tanuco Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 (Редактирано) Искаш да кажеш, че тампона на Астрата (полицейската) става директно върху тарелка от 80-ка ли :gruebel:/> .....само дето ще се дупчи коша за двете шпилки.Aз тва виждам примерно от Опел 1.8....http://drive.bg/index.php?ModelId=15339&cPath=10111_10471 Редактирано 5 Декември 2012 от tanuco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
irmscher Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 колеги малко съм се объркал извинявам се за недоразомението от кадетт са и са доказано здрави като почна с проекта ще има и снимкиколеги зимаите си от WV шаран те са по усилени от голфовите ас ще слагам от опел кадет всичко става по оригиналня начин само се пробиват две дупки на бомбето отгоре и се хващта опората се хваща с 2 броя шпилки и гаики а по размер опеловата и б4 ковата са еднакви ПОЗДРАВИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Ей го от Кадетhttp://drive.bg/index.php?ModelId=7168&cPath=10111_10471...ама ми се види формата на стойката с шпилката различна, спрямо профила на вътрешната част на ботуша при 80-ката Пък и Опела е около 1 000 кг.....Б4 е с 250 кила минимум отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Ако преглътнем момента за части от опел, за да се сложи такъв тампон пак трябва интервенция върху тарелката по описания начин. Другия тънък момент е с какъв лагер ще се комлектова опеловия тампон и как ще пасне към тарелката. Третия тънък момент е как ще се захване тампона към купето..В тази тема се коментира САМО конструкцията с голфов тампон! Който има други предложения или готови решения да пусне нова тема, Моля! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanvw Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Здравейте отново. От 10 дена и аз карам с тампони от Голф 4. Действително колата отихна значително. Изказвам благодарности на авторите на тази идея! На колегите от София , които биха се заели с проекта ще препоръчам следното: 1.Голфовите тарилки могат да се купят нови от магазина на Феби-Билщайн на ул Симеон. Струват около 7лв броя. 2.Специалната гайка е най-обикновенна с резба 12х1,5мм. Аз използвах с пласмасова вложка срещу саморазвиване. 3.Отрязването на старата тарелка е най-лесно на струг. Аз имам любителско стругче С7 и за 5 минути е готова. 4.Вместо 3-те дистанционни шайби сложих една втулка 8мм висока. При нужда може да се изпили. 5.Тампона с лагера не е проблем , продават се навсякъде. Свалянето на шмиргел е най-лесно, с флекс гумата се топи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Колега, специалната гайка не е "най-обикновена", не може да се замени с обикновена, т.е. може, но възелът няма да работи както трябва. Купи си 2 специални гайки, не се цигани за 6 лева :zustimm:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Да вярвам ли, че все още никой не е стъргал тия тампони, а само ги пилите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanvw Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 (Редактирано) Колега, специалната гайка не е "най-обикновена", не може да се замени с обикновена, т.е. може, но възелът няма да работи както трябва. Купи си 2 специални гайки, не се цигани за 6 лева В София не ги намерих никъде , а е най-обикновена , защото стяга лагера към стеблото на амортисьора. Външният размер е 21мм и минава свободно през дупката на тампона. Извинявам се резбата на гайката е 14х1,5мм. Опитах да престържа тампоните , но гумата е много мека и не се получи на струга. Редактирано 6 Декември 2012 от ivanvw Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 (Редактирано) Специалното на гайката е долната и част под шестостена! Има малка фаска и права част, за центроване на стеблото на амортисьора в центъра на тарелката/тампона. Като сложиш нормална гайка, да не се чудиш после защо нещо не е наред Редактирано 6 Декември 2012 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanvw Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Когато се стяга лагера , пружината е свита и тарелката е паднала ниско под нивото на резбата. Лагерът е фиксиран по-горе на прехода между резбата и гладката част. След стягането пружината се отпуска плавно докато тарелката опре в лагера . Тампона минава и се фиксира върху лагера. След това се слага голямата шайба и дистанционните шайбички или втулка. При тази последователност няма начин да се получи изместване или несъостност. Оригиналната гайка леко задържа тампона заради периферията си , но основната и задача е да стегне лагерът към стеблото. И пак повтарям , че с удоволствие бих я купил, но не я намерих никъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Специалната гайка се купува от магазин за авточасти под номер /има го на първата страница/. Освен фиксираща радиално, много важна е и височината и! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Здравейте отново. От 10 дена и аз карам с тампони от Голф 4. Действително колата отихна значително. Изказвам благодарности на авторите на тази идея! На колегите от София , които биха се заели с проекта ще препоръчам следното: Колега, ''утихна значително'' не означава напълно изчезна ,а означава все пак има някакво тупуркане ...така ли е.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 7 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Здравейте, колеги. Всеки, който се интересува от изработка на готов модифициран комплект за монтаж, да ми пише на ЛС, ще му бъде отговорено. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 А гумата как я обработваш, за да добие правилни размери и форма? Аз това питах някъде горе! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Шмиргел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 С това точност, е невъзможно да се постигне, освен ако не е прикачен инвентар към супорта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 A защо ти е някаква микрометрична точност?Аз разбрах, че идеята на препилването е колкото тампонът да влезе в бомбето. Толкоз.Или... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanvw Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Утихна значително, но има и още едно причукване , което идва от самите амортисьори . Те са оригиналните и са на 290 хиляди км. Външно са сухи и нямат луфтове, но в зоната на равновестно положение където буталото е най- често , цилиндърът явно е износен и при леки странични натоварвания се чува едно досадно причукване. Имам едни нови бразилски пълнители подарък , но засега предпочитам да карам с оригиналните. Що се отнася до гайката в магазините я намираме по каталог но я нямат . Можело с поръчка . Става въпрос за Аутоплюс , Манимпекс , Евро 07 и още няколко. Гайката , която аз сложих с пластмасовата част надолу стои по-ниско от голямата шайбата . Тоест между тях има няколко мм луфт. Когато се стегне горната гайка (от към двигателя) тя натиска ограничителната тарелка , малките и голямата шайби към тампона. По-точно към вътрешната част на тампона. Може би колегата иска да каже че не трябва да има луфт между долната гайка и голямата шайба? Ако е така , това може да се коригира с поставянето на допълнителна шайба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 A защо ти е някаква микрометрична точност?Аз разбрах, че идеята на препилването е колкото тампонът да влезе в бомбето. Толкоз.Или... ?Ми не ме кефи как изглежда. Едно нещо, трябва да се прави за да върши работа и не на последно място да изглежда приятно за окото до като го монтираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Донякъде съм съгласен.Ама какво му пречи практически-физически-хипотетично на тампона колко грозно е препилен?При положение, че е здраво, не го скапва това препилване и никой никога нема да го види на бел свет, докато не се скапе (което си му е конструктивно заложено, нали е консуматив, все пак?!)... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Е и ти си прав. Аз отговарям за себе си и за това питам как да го обработя, така че да добие правилна геометрична форма и да има някакви що годе прилични размери! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Утихна значително, но има и още едно причукване , което идва от самите амортисьори . Е..... това е друга бира ,уточнявайте ги тези неща защото като ги напишете така разколебавате много хора а явно изпълнението на момчетата е добро! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 7 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Нали не си мислите, че смяната на тампона и лагера като с вълшебна пръчка ще успи предницата! Това го споменах в началото на темата. Ремонта на предницата е сложен процес, за някои дори невъзможен. Хубавото е, че имаме готови решения (елементарни) и за други елементи от предницата. Но за това - по нататък, като минат тестовете. Поздрави и успех на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Е и ти си прав. Аз отговарям за себе си и за това питам как да го обработя, така че да добие правилна геометрична форма и да има някакви що годе прилични размери!Шмиргел Владо аз мойте на такова чудо ги минах а koko60 които е качил на снимката са с ракетата за това ти изглеждат грозноватички но това няма никво значение.Тук работата е да легнат добре в бомбето и да се надяваме че няма никой да се навира да ги снима отдоло Ама ти защо се прайш сега...... все едно не си в час с тия истории и неможеш да намериш начин да ги пилнеш Хубавото е, че имаме готови решения (елементарни) и за други елементи от предницата. Но за това - по нататък, като минат тестовете. Поздрави и успех на всички!Ти сега не пускай мухата че глей кво ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Как ги опилих аз днес моите тампони направо не е истина. И тарелките заварих преди два дни.И с аргона се осветих. Утре ако не ме домързи разглобявам.Само едно не мога да разбера сега-какви тарелки имам сега?От Ауди А3 или от компетишън? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts