Jump to content

Дойде края на досадното тропане по предницата на Б3, Б4 и купе!!!


koko60

Recommended Posts

Айде да се не обиждаме, а? Знам какво ви води, но при условие, че познавам толкова коли без такъв проблем, значи има нещо друго намесено. И то не е в окачването или кофти тампони. Ама разбира се у нас никой не признава в него да има проблем, все е в някой друг.

Живи и здрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 535
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Айде да се не обиждаме, а? Знам какво ви води, но при условие, че познавам толкова коли без такъв проблем, значи има нещо друго намесено. И то не е в окачването или кофти тампони. Ама разбира се у нас никой не признава в него да има проблем, все е в някой друг.

Живи и здрави!

Жив и здрав и както каза никой не признава както и ти zustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Действайте момци ,те безгрешните инженери от Ауди и сервизни акции ще спрат да правят ,толкова са добри дори някои от оригиналните им части та даже и двигатели. Току виж новите коли излезнат с окачване на Б4 hilezh.gif/>. Едва ли са очаквали е че Б4 ще е толкова популярна,Аз лично ако работех в ауди доста доработки щях да предложа,ама не е изгодно и ша ме шитнат. Една кола колкото и се пази рано или късно се разтропва,от човек до човек има голяма разлика в усещането за тропане ,един го чува друг не.Оди обяснявай че тропа! А кой луд ще признае за проблемите и да урони престижа на фирмата освен ако не е животоспасяващо.Идиотите от ауди с уникалните провисващи тавани,белещи се копчета,гниеши магарета,задни греди на лимузини,идиотски радиаторчета за парно като местонахождение,пластмасови перки на водни помпи,превъртащи около оста си или изчезнали перки и куп други неща просто осигуряват хляб на търговци и сервизи,няма как да е иначе,такъв е бизнеса.Поклон пред техническата ви мисъл и меракrespekt.gif/>.Заради такива като вас още дълго време ще работят колите с марка АУДИ б4.Как е възможно на мотор със 50 -100 кила по тежък да е с едно окачване на предните колела сравнен с друг такъв доста по лек мотор на същото купе?при неравности какво се случва с тампона на по тежката кола?натоварва се много повече и умира два пъти по бързо,е кое му е гениалното ?

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега, напълно съм съгласен с теб. Благодаря ти за подкрепата. Колата си я харесвам, въпреки недостатъците, за които говориш, повечето от тях отдавна съм ги ликвидирал. Коя кола няма недостатъци, няма съвършенна кола, е сигурно има, но тя струва майка си и баща си. Когато купувах моята преди 5 години, един търговец на коли, младо момче ми каза: "Ауди 80 се движат още по пътищата, има ги много в България, те са вече на 20 години. Според мене те ще се движат още 20 години, и когато отидат за отпадъци, ще са още здрави!" И аз мисля така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер са си старите немски коли...дори не само АУДИ. От скоро карам по служебни дела френски коли (Нисан също го слагам там, че е с френски мотор мисля). Ми коли на под 100 000 км. тропа много повече преден и заден мост.....а джип :hilezh: Пежо 207 бензин на 13 000 км.....в ниски обороти му се чуват клапаните или повдигачи като на 23 г. 80-ка на 500 000 км. :hilezh: Тръгнали сме сега на нашите кусури да дирим ... перфектни сме :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпроса в това дали признаваш или не - ТОВА да може да кажеш браво на хора които са направили нещо смислено и подобрили нещо от към функионалност или визия . Просто немога да разбера само едно нещо щом немските инжинери са толкова добри - и мислим че не допускат грешки ,то това е чиста доза глупост . Какво не е възможно българин да поправи дефктите конструкцията на инзвънземният гермаски разум :steinigung:/> :steinigung:/> :steinigung:/> . А и ако бях толкова добри инжинерите на Ауди и VW - то нямаше да има компании като АБТ , и други занимаващи се с доработки и тунинг на тези автомобили - ИЛИ пък те са още по напреднала извънземна разумна единица.

Аз мисля че тази промяна която направих с тампоните и опорните втулки от на МИТАКА темата - в комбинация - ами мога да ви кажа който има желание му давам да кара колата и после нека кара нормално Б4 ако ще и компетишън да е извънземния хавтомобил - дирекността на управление и стъпването по пътя и начина по който влиза в завойте - няма нищо общо с стоково управление на Б4 (но това може и да не ви се вярвя за това който има желание - постоянно съм в Свищов , Видин ,Бургас и т.н ако някой иска да се увери лично дали си заслужава да пише и ще му предоставя да се увери )

п.п След тези промени - узчезнаха като проблеми тресене при скорост от 110-120 к.м сички викаха крива джанта да ама не пича който ми ги изправя ги прави като конеж прави - после карета , после тампони , после ....... Накрая какво се оказа тъпите тампони , който бяха на 2 месеца :stupid:/> :stupid:/> .

След поставянето също и на опорните втулки и тампоните от голф 4 - ако сте забелягазли понякога на напълно навит волан до края - колата като че ли прескача - вече и това изчезна и го няма като проблем .

Има и още неща но колко и да обяснявам явно трябва да излезе НЕМСКИ инжинер да ги обясни тези неща и вече всички ще му се кланят колко е велика немската мисъл :flehan:/> :flehan:/> :flehan:/> .

п.п На мен сега ми е хубаво и си бръмчим - се чува една чак дразнещо непоносима ТИШИНА :2gunsfiring_v1:/> :2gunsfiring_v1:/> ..

Редактирано от overs0ul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че тази промяна която направих с тампоните и опорните втулки от на МИТАКА темата

Не ме издавай, че Жоро ще налази и моята тема и ще почне и там да обяснява разни неща и ще ме/ни изкара престъпник! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ама то и ако кажат че и с селеновите втулки няма проблем Б4-та направо ще ме изумят - или там великата немска мисъл е помисли много добре , оставяйки достатъчно аксиален луфт че да се късат тампоните пак на месеци а не за км щото всеки вика правилно стягане - да така е ,но като тампоните са керливи и конструкцията допринася за аксилания луфт и се пръскат за 20 к. км в най добрия случай - 30 к. км . Но сега след като направих и тази промяна и остана само радиални луфт се промени драстично поведението и управленито - като се усеща най много при тръгване и спиране - гумата не тръгва по рано и не почуква при спиране но е дълго да обяснявам какво се е променило ,трябва да се направи и после да се гледа на канал какво се случва - преди и след поставянето на въпростните опорни втулки , както и след поставянето на тампоните от Голф 4 трябва да се кара преди това и след това да се усети разликата - а тя е ОГРОМНА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОГРОМНА е меко казано!

Не ме издавай, че Жоро ще налази и моята тема и ще почне и там да обяснява разни неща и ще ме/ни изкара престъпник! :hilezh:/>

Ще ти носим цигари, какво друго ни остава!

Мен всъщност не ме бърка какво си правите по колите, по-скоро ми е интересно как немците продадоха за почти 30 години толкова много Б2, Б3, Б4 всякакви модели и модификации с фабричко тропащо окачване.

Не знам, питай ги, ама те май нямат живи съученици!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпроса в това дали признаваш или не - ТОВА да може да кажеш браво на хора които са направили нещо смислено

Ние не сме написали темата, защото искаме някой да ни каже "БРАВО", това е много трудно за някои хора, ние сме я написали за да споделим удоволствието, който не го разбира, си е негов проблем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....и ако кажат че и с селеновите втулки няма проблем Б4-та направо ще ме изумят - или там великата немска мисъл е помисли много добре , оставяйки достатъчно аксиален луфт че да се късат тампоните пак на месеци а не за км щото всеки вика правилно стягане - да така е ,но като тампоните са керливи и конструкцията допринася за аксилания луфт и се пръскат за 20 к. км в най добрия случай - 30 к. км .

Тук за втулките на носачите от личен опит не съм съгласен и казвам защо. Такаааа....в момента карам 3-та 80-ка и какво съм видял:

- първата беше при мен около 30 000 км. и смених два пъти тези втулки, но преди това колата е карана в БГ и съответно с "оригинални" части в комбинация с монтаж от "майстори". Там като са разбити тия тампони се сещам как дърпа предницата при по-рязко тръгване или спиране.

- втората я карах към 46 000 км., беше внос от Италия и никога не е имало луфтове по предницата , с изключение на тампоните на макферсона....продадох я на познат, той я кара още към 20 000 км. и не е имал драми.

- сега на тази Б4 съм минал 71 000 км....колата беше пак италиански внос и преди 17-18 000 км. мисля смених на десния носач втулки, защото едната беше с лек луфт ! Левия носач не е пипан, защото е здрав.....

:gruebel:

Редактирано от tanuco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук за втулките на носачите от личен опит не съм съгласен и казвам защо. Такаааа....в момента карам 3-та 80-ка и какво съм видял:

- първата беше при мен около 30 000 км. и смених два пъти тези втулки, но преди това колата е карана в БГ и съответно с "оригинални" части в комбинация с монтаж от "майстори". Там като са разбити тия тампони се сещам как дърпа предницата при по-рязко тръгване или спиране.

- втората я карах към 46 000 км., беше внос от Италия и никога не е имало луфтове по предницата , с изключение на тампоните на макферсона....продадох я на познат, той я кара още към 20 000 км. и не е имал драми.

- сега на тази Б4 съм минал 71 000 км....колата беше пак италиански внос и преди 17-18 000 км. мисля смених на десния носач втулки, защото едната беше с лек луфт ! Левия носач не е пипан, защото е здрав.....

Да тук съм съгласен с теб и може и да е така но ето защо аз мисля така :

-Има доволно аксиален луфт тампона - предполагам виждал си го отблизо при тръгване какво се случва с колелото дори и при здрав тампо - то потегля първо .Също така при малко повече рязки ама на проблем тръгвания и спирания и тампона направо е разкъсан (не съм правил клип да видиш на ръчна и при по рязко подаване на газ как точилото мърда а колата не и то при чисто нови тампони на Мейле ХД усилени при това а те са добри )

-първо в България няма части , дори и наполовин оригинални на тези на Италия и Германия че даже и Румъния вече сигорно .

-както вече казах докарал си я здрава от от чужбина и колата не се е докосвала до бългаските мйстори и части .

-Да 71 000 но ако си ги минал в България и само веднъж си сменил втулки братле честно ти казвам кажи от къде ги зимаш да си купя и аз без майтап :flehan: :flehan: ,мойте ги пръсках на по 3-4 месеца не на километри ,както и мои приятели с малко по тунинговани коли - просто се предават бързо брат за това за мен и това е дефект .

А и най вече не ги затегнеш в работно положение ,колата на земята - ги пиши бегали за 4-5к. км .

Това са моите мнения защо са проблемни ,наистина може би ако бяха добри частите няма да е така и пътищата да нямаха трапове а само нормални дупки но такова е положението .

За това сега си и суревам газ на мойта талига - а пък тя се не убажда направо :respekt::gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен различните фирми правят различни по качество втулки (с различен състав), и съответно те изкарват различно време и километри. Този аксиален луфт обаче не е нужен на никой и ако го няма втулката ще се чувства по-добре, защото нейните деформации ще бъдат сведени само до радиални, а това просто би трябвало да удължи живота й, и по-трудно да се къса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не случайно на много автомобили, двата тампона на предните носачи са с кръстосани на 90 градуса оси. Така единия поема натоварванията в едната, а другия в другата посока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не случайно на много автомобили, двата тампона на предните носачи са с кръстосани на 90 градуса оси. Така единия поема натоварванията в едната, а другия в другата посока.

Ето това е правилния отговор - колко и да плюя фраските бичкии - мога да кажа че тама това е измислено от много много отдавна - както каза Митака , единия тампон помеа натоварването в една та а другия в другата посока , и няма такива дертове дори и при наще пътища.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да ... Трънки па вие !

Защо на W124/201/Е34 (демек Мерц 124 и 190/БМВ и всички други коли различни от А80) не им се разбиват като са като на Аудито !

Не, не е защото е Мерц/БМВ ! Просто тампона е 12 пъти по-голям от малоумният на Аудито ! Въобще Б3/4 е мислено за равни пътища ! Ако ще ОЕМ тампон да се сложи, нещо което е недомислено в началото, си дава ядове до самата смяна на колата !

Ц4 защо не ги смазва като е само един там ? Ммм ?

Колкото до разминатите оси ... ПФфффффффффффффффффффффф :hilezh: Най-продаваната част по оказването на Г2/3/4/Пасат2/3 е точно задният тампон на носача! И за справка - Опел Астра ! На фона на 24 продадени за Голф, един е за Астра ! И отново опираме до мисленето в различните отдели !

Няма как тампона на Астрата да има два пъти повече гума, а VAG да се правят на залухави ! Някой неща са сгрешени още на дъските какво се казва !

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами носача дето ми е на 71 000 км. не съм го пипал изобщо, а е каран и в Италия незнайно колко още. Другия дето е с втулки на 17-18 000 км. са Лемфьордер, взети от колега във форума. Монтирани са правилно, лично гледах в сервиза.....носача беше в нормално положение при стягане, а не увиснал. Отчитам и факта, че карам внимателно по дупките, до колкото е възможно и нямам резки потегления и спирания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сещам се какво е да караш Б4 (нещо което се радвам че няма да ми се случи вече) ! Гледай тоя носач как го стягат, внимавай за оназ дупка, това онова .... Аааааа, стига вече ! Ся с петицата чувам единствено релсата на шибидах-а .. И тфа е ! Не че искам да се хваля с кенеф на 20 години, и не е честно спрямо 80-ката, обаче и Е30/36 е по-здраво от б3/4 ! Там пък тампона е само един, и кфо ... Не го хвърлят на 4-5К ! Ц4 е друга хава вече ! Просто нещо е сбъркано генерално при изчисленията за големнината на тампона ! Да му бяха довали още 5мм големина, и всичко щеше да е тихо !

