на рефлекторен фар на 100-цата такива лупи и мога да кажа, че няма разлика като качество на светлината с А4-ката, която е с оригинален ксенон - светят отлично. Самите лупи ги купих преди почти 2 години от harpi от форума - има си тема.Относно "циганията около лупата" - просто не и свързваш кабелите и няма да свети. На мен обаче ми харесва и си я оставих да свети. Редактирано 8 Ноември 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 Аз също съм DRL модул на дългите. Интересно ми е обаче как ще се впишат новите прожекторни лупи в самия фар - дали няма да стои циганейшън? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 Аз също съм DRL модул на дългите. Интересно ми е обаче как ще се впишат новите прожекторни лупи в самия фар - дали няма да стои циганейшън? Ако е без светещите рингове за очилата на свети петър, си изглежда като обикновен конус с лупа. Разликата е все едно ц5 преди 2000 и тея след 2000, преди фейслифита (моята е от вторите - средно голяма лупа, без точките по кръгчето). Имаше тема на съфорумец, който е правил процедурата, ама не мога да я намеря... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 9 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2012 (Редактирано) Точката в която изгаря рефлектора е доста важна,ако се хромира отново нещата стават съвсем нормални особено с ксенонче.И аз имах намерение да сменям лупите,но с такива от някоя 8ца или нова 6ца. Редактирано 9 Ноември 2012 от Angelpleven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Burnar Публикувано 10 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2012 Не може ли да се сложи би-ксенон направо на оригилания фар (оригиналната лупа) или трябва да се сменя лупата задължително?До колкото знам рециклирането не е скъпо. Хвалят по форумите хората, които се занимават с това в с. Стрелча - Пловдивско и в гр. Асеновград. Ако действително проблема е в изгорелия рефлектор зад лупата, рециклирането е идеален вариант (особено за хора като мен, който са фенове на "заводския" вид). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 10 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2012 Там е работата, че не е само рефлектора. Безспорно ако е изгорял, след рециклиране ще се подобрят нещата, но не значително.Самите фарове (късите) не са измислени добре на този модел, виж на колите след фейслифта колко са по-големи самите лупи. Усетили са се и са ги променили. На мен чуденката ми е как въобще са решили да пуснат първоначалните фарове. Все едно не са ги тествали преди да ги пуснат Светлината им сигурно е по-слаба от на Жигула Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Burnar Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Никой не каза, могат ли да се сложат би-ксенонови крушки на оригиналните фарове?Още един въпрос, могат ли да се сложат фарове и броня от фейслифта на Ц5-ците произведени преди 2001г. без да се налагат някакви корекции? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Искаш Би-ксенон на двусекционни фарове? Доколкото съм запознат, няма проблем със смяната на фаровете от фейслифт на преди фейслифт, но трябва да се смени бронята, предния капак и калниците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване