Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 4


sky

Recommended Posts

За смяната на маслото на ск. кутия си има специализиран уред, който източва старото масло от едната връзка към масления радиатор, и по същото време налива новото масло през другата връзка. Даже наскоро видях такъв уред в един сервиз, ама тия не знаеха как се ползва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Тука трябва на половината хора да им се забрани да пишат... Като гледам кви лейм кейсове се разглеждат и им се отделя време се чидя как ходите сами до тоалетната. Добре, че поне са Явор и Шпека, че да има малко фън. А колкото до Мишо, честно казано не знам какъв е проблема и дали е на лична основа, но не мога да кажа че не ги хваща нещата. Най-малкото каквото е казал и е направил не е като да не е било правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порше/ юнитрейд само, не ми се струва скъпо и особено в порше се чувствам човек и не трябва да се моля на тоя и оня. Но все пак мисля до Владиди да отида. Щом и веско там ходите начи е нормален.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 до Владиди

е да де,щото е нормален....а въпросния масон ,доколкото чувам ,се възприема като единствен и с дейност,подобна на мозъчен хирург,което некси ми е патетик и голем смЕх :D

а и с коли под 4Ф не се занимавал,се пак отсява клиентите,преди време май Дакса беше напъдил с неква А4ка,сметай за кво иде реч!

Редактирано от yavor20v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на маслото става и както е казал msi200, спестява се повторно влизане в бокса. В Порше правят ъпдеит без да сменят маслото също. Даже те това го правят само ако клиента изрично го иска, иначе казват че не се сменя маслото.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Редактирано от Broom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичуе , молиМ  Ви да прекратите ненужните заяжданията - в началото беше забавно, ама вече започва да омръзва на всички. Да наблегнем на градивните спорове и коментари... Всеки от нас си има мнение и свой начин на живот. Не може всички да сме еднакви и да правим нещата по един и същи начин. В крайна сметка идеята на форума е да обменяме информация и да си помагаме взаимно, не да се "храните" един-друг, колкото и забавно  да е! Кой колко коли карал, кой с колко жени спал, кой с колко пари разполагал са несериозни теми и са по-скоро за на маса!  

 

В това, че N1995 си прави постоянно някакви подобрения и модификации по колата, аз лично не виждам нищо лошо. Не си е намерил кола с желаните екстри и сега една по една ще си ги добави. Щом има свободно време и е преценил да вливаневъзвръщаеми  пари в колата - о.к., негова си работа, може само да ни е полезен (сещам се за пример - цветният FIS).  Аз си изгубих бая месеци в търсене докато намеря желаната А6-ца  седан  с почти всички възможни екстри и най-вече с шибидах  -  защото прецених, че нямам времето след това да "дооборудвам "...  
Редактирано от manoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яворе, разбрах те, ама кои наистина са богове на 4F-ките и въобще има ли такива, че искам да се консултирам нещо с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма значение кой каде си прави колата, стига там да постигат желаният резултат...

 

Бих казал че си адски прав, но такова мнение във форума и еспешъли в темата за 4Ф, мое да има необратими последици... рЕзане на вени, самоубесване и т.н.

Все пак е добре да се съобразяваме, че при такива ежедневни контакти, припламват и чуСтва и тогава преценката се замъглява лекинко. 

Яворе, разбрах те, ама кои наистина са богове на 4F-ките и въобще има ли такива...

Просто нЕма, затва има сервизи... има доволни от тях и недоволни. Сурова реалност, кво да праЙш.

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Тези ъпдейти за кутията са за друг проблем. Йово ми беше казал, че оправят играенето на оборотите м/у 4-5 скорост. Освен това аз като смених маслото уж профилактично ми се появи ритане след 2-3к км изминати. От тогава тук в Порше сменят масло с ъпдейт на софта за да няма фалове. Отделно след смяна на софта Мишо прави ли адаптация? Съмняваме да прави такава, защото няма време да се разхожда, а тя си отнема 1 час каране.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явор, обърни внимание на "Пичуе , молиМ  Ви". Аз НЕ казвам кога и какво да се случи, а помолих за нормано поведение и редуциране на ненужният спам, защото повече от половината тема е за кошчето !!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези ъпдейти за кутията са за друг проблем. Йово ми беше казал, че оправят играенето на оборотите м/у 4-5 скорост. Освен това аз като смених маслото уж профилактично ми се появи ритане след 2-3к км изминати. От тогава тук в Порше сменят масло с ъпдейт на софта за да няма фалове. Отделно след смяна на софта Мишо прави ли адаптация? Съмняваме да прави такава, защото няма време да се разхожда, а тя си отнема 1 час каране.

За какво е тая адаптация?

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

До тук като гледам, още няколко човека потвърдиха че в Порше ъпдейтват кутия и без да сменят маслото, сега гореописания шут ще ни обясни че всъщност друго е имал нафпредвид ...

 

 

В порше правят всичко което си поръчаш, тва е ясно. Просто трябва да не си олигофрен и да обясниш, кво точно искаш. Ама струва некви пари. Но няма как да си земеш 4Ф от морга за 10к. и да ходиш в порше. За това поне, онзи шут го разбирам. Нищо че той сам не се разбира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

За мазно превключване на скоростите. Адаптират се 6 съединителя, макар, че Йово ми е казвал, че само и с няколко адаптирани пак вървят колите. Обикновенно на ниските предавки за адаптирани само. В Порше се опъваха да правят ъпдейти само. Преди време GG имаше проблем с тях, не искаха да му я ъпдейтнат, защото нямал проблем в момента.  Предполагам зависи на кой е попаднал в сервиза.  Но след ъпдейт е хубаво да се адаптира кутията. Тя си се адаптира нон стоп като караш, но си има определени стъпки и ВАС те води стъпка по стъпка. 

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да ви питам някой с адаптивно окачване да е сменял амортисьори с различни от оригиналното Monroe ? (профилактичен въпрос, не че ми се налага в момента)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мазно превключване на скоростите. Адаптират се 6 съединителя, макар, че Йово ми е казвал, че само и с няколко адаптирани пак вървят колите. Обикновенно на ниските предавки за адаптирани само. В Порше се опъваха да правят ъпдейти само. Преди време GG имаше проблем с тях, не искаха да му я ъпдейтнат, защото нямал проблем в момента.  Предполагам зависи на кой е попаднал в сервиза.  Но след ъпдейт е хубаво да се адаптира кутията. Тя си се адаптира нон стоп като караш, но си има определени стъпки и ВАС те води стъпка по стъпка. 

Ясно, мерси. Ще ги поразпитам. :)

Абе да ви питам някой с адаптивно окачване да е сменял амортисьори с различни от оригиналното Monroe ? (профилактичен въпрос, не че ми се налага в момента)

Не но знам за някои дето са сменявали с обикновенни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек Коко е човека ти казах, звъниш и питаш, из форума му има тела.

 

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами трябва ти окабеляването на двете предни врати + копчетата на тях + декоративните лайстни. Ако не са еднакви си купуваш други, като твоите. Окабеляването до седалките е друго. Има един комп, който се сменя за седалките.

 

Владо, не мога да ти намеря мнението да ти благодаря, пак много страници с малко информация.

Т.е. трябва да взема целите предни врати без ламарината, лайсните са лесни. А освен седалките с модулите под тях ще ми трябва въпросното окабеляване? Не мога ли и него да взема или ще трябва да го купувам примерно от куфатек или др.подобен сайт?

ааа, сетих се и за друго, окабеляването във вратите ще направи така, че и огледалата да се запаметяват, нали така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Джас, вземи си окабеляването на вратите. Има сноп кабели за бутончетата на вратата които са. За под седалките мисля е само комп, но може и окабеляване да има. Преди време гледах за мойта да правя тази екстра, но се отказах и за окабеляването ще те подведа. Виж на куфатек какво се предлага в комплекта. А селд като имаш донор за какво ти е да купуваш от друго място?

 

Арсов, какво ти трябва за задните врати? Аз имам 4 броя окабеляване мога да погледна. Всичко от вратата отива към КАН шината и не се занимаваш.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересува ме точно на синята букса на модула къде точно се включват кабелите за планончетата.. На коя позиция са пиновете.Кабелите са кафяв и червено-сив.  ако можеш да погледнеш буксата и некоя снимчица....

Редактирано от arsov82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерил съм си донор, ама да знам какво да искам и да се пазаря :blowkiss:

А какво означава, че пиропатроните на коланите са изгърмяли? Ще трябва нови колани да се купуват? Колко може да струват горе-долу?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...