Jump to content

Дойде края на досадното тропане по предницата на Б3, Б4 и купе!!!


koko60

Recommended Posts

Весо, здравей, ти действаш ли по въпроса?

Още не Коко,занимавам се със салона на колата.Ще му шият кожа(вожа). :hilezh:

Така или иначе това нещо ще го направя.

Нямам още тарелки и гайки.Тампони ще купя нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 535
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Хайде дойде време и аз да допълня темата ,от вчера съм вече и аз в играта :zustimm: . Мога да заявя само че ТОВА НЕ Е МОЯТА КОЛА ,всичко се промени направо за слуховите ми въприятия :respekt: :respekt: :respekt: . Вече имам първите навъртяни 200 км днес се разходихме до Плевен и обратно и колата стана още по добре стъпваща на пътната настилка и много добре се дъжеше в завоите и като цяло съм много доволен от проекта и осъществяването му . Другота даже което ми направи вспечатление е че ми изчезна почтни трептенето във волана между 110-120 км като вече е едва доловимо и колата не се накланя толкова колкото с оригиналните тампони ,което е по добре .Нека пусна снимки да видите как се получи при мен няма смисъл да обяснявам колегата вече го е направил повече от добре .Аз даже съчетах този проект със смяната на ролката на алтернатора с фрайлаифна ролка и се получи още по-добре след което вибрациите на мотора изчезнаха , ремъка спря да подскача и значително се усеща разликата при пуснати консуматори -все едно не са включени ефекта е много добър ще пусна тема как става .

Разликата при мен беше от при колегата КОКО че не се наложи толкова да ги пиля тампоните почти не се показа металната част тоест много леко вижда се на снимките , те вслязоха в бомбето като остана около 1-2 мм луфт до края ,но след като пуснах колата те легнаха перфектно . Същото така аз подложих 1 шайба с вътрешен 14.5 и външен 38 мм диаметър и дебелина 3 мм правена от стругаря , както и още 3 с цел да се получи растояние от 3-4 мм между чашката и ботуша . МНОГО е важно като се пили постоянно да се мери или пробва най добре на самото бомбе както правех аз и се получи много добре като цяло . Другото което аз промених беше заварките , аз направо направих цял шеф отдолната страна и 4 точки отгорната след , намазване със силикон за да няма задържане на влага ,вода и мърсотия за да се предпази от ръжда . Също така ще благодаря на колегата за дадения съвет ,понеже новата тарелка не взлизаше в стеблото на амортесиора и го попитах той как е процедирал и също като мен , е пристъргдал вътрешния отвор на тарелката за да влезе свободно и после го намазах с грес.

Еденственото с което може да имате затруднение това е едвиването на оригиналната гайка която ,както знаят всички специална и трябва ключ за нея , е да но пък при мен от умора на метала ли или от друго едната се разви другата просто се разби и нямаше развиване след което се наложи да играе флекса за да се прореже и сцепи тук поне се предаде лесно .

Стига вече съм писал ето снимките да се види . Тук може да видите прослувутия оригинален тампон от порше ауто ,закупен от доверен човек ,което означава че не е фълшив вижда се какво се е случило с него за само 4 к.км мога само да съжалявам че не сме го направили по рано това упражнение защото всичко ми стъпи на 100 лв със части , стругарските услуги и т.н (труда си е от мен в сервиза ми ) дори е по ефтино от върпосните "оригинални" ментета . Незнам кога ли ще почнат в България да внасят нещо качествено не само турси и китайски болкуци , дори и на двойна цена но да се знае че е читаво и гаранция да има .Бил в САШ и на много други места виждал съм много но менте части като тук няма и улици и т.н .

Поздрави.

п.п Ако има нещо питайте ще помагам и все пак още немога да се накефя на колата си даже вече не псукам и музиката по неравностите и паветата за да чуя дали ми е добре все още чуването или наистина е изчезнало досадното тропане :bia::respekt: :respekt: :respekt:

post-61268-0-32679200-1353261304_thumb.j

post-61268-0-82447900-1353261320_thumb.j

post-61268-0-77430800-1353261347_thumb.j

post-61268-0-04640400-1353261363_thumb.j

post-61268-0-13215000-1353261382_thumb.j

post-61268-0-49144200-1353261393_thumb.j

post-61268-0-66921800-1353261403_thumb.j

post-61268-0-77263900-1353261415_thumb.j

post-61268-0-48978000-1353261427_thumb.j

post-61268-0-44357300-1353262646_thumb.j

post-61268-0-71024100-1353262662_thumb.j

Редактирано от overs0ul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ни съ почесвай ама действай :hilezh: Весо нещо по чашките правил ли си или

Редактирано от nedko555
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааааа,значи си доволен.Сега очакваме и теб да освиркат,че си побългарил колата си. :hilezh:

Весо нещо по чашките правил ли си или

Не ве пич,нали немам другите тарелки. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също приветствам колегите за проекта. В много скоро време ще се възплозвам от тея "побългарени" , както казва колегата по-горе, тампони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека побългарени - но аз мисля че щом се е наложило значи и ние сме достатъчно умни да измислим как да стане и да го промени а не побългарим ,защото тук става въпрос не за побългаряване както въпростните задкомпютърни ТЕХНИЦИ ,чоплещи семки цял ден зад компа и не излизслили нищо се изказват. Нека дойде някой ще му смъкна макферсона и нека познае че не са фабрични ако го няма силикона де (така са ми ги заварили че шева е като машинен - правил го е заварчик на кораби ) , само по леко изпиления тампон което не оказва никакво влияние върху конструкцията му , невиждам какво им пречи и не-вярват .Защо си мислят някои че нищо неможе да се подобри в една кола която има заводски дефекти мога да дам вече ДВА ПРИМЕРА :

-Проекта на МИТАКА (извинявам се Митак) който постави упорни втулки - и който го е направил знае какво се случва .Откъде знам ли защото вече 5к.км им се радвам и колата е много по приятна за каране ,евала Митак.

-Проекта на колегите от Плевен на които мога да кажа евала и поздраления отново за добрата мисъл ,аз за един ден врътнах 200 км и мога да ти кажа че нищо общо с колата отпреди -направо ти е кеф да караш без досадни звуци.Дори след смяната на всичко в сервиза си закачих стенда - проверих сраничен наклон , сходимостта , геометрията на колата , дори я закарах при прятел понеже имат тресечка и я пробвахме за да видя как действат тампоните и какво се случва ами все едно тампона си е бил предназначен за тази кола .

Мога и още много проекти да споделя но не са от България и ще земете да оплюете и другите - или може би не защото не са БЪЛГАРИ и не побългаряват А ?

И да колега по отрано си приготви тарелките ако искаш да се впускаш ,защото стругаря ще те псува и ще има заигравка :) :) :) . Днес даже с мой приятел който кара и той 80 Б4 сменил какво ли не и той и продължава филма сега с него понеже ,беше много скептичен към проекта искаше да види какво ще се случи при мен ,на отиване към Плевен пътя има места където не е много приятен той слуша и НЕ ВЯРВА направо седи потресен (а той е пробвал какво ли не ) и пита как е възможно еми отговора е ВЪЗМОЖНО Е . На въщане от Плевен му дадох да покара колата направо спря музика и нарочно цели неравностите да слуша и той и идната седмица почва още един проект .

Поздрави

Редактирано от overs0ul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Очаквах с нетърпение твоите отзиви, не се съмнявах, че ще са добри, но исках да се чуе от теб. Ти си най-доброто доказателство, че правилно сме озаглавили темата, защото ти си първият, който направи това независимо от нас. Аз имам същите впечатления като теб - все едно карам нова кола. Желая ти много безаварийни километри и да сме живи и здрави заедно да осъществим още интересни проекти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново . Вече имам навъртяни 600 км с тампоните след като днес се прибрах от Свищов към Видин - като пътя беше отбит и минаваше по силно разбите терен около кнежа , искър , бяла слатина и т.н а колата спи и прекрасно чувство да шофираш нов автомобил - дръжанието на пътя , поведението в завоите е коренно различно . Даже както вече кажах ми изчезнаха и вибрациите в волана които имах преди . Тампоните се държат мъжката за сега , като след тези терени (немога да се нарекат пътища ,щото е само чакъл с километри ) се държаха повече от подобаващо .

Коко от Видин съм иначе но съм студен в Свищов тоест вече Магистър и си поработвам :dance: :dance: . Иначе пътувам нон стоп Свищов - Видин - Бургас къде ли не за последната година тоест откато си купих колата септеври миналата година и врътнах 40 к.км но пък няма такъв корав матор и кола(когато не реши да прави магарии като всяка кола и жена ) . Иначе мислех да ви пиша или да ти звънна като дойда до плевен да се видим но пък имаше други хора с мен тоес 4 момичета които не ме оставиха просто но ще бъде следващия път.

Поздрави .

Ако имате нужда от помощ питайте ще помагаме .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние сме от Велико Търново, не от Плевен. Питам за Свищов, защото от време на време ходя на Свищов служебно, скоро май пак ще ходя. Ще ти звънна ако си там да се видим, да се запознаем и да пием по едно малко! Тампона няма да мръдне още дълго, имам нещо впредвид, не се съмнявай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай КОКО знаех че сте от Велико Търново но съм сбъркал просто в бързината за което се извинявам искренно :2gunsfiring_v1: :2gunsfiring_v1: :2gunsfiring_v1: .

Като дойда към Велико Търново ще се видим на по лафче ако дойдеш пък ти към Свищов задължително ще пием не по 1 а по 1х1х1х1х1 докато ни е сладко .

Поздрави .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления и на теб за успешната интервенция :hilezh:

Но се чудя как са ти продали феби-та тампони за оем-ски от порше ,да не би да са ти ги продали като алтернатив на оем-ска цена :rolleyes:

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тцтцтцтцтц, как пък тези на моята кола си държат вече втора година ? <_<

Стига офф, "проекта" на колегите е супер ! Дано да изкарат повече км !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тцтцтцтцтц, как пък тези на моята кола си държат вече втора година ? dry.gif

Стига офф, "проекта" на колегите е супер ! Дано да изкарат повече км !

И моите фебита на 3-я месец бяха в окаяно състояния (много китайски са били явно hilezh.gif) иначе за новото творение от близо 600 км няма проблени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги поздравявам ви за работата и силно се надявам да бъдете така искрени след едни 10 15 хиляди км и да споделите отново резултатите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че ще споделим, няма проблеми в това отношение. А днес на обяд млъкна предницата на още едно Б4 - това на сина ми, вече пътува към София, много е доволен, каза че стъпва като котка по терлици!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Темата е интересна защото това трополене е много досадно. Верно, че преди десетина години , когато колата (Ауди 80 1.6ТД) все още беше с оригиналните заводски тампони не се чуваше нищо от ходовата част. През годините 2 или 3 пъти , предницата е отремонтирвана с възможно най-качествените части,които могат да се намерят в Б-я ,но топуркането си оставаше почти непроменено. Сигурен съм ,че с части от VW проблема ще се реши. Но мисля , че немските инженери не случайно са конструирали този възел така , че стеблото на амортисьора да работи без да се върти. По този начин триенето между стеблото и семеринга е по малко. Въпреки това интервенцията си заслужава ,защото скъсяването на живота на амортисьора ще е незначително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата valentino76bs: Надявам се да няма ирония в думите ти, ако нямахме намерение да споделяме, нямаше да я има тази тема. Ти ме подтикна да споделя нещо, което нямах намерение да споделям, защото не знам как ще се изтълкува. На една Б4-ка монтирахме 11 годишни тампони от А3 1,9 ТДИ, това беше желанието на клиента. Тампоните бяха по-ниски, което е нормално за 11 годишни тампони. Монтирахме ги, резултата е абсолютно същия, както при нов тампон - не тропа! Единствената разлика е, че подложихме по-малко дистанционни шайби - 1 бр. Сигурно в темата си е проличало, че съм голям оптимист за този тампон, е това е причината! Когато някой монтира 11 годишен тампон от Б4 на колата си и е доволен от резултата, да дойде да го почерпя!

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата valentino76bs: Надявам се да няма ирония в думите ти, ако нямахме намерение да споделяме, нямаше да я има тази тема. Ти ме подтикна да споделя нещо, което нямах намерение да споделям, защото не знам как ще се изтълкува. На една Б4-ка монтирахме 11 годишни тампони от А3 1,9 ТДИ, това беше желанието на клиента. Тампоните бяха по-ниски, което е нормално за 11 годишни тампони. Монтирахме ги, резултата е абсолютно същия, както при нов тампон - не тропа! Единствената разлика е, че подложихме по-малко дистанционни шайби - 1 бр. Сигурно в темата си е проличало, че съм голям оптимист за този тампон, е това е причината!

Имах вътрешно чувство ,че някой ще го изтълкува така.Заявявам НАЙ ОТГОВОРНО ,че не ми е хрумвало нито за момент да вложа в изказването си и капчица ирония.Прочетох темата с интерес защото преди 5 години вкарах колата в сервиза и дадох над 400 лева за да и сменя всичко по предницата и като излязох пак тропаше а старите части бяха здрави! Работя с много големи специалисти правещи машините си сами всички елементи и матрици изготвящи изделията който са им нужни и за миг се замислих ако имам чертежа на тарелката,т.е. старата плюс новата като цял елемент можем да се опитаме да я направим,замислих се и също за матрица правеща тампон специален "Нетропащ"...та така :) но по добре мисля преди да го измисля вие да ми пратите един комплект "всичко плюс всичко" готови ли сте :)и аз ще дам отзиви също след известно каране и положителни и отрицателни !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакъв проблем, днес ми се освободиха едни Б4-кови тарелки от колата на сина ми, имам голфов комплект, като кажеш почвам. Ще ти изпратя цената на ЛС. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работя с много големи специалисти правещи машините си сами всички елементи и матрици изготвящи изделията който са им нужни и за миг се замислих ако имам чертежа на тарелката,т.е. старата плюс новата като цял елемент можем да се опитаме да я направим,замислих се и също за матрица правеща тампон специален "Нетропащ"...та така :)/>/>

На мен ми се струва, че изработката на матрица за щамповане/щанцоване на тарелката ще струва колкото няколко б4-ки и няма да е оправдано при бройка по малка от число с пет цифри! Преработката от две тарелки -> една си е идеален вариант!

Виж матрица за тампона е като, че ли по-добра идея. Все пак той е консуматив и ще се потребява повечко, а и изработката на матрицата ще е далеч по-лека и евтина.

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заявявам НАЙ ОТГОВОРНО ,че не ми е хрумвало нито за момент да вложа в изказването си и капчица ирония.

Това ме радва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...