Jump to content

Разочарован от Quattro!


apisabvgd

Recommended Posts

......Незнам колко от въртящия момент може да се прехвърли на задните гуми от Халдекса, но в твоята ситуация трябва да е 30-40% според мен, което предполагам не е възможно - все пак е А3-ка това, не е SUV да речем, повечето от които пак са подобна на твоята система....

Ами колега оказва се че имам проблем,смисъл и на диагностика показа проблем,а колкото до разпределението халдекса до колкото съм чел може да разпредели до 50/50 въртящият момент,а дори и 60/40 щях да се оправя.Общо взето при ситуацията в която бях,трябваше да излезе,като го оправя ще вляза пак да видим,но не мисля че ще има проблем.Въпроса ред мен в момента е какво точно му е и колко ще ми струва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 80
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Клипа скойто си гледал с ролките е с торсен,а с халдекса,задължително трябва да превъртят задните.Има клипове с Дино,където качват голф 4MOTION или А3 quattro на валовете първо тръгват предните,но миг след това тръгват и задните.Колкото до ролките, nmm написа на 04 март 2012 - 09:13 : quattro е рали технология, тестът с ролките е за проверка на селскостопанска техника.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до ролките, nmm написа на 04 март 2012 - 09:13 : quattro е рали технология, тестът с ролките е за проверка на селскостопанска техника.

Той хубаво го е написал, ама като стъпят 1-2 гуми на лед, ситуацията става аналогична с ролките .. За чий ... ти е тогава рали технологията, като не може да те изкара от ситуацията и пак ще се наложи да дириш селскостопанска техника да те издърпа .. :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той хубаво го е написал, ама като стъпят 1-2 гуми на лед, ситуацията става аналогична с ролките ..

Дали :rolleyes:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той хубаво го е написал, ама като стъпят 1-2 гуми на лед, ситуацията става аналогична с ролките .. За чий ... ти е тогава рали технологията, като не може да те изкара от ситуацията и пак ще се наложи да дириш селскостопанска техника да те издърпа .. :hilezh:/>/>

Не си прав,пред един блок с леко нагорнище,една кола с предно не можа да излезе,защото предните и гуми се въртяха на лед,а задните на стояха на асфалт,че я бутахме.Аз бях спрял по същия начин /торсен/тръгнах си без да превърти нито една гума.Карам си колата 4,5 г и много добре усещам кога превърта и кога не някое от колелата,има си специфичен звук или вибрация на момента.

Искам да ми направиш видеоклип,как, когато двете предни или задни гуми са на лед и кола с куатро не тръгва.При следващия лед аз ще направя с две коли и ще го покажа,защото само на приказки не вярвам.Експериментирал съм левите гуми на лед,десните на асфалт,колата си тръгва и ускорява бързо без проблем,нямаш си и представа какви експерименти съм си правил с моето Ауди куатро.

PS:Карал ли си Ауди куатро или само четеш из нетя?

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той човека е писал ,че кара колело . От къде да знае за извънземната технология на Ауди.

Все си мисля ,че ако куатрото е с три торсена ще е най добре. Проста система без намеса на ел.бушони. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клипа скойто си гледал с ролките е с торсен,а с халдекса,задължително трябва да превъртят задните.Има клипове с Дино,където качват голф 4MOTION или А3 quattro на валовете първо тръгват предните,но миг след това тръгват и задните.Колкото до ролките, nmm написа на 04 март 2012 - 09:13 : quattro е рали технология, тестът с ролките е за проверка на селскостопанска техника.

Да, те на клипа качват Пасат 4 Motion и си минава. Разликата е, че при колегата, пуснал темата условията са били малко по-тежки от клипа или случаят с двете гуми на лед и двете на асфалт, които цитира друг колега:

- При дълбоката кал, освен че няма сцепление, също самата кал затруднява излизането на колата, като по този начин задачата на задните гуми става още по сложна и трудна, което от своя страна изисква повече мощност да отива към тях. Повечето сте влизали в по-дълбока кал и знаете за какво става въпрос (особено колегите, които се занимават с офроуд) Ако калта е била лепкава още по-лошо;

- Наклонът може да е бил по-голям от този на платформата от клипа, което е допълнително съпротивление;

- Колегата е излизал назад, а не напред;

Тези неща правят задачата на задните гуми за вадене на колата много трудна, поради което си помислих, че просто може да не им е стигала мощност. Най-добре е колата да се види в сервиз, спор няма, просто да не се притеснява човека прекалено много.

Относно quattro технологията и цитата на nmm - ако под quattro разбирате само торсена е така - рали технология си е, но аз под quattro разбирам различни технологии на Ауди, някои не много рали ориентирани (Q7, Q5 и всичко, което не е торсен, за който няма две мнения).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,прочети хубаво какво е писал "разочарованият".Задния мост изобщо не е буксувал!Даже не са се въртяли задните гуми!Просто на Колегата колата не му е наред и затова е разочарован...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любопитно ми е ,ако се вдигне на подемник,дали ще се завъртят задните,при работещ халдекс ще се завъртят.

При голф 2;3 синхро,който се някакъв гел, на задна скорост не се включвал задния мост,при халдекса незнам как е в тази ситуация,предполагам,че трябва да врътнат задните гуми.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,прочети хубаво какво е писал "разочарованият".Задния мост изобщо не е буксувал!Даже не са се въртяли задните гуми!Просто на Колегата колата не му е наред и затова е разочарован...

Е стига с това разочарование :hilezh::steinigung: ,реално бях разочарован докато разбрах,че колата не е на 100%,като я оправя тогава ще се пробвам да се разочаровам :hilezh:

Утре ще правя следното упражнение с два крика и ако не стане ще махам бушона за сега:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.awdwiki.com/en/quattro+evolutions/

Pros: In comparison to Torsen-based all wheel drive, Haldex clutch offers 100% locking - up to 100% of torque can be transferred to the rear axle. All wheel drive will engage even if front wheels have completely lost traction.

Също така прочетох, че и на задна пак си работи Халдекса. Очевидно не съм бил прав по-рано. Ще чакаме да кажеш какво ще стане с теста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги,диагнозата е ясна и тя е както очаквах помпа.Установи се,че все пак масло е било сменяно,но има теч през "О" пръстените на помпата от където се съди,че тя е пълна с масло,блокирала е и не се върти по никакъв начин,подчуквахме я но без резултат.Та така точно преди големият сняг оставам окончателно на предно,за справка помпата в ауди е 930лв,комплект с 2 О пръстена и т.н,които обаче няма да дам Никога.Ако имате някакви предложения или решения съм готов да ги чуя.Номера на помпата е 02D 525 557 Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера един Колега с ТТ куатро спомена,че е решил същия проблем за около 50лв(части),доколкото си спомням...Взима се някаква друга помпа ли,незнам точно.Прочети и във Vw форума там са повече коли с халдекс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета и там колега,но без особен резултат,ако можеш ми дадеш контакт с този колега с ТТ или профил нещо ще съм много благодарен!Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера един Колега с ТТ куатро спомена,че е решил същия проблем за около 50лв(части),доколкото си спомням...Взима се някаква друга помпа ли,незнам точно.Прочети и във Vw форума там са повече коли с халдекс.

Или пък ти го попитай,че форума ми е надеждата,всички ми говорят за някакви цифри над 500лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бяхме заедно на куаттро челинджа към витоша,обаче му забравих ник-а,а и той каза че вече не пише във форума...

Ще се опитам да му намеря ник-а. :zustimm:/>/>

п.п.Писах му едно лично на Колегата. :rolleyes:/>

п.п2 Пиши ако искаш на автора на тази тема: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=78&t=309688

гледам че ги разбира нещата,може пък да помогне...

Редактирано от Gnaks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема чака финанси :) иначе всичко е уредено да стане за един ден,рециклиране на помпата,след което смяна на масло и филтър,приблизително около 300лв всичко!Края на месеца трябва да станат нещата,дано с тези процедури да се оправи всичко,когато има развитие ще пиша,по-подробно с цени и хора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси хидравличната електроника,не му сложили един торсен диференциял,като при алфата, а се занимават с фолксвагенови "иновации",само че сега вместо гел има масло и електроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А де и аз това се питам,ама нали трябва да има иновативни технологии.А между другото торсена търпи ли някакво обслужване,че имаме и А4 куатро и нямам представа,да не се окаже после като при мене,като се счупи да разбера!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,но може да провериш колко е маслото в скоростната кутия,понеже там се намират и двата диференциала и са с общо мазане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема чака финанси :)/> иначе всичко е уредено да стане за един ден,рециклиране на помпата,след което смяна на масло и филтър,приблизително около 300лв всичко!Края на месеца трябва да станат нещата,дано с тези процедури да се оправи всичко,когато има развитие ще пиша,по-подробно с цени и хора :)/>

кой се нае за рециклиране на помпата и всичко останало? мерси :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора на тази тема цък,ще ми рециклира помпата и ще взема маслото и филтъра от него,а самата смяна ще я прави,мой приятел имащ си частен сервиз!Като всичко стане готово ще пиша по-подробно с цени и време,място!Поздрави!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за отговорът. и пиши подробности живот и здраве като всичко свърши :zustimm:/>

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...