koko60 Публикувано 27 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2012 Колега valentino76bs, дай ми един e-mail, защото не може да ти се изпращат съобщения тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_b3 Публикувано 27 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2012 Колега тез тампони стават ли за б3-ка и ако стават ще ми дадеш ли цена за изработката им ? мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 27 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2012 (Редактирано) Стават новите тампони с лагерите са по 15 кинта,чашките от голфа + гайката са колкото се спазариш в моргата и вече заварка немога да кажа,че мойта е на аванта Ти от къде си Редактирано 27 Ноември 2012 от nedko555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 27 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2012 (Редактирано) Заварката е 5-10лв максимум ! при заварчик Редактирано 27 Ноември 2012 от dobatavision Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 29 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 Колеги Боляри,заинтригува ме темата,но съм мат пиян и утре ще я прочета.Всичко с анти-туп-туп предница на 80 ме вълнува.Време е за побългаряване Мноо съм мислил по тая тема ,но кат изтрезея нищо не помня.И аз имам нещо в предвид,но..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 29 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 Ами тук е мястото да споделиш и ако има нещо за доусъвършенстване да се направи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 1 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 Ентусиазирани Ауди-фенове заваряват тарелка от Голф4 върху тарелка от Ауди Б4! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Au(90)di Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Вкарахте ме във филма За сега съм решил да ги пробвам тези "Meyle HD" какво ще кажете за тях? Или да минавам на вашия нов метод :rolleyes: Със спортни пружини съм на 90-ката и ми писна да ми потропват тампоните на маковете! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flatmo Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Някой пробвал ли е тези тампони: http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-40008090urq-strut-mount-early-audi-density-line-p-987.htmlНа картинките изглеждат с по-здрав лагер от стандартния и не са скъпи - 40лв бройката и няма нужда от преправяне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 2 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Вкарахте ме във филма :hilezh:/> За сега съм решил да ги пробвам тези "Meyle HD" какво ще кажете за тях? Или да минавам на вашия нов метод :rolleyes:/> :rolleyes:/> Със спортни пружини съм на 90-ката и ми писна да ми потропват тампоните на маковете!И аз съм слагал на една 80-ка такива това лято, но не съм виждал скоро човека, да му погледна чашките. Знаех отдавна, че този тампон е хубав, направи ми впечатление, че гумата му е много корава, явно ще се смачква по-трудно. Други, които съм виждал са от доста по-мек материал. Но лагера е същия и има луфт. Въпросните "Meyle HD" като ги сложих, стегнах добре сцепената гайка, пуснах пружината и бях готов да го монтирам, тогава хванах тампона и го разклатих, да видя дали ще мърда - почти същото нещо като на клипчето в началото на темата. Тогава се замислих много сериозно, че тук нещо не е наред! И трябва нещо принципно да се промени. Ние решихме този проблем, но не с нов тампон за Б4, а по принципно различен начин. Така че и ти трябва да прецениш по кой път да тръгнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 2 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Някой пробвал ли е тези тампони: http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-40008090urq-strut-mount-early-audi-density-line-p-987.htmlНа картинките изглеждат с по-здрав лагер от стандартния и не са скъпи - 40лв бройката и няма нужда от преправяне.Това са тампоните, които най-много съм харесвал като конфигурация, преди повече от година намерих този сайт и дори се замислях да си ги купувам. Сигурно са хубави, поне са вкарали в тях повече гума, лагера не знам дали е по-здрав, според мене е същия. Не знам някой от форума дали е купувал от тях, не съм срещал коментари за него. Аз съм песимист само заради лагера, здравия тампон може да издържи повече време и да не се смачка лесно, но другия проблем е в лагера. Всеки си решава сам като си дава парите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Тцтцтцтцтц, как пък тези на моята кола си държат вече втора година ? <_</> Стига офф, "проекта" на колегите е супер ! Дано да изкарат повече км !....ба, държат нали каза, че пак е леш всичко и лопа, та се метнА у Е34 Нерви не ти останАха Някой пробвал ли е тези тампони: http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-40008090urq-strut-mount-early-audi-density-line-p-987.html...а в България такива тампони от къде може да се намерят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 (Редактирано) Вкарахте ме във филма :hilezh:/>/>/> За сега съм решил да ги пробвам тези "Meyle HD" какво ще кажете за тях? Или да минавам на вашия нов метод :rolleyes:/>/>/> :rolleyes:/>/>/> Със спортни пружини съм на 90-ката и ми писна да ми потропват тампоните на маковете!Аз съм от 1 месец с "Meyle HD" и ще минавам на голфови !Като тампон не е мръднал но лупкането и тия гайки ми разказаха играта ! Стягам ги резаните гайки до откат и след 2км каране развивам горните и резаните пак ги стягам по същия начин и всеки ден да ги стягам винаги се развиват 1/3 оборот !Няма оправия ! Редактирано 2 Декември 2012 от dobatavision Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Хайде да се включа - и аз отдавна не бях писал но съм заринат от работа и глупости . Така откакто сложих новите тампони от голф 4 имам вече навъртяни 3800 км. даже и можеби повече след днес ,след прибирането от Бургас . Тампона - не се е подал дори и с милиметър луфта си е все още 3 мм . Тампоните и конфигурацията се държат повече от прилично - няма топуркане и тропане - музика за ушите . Вече в сервиза поставих на още 2ма приятели ,същатата конфигурация и направо искат да ме разцелуват немогат да се накефат и те . Нека кой каквото иска да пише и да говори - минал съм 3800 км без проблеми и без грозни шумове , и колата стана една идея по прилепнала към пътя и стъпва по добре , и мисля че това говори достатъчно за сполучливостта на проекта и това че има конструктивни недосмилици в Ауди 80 Б4 , като имайте в предвид че моята е дизелова и отпред натоварването е по голямо - което още повече говори от своя страна че нещатата са се получили . Другото което е не си мислете че съм карал само по магистрали и хубави пътища - в България те липсват - доста голям участък от пътищата по които съм минавал са с прилични дупки и неравности само ще спомена - Бяла Слатина , Полски тръмбеш , Искър , Кнежа , Козлудуй , СОФИЯ - липса на пътища направо , Варна - същото дередже , като градско само съм навъртял - с София и Варна - около 600 км за което искренно съжалявам - дори в кв.Овча купел търсех един адрес на една клиника - а път до там нямаше - но буквално липсваше - имаше чакъл и дупки и само чакъл и още дупки и направо урвини да не продължавам нататък. Но неискам да се обиждата колеги от софия и варна просто исказвам мнение от лични наблюдения .Като цяло съм адски доволен и мисля че края дойде с досадното топуркане , и разбиване на селеновите втулки след проекта на Митака - с който вече съм 7 к.км и съм още по доволен вече като нещата са така .Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 3 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Вкарахте ме във филмаСтрува ми се обаче, че филма с голфовите тампони е хубав и е едносериен, докато филма с тампоните от Б4 е многосериен като "Дързост и красота"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 ....ба, държат :hilezh:/> нали каза, че пак е леш всичко и лопа, та се метнА у Е34 :hilezh:/> :zustimm:/> Нерви не ти останАха :rolleyes:/>Те тампоните са здрави вА - не са много смачкани ! ЛагерО се е предал ! Плюс и тези на носачите и магарето - стига ми ! Няма всяка година да правя предница !А ето и точният отговор от колегата коко ... докато филма с тампоните от Б4 е многосериен като "Дързост и красота"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 (Редактирано) Мини тестово и Враца, и всичко ще е наред ! Аудито, смешно е маме, обаче ми додЕ в повече ! Редактирано 3 Декември 2012 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Някой може ли да метне, номера на В4-ковата тарелка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 (Редактирано) Ако имаш търпение утре ще ти го кажа Да не си се зарибил и ти Редактирано 3 Декември 2012 от nedko555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Зима иде и служебно свободно време, колкото искаш Мисля да потворя малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 (Редактирано) Във vagcat.com пише че тарелката за b4 е с номер 893412113. Или 893412113A за модели с усилено окачване (ABK,ABM,ABT, ADA,ADW ).От тук - http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/1994/150/52/1607825/ .Може да се види и тук без регистрация http://www.neoriginal.ru/cat/audi/part_4_54_150_0_1994_4_12654 Редактирано 3 Декември 2012 от nicoldy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 (Редактирано) За номера по ЕТКА питам. Извинявам се че не съм пояснил. Редактирано 3 Декември 2012 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Горното са онлайн версии на ЕТКА, та номера трябва да е същия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
irmscher Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 (Редактирано) колеги зимаите си от WV шаран те са по усилени от голфовите ас ще слагам от опел астра бертоне 2003г всичко става по оригиналня начин само се пробиват две дупки на бомбето отгоре и се хващта опората се хваща с 2 броя шпилки и гаики а по размер опеловата и б4 ковата са еднакви ПОЗДРАВИ Редактирано 5 Декември 2012 от irmscher Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 5 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Идеята е интересна! Направи го и го публикувай със снимки, как е станало и какви са резултатите. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts