Jump to content

Ремонт на клапите на парното на Ауди 80 Б4 без демонтажа на таблото


izzo17

Recommended Posts

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

това е захванато с телбот в основата на кутията zustimm.gif виш зад жилата колко са и ги махни след което въздуховода се маха много лесно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата nedko555 точно го е казал, при мен беше с два телбода отгоре и два телбода отдолу хванато. Много лесно излезе с малко придърпване. Може би ще е по-видно и лесно ако блока с контрола на парното се измъкне още малко навън :)

Поздрави на всички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях ги телбодите ама незнам дали после няма да има странични шумове като клапата остане без тях ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Принудих се да режа много е студено !

Вече имам парно !

Ето някои снимки :

не съм снимал клапата поправена

въздуховода е свален здрав :rolleyes:

post-51307-0-07901900-1355581708_thumb.j

post-51307-0-15159300-1355581714_thumb.j

post-51307-0-42302800-1355581718_thumb.j

post-51307-0-66319400-1355581727_thumb.j

post-51307-0-84952300-1355581732_thumb.j

post-51307-0-67600400-1355581740_thumb.j

post-51307-0-98711500-1355581745_thumb.j

post-51307-0-41682900-1355581755_thumb.j

post-51307-0-76714800-1355581759_thumb.j

post-51307-0-45251600-1355581765_thumb.j

Редактирано от dobatavision
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Имам въпрос към по-знаещите. Аз също преминах през операцията претапициране на клапи , използвах нормалния начин - със сваляне на таблото. Интересно ми е , тези отвори на клапите имат ли някаква роля или са направени нарочно ? Може би е имало някакъв замисъл , когато е конструирана колата , затова питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това се чудя защото на някой модели няма такива отвори. Например на А6Ц4 са изцяло гумирани клапите. Може би идеята с дунапрените е била да се редуцира до някаква степен въздуха но не съм много сигурен :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за нестандартното и явно ефективно решение !

Тези, които твърдят, че е мега елементарно и безпроблемно сваляне на табло за 20 минути и т.н. интервенции за облепване на клапите МОЛЯ да оферират цена за цялата операция - от А до Я за да могат хората да си направят сметка при кой от т.н. майстори да отидат !

Но наистина - работа без нищо почупено и неработещо след това. Ще си отделя 2-3 часа да погледам с удоволствие такъв ремонт.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 50 лв свалям табло и сменям радиаторче. за още 10лв облепям и клапи. сутринта почвам и следобяд съм готово. всичко си работи, няма нищо счупено - става въпрос за Б3 и Б4 без климатик. ако е с климатик мааалко повече играчка има, но не е нищо фрапантно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Аз немога да ви разбера що за хора сте... ! Човека е показал какво е направил, показал е как го е направил и е описал всичко ! ( Всичкото това е старание и труд, който трябва да бъде оценен по един или др. начин! ) Както виждате в темата си никаде не кара никой да прави нещо такова с неговата си кола а просто ви дава идея за решение на един проблем варху старата кола, а моето мнение по въпроса е следното: "Евала пич, получило се е и ми хареса идеяата ( ще те копирам ) и браво за снимковиа материял и обяснениата.

П.П. Комплексарите и хората, които не са се сетили да направят нещо такова по-добре да не го коментират и да хулят човека ! В краина сметка ефекта е получен.

Поздравления за нестандартното и явно ефективно решение !

Тези, които твърдят, че е мега елементарно и безпроблемно сваляне на табло за 20 минути и т.н. интервенции за облепване на клапите МОЛЯ да оферират цена за цялата операция - от А до Я за да могат хората да си направят сметка при кой от т.н. майстори да отидат !

Но наистина - работа без нищо почупено и неработещо след това. Ще си отделя 2-3 часа да погледам с удоволствие такъв ремонт.

Поздрави!

Ако някой ти пише моля препрати ми го и на мен ! (Аман от комплексари в тоя форум, вместо да си помагат и да споделят идеи те се подиграват, но в същото време копират от постовете на хората! Сигорен съм, че поне 3-ма от хулещите са изкопирали идеята, въпреки че свалят таблата за по 15-20 мин. )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой ти пише моля препрати ми го и на мен !

Ти ангел-пазител ли си му кОdry.gif

ИА си погледни правописа dry.gif

Какво пречи да се свали таблото за 20мин. ако си свалял поне 2-3 пъти преди това zustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е за 20, а за 36 минути, по часовник, без климатроник или климатик, с обикновени жила.

Последно го направих миналата събота на моята кола.

Демонтажа до точка на подмяна на клапите и радиаторче е около 45 минути. Събирането отнема повече време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега само да ми обясниш какво общо има климатика с клапите на парното :stupid:/> Миналата седмица аз си свалях таблото сам защото ми искаха безбожни цени за оправянето на клапите :rotcol:/> Първо питаха да ли е с климатик и като чуеха че е с клима се хващаха за главата :wall:/> ако знаеш каква играчка е колко повече време щяло да им отнеме за ремонта и тн. и тн.След като си направих сам ремонта ,държа да отбележа че не съм от сръчните а съм карацурар само карам,се оказа че общото дали колата е с климатик или няма е откачането на буксата на климатика :dance:/>

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
:D жив да не бях, че чета такива излияния. А случайно да се сещаш че има радиатор на климатика който е вътре във въздуховода ? А случайно да се сещаш че за да извадиш въздуховода ЦЯЛ,ане натрошен, трябва да съумееш да го разглобишп на място. Ай стига професорски изказвания!!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То момчето си каза - каруцар е, не е майстор. :hilezh:/>

Добре, че има такива леваци, като видя после някое изпълнение, като например как бяха се оакали в моята кола, да си вдигна малко самочувствието. :lol:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ради, ами то и аз съм си чиста проба "каруцар", който и връзките на обувките немОе си върже сам... :unsure:/>:help:/>

...обаче, масово в сервизите са още по- зле :hilezh:/> ... та както каза, като погледна сътвореното от тях и си вдигна самочувствието :hilezh:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз много добре знам къде е радиатора на климатика,те са вътре 3 сектора който са захванати един за друг със ламаринени скоби.Най вдясно е вентилатора на парното в средния е радиатора на климатика и в крайния ти са клапите и радиаторчето на парното.Голяма философия ли е да изкараш скобите на място,и да свалиш само сектора със радиаторчето на парното :stupid: останалите си остават на място няма смисъл от демонтирането им.Ти като си много знаещ давай пари на калпави майстори,аз си спестих едни 100 лева и си направих кефа да си я направя сам :zustimm: Държа да подчертая че няма нищо счупено от направената интервенция :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Aз пък евала му правим на пича, предпочитам неговия метод от колкото да настроша 500 неща по сваляне/качване на таблото и псувните около него. В крайна сметка е важен крайният резултат, а не как ще изглежда, защото няма значение как ще изглежда отвътре еле па и на тези 25г. коли. Важното е да вършат работа. Пича го е направил по възможно най-елементарният начин и го е обяснил като за малоумни. Аз лично преди никога нямаше да се хвана да си правя парното ако трябва да сваля цялото табло и т.н, защото никога не съм го свалял лично аз. Но сега се замислям за неговият начин, макар че съм с климатик и не знам дали ще стане толкова лесно работата. В крайна сметка искам да ми е топло, а не кощунство или не как е направено. Защо да разкоствам цялото табло за едните му клапи като знам, че всичко друго ми е в ред! :flehan:/>

а от къде си сигурен 100% че са само клапите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение,че таблото се сваля за 20 мин. не знам защо се тровите по тоя начин hilezh.gif

На мен лично,като невеж аматьор ми отне седмица време,предвид ,това че го правих в подземен гараж на слабо осветление и с една подвижна ламБа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а от къде си сигурен 100% че са само клапите :)/>

Защото радиаторчето ми е сменено, не е запушено, антифриза също и входният и изходният маркуч, които влизат в радиаторчето са ми еднакво горещи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги защо продължавате да подхранвате тази тема която е една голяма безмислица ...Независимо от задовилителния краен резултат ,това е едно деяние което не заслужава немския автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...