olimpia2004 Публикувано 14 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 разбрах благодаря за компетентните и изчерпателни отговори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnapku Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Аз нещо не му схващам логиката на този ECON ... когато свети - климатика е изключен .. тоест зимата си карам със светещ ECON и съм си само на парното. Когато изгасне се пуска климатика и му завърта фреона и съм на климатик? А пък като му дам OFF спира да прави каквото и да било? Така ли да ги разбирам нещата Бъркам се защото другите копчета примерно AUTO когато свети копчето - значи си на AUTO тоест работи, а при ECON-a демек е обратното, когато свети климатика не работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Когато свети икономията е "ОN", което значи компресора ОФФ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnapku Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Ето къде бил ключа от палатката Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Off Off ама не е много off :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Oбразно казано сега, поне няма да спира мотора и да гори бензин както под напън Извънградския разход нормален ли е? Ако има някакви съмнения, че нещо не е наред се почва от там в крайна сметка/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Наистина не е много OFF, Беско може да каже точно каква е конструкцията на компресора на климатика. Помня само, че шайбата му се върти постоянно, съответно леко товари дори при икономичен режим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilia1978 Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Колега и аз карам от 1 година 3.2 FSI и е нормално зимата да ти харчи толкова,мен ми стига и до 20/100,лятото около 14 а при 140-150 на магистрала 9.5-10л/100.Двигатела и е перфектен ,за 1г. нямам и 1лв инвестиции по него. Такъв звук и усещане при дизелов двигател просто няма така че си я карай с кеф и по добре да даваш малко повече пари за бензин отколкото за турбо ДПФ идр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Усещане за какво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Зимата с леко каране 15-16л/100км, малко като и се даде зор стига и до 18-19л/100км - Каране на сравнително къси разстояния.Като е по топло пада с 1-2л горе долу, все още не съм я карал с звеска жега. Но найстина най-добре е разхода да не се гледа, ако някой го интересува разхода просто да иде да си купи една Шкода Фабия 1.4 и това е. Мотора си е идеален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brute Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Дизеловия също вади чат-пат звук и аз нямам 1 лв инвестиция(да чукна на дърво).Не знам какво се чудите,че гори толкова,не гледате ли каталога на производителя преди да си купите колата?Това са си нормални стойности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Какво излиза че 4.2 харчи колкото 3.2..значи съм на далавера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Определено си на далавера, ти FSI ли си? Ако си 335 кончета, мислил ли си за ГИ?А бе, колеги, как нямате 1лв. инвестиция? Аз вече имам няколко хиляди! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brute Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Говорех за турбо,ДПФ и т.н,нещата споменати от колегата.Разходи като масла,каско,гориво не ги смятам,те са си константа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Аз си знаех, че ще харчи като 4.2, просто я взех реално почти нова, натъпкана с екстри без никви проблеми и не ми се рискуваше с внос на 4.2 пълно с неизвестни.. Разума надделя над женанието в случая. А и честно казано не съжалявам особено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brute Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Направил си мнооого правилен избор!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 (Редактирано) 335 коня е мотора. ГИ не ми се слага щото въртя по 10к годишно и 80% е на къси разстояния. Взех я от порше и в общи линии няма ядове. Да не ме вземете за мезе,но скоро се дърпах от летящ с S8D3 и бяхме равни да не и да бях малко по бърз но се чудя дали пък не е била само S8 оптика с мотор 4.2 фси примерно. Не беше дизел щот грам чернилка не даде :gruebel:/>Да питам имате ли ограничител на 250км понеже моята с 5 човека и багаж 260 ги подминава Редактирано 15 Януари 2013 от mad.max Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilia1978 Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Усещане за какво?Ако си карал бензин 255 коня щеще да разбереш...,в момента освен мойта кола карам и тази на брат ми/530д 231 коня/ и мога дати кажа че въпреки че баварата дарпа малко по добре ми липсва агресивният звук на Аудито при ускорение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Говорех за турбо,ДПФ и т.н,нещата споменати от колегата.Разходи като масла,каско,гориво не ги смятам,те са си константа.Чак турбо не, ДПФ нямам, но обтегачи на горните вериги, всмукателни колектори, дросел, един маркуч около антифриза!mad.max, за 10к май няма сми, ама за една година и ще я избиеш. Много модерно стана с тези ГИ, все повече коли виждам на газ и на хората хич не им дреме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olimpia2004 Публикувано 17 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2013 бензин си е бензин!!! стига с тия фритюрници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 18 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2013 Всеки си има право на избор, фритюрници, но си пълня резервоара до горе и после се тупам топката поне 600 - 700 км градско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 18 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2013 Ако си карал бензин 255 коня щеще да разбереш...,в момента освен мойта кола карам и тази на брат ми/530д 231 коня/ и мога дати кажа че въпреки че баварата дарпа малко по добре ми липсва агресивният звук на Аудито при ускорение...Звука на дизела се докарва с един Катбак на Милтек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 18 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2013 Колата не се слуша, а се кара! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spoof Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 Привет колеги - имам едно питане:Какви са вашите разходи за тази кола на годишна/месечна база? Става въпрос за данъци, застраховки, каско, ремонти, бензин, обслужване (стандартното - масло, консумативи).Може и на ЛС.Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 2-3k лв годишно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване