Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Преди 1 час, Тома написа:

Ако имах нужните контролери бих взел стария ти волан... 

Смених го, защото кожата му е в ужасно състояние. А и е с лопатки за смяна на скоростите. 

Смятам да си го запазя, за бъдеща модификация по него и претапициране.

 

Преди 1 час, Тома написа:

Тези пръскалки мъгла са с подгряване или така ми се струва? И колко пари ги взе?

Да, с подгряване са. По 15 кинта парчето ги спазарих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл Иво. Вече е бил "реставриран" от продавачът. В момента е паднало покритието от "реставрацията" и е кошмарен. Лятото лепне и остава черни следи по ръцете. Перфорацията на захабеното място също се е заличила. За това го и смених. Няма смисъл от поправка. Новият волан си го купих на търг в е-вау за 83 лева и е в перфектно състояние. Лепенката с датата на производство е  2011-та година. Преди да играя на търгът, много внимателно го оглеждах за следи от реставрация. Няма такива (не е пипан). Не харесвам "лустросани" до блясък волани. Кожата трябва да си е с естествения блясък.

Стария волан смятам да го претапицирам с авто кожа някой ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волана казваш само 83 конта от ибей... От кой ибей БГ, Англия, Германия...? Че аз съм в Англия и толкова ефтино никога не излизат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e-bay Германия. Дебнах търговете за волани в продължение на 6-7 месеца (от лятото, когато започна да лепне стария), докато накрая взех наистина добър волан на прилична цена. 83 лева ми стъпи финално, с доставката до България (иначе, търгът завърши на 38 евро)

 

Screen_Shot677.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен отне толкова много време, защото задължително трябваше да е и с "лопатки" за смяна на скоростите (Audi-то е с DSG кутия).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и една прясна "доработка" от днес.

Както се бях похвалил, преди доста време retrofit-нах предни фарове за мъгла (нататък, за по-накратко ще ги наричам "халогени"). Но, за да мога да ги пускам се наложи да пусна мост от 13-ти пин на букса Е, до 6-ти пин на същата букса в модула Cntral electric, за да мога така да му поддам команда "пусни халогените", когато ключът е на позиция "задни габарити за мъгла". Този начин на свързване (без смяна на ключа), обаче има един съществен недостатък. Не може да се пуснат халогените, когато ключът е на позиция "габарит". Ключът трябва да е на позиция "къси светлини". Това в условията на много гъста мъгла, се оказа доста сериозен недостатък (преди един месец си извадих очите с ксенонът в една такава мъгла).

Колегата @apav ми подари (:flehan::flehan::flehan:) старият си ключ за фарове. Той има всичко, което на мен ми е необходимо, но се нуждае от реставриране:

Light_switch.jpg

 

А самото реставриране, нещо се проточи във времето. Първоначално мислех за Коледа като ходя във Варна да го дам на @to4k0 да го реставрира до фабричен вид, но ходенето се отложи за мартенските празници. То пък на свой ред се отложи за майските, а аз продължавам да си карам като слепец в мъглите. Уговорката ми с колегата е да го направи така:

Screen_Shot462.png

И понеже вече ми писна да се кьоравя в мъглите, реших да прехвърля карантията от новия ключ в стария и по този начин за получа пълната физическата функционалност на "светлините за мъгла". Само да отбележа, че когато смених Central electric модулът, си пуснах и допълнителната ел. инсталация от ключът към Central electric, за това днес всичко мина plug&play (само махнах мостът). Няма да обяснявам как се разглобява ключът (всеки средно технически сръчен човек ще се справи).

Ключът без "карантията" вътре:

180692158.gif

 

А ето и разликата между "водачите" за позициите в ключът:

180692159.gif

 

Само им размених местата и позициите заспаха. Мислех да оставя платката на стария си ключ, но след кратко мерене установих, че липсващите елементи са именно за първа позиция "мъгла", тоест, за пускане само на предни халогени. Та размених и платките:

180692161.gif

 

Но преди да сложа новата платка, се наложи и една лека доработка да и направя. При 8Р преди МГ2006, позиция "габарити" на ключът е червена (защото имат на таблото зелен символ за включени габарити), докато при МГ2006 >> тази индикация е изнесена на ключът за фаровете. Смених SMD светодиодът с зелен, а също така, подмених и светодиодът от позиция "къси" с бял:

180692167.gif

 

Сглобих ключът и го поставих на колата. Най-после, имам "халогени", без да свети ксенонът :dance:.

 

180692163.gif

 

А живот и здраве, през май месец ще дам на @to4k0 да ми реставрира ключът и да си има всички символи както си е по фабрик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не го споменах в предния си пост нарочно. Преместих жълтия диод на "халогените", а на задните габарити за мъгла, сложих червен. Така ми се стори по реалистично, предвид това, кое реално в какъв цвят свети от вън на колата. И тъй като има доста потребители, негативно настроени към подобни " нефабрични" преработки, умишлено го спестих. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Оригиналния ми буфер си заминава, та въпроса ми е дали може да сложа буфер от кола с BOSE sound и ще има ли по добър звук.

А3 2005г. 4/5 врати

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, различни са.

А ти по какво съдиш, че буферът ти сдава багажа. Ако чуваш дрънчене от него при по-тихо слушане, не се е прецакал той.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, да.Като е намалена музиката, се чува едно бръждене като на избита колона.Иначе си има бас.Какъв е проблема, има ли решение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали кората покриваща суб-буфера (лявата) и уплътни буфера. Вибрира самия буфер и от там е бъжденето. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Набутва хубаво вата между суб-буфера и купето и преди да сложи кората, пуска музиката (по-тихичко). Ако бъждунето е изчезнало (в което съм почти сигурен), връща кората и си щрака с пръсти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо зад решетката?!? Какво си целял с това?!?

Аз му препоръчвам да убере резонансът между тялото на суб-буфера и купето. А ти до колкото чета, навирайки изолация зад решетката, единствено си ккъсил ходът на говорителя и си го скопил! А какъв ти бе замисълът на ефекта (по-скоро дефекта), който си търсил?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои да е сменял само "капачетата" на педалите? Четох, че тези би трябвало да станат - http://www.ebay.com/itm/Sports-FootRest-Fuel-Brake-Dead-AT-Pedals-Pads-for-Volkswagen-Jetta-MK5-Golf-MK6-/371206042600?hash=item566d9ab3e8:g:EvwAAOSwuTxV96Ug&vxp=mtr но на пръв поглед поставката за крака е различна.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...