Ни нам кое е монтирано правилно и кое не, но факт е че 80-ката си яде тампони от всякакъв род и народност :hilezh:

И за да е всичко в кондиция - всяка пролет ново 300 :hilezh: ! Ева го !

Вчера си се прибирам към нас в локалното на Борис III, и има една бая вдлъбнатина по паважа ... Бях се заговорил нещо с мацката, и хоп там ... Честно и с Аудито съм я целил, обаче с бимата единственото което стана е да потъна и да излезна ! Никакъв шум, нито хлопване ! Искам пак да споделя че това ми сравнение не е честно спрямо А80, но няма как да не го отбележа ! И за да е всичко точно - Наско когато ми даде да карам неговата, и и беше сменил всичко беше еваааати тихата Б4-ка ! Честно ... После не исках да се качвам в моята ! Обаче само като си представих как април месец всичко ще е за смяна, ми писна генерално ! Сега поне нещо като сменя, знам че няма да го правя след година пак !

Още веднъж евала на колегите за модификацията на окачването - ще бъде полезно за всички собственици на този модел автомобил :zustimm::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сещам се какво е да караш Б4 (нещо което се радвам че няма да ми се случи вече) ! Гледай тоя носач как го стягат, внимавай за оназ дупка, това онова .... Аааааа, стига вече ! Ся с петицата чувам единствено релсата на шибидах-а .. И тфа е ! Не че искам да се хваля с кенеф на 20 години, и не е честно спрямо 80-ката, обаче и Е30/36 е по-здраво от б3/4 ! Там пък тампона е само един, и кфо ... Не го хвърлят на 4-5К ! Ц4 е друга хава вече ! Просто нещо е сбъркано генерално при изчисленията за големнината на тампона ! Да му бяха довали още 5мм големина, и всичко щеше да е тихо !

Ни нам кое е монтирано правилно и кое не, но факт е че 80-ката си яде тампони от всякакъв род и народност :hilezh:/>

И за да е всичко в кондиция - всяка пролет ново 300 :hilezh:/> ! Ева го !

Вчера си се прибирам към нас в локалното на Борис III, и има една бая вдлъбнатина по паважа ... Бях се заговорил нещо с мацката, и хоп там ... Честно и с Аудито съм я целил, обаче с бимата единственото което стана е да потъна и да излезна ! Никакъв шум, нито хлопване ! Искам пак да споделя че това ми сравнение не е честно спрямо А80, но няма как да не го отбележа ! И за да е всичко точно - Наско когато ми даде да карам неговата, и и беше сменил всичко беше еваааати тихата Б4-ка ! Честно ... После не исках да се качвам в моята ! Обаче само като си представих как април месец всичко ще е за смяна, ми писна генерално ! Сега поне нещо като сменя, знам че няма да го правя след година пак !

Още веднъж евала на колегите за модификацията на окачването - ще бъде полезно за всички собственици на този модел автомобил :zustimm:/> :bia:/>

Да колега, прав си за много неща. Обаче аз сериозно съм се заинатил (не ми е за пръв път) и усещам как тази предница започва да се предава. Имам в предвид следното - така да се оправи, че доста време да не се сещаш за нея. Може да се каже че за някои нейни елементи това съм го постигнал, в близките дни мисля че това ще се случи с още два елемента. Подхождам предимно нестандартно, а не като автомонтьор - стандартно, но всичко се получава перфектно - пример е виновника за тази тема. Резултата е хубав и съм убеден че ще е траен. И накрая да не започнеш да търсиш пак Б4? :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук гледам има и от зелените тампони.....дали са същата греда

http://www.dn-bg.com/bg/car-parts/products/show/cat-10471.html?modifications_id=1397

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с такива. Всичко по предницата е сменено , колата вози супер стегнато , но пак си тропа от въпросните тампони, така че явно са същите като останалите. След смяната на биалетките и тези на кормилните щанги със сигурност тропането е намалено , но пак си го има. Мечтая си за едно такова комплектче , макар и някои да го наричат побългаряване , бих се жертвал .

Редактирано от iovkom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом проблема е в лагера а не толкова в тампона има ли някаква алтернатива на оригиналния лагер, който пасва на ауди тампоните?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем има и в тампона. Смачква се и оголената метална част започва да опира в бомбето. Поне при усилените мисля, че този проблем го няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем има и в тампона. Смачква се и оголената метална част започва да опира в бомбето. Поне при усилените мисля, че този проблем го няма.

Цани беше със напълно здрав тампон без да е мръднала гумата ама........лагера си е все същия па ако ще и да е усилен тампона

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...