Jump to content

Дойде края на досадното тропане по предницата на Б3, Б4 и купе!!!


koko60

Recommended Posts

Искаш да кажеш, че тампона на Астрата (полицейската) става директно върху тарелка от 80-ка ли :gruebel:/> .....само дето ще се дупчи коша за двете шпилки.

Aз тва виждам примерно от Опел 1.8....

http://drive.bg/index.php?ModelId=15339&cPath=10111_10471

Редактирано от tanuco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 535
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

колеги малко съм се объркал извинявам се за недоразомението от кадетт са и са доказано здрави като почна с проекта ще има и снимки

колеги зимаите си от WV шаран те са по усилени от голфовите ас ще слагам от опел кадет всичко става по оригиналня начин само се пробиват две дупки на бомбето отгоре и се хващта опората се хваща с 2 броя шпилки и гаики а по размер опеловата и б4 ковата са еднакви ПОЗДРАВИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей го от Кадет

http://drive.bg/index.php?ModelId=7168&cPath=10111_10471

...ама ми се види формата на стойката с шпилката различна, спрямо профила на вътрешната част на ботуша при 80-ката :gruebel: Пък и Опела е около 1 000 кг.....Б4 е с 250 кила минимум отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако преглътнем момента за части от опел, за да се сложи такъв тампон пак трябва интервенция върху тарелката по описания начин. Другия тънък момент е с какъв лагер ще се комлектова опеловия тампон и как ще пасне към тарелката. Третия тънък момент е как ще се захване тампона към купето..

В тази тема се коментира САМО конструкцията с голфов тампон! Който има други предложения или готови решения да пусне нова тема, Моля!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново. От 10 дена и аз карам с тампони от Голф 4. Действително колата отихна значително. Изказвам благодарности на авторите на тази идея! На колегите от София , които биха се заели с проекта ще препоръчам следното:

1.Голфовите тарилки могат да се купят нови от магазина на Феби-Билщайн на ул Симеон. Струват около 7лв броя.

2.Специалната гайка е най-обикновенна с резба 12х1,5мм. Аз използвах с пласмасова вложка срещу саморазвиване.

3.Отрязването на старата тарелка е най-лесно на струг. Аз имам любителско стругче С7 и за 5 минути е готова.

4.Вместо 3-те дистанционни шайби сложих една втулка 8мм висока. При нужда може да се изпили.

5.Тампона с лагера не е проблем , продават се навсякъде. Свалянето на шмиргел е най-лесно, с флекс гумата се топи.

post-76848-0-89687300-1354794645_thumb.j

post-76848-0-26882400-1354794672_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, специалната гайка не е "най-обикновена", не може да се замени с обикновена, т.е. може, но възелът няма да работи както трябва. Купи си 2 специални гайки, не се цигани за 6 лева :zustimm:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, специалната гайка не е "най-обикновена", не може да се замени с обикновена, т.е. може, но възелът няма да работи както трябва. Купи си 2 специални гайки, не се цигани за 6 лева

В София не ги намерих никъде , а е най-обикновена , защото стяга лагера към стеблото на амортисьора. Външният размер е 21мм и минава свободно през дупката на тампона. Извинявам се резбата на гайката е 14х1,5мм.

Опитах да престържа тампоните , но гумата е много мека и не се получи на струга.

Редактирано от ivanvw
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специалното на гайката е долната и част под шестостена! Има малка фаска и права част, за центроване на стеблото на амортисьора в центъра на тарелката/тампона. Като сложиш нормална гайка, да не се чудиш после защо нещо не е наред :gruebel:

501fb62ae4e97.jpg

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се стяга лагера , пружината е свита и тарелката е паднала ниско под нивото на резбата. Лагерът е фиксиран по-горе на прехода между резбата и гладката част. След стягането пружината се отпуска плавно докато тарелката опре в лагера . Тампона минава и се фиксира върху лагера. След това се слага голямата шайба и дистанционните шайбички или втулка. При тази последователност няма начин да се

получи изместване или несъостност.

Оригиналната гайка леко задържа тампона заради периферията си , но основната и задача е да стегне лагерът към стеблото. И пак повтарям , че с удоволствие бих я купил, но не я намерих никъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специалната гайка се купува от магазин за авточасти под номер /има го на първата страница/. Освен фиксираща радиално, много важна е и височината и!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново. От 10 дена и аз карам с тампони от Голф 4. Действително колата отихна значително. Изказвам благодарности на авторите на тази идея! На колегите от София , които биха се заели с проекта ще препоръчам следното:

Колега, ''утихна значително'' не означава напълно изчезна ,а означава все пак има някакво тупуркане ...така ли е....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Всеки, който се интересува от изработка на готов модифициран комплект за монтаж, да ми пише на ЛС, ще му бъде отговорено. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A защо ти е някаква микрометрична точност?

Аз разбрах, че идеята на препилването е колкото тампонът да влезе в бомбето. Толкоз.

Или... ?nixweiss.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утихна значително, но има и още едно причукване , което идва от самите амортисьори . Те са оригиналните и са на 290 хиляди км. Външно са сухи и нямат луфтове, но в зоната на равновестно положение където буталото е най- често , цилиндърът явно е износен и при леки странични натоварвания се чува едно досадно причукване. Имам едни нови бразилски пълнители подарък , но засега предпочитам да карам с оригиналните.

Що се отнася до гайката в магазините я намираме по каталог но я нямат . Можело с поръчка . Става въпрос за Аутоплюс , Манимпекс , Евро 07 и още няколко.

Гайката , която аз сложих с пластмасовата част надолу стои по-ниско от голямата шайбата . Тоест между тях има няколко мм луфт. Когато се стегне горната гайка (от към двигателя) тя натиска ограничителната тарелка , малките и голямата шайби към тампона. По-точно към вътрешната част на тампона. Може би колегата иска да каже че не трябва да има луфт между долната гайка и голямата шайба? Ако е така , това може да се коригира с поставянето на допълнителна шайба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A защо ти е някаква микрометрична точност?

Аз разбрах, че идеята на препилването е колкото тампонът да влезе в бомбето. Толкоз.

Или... ?nixweiss.gif

Ми не ме кефи как изглежда. Едно нещо, трябва да се прави за да върши работа и не на последно място да изглежда приятно за окото до като го монтираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Донякъде съм съгласен.

Ама какво му пречи практически-физически-хипотетично на тампона колко грозно е препилен?

При положение, че е здраво, не го скапва това препилване и никой никога нема да го види на бел свет, докато не се скапе (което си му е конструктивно заложено, нали е консуматив, все пак?!)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е и ти си прав. Аз отговарям за себе си и за това питам как да го обработя, така че да добие правилна геометрична форма и да има някакви що годе прилични размери!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утихна значително, но има и още едно причукване , което идва от самите амортисьори .

Е..... това е друга бира ,уточнявайте ги тези неща защото като ги напишете така разколебавате много хора а явно изпълнението на момчетата е добро!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали не си мислите, че смяната на тампона и лагера като с вълшебна пръчка ще успи предницата! Това го споменах в началото на темата. Ремонта на предницата е сложен процес, за някои дори невъзможен. Хубавото е, че имаме готови решения (елементарни) и за други елементи от предницата. Но за това - по нататък, като минат тестовете. Поздрави и успех на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е и ти си прав. Аз отговарям за себе си и за това питам как да го обработя, така че да добие правилна геометрична форма и да има някакви що годе прилични размери!

Шмиргел Владо wink.gif аз мойте на такова чудо ги минах а koko60 които е качил на снимката са с ракетата за това ти изглеждат грозноватички tongue.gif но това няма никво значение.Тук работата е да легнат добре в бомбето и да се надяваме че няма никой да се навира да ги снима отдоло hilezh.gif Ама ти защо се прайш сега...... все едно не си в час с тия истории и неможеш да намериш начин да ги пилнеш wink.gif

Хубавото е, че имаме готови решения (елементарни) и за други елементи от предницата. Но за това - по нататък, като минат тестовете. Поздрави и успех на всички!

Ти сега не пускай мухата че глей кво ще стане hilezh.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги опилих аз днес моите тампони направо не е истина. :hilezh:

И тарелките заварих преди два дни.И с аргона се осветих. :hilezh:

Утре ако не ме домързи разглобявам.Само едно не мога да разбера сега-какви тарелки имам сега?От Ауди А3 или от компетишън? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...