veselin velchev Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Весо, здравей, ти действаш ли по въпроса?Още не Коко,занимавам се със салона на колата.Ще му шият кожа(вожа). Така или иначе това нещо ще го направя.Нямам още тарелки и гайки.Тампони ще купя нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 (Редактирано) Хайде дойде време и аз да допълня темата ,от вчера съм вече и аз в играта . Мога да заявя само че ТОВА НЕ Е МОЯТА КОЛА ,всичко се промени направо за слуховите ми въприятия :respekt: . Вече имам първите навъртяни 200 км днес се разходихме до Плевен и обратно и колата стана още по добре стъпваща на пътната настилка и много добре се дъжеше в завоите и като цяло съм много доволен от проекта и осъществяването му . Другота даже което ми направи вспечатление е че ми изчезна почтни трептенето във волана между 110-120 км като вече е едва доловимо и колата не се накланя толкова колкото с оригиналните тампони ,което е по добре .Нека пусна снимки да видите как се получи при мен няма смисъл да обяснявам колегата вече го е направил повече от добре .Аз даже съчетах този проект със смяната на ролката на алтернатора с фрайлаифна ролка и се получи още по-добре след което вибрациите на мотора изчезнаха , ремъка спря да подскача и значително се усеща разликата при пуснати консуматори -все едно не са включени ефекта е много добър ще пусна тема как става .Разликата при мен беше от при колегата КОКО че не се наложи толкова да ги пиля тампоните почти не се показа металната част тоест много леко вижда се на снимките , те вслязоха в бомбето като остана около 1-2 мм луфт до края ,но след като пуснах колата те легнаха перфектно . Същото така аз подложих 1 шайба с вътрешен 14.5 и външен 38 мм диаметър и дебелина 3 мм правена от стругаря , както и още 3 с цел да се получи растояние от 3-4 мм между чашката и ботуша . МНОГО е важно като се пили постоянно да се мери или пробва най добре на самото бомбе както правех аз и се получи много добре като цяло . Другото което аз промених беше заварките , аз направо направих цял шеф отдолната страна и 4 точки отгорната след , намазване със силикон за да няма задържане на влага ,вода и мърсотия за да се предпази от ръжда . Също така ще благодаря на колегата за дадения съвет ,понеже новата тарелка не взлизаше в стеблото на амортесиора и го попитах той как е процедирал и също като мен , е пристъргдал вътрешния отвор на тарелката за да влезе свободно и после го намазах с грес.Еденственото с което може да имате затруднение това е едвиването на оригиналната гайка която ,както знаят всички специална и трябва ключ за нея , е да но пък при мен от умора на метала ли или от друго едната се разви другата просто се разби и нямаше развиване след което се наложи да играе флекса за да се прореже и сцепи тук поне се предаде лесно . Стига вече съм писал ето снимките да се види . Тук може да видите прослувутия оригинален тампон от порше ауто ,закупен от доверен човек ,което означава че не е фълшив вижда се какво се е случило с него за само 4 к.км мога само да съжалявам че не сме го направили по рано това упражнение защото всичко ми стъпи на 100 лв със части , стругарските услуги и т.н (труда си е от мен в сервиза ми ) дори е по ефтино от върпосните "оригинални" ментета . Незнам кога ли ще почнат в България да внасят нещо качествено не само турси и китайски болкуци , дори и на двойна цена но да се знае че е читаво и гаранция да има .Бил в САШ и на много други места виждал съм много но менте части като тук няма и улици и т.н .Поздрави. п.п Ако има нещо питайте ще помагам и все пак още немога да се накефя на колата си даже вече не псукам и музиката по неравностите и паветата за да чуя дали ми е добре все още чуването или наистина е изчезнало досадното тропане :respekt: Редактирано 18 Ноември 2012 от overs0ul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 (Редактирано) Ни съ почесвай ама действай Весо нещо по чашките правил ли си или Редактирано 18 Ноември 2012 от nedko555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Такааааа,значи си доволен.Сега очакваме и теб да освиркат,че си побългарил колата си. Весо нещо по чашките правил ли си илиНе ве пич,нали немам другите тарелки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Абе ти окълцай оригиналните да са готови Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Аз също приветствам колегите за проекта. В много скоро време ще се възплозвам от тея "побългарени" , както казва колегата по-горе, тампони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 (Редактирано) Нека побългарени - но аз мисля че щом се е наложило значи и ние сме достатъчно умни да измислим как да стане и да го промени а не побългарим ,защото тук става въпрос не за побългаряване както въпростните задкомпютърни ТЕХНИЦИ ,чоплещи семки цял ден зад компа и не излизслили нищо се изказват. Нека дойде някой ще му смъкна макферсона и нека познае че не са фабрични ако го няма силикона де (така са ми ги заварили че шева е като машинен - правил го е заварчик на кораби ) , само по леко изпиления тампон което не оказва никакво влияние върху конструкцията му , невиждам какво им пречи и не-вярват .Защо си мислят някои че нищо неможе да се подобри в една кола която има заводски дефекти мога да дам вече ДВА ПРИМЕРА :-Проекта на МИТАКА (извинявам се Митак) който постави упорни втулки - и който го е направил знае какво се случва .