Jump to content

Дизел по-приятен звук


dji dji

Recommended Posts

здр колеги,карам а4 афн мотор и винаги съм си мислел за по приятен звук.търсих подобна тема,но не можах да открия.Въпроса ми е начини за по приятен звук от нашите дизели.В нета има безброй клипове на дизели с доста приятни двукове.ще помоля нека всеки сподели своя опит,може и клипче за представа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДушегуБ-а има най-приятен звук, когато е изгасен...:lol:/>

ПП: Душегуба е с приемлив звук сравнен с помпа-дюзата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-доброто решение за по-добър звук на дизела според автомобилната история дотук, се нарича бензинов двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятен звук може да има ако е до кам 200к след това няма тихо никога повече.....Знам едно момче от форума който има АФН нз на колко км му е колата но не се чува че работи кажи речи като бензин ! Аз направо припаднах от кеф като го чух. И аз карам АФН но моя си е шумен. Но от както му правих профилактика на главата и сложих 5в40 масло мотора утихна значително....минах само с едни гумички на клапаните и почистване на леглата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-доброто решение за по-добър звук на дизела според автомобилната история дотук, се нарича бензинов двигател.

Колко много си прав колега :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.resurs.bg/%D0%A1%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B8%D0%B7%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B7%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%97%D0%90%D0%93%D0%9B%D0%90%D0%92%D0%98%D0%95

ето едно ре6ение колеги.преди години доста слагах на старото ми ауди 1.6 тд и сам много доволен от него ,много от 6умовете из4езват,остасва да се 4ува само аванса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това руско 4удо само на ладата бих го сложил,то ако беше толкова ценно щяха в маслата заводски даси го сипват,нада ли има производител който да не търси мека работа на моторите си.

Най-доброто решение за по-добър звук на дизела според автомобилната история дотук, се нарича бензинов двигател.

друже какви бензини говориш,тук става въпрос за звук на дизеловия мотор.то е като цигулките примерно,все цигулки ама.....,китарата и тя е със струни но звука и си е на китара.Дано ми схвана идеята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всеки производител може да направи о6те пове4е за двигателите си ,но никои неиска да направи ве4ен,нали трябва да си продава новите,а ако нети харесва руското има и американско ,което е 7 пати по скапо ,а това са разработки на военните о6те от комунисти4еско време .поразрови се в нета и виж как двигатели работят с изто4ено масло ,и си отговори сам тези продукти дали стават за не6то или не ...това е мое мнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звука на двигателя може да го намалиш/увеличиш като дадаеш аванс или дадеш закъснение на помпата,други начини аз немисля че има,другото е внушение,а и да сравняваш шум на двигател от клипове е като да лижеш сладолед през опаковката...Моят АФН е много тих и вътре в купето почти няма никакви вибрации и шумове,обаче като го снимам с апарата ако не гледаш клипа ще кажеш че съм снимал някакъв трактор....от микрофон до микрофон има голямо значение..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

друже какви бензини говориш,тук става въпрос за звук на дизеловия мотор.то е като цигулките примерно,все цигулки ама.....,китарата и тя е със струни но звука и си е на китара.Дано ми схвана идеята.

Чувал съм друже, и за Амати, и за Страдивари съм чувал, сравнението ти е неуместно(интересно дизела към китарата, или цигулката го причисляваш като звучене и "музикалност").Въпроса е какво ти самият разбираш под "по-приятен звук" от дизелов двигател, дале по-тих, дали по-култивиран(каквото и да е т`ва), дали по-"спортен", дали комбинация от тези......Неприятното е че само Бензина може да осигури ЗВУК според неясната идея, дизела си остава дизел, независимо как го впръскват това гориво, тракалника никога няма да Звучи "Готино".

