Sc00by Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Без амбиент осветление ли е или така ми се струва ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Честото!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 (Редактирано) За инфо на останалите - цената в БГ е около 220лв.Иначе амбито не се вижда защото не е включил фарове Редактирано 14 Ноември 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Иначе амбито не се вижда защото не е включил фарове А защо тогава бутоните светят??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 @bsdnikolov - подробности сега.... Интересно наистина... @fifipaldi - ...не можа ли да изчакаш поне ден-два да махне касовата бележка от портфейла... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 WOW, какви са тия цифри? Аз успях за 30 кинта да се сдобия с така търсения плафон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 (Редактирано) снощи нямах нет на лаптопа и от телефона успях това да кача. Има амбито естествено. Номера на продукта е 8E0-947-135-D -9NQ. Редактирано 14 Ноември 2014 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 при теб е бяло вътре, което е добре. Мен ми подариха крушки, които не са CANBUS и ги сложих вътре (само за номера дава грешка). Китайски са и синее много. Снощи си купих 2 за новите лампи за четене. Май са китайски, но светят в бяло поне. Иначе и аз съм с такива за номера от bsdnikolov и са адски добри-бели, със нужните съпротивления. Май ще го карам да ми направи 2 за задния плафон и 2 от по-дългите за предния, като се прибера в България. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Хайде, докато все още сме на темата, и аз да метна една снимка правена вътре в колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 (Редактирано) И аз съм с амбиентното осветление...излезе ми към 40 левчета...сложих си и LED осветление ....наистина си е страшна глезотийка...и мен ме будалкат приятелите - вечно съм човъркал нещо по колата....Ами първа кола ми е,няма как...тръпка.Сега обмислям да си подменя салона с такъв като на S-line....и проекта ми е приключен.Мислех да си слагам и оригинални ксенонови фарове,но се отказах защото в момента съм страшно доволен от крушките които сложих на рефлекторните.... Редактирано 14 Ноември 2014 от venomcorp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Мен новите фарчета ме чакат в София. Моите са адски зле (отвътре) и реших да си купя нови. Афтермаркет са, с диодна лента за дневни светлини и ксенон. С ксенон CANBUS 35 вата 5000 келвина ще ми излязат 900 лева. Следващата стъпка (март месец) е закопуването и поставянето на facelift стопове. Също така и поставяне на осветление в краката отпред. С това ще приключа за сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Защо 5000 келвина?Оригиналните са с 4300....оптималната...И 900 лева за нещо неоригинално???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 И аз му казах, че с 5000 келвина ще загуби контраст при детайлите на пътя, но разбирач го убеждава, че 5000к е по-добре от 4300к. Все пак колата си е негова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Wolfgar стига пръска пари за глупости! Ей знам какви фарове искаш да сложиш и са страшна цигания. И какви 900 лв. за афтърмаркет фарове. Същите ги има в ибей по 600 ако става дума и пак са им страшно много. Вземи си фейслифтовите стопове, които наистина си заслужават и не се занимавай с тия циганий. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 5000 е действително малко много според мен. Оригиналните 4300 ги намирам за добре балансирани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Тия фарове седят много не на място на А3. Виждал съм и от 2-та варианта. По-добре си сложи ти лед лента поне ще е по-евтино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivelin88 Публикувано 15 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2014 (Редактирано) Аз успях да си намеря оригинални ксенонови,напълно оборудвани фарове за 500лв.Старите ги продадох за 150лв и ми излезе всичко 350лв.И аз мисля че тези с LED лентата не стоят добре на А3.Btw за 700лв момчето предлагаше bixenon т.е.900лв за aftermarket са страшно много.Разтърси се в OLX bixenona още стои мисля Редактирано 15 Ноември 2014 от Ivelin88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivelin88 Публикувано 15 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2014 http://olx.bg/i2/prodavam-2-fara-za-audi-a3-8p-i53294164#:cfa8c8755a Ще ти трябват и преходници които са около 50лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 15 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2014 (Редактирано) Фаровете са 650 и 150 е ксеноновия кит. Оригиналните не ме радват достатъчно. Искам да поразчупя колата.http://www.bktuning.bg/product.php?ProductID=3 тия са. 650 са заради диодната лента(за да става за дневни светлини) Редактирано 15 Ноември 2014 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 15 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2014 Недей.....много пари за няма нищо....Просто това дето го искаш не е като оригиналното и няма как да бъде.....дори оригиналните рефлекторни фарове светят по-добре от тези китайски "светулки".... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 И аз съм против китайските. Нито е сигурно, че ще има хубаво разпръскване на светлината, нито колко време ще изкарат. Пък и си личи, че дори не е близко до оригинала. Оригиналните ксенони си стоят баш как си трябва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanybg Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 (Редактирано) Здравейте,днес остана малко време и се гмурнах в материята да направя врътките за климатроника фейс лифт. Както е ясно двете модулчета са различни и новото не работи, както трябва на старите 8P, ето защо се налагаше операция. а ето какво е нужно:1. Модулът от старата кола2. Модул от фейс лифт 3. Торкс4. Поялник Отвораряте стария модул и от него вземате платката Отваряте и новия модул и от него вземате копчетата Налага се да се изрежат ъгълчета от копчетата на новия модул, за да пасне платката от стария модул. имате за рязане ръбчетата от 5 копчета: Сега идва малко по сложния момент. Тъй като платката не ляга точно като старата се налага да се повдигнат 3 копчета, за да работят плавно. Дори и без повдигане те ще работят, но с доста по силен натиск, което е неприятно и по добре да се оправят. Парченцата пластмаса дето сте отрязали от предишните копчета ги залепвате с поялника за гърба на копчетата за усилване и намаляване на въдушната струя ( -; + ). Правите същото и за копчето в ляво горе за затваряне на външната клапа. Стягате платката с 4те болтчета.Монтирата на на така получения модул гърба на стария модул. Пасва идеално след като се отчупят двете малки крачета долу. Стягате и получавате старата платка във фейс лифт кутията. Надявам се съм бил полезен. Редактирано 17 Ноември 2014 от tanybg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Евала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 17 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Радвам се, че се получи!Честито! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 (Редактирано) Много добре е станало браво! Искам и аз . Редактирано 17 Ноември 2014 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване