RSQ Публикувано 23 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2006 Така и така идваш на срещите на Ауди с мотопед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 23 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2006 Момчета, проблеми с тока/енергията няма............←А бе дано по-малко ток правят от изкопаеми горива - направо е смърт за природата.... Като си представя, че ще заменят бензина с ток от въглища.... айде по-добре да си стоим на бензинеца или най-добре на атомни централи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 23 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2006 (Редактирано) Така и така идваш на срещите на Ауди с мотопед.←Обаче, когато се прибира го ескортира Ауди Редактирано 23 Юли 2006 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 23 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2006 А бе от тея папараци спасение нема!!! Коги ме издебнахте брей!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 23 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2006 (Редактирано) Когато ходихме за таблото Лорде. Мислиш ли, че ще пропусна. Хи хи.. Така да се каже ... Да си ми на мерника и да не те гръмна - аре некой друг път Редактирано 23 Юли 2006 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 15 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2007 В Индия направиха кола която ускорява под 7 секунди.До 40 км/ч.Обадете се за тестдрайв - важи само ако сте от района на Бангалоре. REVA - the ElectriCity Car. ---------Сайт за алтернативно задвижване. Хибриди, електромобили, водород и др. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 16 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2007 Performance Specs The Tesla Roadster’s specs illustrate what it does (0 to 60 mph in under 4 seconds) — as well as what it doesn’t (zero emissions, zero motor oil). With one moving part in the motor, no clutch pedal, and two gears, it’s not only a joy to drive, but to own as well. There is no motor oil to change; no filters, belts, or spark plugs to replace; no oxygen sensors to mistrust before an emissions test. Tesla Roadster Specifications* Style 2-seat, open-top, rear-drive roadster Drivetrain Electric motor with 2-speed electrically-actuated-manual-shift transmission with integral differential Motor 3-phase, 4-pole electric motor, 248hp peak (185kW), redline 13,000 rpm, regenerative "engine braking" Chassis Bonded extruded aluminum with 4-wheel wishbone suspension Brakes 4-wheel disc brakes with ABS Acceleration 0 to 60 in under 4 seconds Top Speed 125 mph Range 245 miles (combined city/highway ) Battery Life Useful battery, 100,000 miles Energy Storage System Custom microprocessor-controlled lithium-ion battery pack Full Charge As short as 3.5 hours Technical Specs You might feel like you need an electrical degree to make heads or tails out of the specs below. That's because no such car has existed before. We became aware of this historic fact many months ago when attempting to pick up a chassis prototype at San Francisco International Airport. The customs agent asked a simple question that began a "Who's on First" kind of dialogue. What kind of engine? None yet, we replied. How many cylinders? Zero. There simply weren't the right boxes to check off on the form. Tesla Roadster Technical Data Motor Type designation 3-phase, 4-pole electric motor Max net power 185kW Max rpm 13,000 Efficiency 90% average, 80% at peak power Torque see torque curve chart Transmission Type: 2 speed electrically actuated manual transmission with final drive; constant mesh gears and inertia lock key type synchromesh Gear Ratio Overall First 4.20 : 1 14.3 : 1 Second 2.17 : 1 7.4 : 1 Final Drive 3.41 : 1 Reverse reverse direction of motor Front Suspension Type: independent; upper and lower wishbone; co-axial coil spring/telescopic damper unit; anti-roll bar Rear Suspension Type: independent; upper and lower wishbone; co-axial coil spring/telescopic damper Brakes Type: Cross-drilled 300 mm front and 310 mm rear discs with curved vane ventilation; AP Racing Two piston Aluminum fixed front calipers; Brembo Single piston sliding rear calipers Operation: Vacuum pump driven Servo assisted with 4 wheel ABS system Wheels Type Forged Light alloy Size - front 5.5J x 16 Size - rear 7.5J x 17 Tires Type Yokohama Neova AD07 LTS Size - front 175/55 R16 Size - rear 225/45 R17 Dimensions Overall length (in. / mm) 155.4 / 3946 Overall width - incl. mirrors (in. / mm) 73.7 / 1873 Overall height (at curb weight) (in. / mm) 44.4 / 1127 Wheelbase (in. / mm) 92.6 / 2352 Track - front (in. / mm) 57.6 / 1464 Track - rear (in. / mm) 59.0 / 1499 Curb weight Around 2690 pounds (subject to complete safety and durability testing) Leg Room (in./mm) 42.0 / 1067 Front Head Room (in./mm) 36.7 / 932 Front Shoulder Room (in./mm) 26.0 / 660 Standard Interior features Heated sport seats with inflatable lumbar support Three-spoke leather-wrapped sport steering wheel Smooth leather seats and trim in black, dark gray, light gray, or beige Blaupunkt stereo sound system with single-disc CD player, iPod interface, and MP3 playback Cruise Control Homelink universal transmitter to operate compatible garage, gate, and home lighting/home security systems Power windows and locks Air conditioning Single retractable cup holder Standard Exterior Features Double-insulated black soft top Proprietary halogen low- and high-beam headlamp assemblies LED tail lights Forged uni-directional seven-spoke wheels in silver finish: 16" front, 17" rear Locking wheel lugs Tire Inflator/sealant Cold weather ESS heater for cold weather charging to -20 degrees Celsius Home-based charging system with integral safety features for 3.5 hour full re-charge Standard Safety and Security Features Four-sensor, four-channel Anti-lock Braking Systems (ABS) Traction control Tire pressure monitoring system Front and rear crumple zones Driver and passenger front airbags Rigid occupant safety cell Side impact door beams Seatbelt pretensioners Integrated headrests Vehicle theft-deterrent and engine immobilizer system PIN for security in operating the vehicle Valet mode to restrict speed, acceleration, and distance Factory-installed options and accessories Premium leather seats available in nine colors with embroidered Tesla Motors logo Microfiber, non-leather seats in black Bluetooth cellular phone integration XM Satellite radio with 170 channels of digital sound Seven-speaker premium sound system tuned for Tesla Roadster cockpit Touch-screen navigation system with voice guidance Matching body-colored carbon fiber hardtop with full headliner Metallic and premium paint Tesla Motors custom floor mats Mobile charging system Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Olek Публикувано 16 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2007 В същия дух,"ТАТА" Индия ще пуснат кола движъща с въздух под налягане,гумаджийте ще станат нещо като въздухостанция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 16 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2007 бах ти тролея изтребител П.С. за протокола - чаветата вече половин година джарят с мотопедка като тая от 'Планета Терор' дето наш'то момше шпореше по моста. Оная миниатюрната. вдига 25 км/ч и държи до 80 кила дърт пръч на нея (пробвах я вече ).само дето пробега и е 16км и после 3 часа заряд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata_m Публикувано 16 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2007 (Редактирано) Тука една електричка се закача с ферари и порше ЦЪКИ да минем все пак на реални цени. Тук излязоха доста сайтчета и модели на рзни компании за електромобили ЦЪКИнтересно ми е на това какво му е челното съпротивление Редактирано 16 Октомври 2007 от Dakata_m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 16 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2007 Аз пък чух за някакви Фтомобили работещи с нагнетен въздух. Даже един приятел си бил поръчал вече за жена му. Стрували между 5 и 10 хиляди евра и карали по 3-5 часа с едно зареждане. Можело и да си носиш компресорче в багажника и щом ти свърши "пауъра" просто си намираш контакт, даваш 5 лева за ток на собственика и караш. Накой нещо такова да е чул? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 16 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2007 Тука една електричка се закача с ферари и порше ....Ебати закачката!!! Тя ги изяде! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
usx Публикувано 16 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2007 Най-доброто на тая кола е че кончетата и макс. въртящ момент са еднакви на всякакви обороти Т.е. няма ад чакаш, докато се включи турбото или пък се стигне до макс. въртящ момент - той си е максимален на всякакви обороти Иначе, колицата май като усещане и мощност е по-евтина от подобни алтернативи, или така бяха казали по БиБиСи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 8 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2008 (Редактирано) Много сериозна разработка на електромобил самоделка. DYI electric conversion project.Всякаква математика и идеи по въпроса. Редактирано 8 Януари 2008 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 9 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2008 УФФФ!!!! Тоя ме запали! Да взема де се пробвам да сглобя подобен дзвер???! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 9 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2008 На божурище вече има клас "ТОК" - чувам тролеите правили бесни рекорди един след друг - слагат им по 5-6 тиранти отгоре за още повече повер. Абе тая кола ми е достатъчно да изкара звук от мотора като на тролей и веднага ше почна да я използвам успешно за кенеф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 23 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2009 Вече може да си купите "Тесличката" и от Джърмания срещу около 130к евроТУК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 23 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2009 A бе, май не е от "Джърмания", а от Роумения:UK GARAGEJ.S. Bach nr. 3020201 BucurestiRomaniaPhone 1: +40 (0)21 6881372Mobile Phone No.: +40 (0)722 427243Fax: +40 (0)21 6881372 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 23 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2009 Ей тя на една крачка била Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 29 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2009 Ей ще направите тия от ЧЕЗ милионери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts