Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Дай ми възможност да го измия първо  :hilezh:

Разликата може да се види само при внимателно сравнение с преди, но както казах не исках да влизам в ненужни филми, а просто да се възползвам от възможното в рамките на разумното. В момента реално ЕТ-то отзад е 43, като при под 41-42 вече може да се очакват проблеми при натоварена кола спрямо проучването ми.

Днес правих "тестдрайв" и всичко е точно. Мисля да ги ползвам и за зимните, оригинални джанти - там теоретично мога да сложа и над двойно по-дебели, но не мисля да го правя за сега. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moonland, точно затова мислех и да ти кажа, че фланци с легна за джантата би било най-добре.. но 5мм така или иначе са си нищо, замислям се и аз дали да си занеса едни стари дискове на майстора при който си карам колата.. да ми ги отреже, че да станат фланци :D Между другото, колегата Мишо Петков ми беше казал, че болтовете които са по магазинчетата по 4 лв/бр не са много надеждни, слагал е такива по-дълги и след няколко месеца вече са се били изкривил... Ако си сложил нещо такова внимавай :) 

П.с.- На мен също не ми отваря снимките на privaileg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Такива със собствена центровка почват от около 10мм просто защото при по-малко не е необходимо както личи и от снимката. И аз преди да ги наложа се чудих дали собствената центровка ще е достатъчна, но се оказа напълно.
И фланците, и болтовете са от Германия, фланците са и тамошно производство, за болтовете не знам. Не очаквам проблеми, ще се види. По данни на производителя: До 5мм шайби могат по принцип (трябва да се провери че има останали определен брой "навивки") да се ползват и старите болтове. Над 5мм трябват по-дълги болтове. Аз реших да отида на по-сигурния вариант  :)

 

Ето как седят с монтирани джанти:

SgScdwz.jpg

 

Паснаха перфектно към джантите (които като ги измия, няма да личи разлика   :blackey:)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеше и повече. Както съм казвал и в друга тема, летните ми джанти са с фабрично ЕТ 36, зимните с 56 + 20мм фланец пак 36 и проблеми със закачане, завиване, натоварена с багаж и хора отзад нямам! Но това е предела на раздуване! Като стойка е супер, защото хем не излиза от калника, хем е като негово продължение надолу. Та според мен можеше спокойно да и сложиш 10мм да си ЕТ 38 и ефекта, визуално щеше да е доста по- изразен без опасност за колелата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Срещнах многобройни твърдения в обратното, описващи граница от ~ЕТ40 (без премахване на болта).

Вероятно зависи и с кое от 4-те вида окачване си (спортно в моя случай) и какви гуми.

Предпочитам да съм на сигурната страна на нещата и да не подронвам сигурността заради някаква визия :) Последното нещо, което искам е при вълна на магистрала при 230+ km/h да имам случка заради 5 или 10мм визия.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ако самолетите летяха само на късмет.... 

Късмет трябва и при 50 км/ч, а застрашаване на сигурността заради визия не е нужно нито при 50 км/ч, нито при 250 км/ч, казах го образно.

Според мен де.  :) Особено в нашата родинка всеки ден виждам по улиците хора, които мислят доста различно (или по-точно просто не мислят).

В конкретния случай при определена конфигурация (например тази на baha) вероятно ЕТ36 е ок, при други ЕТ38 или ЕТ40... ама не желая да разбирам от личен опит къде е границата в моята конфигурация в името на половин cm ;)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговор от 1 дума: визия

Отговор с няколко думи: Единствено и само за визуален ефект - удължаване на съответната ос и изнасяна на гумите по-навън за да запълнят калника. 

Някои твърдят, че така се увеличава и стабилността на пътя, но тъй като искаш "по-кратичко", а и не е тук мястото, това няма да го обсъждаме - въпросът е спорен и ще си остане спорен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

... Което на първо място пък значи, че автомобилът е с грешни по размер/ЕТ джанти и това е коригиращ кърпеж!   ;)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-новата цигания по варела (LED осветление на номера), планирана от поне година, но все не й идваше ред:

 

F671F38A-C983-485F-9546-62D42A3F7F8B_zps

 

15810151-2256-4761-BB8B-2083CC88A8E0_zps

 

Специални благодарности на Спас, който ми осигури два перфектни плафона, с който да заменя моите ръждилници.   :flehan:

Май леко съм се престарал със силата на лед-овете, може да пробвам да поръчам по-слаби след време...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм голям фен на лед осветлението, но за моята 3-ка трябва да взимам Canbus и цената малко ме затормозява. Плафоните отзад са 60 лева, а вътре в купето крушките са 4 по 12 лева. Все пак един ден ще стане :)

Moonland да прав си, но така се прави, когато слагаш лети джанти 14/15 с 6/7 J на лада ;)

Редактирано от Wolfgar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Wolfgar, ако те радва лед осветлението, мога да помогна. Гледам от София си, така че, ако искаш можем да се видиме и да ти покажа готовото в мойто Ауди. Смея да твърдя, че се получи много добре. CAN го решавам елементарно и с нищо не се различава от тези които се продават. Можеше да кача снимки, но уви жената в неделя ми поля лаптопа.

Използвам български LED крушки, за които смея да твърдя, че превъзхождат с пъти китайките, и цената им е що годе прилична - 5 кинта на парче. За вътрешното осветление ти трябват 4 за предния плафон, 2 за задния, две за осветлението в краката и още 4 за корите на вратите.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това са снимки на А3-ката на съседа, в петък му поставих ледовете.

Винаги е твърдял, че не харесва този тип светлина, но като видя мойта вече завършена, помоли да направиме и неговата. Ето и резултата. Малко е кофти качеството, ама снимах с телефон.

 

179784516.jpg

179784517.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как издържате с тези LED-ове, на мен студено бялата светлина ми напомня за някаква морга. :hilezh:

 

Не е точно модификация, но е нещо доста ценно и рядко - фарове Hella (Morette Style) за 8L:

http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-S3-A3-97-03-Hella-Headlights-Morette-/331248017232?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4d1feb9f50

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен лично, светодиодното осветление повече ме радва, но това си въпрос на индивидуални вкусове.

Като съм тръгнал на тази тема, да покажа и дневните. Осъзнавам, че темата е спорна, относно това, дали не разваля вида на колата. Но мен си ме кефи.

179777560.jpg

179777559.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

LED в купето за мен тича само на светъл салон. Иначе ми седи просто като евтин тунЕнг. Фабричен LED като в A3 8V е по-различно - там и цвета, и интензитета са премерени и седи по доста по-различен начин. 

По екстериора обаче (с изкл. на габарити и пръскалки за предното стъкло  :D ) седят добре, стига да не са фенери като на колегата Ivo-G или да синеят като "straight from Ilianci".

 

@bsdnikolov

Дневните според мен седят добре на колата!

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш ли два за габаритите отпред? Да е пълен комплекта джипси-лед-тунинг :)

 

Имам си наследство от предишния собственик...   :hilezh:

 

Не знам как издържате с тези LED-ове, на мен студено бялата светлина ми напомня за някаква морга. :hilezh:

 

Всеки има право на лош вкус, на мен лично дъртите жълти крушки ми напомнят за комунизма и руските коли, докато бялата светлина придава малко по-модерно излъчване. В крайна сметка всеки е свободен да си циганосва колата както намери за добре.   :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ivo-G, еската има страшно дупе  :flehan: Но все пак ако се замислиш да сложиш 1 прост диод с резистор 600 кило ома май беше... Да свети само в една точка, хем се вижда, че е лед, хем не осветява целия номер като елхЪ :D 

Редактирано от venkYYY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е, че при мен така е монтиран номера, че нямат вадене. За да се свали капачето на плафона трябва да се разглоби половината багажник и да се махне цялата лайстна. Едва ли скоро ще ми дойде музата пак да разглабям 1 час... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...