Откъде знам ли защото вече 5к.км им се радвам и колата е много по приятна за каране ,евала Митак.-Проекта на колегите от Плевен на които мога да кажа евала и поздраления отново за добрата мисъл ,аз за един ден врътнах 200 км и мога да ти кажа че нищо общо с колата отпреди -направо ти е кеф да караш без досадни звуци.Дори след смяната на всичко в сервиза си закачих стенда - проверих сраничен наклон , сходимостта , геометрията на колата , дори я закарах при прятел понеже имат тресечка и я пробвахме за да видя как действат тампоните и какво се случва ами все едно тампона си е бил предназначен за тази кола .Мога и още много проекти да споделя но не са от България и ще земете да оплюете и другите - или може би не защото не са БЪЛГАРИ и не побългаряват А ?И да колега по отрано си приготви тарелките ако искаш да се впускаш ,защото стругаря ще те псува и ще има заигравка :) . Днес даже с мой приятел който кара и той 80 Б4 сменил какво ли не и той и продължава филма сега с него понеже ,беше много скептичен към проекта искаше да види какво ще се случи при мен ,на отиване към Плевен пътя има места където не е много приятен той слуша и НЕ ВЯРВА направо седи потресен (а той е пробвал какво ли не ) и пита как е възможно еми отговора е ВЪЗМОЖНО Е . На въщане от Плевен му дадох да покара колата направо спря музика и нарочно цели неравностите да слуша и той и идната седмица почва още един проект .Поздрави Редактирано 18 Ноември 2012 от overs0ul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 19 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 Здравей колега. Очаквах с нетърпение твоите отзиви, не се съмнявах, че ще са добри, но исках да се чуе от теб. Ти си най-доброто доказателство, че правилно сме озаглавили темата, защото ти си първият, който направи това независимо от нас. Аз имам същите впечатления като теб - все едно карам нова кола. Желая ти много безаварийни километри и да сме живи и здрави заедно да осъществим още интересни проекти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 19 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 Ти от Свищов ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 Здравейте отново . Вече имам навъртяни 600 км с тампоните след като днес се прибрах от Свищов към Видин - като пътя беше отбит и минаваше по силно разбите терен около кнежа , искър , бяла слатина и т.н а колата спи и прекрасно чувство да шофираш нов автомобил - дръжанието на пътя , поведението в завоите е коренно различно . Даже както вече кажах ми изчезнаха и вибрациите в волана които имах преди . Тампоните се държат мъжката за сега , като след тези терени (немога да се нарекат пътища ,щото е само чакъл с километри ) се държаха повече от подобаващо . Коко от Видин съм иначе но съм студен в Свищов тоест вече Магистър и си поработвам :dance: . Иначе пътувам нон стоп Свищов - Видин - Бургас къде ли не за последната година тоест откато си купих колата септеври миналата година и врътнах 40 к.км но пък няма такъв корав матор и кола(когато не реши да прави магарии като всяка кола и жена ) . Иначе мислех да ви пиша или да ти звънна като дойда до плевен да се видим но пък имаше други хора с мен тоес 4 момичета които не ме оставиха просто но ще бъде следващия път. Поздрави .Ако имате нужда от помощ питайте ще помагаме . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 19 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 Ние сме от Велико Търново, не от Плевен. Питам за Свищов, защото от време на време ходя на Свищов служебно, скоро май пак ще ходя. Ще ти звънна ако си там да се видим, да се запознаем и да пием по едно малко! Тампона няма да мръдне още дълго, имам нещо впредвид, не се съмнявай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 20 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2012 Извинявай КОКО знаех че сте от Велико Търново но съм сбъркал просто в бързината за което се извинявам искренно :2gunsfiring_v1: .Като дойда към Велико Търново ще се видим на по лафче ако дойдеш пък ти към Свищов задължително ще пием не по 1 а по 1х1х1х1х1 докато ни е сладко . Поздрави . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
huhu Публикувано 20 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2012 Поздравления и на теб за успешната интервенция Но се чудя как са ти продали феби-та тампони за оем-ски от порше ,да не би да са ти ги продали като алтернатив на оем-ска цена Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 Тцтцтцтцтц, как пък тези на моята кола си държат вече втора година ? Стига офф, "проекта" на колегите е супер ! Дано да изкарат повече км ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 Тцтцтцтцтц, как пък тези на моята кола си държат вече втора година ? Стига офф, "проекта" на колегите е супер ! Дано да изкарат повече км !И моите фебита на 3-я месец бяха в окаяно състояния (много китайски са били явно ) иначе за новото творение от близо 600 км няма проблени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 22 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 Хайде покарайте малко и почвайте да ги произвеждате за продаване. Предполагам всички Б4 са с еднакви легла за тампони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Колеги поздравявам ви за работата и силно се надявам да бъдете така искрени след едни 10 15 хиляди км и да споделите отново резултатите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 26 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Разбира се че ще споделим, няма проблеми в това отношение. А днес на обяд млъкна предницата на още едно Б4 - това на сина ми, вече пътува към София, много е доволен, каза че стъпва като котка по терлици! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanvw Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Здравейте. Темата е интересна защото това трополене е много досадно. Верно, че преди десетина години , когато колата (Ауди 80 1.6ТД) все още беше с оригиналните заводски тампони не се чуваше нищо от ходовата част. През годините 2 или 3 пъти , предницата е отремонтирвана с възможно най-качествените части,които могат да се намерят в Б-я ,но топуркането си оставаше почти непроменено. Сигурен съм ,че с части от VW проблема ще се реши. Но мисля , че немските инженери не случайно са конструирали този възел така , че стеблото на амортисьора да работи без да се върти. По този начин триенето между стеблото и семеринга е по малко. Въпреки това интервенцията си заслужава ,защото скъсяването на живота на амортисьора ще е незначително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Движението на стеблото на амортисьора нагоре-надолу е в пъти повече от въртеливото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 26 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 (Редактирано) Към колегата valentino76bs: Надявам се да няма ирония в думите ти, ако нямахме намерение да споделяме, нямаше да я има тази тема. Ти ме подтикна да споделя нещо, което нямах намерение да споделям, защото не знам как ще се изтълкува. На една Б4-ка монтирахме 11 годишни тампони от А3 1,9 ТДИ, това беше желанието на клиента. Тампоните бяха по-ниски, което е нормално за 11 годишни тампони. Монтирахме ги, резултата е абсолютно същия, както при нов тампон - не тропа! Единствената разлика е, че подложихме по-малко дистанционни шайби - 1 бр. Сигурно в темата си е проличало, че съм голям оптимист за този тампон, е това е причината! Когато някой монтира 11 годишен тампон от Б4 на колата си и е доволен от резултата, да дойде да го почерпя! Редактирано 26 Ноември 2012 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Към колегата valentino76bs: Надявам се да няма ирония в думите ти, ако нямахме намерение да споделяме, нямаше да я има тази тема. Ти ме подтикна да споделя нещо, което нямах намерение да споделям, защото не знам как ще се изтълкува. На една Б4-ка монтирахме 11 годишни тампони от А3 1,9 ТДИ, това беше желанието на клиента. Тампоните бяха по-ниски, което е нормално за 11 годишни тампони. Монтирахме ги, резултата е абсолютно същия, както при нов тампон - не тропа! Единствената разлика е, че подложихме по-малко дистанционни шайби - 1 бр. Сигурно в темата си е проличало, че съм голям оптимист за този тампон, е това е причината!Имах вътрешно чувство ,че някой ще го изтълкува така.Заявявам НАЙ ОТГОВОРНО ,че не ми е хрумвало нито за момент да вложа в изказването си и капчица ирония.Прочетох темата с интерес защото преди 5 години вкарах колата в сервиза и дадох над 400 лева за да и сменя всичко по предницата и като излязох пак тропаше а старите части бяха здрави! Работя с много големи специалисти правещи машините си сами всички елементи и матрици изготвящи изделията който са им нужни и за миг се замислих ако имам чертежа на тарелката,т.е. старата плюс новата като цял елемент можем да се опитаме да я направим,замислих се и също за матрица правеща тампон специален "Нетропащ"...та така но по добре мисля преди да го измисля вие да ми пратите един комплект "всичко плюс всичко" готови ли сте и аз ще дам отзиви също след известно каране и положителни и отрицателни ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 26 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Никакъв проблем, днес ми се освободиха едни Б4-кови тарелки от колата на сина ми, имам голфов комплект, като кажеш почвам. Ще ти изпратя цената на ЛС. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 (Редактирано) Работя с много големи специалисти правещи машините си сами всички елементи и матрици изготвящи изделията който са им нужни и за миг се замислих ако имам чертежа на тарелката,т.е. старата плюс новата като цял елемент можем да се опитаме да я направим,замислих се и също за матрица правеща тампон специален "Нетропащ"...та така :)/>/>На мен ми се струва, че изработката на матрица за щамповане/щанцоване на тарелката ще струва колкото няколко б4-ки и няма да е оправдано при бройка по малка от число с пет цифри! Преработката от две тарелки -> една си е идеален вариант!Виж матрица за тампона е като, че ли по-добра идея. Все пак той е консуматив и ще се потребява повечко, а и изработката на матрицата ще е далеч по-лека и евтина. Редактирано 26 Ноември 2012 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 27 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2012 Заявявам НАЙ ОТГОВОРНО ,че не ми е хрумвало нито за момент да вложа в изказването си и капчица ирония.Това ме радва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts