dobatavision Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Как се сваля този въздохопровод защо не е написано ?? Нищо общо няма темата с истината ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 това е захванато с телбот в основата на кутията виш зад жилата колко са и ги махни след което въздуховода се маха много лесно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
izzo17 Публикувано 3 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Колегата nedko555 точно го е казал, при мен беше с два телбода отгоре и два телбода отдолу хванато. Много лесно излезе с малко придърпване. Може би ще е по-видно и лесно ако блока с контрола на парното се измъкне още малко навън Поздрави на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Видях ги телбодите ама незнам дали после няма да има странични шумове като клапата остане без тях ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Тоя въздуховод не може да се свали без да е махнато таблото.. или поне не може да се свали здрав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Мани тъпо е ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 (Редактирано) Принудих се да режа много е студено !Вече имам парно ! Ето някои снимки :не съм снимал клапата поправенавъздуховода е свален здрав Редактирано 15 Декември 2012 от dobatavision Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Имам въпрос към по-знаещите. Аз също преминах през операцията претапициране на клапи , използвах нормалния начин - със сваляне на таблото. Интересно ми е , тези отвори на клапите имат ли някаква роля или са направени нарочно ? Може би е имало някакъв замисъл , когато е конструирана колата , затова питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 И аз това се чудя защото на някой модели няма такива отвори. Например на А6Ц4 са изцяло гумирани клапите. Може би идеята с дунапрените е била да се редуцира до някаква степен въздуха но не съм много сигурен :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiauto Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Поздравления за нестандартното и явно ефективно решение !Тези, които твърдят, че е мега елементарно и безпроблемно сваляне на табло за 20 минути и т.н. интервенции за облепване на клапите МОЛЯ да оферират цена за цялата операция - от А до Я за да могат хората да си направят сметка при кой от т.н. майстори да отидат !Но наистина - работа без нищо почупено и неработещо след това. Ще си отделя 2-3 часа да погледам с удоволствие такъв ремонт.Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 20 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 за 50 лв свалям табло и сменям радиаторче. за още 10лв облепям и клапи. сутринта почвам и следобяд съм готово. всичко си работи, няма нищо счупено - става въпрос за Б3 и Б4 без климатик. ако е с климатик мааалко повече играчка има, но не е нищо фрапантно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joni_gog Публикувано 12 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2013 Аз немога да ви разбера що за хора сте... ! Човека е показал какво е направил, показал е как го е направил и е описал всичко ! ( Всичкото това е старание и труд, който трябва да бъде оценен по един или др. начин! ) Както виждате в темата си никаде не кара никой да прави нещо такова с неговата си кола а просто ви дава идея за решение на един проблем варху старата кола, а моето мнение по въпроса е следното: "Евала пич, получило се е и ми хареса идеяата ( ще те копирам ) и браво за снимковиа материял и обяснениата. П.П. Комплексарите и хората, които не са се сетили да направят нещо такова по-добре да не го коментират и да хулят човека ! В краина сметка ефекта е получен.Поздравления за нестандартното и явно ефективно решение !Тези, които твърдят, че е мега елементарно и безпроблемно сваляне на табло за 20 минути и т.н. интервенции за облепване на клапите МОЛЯ да оферират цена за цялата операция - от А до Я за да могат хората да си направят сметка при кой от т.н. майстори да отидат !Но наистина - работа без нищо почупено и неработещо след това. Ще си отделя 2-3 часа да погледам с удоволствие такъв ремонт.Поздрави!Ако някой ти пише моля препрати ми го и на мен ! (Аман от комплексари в тоя форум, вместо да си помагат и да споделят идеи те се подиграват, но в същото време копират от постовете на хората! Сигорен съм, че поне 3-ма от хулещите са изкопирали идеята, въпреки че свалят таблата за по 15-20 мин. ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 12 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2013 Щом си сигорен , така да бъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 12 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2013 Ако някой ти пише моля препрати ми го и на мен ! Ти ангел-пазител ли си му кОИА си погледни правописа Какво пречи да се свали таблото за 20мин. ако си свалял поне 2-3 пъти преди това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 Не е за 20, а за 36 минути, по часовник, без климатроник или климатик, с обикновени жила.Последно го направих миналата събота на моята кола.Демонтажа до точка на подмяна на клапите и радиаторче е около 45 минути. Събирането отнема повече време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tqnata78 Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 (Редактирано) Колега само да ми обясниш какво общо има климатика с клапите на парното :stupid:/> Миналата седмица аз си свалях таблото сам защото ми искаха безбожни цени за оправянето на клапите :rotcol:/> Първо питаха да ли е с климатик и като чуеха че е с клима се хващаха за главата :wall:/> ако знаеш каква играчка е колко повече време щяло да им отнеме за ремонта и тн. и тн.След като си направих сам ремонта ,държа да отбележа че не съм от сръчните а съм карацурар само карам,се оказа че общото дали колата е с климатик или няма е откачането на буксата на климатика :dance:/> Редактирано 15 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 13 Март 2013 Доклад Share Публикувано 13 Март 2013 жив да не бях, че чета такива излияния. А случайно да се сещаш че има радиатор на климатика който е вътре във въздуховода ? А случайно да се сещаш че за да извадиш въздуховода ЦЯЛ,ане натрошен, трябва да съумееш да го разглобишп на място. Ай стига професорски изказвания!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 13 Март 2013 Доклад Share Публикувано 13 Март 2013 То момчето си каза - каруцар е, не е майстор. :hilezh:/>Добре, че има такива леваци, като видя после някое изпълнение, като например как бяха се оакали в моята кола, да си вдигна малко самочувствието. :lol:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 13 Март 2013 Доклад Share Публикувано 13 Март 2013 Ради, ами то и аз съм си чиста проба "каруцар", който и връзките на обувките немОе си върже сам... :unsure:/>:help:/>...обаче, масово в сервизите са още по- зле :hilezh:/> ... та както каза, като погледна сътвореното от тях и си вдигна самочувствието :hilezh:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tqnata78 Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 Аз много добре знам къде е радиатора на климатика,те са вътре 3 сектора който са захванати един за друг със ламаринени скоби.Най вдясно е вентилатора на парното в средния е радиатора на климатика и в крайния ти са клапите и радиаторчето на парното.Голяма философия ли е да изкараш скобите на място,и да свалиш само сектора със радиаторчето на парното останалите си остават на място няма смисъл от демонтирането им.Ти като си много знаещ давай пари на калпави майстори,аз си спестих едни 100 лева и си направих кефа да си я направя сам Държа да подчертая че няма нищо счупено от направената интервенция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 26 Март 2013 Доклад Share Публикувано 26 Март 2013 Как махна металните скоби , които са отзад? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
unix Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Aз пък евала му правим на пича, предпочитам неговия метод от колкото да настроша 500 неща по сваляне/качване на таблото и псувните около него. В крайна сметка е важен крайният резултат, а не как ще изглежда, защото няма значение как ще изглежда отвътре еле па и на тези 25г. коли. Важното е да вършат работа. Пича го е направил по възможно най-елементарният начин и го е обяснил като за малоумни. Аз лично преди никога нямаше да се хвана да си правя парното ако трябва да сваля цялото табло и т.н, защото никога не съм го свалял лично аз. Но сега се замислям за неговият начин, макар че съм с климатик и не знам дали ще стане толкова лесно работата. В крайна сметка искам да ми е топло, а не кощунство или не как е направено. Защо да разкоствам цялото табло за едните му клапи като знам, че всичко друго ми е в ред! :flehan:/>а от къде си сигурен 100% че са само клапите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 При положение,че таблото се сваля за 20 мин. не знам защо се тровите по тоя начин На мен лично,като невеж аматьор ми отне седмица време,предвид ,това че го правих в подземен гараж на слабо осветление и с една подвижна ламБа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 а от къде си сигурен 100% че са само клапите :)/>Защото радиаторчето ми е сменено, не е запушено, антифриза също и входният и изходният маркуч, които влизат в радиаторчето са ми еднакво горещи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Колеги защо продължавате да подхранвате тази тема която е една голяма безмислица ...Независимо от задовилителния краен резултат ,това е едно деяние което не заслужава немския автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts