dji dji Публикувано 19 Април 2013 Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 здр колеги,карам а4 афн мотор и винаги съм си мислел за по приятен звук.търсих подобна тема,но не можах да открия.Въпроса ми е начини за по приятен звук от нашите дизели.В нета има безброй клипове на дизели с доста приятни двукове.ще помоля нека всеки сподели своя опит,може и клипче за представа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Iliev Публикувано 19 Април 2013 Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 както казва един мой приятел, ако нещо ти скърца по колата и те дразни, надуй си музиката и си ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Април 2013 Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 Приятен звук и четирицилиндров дизел са несъвместими понятия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 19 Април 2013 Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 Погледни в тази тема....,става дума за петаци,но нещо може да ти е от полза... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 19 Април 2013 Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 Приятен звук и четирицилиндров дизел са несъвместими понятия.Това значи ли, че от ДушегуП може ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 19 Април 2013 Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 ДушегуБ-а има най-приятен звук, когато е изгасен...:lol:/>ПП: Душегуба е с приемлив звук сравнен с помпа-дюзата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Април 2013 Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 Най-доброто решение за по-добър звук на дизела според автомобилната история дотук, се нарича бензинов двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iv4o89 Публикувано 19 Април 2013 Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 Приятен звук може да има ако е до кам 200к след това няма тихо никога повече.....Знам едно момче от форума който има АФН нз на колко км му е колата но не се чува че работи кажи речи като бензин ! Аз направо припаднах от кеф като го чух. И аз карам АФН но моя си е шумен. Но от както му правих профилактика на главата и сложих 5в40 масло мотора утихна значително....минах само с едни гумички на клапаните и почистване на леглата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G .G. Публикувано 19 Април 2013 Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 Най-доброто решение за по-добър звук на дизела според автомобилната история дотук, се нарича бензинов двигател.Колко много си прав колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 19 Април 2013 Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 http://www.resurs.bg/%D0%A1%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B8%D0%B7%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B7%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%97%D0%90%D0%93%D0%9B%D0%90%D0%92%D0%98%D0%95 ето едно ре6ение колеги.преди години доста слагах на старото ми ауди 1.6 тд и сам много доволен от него ,много от 6умовете из4езват,остасва да се 4ува само аванса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 19 Април 2013 Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 това руско 4удо само на ладата бих го сложил,то ако беше толкова ценно щяха в маслата заводски даси го сипват,нада ли има производител който да не търси мека работа на моторите си.Най-доброто решение за по-добър звук на дизела според автомобилната история дотук, се нарича бензинов двигател.друже какви бензини говориш,тук става въпрос за звук на дизеловия мотор.то е като цигулките примерно,все цигулки ама.....,китарата и тя е със струни но звука и си е на китара.Дано ми схвана идеята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 19 Април 2013 Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 всеки производител може да направи о6те пове4е за двигателите си ,но никои неиска да направи ве4ен,нали трябва да си продава новите,а ако нети харесва руското има и американско ,което е 7 пати по скапо ,а това са разработки на военните о6те от комунисти4еско време .поразрови се в нета и виж как двигатели работят с изто4ено масло ,и си отговори сам тези продукти дали стават за не6то или не ...това е мое мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 20 Април 2013 Доклад Share Публикувано 20 Април 2013 Звука на двигателя може да го намалиш/увеличиш като дадаеш аванс или дадеш закъснение на помпата,други начини аз немисля че има,другото е внушение,а и да сравняваш шум на двигател от клипове е като да лижеш сладолед през опаковката...Моят АФН е много тих и вътре в купето почти няма никакви вибрации и шумове,обаче като го снимам с апарата ако не гледаш клипа ще кажеш че съм снимал някакъв трактор....от микрофон до микрофон има голямо значение.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Април 2013 Доклад Share Публикувано 20 Април 2013 друже какви бензини говориш,тук става въпрос за звук на дизеловия мотор.то е като цигулките примерно,все цигулки ама.....,китарата и тя е със струни но звука и си е на китара.Дано ми схвана идеята.Чувал съм друже, и за Амати, и за Страдивари съм чувал, сравнението ти е неуместно(интересно дизела към китарата, или цигулката го причисляваш като звучене и "музикалност").Въпроса е какво ти самият разбираш под "по-приятен звук" от дизелов двигател, дале по-тих, дали по-култивиран(каквото и да е т`ва), дали по-"спортен", дали комбинация от тези......Неприятното е че само Бензина може да осигури ЗВУК според неясната идея, дизела си остава дизел, независимо как го впръскват това гориво, тракалника никога няма да Звучи "Готино".Ако ме разбираш какво се опитвам да кажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 (Редактирано) Смяната на обикновения панелен филтър със спортен К&N прави звука по-плътен. Премахването на филтърната кутия и поставянето на тръба с по-голямо сечение и голям конусен спортен филтър дава още по-отчетливи резултати :hilezh:/> Промяната на генерацията - 1ви вариант да премахнеш катализатора и да сложиш права тръба на негово място или 2ри вариант - от турбината до края, с максимум 2 проходни гърнета също изненадва приятно. Подобрява и динамиката на автомобила.Идеален вариант е смяната на всмукателния колектор + смяна на филтъра (филтърната кутия) + генерация. Не са задължителни допълнителни настройки по софтуера на колата Редактирано 22 Април 2013 от Lazar666 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 23 Април 2013 Доклад Share Публикувано 23 Април 2013 След турбото слагаш права тръба на 63мм и крайното гърне го изкормяш за да стане проходно и си готов.Звука става много плътен и наподобява бензинов двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maglata75 Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 След турбото слагаш права тръба на 63мм и крайното гърне го изкормяш за да стане проходно и си готов.Звука става много плътен и наподобява бензинов двигател.И това крайно гърне как се изтърбушва като се свали?реже се с флекса ли и после се заваря?ако някой е правил упражнението да сподели . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 И това крайно гърне как се изтърбушва като се свали?реже се с флекса ли и после се заваря?ако някой е правил упражнението да сподели .Точно така колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 Айде няма нужда да причинявате тва на останалите на пътя.. И 4 цилиндровите дизели работят дървено то 6 цил едвам го докорват донякъде на звук В крак с модата изтеглете си от некви торенти некъв по-така джиджан звук от некой шампионта или клипче в тубата и на касетофончето заложете на колонки в колето истинският звук оставете на правилното гориво Освен свистящо пърдящи звуци и пушеци на кълбета друго не става еле па с допотопно ТДИ не си доработвайте коли по тоя път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 Айде няма нужда да причинявате тва на останалите на пътя.. И 4 цилиндровите дизели работят дървено то 6 цил едвам го докорват донякъде на звук :rolleyes:/> В крак с модата изтеглете си от некви торенти некъв по-така джиджан звук от некой шампионта или клипче в тубата и на касетофончето заложете на колонки в колето :hilezh:/> истинският звук оставете на правилното гориво :lol:/> Освен свистящо пърдящи звуци и пушеци на кълбета друго не става еле па с допотопно ТДИ не си доработвайте коли по тоя път :)/>Пич, карай си масларката и не давай мнениа като си БОС в някой области, КАПИШ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 Що ти си ОБУТ....,кво предлагаш. ..права тръба и изкормено задно гърне за по "добър" звук..на четирицилиндров дизел.....луда работа,...ако това те кефи,да знаеш,че нещо не си у ред,ама споко с възраста ще отмине....CA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 сетих се ,4е 89 година правих на жигулито задно гарне от пожаргасител.....тук какав ли 6те е ефекта ?????????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Бе направо кюнците от най-близкото топливо. :steinigung:/>А това за аванса на помпата при ТДИ ... с електронна газ... братко мили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 (Редактирано) Вие изобщо ТДИ с такава генерация виждали ли сте,чували ли сте , сънували ли сте или само знаете да серете на хората в темите? Аз си позволявам да давам мнения понеже мойто ТДИ съм го направил така и съм видял ( чул ) ефекта,и той е повече от добър! Който не невярва да заповяда , ще го повозя на драго сърце.Пък после пак ще коментираме. Айде със здраве.п.с. за години да не говорим да не се окаже , че съм по-голям от теб sashocos, но пък и те не са мерило....п.с.2. и заради такива разбирачи като вас само ми дават педупреждения, по-добре си запазете мненията за вас! Редактирано 26 Април 2013 от Pe6o__ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
astrapower Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Ами печката си е печка.....едва ли може да се направи нещо по въпроса. Поддържайте ги в добро здраве, сипвайте хубаво масло, не забравяйте да го сменяте навреме и се радвайте на ниския разход. Звука и вибрациите не са му силна страна на "дизеляка" с роторна помпа пък и на ПД-то. Аз го приех някак, след 20к км., не че ме радва ама....майната му. Тва са просто стари кошове.....Хайде със здраве ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване