Jump to content

Покупка на A6 1.9TDI


Recommended Posts

Здравейте,

Обръщам се най-вече към собствениците на A6 с двигател 1.9 TDI 110 коня и автоматична скоростна кутия. Имам познат който ми предлага колата си. По талон пише че е 1999 година, но след като погледнах на всички прозорци пише 1997 година. Питането ми е за някакви мнения и препоръки за този автомобил преди евентуално да го закупя какво да гледам в колата. Надявам се отговорите най-вече да са от хора, който са карали такава кола или в момента карат или пък имат достатъчно опит с марката. В момента карам лада самара, така че ми се иска да събера отзиви. Благодаря Ви предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 ТДИ 110 кс е слабичък за А6, а в комбинация с автоматик - не ми се мисли. Думата "мъртвец" е съвсем намясто и без кавички :D/>

От друга страна, щом досега си бил с Лада Самара, може всичко за теб да е наред - чисто субективно разбира се. :bia:/>

Иначе автомобила е добър - голям, широк, удобен и сравнително надежден. Окачването е сигурно и сравнително комфортно. Колата лежи много сигурно на пътя. Гледай окачването да не е спортното (1ВЕ) а нормалното (1ВА), защото спортното е по-ниско и лично аз на няколко пъти откъртвам предната броня на наглед безобидни бордюри.

Отпред окачването е с по 4 алуминиеви носача от всяка страна и някой колеги много му се плашат, лично за мен напълно неоснователно. Дори и да е "леш" с едни 300 лв (толкова струва комплекта носачи)се оправя и караш 50 к км без проблем.

За 3-4 години до сега не съм имал сериозни проблеми. Поддръжката е съвсем прилична, е не сравнено с Лада разбира се.

Слабо място са фаровете, имат нужда от рециклиране и евентуално Ксенон за да светят добре.

Двигателя 1.9 ТДИ се слави като надежден, а обслужването му не би трябвало да е проблем тъй като се монтира на мн.модели от Сеат през Шкода та до ФВ и Ауди - т.е. Няма да е по-скъпо от Голф или Октавия примерно. :rolleyes:

За надеждноста на автоматика не мога да кажа, понеже моята е ръчна ск.к.

Редактирано от Gecata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си е готина колата не случайно държат цена,един чип и си ти,стига да е запазена ,май скоро няма да се разделям с моята,ако ти хареса е твоята,харчиш малко ,може съвсем прилично да върви,дано има и печка ,тогава си недостижим през студените месеци.

Много си е готина колата не случайно държат цена,един чип и си ти,стига да е запазена ,май скоро няма да се разделям с моята,ако ти хареса е твоята,харчиш малко ,може съвсем прилично да върви,дано има и печка ,тогава си недостижим през студените месеци.Автомата е обикновен и надежден,просто си иска поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не погледнеш 1.9ТДИ, но 131 коня? Там положението също е зле, но не чак толкова трагично откъм мощност. Разходът няма да ти е много по-висок, но за сметка на това вървежът ще ти носи повече усмивки, сравнено със 110-коньовата версия.

131 коня е дизел, който хем не е душегуб, хем върви горе-долу прилично като субективно усещане /заради големия въртящ момент/.

Иначе за мен лично минимумът коне за а6 е поне 180.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не погледнеш 1.9ТДИ, но 131 коня? Там положението също е зле, но не чак толкова трагично откъм мощност.

Обясни кое му е зле на положението. И от колко карани такива комбинации.си направил тоя извод?

Send from my SGSIII

Да 131 кс. версията е добре, но се монтира само след фейслифта от '02 г. А там цените са съвсем други!

Тази версия се монтира от 06.2001

Send from my SGSIII

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не погледнеш 1.9ТДИ, но 131 коня? Там положението също е зле, но не чак толкова трагично откъм мощност.

И що да е зле положение ако можеш да обясниш? Защото така като чета форума на ауди и фв с повече проблеми са именно тези с роторната помпа пък ПД не са толкова .. и специално 131к.с. е много здрав..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички положения A6 с 1.9TDI-PD (116 и 131 коня) върви повече, гори по-малко и е МНОГО по-еластична и приятна за каране кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете нямат проблеми при ежедневно каране, вярно няма да могат да поддържат 250 ама иначе са идеални за големото купе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпана гласена на 3мг,чип и 110 коньовата вресия прави всичко което може 130 ПД,лисва само 6 ск кутия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На любопитните колеги по-горе ще уточня че съм имал впредвид мощността и ускорението. Карал съм около 5-6 такива екземпляра и за мен са крайно недостатъчни като мощност за купето на А6. Моля ви не ме убивайте задето мисля различно от вас /поне не и с камъни/

Здравината на моторите и тяхната надеждност не са включени в мнението ми, така че по-кротко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпана гласена на 3мг,чип и 110 коньовата вресия прави всичко което може 130 ПД,лисва само 6 ск кутия

Ма и турбина смени и дюзи и егр затапи и катализатор махни и чип сложи и това и онова за да стигнеш ПД .. има ли смисъл? Разликата в данъка е 25 лв (във Враца.. ) и пак няма да достигне нютоните на 130-ката.. ами 130ка с чип? Къде си тръгнал да ги сравняваш ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PD е по капризен мотор като цяло-преимуществото на 110 катъра е,че е bullet proof smile.gif

Цитат от аудифанс.нет:

The advantage is a more efficient and better running engine, hence the very good economy of this model. A lot, if not all diesels are now done this way but this model was the first, and Audi made sure it was very high quality, as such it’s generally bullet-proof.

Този цитат се отнася за AEL по принцип,но важи с пълна сила и за 1Z/AFN smile.gif

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно правя каквото си искам,още не мога да повярвам колко може да се манипулира тоя мотор,мога да си слагам и махам каквото ми душа иска,в случая помагаме на човек да се ориентира в избора си,не спорим,пд е по ефективен и доста по скъп,в случая това не е предмет на темата ,а какви са възможностите да се оптимизира колата ,ако се закупи и какво да се очаква .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе долу колко градско харчи този с 110кс, при разумно каране? :rolleyes:/>

И кой е най-икономичният от всичките видове 1.9TDI ?

Редактирано от mitko.be
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно правя каквото си искам,още не мога да повярвам колко може да се манипулира тоя мотор,мога да си слагам и махам каквото ми душа иска,в случая помагаме на човек да се ориентира в избора си,не спорим,пд е по ефективен и доста по скъп,в случая това не е предмет на темата ,а какви са възможностите да се оптимизира колата ,ако се закупи и какво да се очаква .

Братле няма какво да се опитваш да им обясняваш ,като неискат да те чуят просто няма какво да направиш .

Ти му казваш че помпа дюзата не става и че е капризен мотор ама капризен леко казано (ТОЙ Е инжинерна грешка и голяма грешка като мотор ) .Просто няма как да сравняш Помпа дюза с 110 АХФ матора - ами че като надежност АХФ ще го здъфка и повърне после ТОВА НАДОРАЗУМЕНИЕ помпа дюзата . Колега - за сведения че всера сменях в сервиза 2 дюзи на АРЛ маторо - чисто нови ами ако ти кажа колко струват ще се откажеш завинаги от тоя мотор - а това им е вроден дефект (втора ръка вървят 200 лв читавите ти си направи сметка колко е новата).

Колегата се опитва да ви каже че си заслужава една 110ка (макар да наистина ще е и тежко на А6) но НО с едно чипче колата става доста приятна за каране и дори по пъргава от Помпа дюзата . А иначе разликата в пари за поддръжка между Двата мотора неможе да говорим ама въобще .(а пък да не говориме за по натам какво може да се направи с още малко средваства които ще спести от ядовете с помпа дюзата )

Колко харчи ли - ами колкото ти тежи десния крак братле ,при всеки е различно ,аз лично само мачкам и не ми дреме щото и да поглена после на колонката пак не и на половината колкото бензина при същия стил на каране . Но изънградско при спокойно щофиране може да достигне до 4,5-5,0 в зависимост на какво купе е, зимата 6 го сложи.

Колега - аз бих ти казал премисли нешата хубаво , почети ,поинтереусвай се по магазините как вървят цените за основните части , и после реши кое ти е по насърце и кое искаш и действай това .А иначе колега незнам какъв ти е бюджета но ако толкова искаш дизел - се огледай за доказаните мотори или Common Real- това е вече истината и там ще се радваш наистина от към вървеж и разход и здравина ,дори и да не е на ваг групата .

Редактирано от overs0ul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На любопитните колеги по-горе ще уточня че съм имал впредвид мощността и ускорението. Карал съм около 5-6 такива екземпляра и за мен са крайно недостатъчни като мощност за купето на А6. Моля ви не ме убивайте задето мисля различно от вас /поне не и с камъни/

Здравината на моторите и тяхната надеждност не са включени в мнението ми, така че по-кротко.

Мога да ти кажа че А6 131 к.с. до 100 км. разцепва 2,5 150 к.с., особено пък ако 2,5 е автомат.

Помпа-дюза въобще не е инженерна грешка, спряха го защото е скъп за производство, а за здравина не ми се говори сега.

Редактирано от gibonass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти кажа че А6 131 к.с. до 100 км. разцепва 2,5 150 к.с., особено пък ако 2,5 е автомат.

Аха ако и двете са ръчни и не са куатро 2,5 е с почти секунда по-бърз до 100 по каталожни данни.

Аз съм куатро с ръчни и чип, ако иска може някой с помпа дюза да се пробва да ме разцепи до 100 до 200 до колкото каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл, почти всяка бомба дюза ще те цепне при еднакви условия. Просто душегуб който да си е в каталожните данни е нещо като мит, чувал си, че го има, но никой не го е виждал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл, почти всяка бомба дюза ще те цепне при еднакви условия. Просто душегуб който да си е в каталожните данни е нещо като мит, чувал си, че го има, но никой не го е виждал.

Ми а4 б6 куатро с чип го бия, изглежда моя душегуб ще дойде да е от митичните :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле няма какво да се опитваш да им обясняваш ,като неискат да те чуят просто няма какво да направиш .

Ти му казваш че помпа дюзата не става и че е капризен мотор ама капризен леко казано (ТОЙ Е инжинерна грешка и голяма грешка като мотор ) .Просто няма как да сравняш Помпа дюза с 110 АХФ матора - ами че като надежност АХФ ще го здъфка и повърне после ТОВА НАДОРАЗУМЕНИЕ помпа дюзата . Колега - за сведения че всера сменях в сервиза 2 дюзи на АРЛ маторо - чисто нови ами ако ти кажа колко струват ще се откажеш завинаги от тоя мотор - а това им е вроден дефект (втора ръка вървят 200 лв читавите ти си направи сметка колко е новата).

Колегата се опитва да ви каже че си заслужава една 110ка (макар да наистина ще е и тежко на А6) но НО с едно чипче колата става доста приятна за каране и дори по пъргава от Помпа дюзата . А иначе разликата в пари за поддръжка между Двата мотора неможе да говорим ама въобще .(а пък да не говориме за по натам какво може да се направи с още малко средваства които ще спести от ядовете с помпа дюзата )

Колко харчи ли - ами колкото ти тежи десния крак братле ,при всеки е различно ,аз лично само мачкам и не ми дреме щото и да поглена после на колонката пак не и на половината колкото бензина при същия стил на каране . Но изънградско при спокойно щофиране може да достигне до 4,5-5,0 в зависимост на какво купе е, зимата 6 го сложи.

Колега - аз бих ти казал премисли нешата хубаво , почети ,поинтереусвай се по магазините как вървят цените за основните части , и после реши кое ти е по насърце и кое искаш и действай това .А иначе колега незнам какъв ти е бюджета но ако толкова искаш дизел - се огледай за доказаните мотори или Common Real- това е вече истината и там ще се радваш наистина от към вървеж и разход и здравина ,дори и да не е на ваг групата .

Недоразумение си ти бих казал :rolleyes: Я кажи колко такива с роторна помпа им подменяш части и т.н.? Сигурно са 0 или бъркам? Много бих искал да се сравнявам с някоя 110ка по здравина така с 2-3 години време ама да сме точни и да си казваме всичко което се подменя и се прави.. сигурен съм, че моята ще е по-здрава, да не говорим че на баща ми ПДто 105кс от 2 години я имам (2005 година е не е нова) единственото което и се сменя са консумативи, или просто сме уцелили на ултра мега здравата помпа-дюза :unsure: Другото.. нормално да са по-евтини част все пак се карат повече и се намират по-лесно части.. след 2-3 години ще говорим кое ще е по-евтино когато повечето минат към ПД :) И чакам лс на някоя 110ка с чип да се пусне с мене аз не съм с чип .. да видим колко "по-пъргава" е :), и чакам да видя как се дава 6 зимата при -15 и задръствания на това купе :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти кажа че А6 131 к.с. до 100 км. разцепва 2,5 150 к.с., особено пък ако 2,5 е автомат.

Помпа-дюза въобще не е инженерна грешка, спряха го защото е скъп за производство, а за здравина не ми се говори сега.

Ауууу лллелелеле по голям лаф и Глупост от това не бях чувал - прости моето невежество колега от към Бомба Бозата (дюзата) ,че са я спряли че е скъпа за производство и за това минаха на Common real - щото е по евтино и по глупава технология от към КПД на мотора като динами и разход и др. Но явно инжинерите в Мерцедес и БМВ и Пежо с техните common real-и са наистина много зле щом не са пробвали и пусна ли помпа бозата - или можеби защото са видяли колко голямо недоразумение е този мотор .

Няма лошо не ми пука какво ще ми пишете и ще ме убежадавате за НАЙ БОЗАВИЯ МОТОР В ИСТОРИЯТА на ауди или може би има и по бозав (душегуба ) но незнам за сега са ми на кантар - не ме грее всеки ден ги правя и ги виждам какво са - а то е че помпа дюзата е пълен чувал с изненади . И ако искате говорете на колегите и на познати но не подвеждайте хората че помпа дюза бил здрав - е да ама не , а пък да го сравняваш с АХФ или АФН или АЕЛ , колкото и да са поостаряли е смешно просто - щото ще доведа приятел който с ауди 80 б4 1З ще разцепи този прословут - 131 коня ако ще и с чип и закачена совалка за него така че не ги възхвалявайте толкова - който е имал проблеми с такъв мотор знае за какво става дума .

А иначе просто да хвалите Помпа дюза пък пред Common real - това немога да го разбера ,затова избягвам да пиша толкова тук - чета МЕГА - ХИПЕР - УЛТРА глупости .

Но ще кажете я го гледай тоя кво разбира - епа нека ще си ги правя в сервиза , ще ми е гот докато още ги има помпа дюзите и те така .

Ама пък ми е много ГОТ КАТО СЕ КАЧА в БИМАТА ми 530D Common real 183 коня и само карам и се кефя за какъв вървеж говорим и разход при това - и да чукна на дърво имам я от година - година и половина еми сменил съм само 3 носача и само наливам и карам , имам и Ауфи 80 б4 1З и си го гледам като писано яйце и то си ми е на душа и си го карам и него и пак не влиза в сервиз колкото Помпа бозата .

Поздрави и Всеки знае какво е добре за него - но не всеки знае преди да говори и дава съвети - дали е на място и дали са правилни .

п.п за Колега Фреаки - не съм казал никъде че не ги правя и тях или че не влизат за поправки или други неща - но на фона на това което виждам от помпа дюзата просто няма смисъл да говоря , а като цени братле бих ти казал дано не ти се налага да разбираш за кво иде реч но имаш си брада ще си я решиш . Да неотричам че има и някои които са читави дори може и да са повече но на 10 са 2 щото ако ти си уцелил добра ,то 3ма познати на мои приятели еми нервите им скъсаха .А иначе за ремонт по твойта като цена само за 1 дюза аз ще направя на мойто 1Z не помпата - а барабар с новите разпръсквачи или ако щеш ,целите дюзи , или може и чипче или т.н .

А аз не съм такъв да кажа 0 че съм направил - гледам реално на нещата .

И моля без обиди нито се знаем нито се познаваме такаче по кротко - а за разхода - казах зависи от кракът ти колко тежи , купето което влачи , и града е определящ също има много фактори.

А и по спокойно с такива изквания като докарай ми 110 с чип да ме бие - внимавай кво си пожелаваш да няма после ама кво беше , ама тя не върви ,въждържай се моля ,незнаеш какви колеги има тук , с какви напомпани АХФи и ще те разплачат много така че спокойно не се наемай с космическата совалка ASZ .

Редактирано от overs0ul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брато, хаповете пиеш ли редовно? От къде ти идват тея факти от няква друга нечувана реалност,които само ти си чувал? PD има общо с афн само по тва,че им вливаш нафта и на двете. Почти 1:1 разход и 50% по-добра динамика. Не се правят заради по-екологичните комън рейл, от де ги получаваш тея факсове? Кое не е здраво? Ако си попадал на такава на 1млн км нормално да имаш подобни впечатления и как няма афн и нему подобните да са по-евтини като пддръжка? То и Лада 2105 е по-тънкана от а4б5 ма нещо общо имат ли? Айде попрочети мааалко повече и тогава лей по форума...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всеки брато има право на мнение - пак повтарям има много фактори от които зависи всичко , а иначе дали си пия хаповете ами нещо съм ги спрел не ме кефят , а що се отнася до това дали съм попаднал на такава не несъм щото няма как и да стане бягам бързо и надалеч от тях ,а иначе дали и другите познати които са имали проблеми са били на по 1 млн км немога да кажа възможно е. А изводи никога не си правя от това какво съм чул , или какво ми е казал тако и свако . Просто искам колега да разбере конкретно за кво иде реч а не после да има ама това не е така онова не така . А що се отнася до здравина на Помпа дюзата тук ме ме загуби , за динамика не отричам нищо прав си , за разход е според зависи от човека който я кара .

А това дали съм чел или не оставиго на мен и ти попрочети дали е само заради по екологичните норми ,не ми се спори всеки различно е видял ,и различен опит има и няма как аз да те убедя таб или ти мен .

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...