Jump to content

Дойде края на досадното тропане по предницата на Б3, Б4 и купе!!!


koko60

Recommended Posts

  • Отговори 535
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Стават zustimm.gif новите тампони с лагерите са по 15 кинта,чашките от голфа + гайката са колкото се спазариш в моргата и вече заварка немога да кажа,че мойта е на аванта hilezh.gifТи от къде си

Редактирано от nedko555
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги Боляри,заинтригува ме темата,но съм мат пиян и утре ще я прочета.Всичко с анти-туп-туп предница на 80 ме вълнува.Време е за побългаряване :zustimm: Мноо съм мислил по тая тема ,но кат изтрезея нищо не помня.И аз имам нещо в предвид,но..... :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкарахте ме във филма :hilezh: За сега съм решил да ги пробвам тези "Meyle HD" какво ще кажете за тях? Или да минавам на вашия нов метод :rolleyes: :rolleyes:

Със спортни пружини съм на 90-ката и ми писна да ми потропват тампоните на маковете!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой пробвал ли е тези тампони: http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-40008090urq-strut-mount-early-audi-density-line-p-987.html

На картинките изглеждат с по-здрав лагер от стандартния и не са скъпи - 40лв бройката и няма нужда от преправяне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкарахте ме във филма :hilezh:/> За сега съм решил да ги пробвам тези "Meyle HD" какво ще кажете за тях? Или да минавам на вашия нов метод :rolleyes:/> :rolleyes:/>

Със спортни пружини съм на 90-ката и ми писна да ми потропват тампоните на маковете!

И аз съм слагал на една 80-ка такива това лято, но не съм виждал скоро човека, да му погледна чашките. Знаех отдавна, че този тампон е хубав, направи ми впечатление, че гумата му е много корава, явно ще се смачква по-трудно. Други, които съм виждал са от доста по-мек материал. Но лагера е същия и има луфт. Въпросните "Meyle HD" като ги сложих, стегнах добре сцепената гайка, пуснах пружината и бях готов да го монтирам, тогава хванах тампона и го разклатих, да видя дали ще мърда - почти същото нещо като на клипчето в началото на темата. Тогава се замислих много сериозно, че тук нещо не е наред! И трябва нещо принципно да се промени. Ние решихме този проблем, но не с нов тампон за Б4, а по принципно различен начин. Така че и ти трябва да прецениш по кой път да тръгнеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой пробвал ли е тези тампони: http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-40008090urq-strut-mount-early-audi-density-line-p-987.html

На картинките изглеждат с по-здрав лагер от стандартния и не са скъпи - 40лв бройката и няма нужда от преправяне.

Това са тампоните, които най-много съм харесвал като конфигурация, преди повече от година намерих този сайт и дори се замислях да си ги купувам. Сигурно са хубави, поне са вкарали в тях повече гума, лагера не знам дали е по-здрав, според мене е същия. Не знам някой от форума дали е купувал от тях, не съм срещал коментари за него. Аз съм песимист само заради лагера, здравия тампон може да издържи повече време и да не се смачка лесно, но другия проблем е в лагера. Всеки си решава сам като си дава парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тцтцтцтцтц, как пък тези на моята кола си държат вече втора година ? <_</>

Стига офф, "проекта" на колегите е супер ! Дано да изкарат повече км !

....ба, държат :hilezh: нали каза, че пак е леш всичко и лопа, та се метнА у Е34 :hilezh::zustimm: Нерви не ти останАха :rolleyes:

...а в България такива тампони от къде може да се намерят :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкарахте ме във филма :hilezh:/>/>/> За сега съм решил да ги пробвам тези "Meyle HD" какво ще кажете за тях? Или да минавам на вашия нов метод :rolleyes:/>/>/> :rolleyes:/>/>/>

Със спортни пружини съм на 90-ката и ми писна да ми потропват тампоните на маковете!

Аз съм от 1 месец с "Meyle HD" и ще минавам на голфови !

Като тампон не е мръднал но лупкането и тия гайки ми разказаха играта !

Стягам ги резаните гайки до откат и след 2км каране развивам горните и резаните пак ги стягам по същия начин и всеки ден да ги стягам винаги се развиват 1/3 оборот !

Няма оправия !

Редактирано от dobatavision
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да се включа - и аз отдавна не бях писал но съм заринат от работа и глупости .

Така откакто сложих новите тампони от голф 4 имам вече навъртяни 3800 км. даже и можеби повече след днес ,след прибирането от Бургас .

Тампона - не се е подал дори и с милиметър луфта си е все още 3 мм . Тампоните и конфигурацията се държат повече от прилично - няма топуркане и тропане - музика за ушите .

Вече в сервиза поставих на още 2ма приятели ,същатата конфигурация и направо искат да ме разцелуват немогат да се накефат и те .

Нека кой каквото иска да пише и да говори - минал съм 3800 км без проблеми и без грозни шумове , и колата стана една идея по прилепнала към пътя и стъпва по добре , и мисля че това говори достатъчно за сполучливостта на проекта и това че има конструктивни недосмилици в Ауди 80 Б4 , като имайте в предвид че моята е дизелова и отпред натоварването е по голямо - което още повече говори от своя страна че нещатата са се получили . Другото което е не си мислете че съм карал само по магистрали и хубави пътища - в България те липсват - доста голям участък от пътищата по които съм минавал са с прилични дупки и неравности само ще спомена - Бяла Слатина , Полски тръмбеш , Искър , Кнежа , Козлудуй , СОФИЯ - липса на пътища направо , Варна - същото дередже , като градско само съм навъртял - с София и Варна - около 600 км за което искренно съжалявам - дори в кв.Овча купел търсех един адрес на една клиника - а път до там нямаше - но буквално липсваше - имаше чакъл и дупки и само чакъл и още дупки и направо урвини да не продължавам нататък. Но неискам да се обиждата колеги от софия и варна просто исказвам мнение от лични наблюдения .

Като цяло съм адски доволен и мисля че края дойде с досадното топуркане , и разбиване на селеновите втулки след проекта на Митака - с който вече съм 7 к.км и съм още по доволен вече като нещата са така .

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкарахте ме във филма

Струва ми се обаче, че филма с голфовите тампони е хубав и е едносериен, докато филма с тампоните от Б4 е многосериен като "Дързост и красота"!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....ба, държат :hilezh:/> нали каза, че пак е леш всичко и лопа, та се метнА у Е34 :hilezh:/> :zustimm:/> Нерви не ти останАха :rolleyes:/>

Те тампоните са здрави вА - не са много смачкани ! ЛагерО се е предал ! Плюс и тези на носачите и магарето - стига ми ! Няма всяка година да правя предница !

А ето и точният отговор от колегата коко :hilezh:

... докато филма с тампоните от Б4 е многосериен като "Дързост и красота"!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мини тестово и Враца, и всичко ще е наред ! :hilezh::steinigung:

Аудито, смешно е маме, обаче ми додЕ в повече ! :hilezh:

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш търпение утре ще ти го кажа zustimm.gifДа не си се зарибил и ти hilezh.gif

Редактирано от nedko555
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във vagcat.com пише че тарелката за b4 е с номер 893412113. Или 893412113A за модели с усилено окачване (ABK,ABM,ABT, ADA,ADW ).

От тук - http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/1994/150/52/1607825/ .

Може да се види и тук без регистрация http://www.neoriginal.ru/cat/audi/part_4_54_150_0_1994_4_12654

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги зимаите си от WV шаран те са по усилени от голфовите ас ще слагам от опел астра бертоне 2003г всичко става по оригиналня начин само се пробиват две дупки на бомбето отгоре и се хващта опората се хваща с 2 броя шпилки и гаики а по размер опеловата и б4 ковата са еднакви ПОЗДРАВИ

Редактирано от irmscher
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е интересна! Направи го и го публикувай със снимки, как е станало и какви са резултатите. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...