Ако ме разбираш какво се опитвам да кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на обикновения панелен филтър със спортен К&N прави звука по-плътен. Премахването на филтърната кутия и поставянето на тръба с по-голямо сечение и голям конусен спортен филтър дава още по-отчетливи резултати :hilezh:/>

Промяната на генерацията - 1ви вариант да премахнеш катализатора и да сложиш права тръба на негово място или 2ри вариант - от турбината до края, с максимум 2 проходни гърнета също изненадва приятно. Подобрява и динамиката на автомобила.

Идеален вариант е смяната на всмукателния колектор + смяна на филтъра (филтърната кутия) + генерация. Не са задължителни допълнителни настройки по софтуера на колата

Редактирано от Lazar666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След турбото слагаш права тръба на 63мм и крайното гърне го изкормяш за да стане проходно и си готов.Звука става много плътен и наподобява бензинов двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След турбото слагаш права тръба на 63мм и крайното гърне го изкормяш за да стане проходно и си готов.Звука става много плътен и наподобява бензинов двигател.

И това крайно гърне как се изтърбушва като се свали?

реже се с флекса ли и после се заваря?

ако някой е правил упражнението да сподели .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това крайно гърне как се изтърбушва като се свали?

реже се с флекса ли и после се заваря?

ако някой е правил упражнението да сподели .

Точно така колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде няма нужда да причинявате тва на останалите на пътя.. И 4 цилиндровите дизели работят дървено то 6 цил едвам го докорват донякъде на звук :rolleyes: В крак с модата изтеглете си от некви торенти некъв по-така джиджан звук от некой шампионта или клипче в тубата и на касетофончето заложете на колонки в колето :hilezh: истинският звук оставете на правилното гориво :lol:

Освен свистящо пърдящи звуци и пушеци на кълбета друго не става еле па с допотопно ТДИ не си доработвайте коли по тоя път :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде няма нужда да причинявате тва на останалите на пътя.. И 4 цилиндровите дизели работят дървено то 6 цил едвам го докорват донякъде на звук :rolleyes:/> В крак с модата изтеглете си от некви торенти некъв по-така джиджан звук от некой шампионта или клипче в тубата и на касетофончето заложете на колонки в колето :hilezh:/> истинският звук оставете на правилното гориво :lol:/>

Освен свистящо пърдящи звуци и пушеци на кълбета друго не става еле па с допотопно ТДИ не си доработвайте коли по тоя път :)/>

Пич, карай си масларката и не давай мнениа като си БОС в някой области, КАПИШ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що ти си ОБУТ....,кво предлагаш. ..права тръба и изкормено задно гърне за по "добър" звук..на четирицилиндров дизел...:o..луда работа,...ако това те кефи,да знаеш,че нещо не си у ред,ама споко с възраста ще отмине....

CA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе направо кюнците от най-близкото топливо. :steinigung:/>

А това за аванса на помпата при ТДИ ... с електронна газ... братко мили. dry.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие изобщо ТДИ с такава генерация виждали ли сте,чували ли сте , сънували ли сте или само знаете да серете на хората в темите? Аз си позволявам да давам мнения понеже мойто ТДИ съм го направил така и съм видял ( чул ) ефекта,и той е повече от добър! Който не невярва да заповяда , ще го повозя на драго сърце.Пък после пак ще коментираме. Айде със здраве.

п.с. за години да не говорим да не се окаже , че съм по-голям от теб sashocos, но пък и те не са мерило....

п.с.2. и заради такива разбирачи като вас само ми дават педупреждения, по-добре си запазете мненията за вас!

Редактирано от Pe6o__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами печката си е печка.....едва ли може да се направи нещо по въпроса. Поддържайте ги в добро здраве, сипвайте хубаво масло, не забравяйте да го сменяте навреме и се радвайте на ниския разход. Звука и вибрациите не са му силна страна на "дизеляка" с роторна помпа пък и на ПД-то. Аз го приех някак, след 20к км., не че ме радва ама....майната му. Тва са просто стари кошове.....Хайде със здраве !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...