Jump to content

Техномаркет - никога повече тази грешка!


Recommended Posts

:hilezh:/> и аз се наиграх с промоцията.Купих си хладилник .Донесоха го всичко точно и гледам нема я поставката за яйцата.Добре поне ,че хладилника работи :hilezh:/>

Редактирано от samsung
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Така цитати от ЗЗП, взет актуален от страницата на КЗП.

Чл. 47. (1) Потребителят може да се откаже писмено от сключения извън търговския обект договор, без да дължи обезщетение или неустойки, като уведоми търговеца за отказа си в 7-дневен срок от деня, в който е получил информацията по чл. 46, ал. 1.

Това в случай, че сключите договор, който в последствие не е изгоден или правилният за Вас.

Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе

стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или

Относно казуса на човека, че купува нова стока а той купува мостра/изпозлвана, което трябва да се упомене.

Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;

2. намаляване на цената.

(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от

предявяване на рекламацията от потребителя.

Чл. 122. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното, включително за стоки втора употреба, когато след доставката, при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия с договора за продажба.
Чл. 124. (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 113 и 114.

Ако някой реши, да прочете 100-те страници - ето тук са http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=4&document_id=120

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже съм тв. техник и вече не помня колко пъти ми се е случвало да отварям телевизор купен от техномаркет на който е отказана гаранцията и вътре някой се е учил да запоява с не знам какъв поялник. А иначе клиента се кълне че аз съм първия който го отваря след като е купен. Отначало много не вярвах - има си една максима - да не вярвам много на клиентите. Но скоро пак един тв. правих който беше на приятел и хем му казвах да не си купува нищо от тази верига магазини. Е за него поне съм сигурен че няма да ме излъже защото е художник и от тв. нищо не разбира. И какво да видя - пак същата работа - запоявано наред, сменяни части с какви ли не, следи от нискокачествена паста, колофон и една гора калай. А са му го продали за нов и каза че пред него са разпечатали кашона. Таааа такива ми ти работи за технобоклукчийницата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно всичко е не само до веригата магазини, но и до човека на който ще попаднеш. В петък и аз от Технобакалията в Бургас взех Панасоник лумикс DMC-G2k. Намален от 1200 на 600 лева. Занасяйки го вкъщи се размислих, че чак такъв апарат не ми е необходим въпреки топ цената си не е за мен - твърде голям и ангажиращ е. Обадих се в събота и попитах възможно ли е връщането му и възстановяването на парите. Изключително учудващо за мен, момичето с което разговарях ми каза - вземете касовата бележка, напълно окомплектования апарат и заповядайте. На място се опитаха първо да ми дадат ваучер за сумата от 600лева , който бил активен 1 година - отказах. За връщане на парите трябвало да питат в София. Казах им - ами нека да опитаме този вариант. Късния следобед в събота ми се обадиха, казаха ми че съм одобрен за връщане на стоката и парите и ме поканиха в удобно за мен време да отида. Вчера занесох апарата и ми върнаха парите. Е не точно - защото платих с дебитна карта - при плащане с дебитна карта трябва да чакам до 14 дни да ми преведат парите, тъй като ги връщат по сметка.

Изводи:

1. Този срок за 3 те дни го няма никъде в закон - всичко е до доброто желание на веригата или управителя ( в Лидл примерно всяка нехранителна стока може да се върне в тридесетдневен срок от закупуването и срещу предоставяне на касовия бон, без никакви въпроси и във всеки един от магазините им - лично тествано, а и обявено на сайта им ). Все пак стока закупена в тридневен срок явно са по склонни да я върнат - може би вътрешни правила на фирмата.

2. Влизането при управител в началото е винаги по-добре да бъде "со кротце, со благо" отколкото още от вратата да му се размахват закони и такива други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този панасоник г2 струва 900лв доколкото виждам: http://magazin.photosynthesis.bg/offer/280508000004.html . Нормално е да ти върнат парите и да го продадат за 300лв отгоре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах при тях даже струваше 1200 :rolleyes:/>. За справка - другата технобакалия - http://www.technopolis.bg/b2c/details/394697/P11050102/TSifrov-fotoaparat-PANASONIC-DMC-G2KEG-K . Както и да е - факт е че го върнаха, давам го като пример, че мисията е възможна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука просто отношението към клиента на много малко места е нормално. Има я и другата страна на монетата - примерно ние като фирма се опитваме да бъдем абсолютно коректни към клиентите във всяка една ситуация, за съжалени обаче има не малко случаи последните да не оценят това и още повече да се опитват да ни цакат с фалшиви рекламации и т.н.

Бг какво да го правиш, надцакването няма край <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/faq/index_bg.htm

Анулиране на покупка

Купих кухненска маса от каталог, но си промених решението. Мога ли да анулирам поръчката си?

ДА - В срок от седем дни можете да промените мнението си и да анулирате своята покупка Deutsch English espa?ol fran?ais italiano. Това правило е в сила винаги, когато купувате стоки извън магазин - например по телефон, факс, с поръчка по пощата или по интернет. Седемдневният период тече от момента, в който получите стоките.

Мога ли да върна нещо, което съм купил по интернет, ако не ми харесва?

ДА - Когато получите стока или услуга, купена онлайн, разполагате със 7 дни, за да решите дали да я задържите. Трябва обаче да имате предвид, че законодателството за продажбите от разстояние Deutsch English espa?ol fran?ais italiano не важи за онлайн търгове или за финансови услуги, транспорт, настаняване, кетъринг или резервации на дейности за свободното време.

След като получих по пощата рекламни материали от магазин за мебели, отидох в него и подписах договор за покупка. Сега промених решението си. Мога ли да анулирам поръчката?

Само със съгласието на продавача. Въпреки че първоначално от магазина са ви изпратили рекламни материали по пощата, вие сте подписали договор в магазина и поради това той е окончателен. Винаги четете текста, написан с дребен шрифт в договора, за да знаете при какви условия - ако това изобщо е възможно - можете да анулирате поръчката си.

Има и други интересни неща, но нищо не се казва за срок, в който може да върнете купена стока от магазина.

В Дания например срокът за такова нещо е 14 дневен, но ако опаковката не е повредена. (става и с повредена опаковка, ама да не е адски разкъсана)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно и аз имам спомен че тая точка в закона за връщане на стока отпадна преди време.

В смисъл ако си напазариш нещо по интернет можеш да го върнеш в 7 дневен срок ама ако е от магазина и просто решиш че не ти харесва само доброто желание на продавача е решаващо , няма законова норма която да го накара да ви върне парите щото нещо вече не ви харесва.

А колега с лаптопа дано да се оправи ситуацията макар че силно се съмнявам , ако аз съм на мястото на продавача и наистина и 2те страни не са видяли пукнатината (което ми се вижда леко нелогично щото лаптоп се оглежда задължително) няма как да се докаже кой точно го е счупил. :gruebel:/>

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=114622&hl=xbox&st=0

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах ядове с технополис преди няколко години. Имах прахосмукачка, която след 1 месец започна да издава страшни звуци и да искри където е мотора. Приличаше на заимали четки. Занесох я за ремонт в тяхния сервиз, който е до магазина. След 1 седмица минах да видя какво става. Обявиха ми, че мотора трябва да се смени и чакали новия! До тук добре, но след като минаха още 2 седмици отидох да проверя отново какво става. За голяма изненада, ми казаха, че прахосмукачката да е изпратили в София, понеже главния инжинер трябвало да си каже думата. Попитах ги защо след като уж беше поръчан мотора, са решили да се изпраща там, но отговор нямаше. След още една седмица ми се обадиха и ми казаха, че гаранцията нямало да покрие ремонта, понеже в мотора били открили вода!!! Направо полудях от яд, отидох отново до сервиза във Варна и ги попитах как така преди 3 седмици нямаше вода и даже беше поръчан мотора и изведнъж след 1 месец и разходка до София се появи вода. Ясно беше, че целта е да не се ремонтира или да се смени, явно са нямали мотори и са решили да ме извозят така. Това бил казал гл. инжинер ми повтаряше като развален грамофон служителя на сервиза, с повдигане на рамене. Ходих да се жалвам в комисията за защита, като описах подробно всичко, но след месец и от там ми казаха, същото. В мотора имало вода и край, та си остана при тях и се наложи да купувам друга. От тогава, изобщо не гледам колко гаранция има дадено нещо, понеже я е признаят, я не. Съмняваме да ходила до София и чак инжинери да са я гледали, просто си правят каквото искат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти работа е станала с прахосмукачката но по-добре да си беше купил един ел.двигател за 35-40лв. и щеше да си я ползваш, а не да им я оставяш на тия. Те това и чакат. Сега ще я оправят и ще я продадат отново.

Обаче че има клиенти които просто не знам откъде са дошли и не знаят основни техники за безопасност си е верно. Давам пример. Веднъж при един клиент ремонтирам една пералня и понеже сменях помпата - на пода изтече малко вода. И за мое голямо учудване човека реши да я почисти с познайте с каквооооо .....с прахосмукачкатаааааа :hilezh: До като го видя и да му кажа да я спре веднага и вече замириса на изгорял лак. Коментара е излишен просто. Един друг пък си миеше ...или по скоро си къпеше телевизора с една голяма гъба напоена в сапунада и обилно я стискаше -целия тв. стана в сапунка и после с мокра гъба я обра. Няма да казвам после какви бели пушилеци имаше когато го включи въпреки това че се опитах да му попреча.

Коментара е излишен просто. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е вашите не им ли е хрумнало че е мостра?

Те са отишли на щанда на ТВ Самсунг и са казали кой модел искат. Консултантът е проверил в компютъра и е казал "Имаме 4 броя. Идете в склада да си вземете един и им е дал модела на листче". Отиват пред склада, дават листчето, майка ми чака, баща ми отива за количка. След известно време изкарват залепен с тиксо кашон. Баща ми пита "Няма ли да го пробваме?". Те отговаят "Днес е голяма лудница и не ги пробваме". Даже и гаранционна карта не са им дали и са им казали да дойдат другата седмица. Качват го на колата и го прибират вкъщи.

Никой не е споменал, че това е мостра, а и те защо да си мислят така, след като имало 4 бройки? Нормално ли е да очакваш да си купиш мостра в голям и реномиран магазин, от който пазаруваш всичката техника през последните 14 години (от 2000 г. сме били клиенти на магазина, когато имаше само 1 Техномаркет в Дружба). Според мен не е нормално това. Именно поради тази причина и поради безпочвеното самочувствие и наглостта на управителя Хермина Хачикян, повече кракът ми няма да стъпи там!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно и аз имам спомен че тая точка в закона за връщане на стока отпадна преди време.

В смисъл ако си напазариш нещо по интернет можеш да го върнеш в 7 дневен срок ама ...

Срока за връщане на покупка, която е купена онлайн е 30 дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста съм сигурен, че е 7дни и в двата случая. Иска се стоката да е в състояние неразличимо от ново и в пълен комплект оригинална комплектовка със здрава кутия.

Логично ако предмета не може да се продаде на следващия клиент след като е върнат за чисто нов, то продавача може да откаже. Следи от монтаж примерно не трябва да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Аз съм доволен от Техномаркет. По специално от този в Бургас до Метро. За Коледа и Нова година получих доста безполезни подаръци, като един от тях беше електрическа самобръсначка. Същата е закупена от Техномаркет.. Отидох попитах мога ли да я сменя с нещо друго с доплащане и изобщо как стоят нещата. Управителят беше любезен, обясни ми и за около 15 мин. вече си избирах друг артикул. Прибрах се огромен кашон с може би най-безполезната вещ - кухненски робот Филипс. Толкова много части, че си е цяло Лего. Аз ще го сглобя, да му мисли, който ще го мие.

Трябва да се забрани на жените да четат bg-mamma.com, че се получава "как другите имат а аз нямам". И все най-скъпото, че да се похвалят после. B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

В шиб***я Техномаркет няма да стъпя повече след,като наскоро се опитах да си купя телевизор от тях и се почувствах сякаш искам подарък.Отивам с парите си и търся някой да ми обърне внимание,защото се двоумях между два модела и така 30мин си обикалях и молех някой да ми продаде телевизор,но уви.Е такова нещо не бях виждал -да се молиш да те посъветват кой от два телевизора да си вземеш,а да ти отговарят "де да знам,виШ някЪф колега деТ е на Тиливизурити" а а на скапаните телевизори няма никой.Теглих им една майна и отидох в друга верига. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като се сетя кой е собственикът на веригата Техномаркет и я заобикалям отдалеч  :glare:

Нея и всичките му бизнеси, доколкото са известни в публичното пространство ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теглих им една майна и отидох в друга верига. 

В другите вериги и там са едни знаещи..... На консултантите не им се провежда никакво обучение, всеки се оправя сам. А и заплатите съвсем не са от високите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото, което можеш да намериш в тези вериги е кредит...

Просто предлагащите кредит младежи са венаги там, а персонала спи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то май във всички магазини за техника е така.

консултантите са някво жалко подобие на хора , за няква техническа грамотност даже не говорим..... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не да ги хваля продавач-консултантите, но повечето знаят горе-долу какво продават, а някои да доста напред, сравенено с западните им колеги. Иначе са мърди и трябва да ги търсиш и чакаш редовно. Просто цялата система е малоумна, с отварянето на стоката, проби, печати на гарация, та накрая и контрола на вратата..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...