Jump to content

A3 Sportback 2.0 TFSI


Recommended Posts

Мхм. На приятеля ти с 1.4 се е счупила до момента повече от приятелите ти с 2.0

И от там генералната диагноза - всички 1.4 са боклук :respekt:/>

Понеделнишки екземпляри има от всеки модел, всяка марка, всеки двигател и всеки континент :icon_idea:/>

Ти явно не четеш какво точно съм написал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Извинявам се за тъпия въпрос. Досега не съм карал автоматик. Тази DSG скоростна кутия сполучлив модел ли е?

Дефинирай какво значи сполучлив. Идеална е за спокойно каране. превключва неусетно. единственото неудобство е при кикдаун когато трябва да свали 2 предавки. Общо взето пише кафе и е превключила.Един приятел като изпреварва натиска до долу1-2 секунди преди да е минала колата. Другия вариант е ръчно да минеш на долна предавка. Другия неприятен момент е като дойде време да сменяш, има приятни цени на маховика. Имаше проблеми със софта, примерно в един момент е включила задна и това е . Но вече мисля всички са решени с ъпдейти и няма подобни бъгове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

глупости кво замисляне ква 1-2 секунди преди колата , автоматици различни от 3 степенен на 124-ка някога карали ли сте ? :steinigung:

шото да обяснявате как ДСГ-то е бавно е доста смехотворно......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

глупости кво замисляне ква 1-2 секунди преди колата , автоматици различни от 3 степенен на 124-ка някога карали ли сте ? steinigung.gif

шото да обяснявате как ДСГ-то е бавно е доста смехотворно......

Бавно е единствено при кик даун когато трябва да свали 2 предавки. А ако знаеше поне малко за него щеше да знаеш, че това няма как да се избегне. Карал ли си някога за повече от кръгче ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що бре Шпек, ти колко си карал?

ДСГ-то е достатъчно бързо и при сваляне на предавките, въпрос на настройка на кутията и какво са и заложили като поведение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми карам автоматици близо 6-7 години и не мисля че е бавно свалянето с две предавки , особено пък при нови кутии за каквито говорим....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дефинирай какво значи сполучлив. Идеална е за спокойно каране. превключва неусетно. единственото неудобство е при кикдаун когато трябва да свали 2 предавки. Общо взето пише кафе и е превключила.Един приятел като изпреварва натиска до долу1-2 секунди преди да е минала колата. Другия вариант е ръчно да минеш на долна предавка. Другия неприятен момент е като дойде време да сменяш, има приятни цени на маховика. Имаше проблеми със софта, примерно в един момент е включила задна и това е . Но вече мисля всички са решени с ъпдейти и няма подобни бъгове.

Сполучлиш означава да не бера ядове с технически проблеми. Това за 1-2 секунди ако е вярно си е недостатък, но пък сигурно му се свиква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да покараш за да разбереш за какво става въпрос и то с мотора който те интересува. Не знам ДСГ има ли "мозък" , но някои по-новите кутии се адаптират според стила на каране. Режимите които са фактор за една кутия, са плавно ускорение, при изпреварване и спиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бавно е единствено при кик даун когато трябва да свали 2 предавки. А ако знаеше поне малко за него щеше да знаеш, че това няма как да се избегне. Карал ли си някога за повече от кръгче ?

Бавно ти тече мисълта на тебе hilezh.gif

Повече от доволен си е кикдауна.

Едно е вярно - кутията е прекрасна и за спокойно каране - не се усеща кога сменя предавки.

Ако не ме лъже паметта - при качване нагоре - нещата са в порядъка на милисекунди,

малко по-бавно е когато слизаш надолу в предавките, но "бавно" значи по-бързо от всяка друга скоростна кутия.

Това, за което Шпека говори е лаг-а, при рязко подаване на газ - той не касае само кикдауна,

а се получава, когато успиш скоростната кутия с мудно каране. Ако се кара по-динамично - няма такъв проблем.

Също така, ако си в спортен режим - няма нищо подобно.

Само за здравината нищо не мога да кажа - надявам се да няма ядове във времето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бавно ти тече мисълта на тебе hilezh.gif

Повече от доволен си е кикдауна.

Едно е вярно - кутията е прекрасна и за спокойно каране - не се усеща кога сменя предавки.

Ако не ме лъже паметта - при качване нагоре - нещата са в порядъка на милисекунди,

малко по-бавно е когато слизаш надолу в предавките, но "бавно" значи по-бързо от всяка друга скоростна кутия.

Това, за което Шпека говори е лаг-а, при рязко подаване на газ - той не касае само кикдауна,

а се получава, когато успиш скоростната кутия с мудно каране. Ако се кара по-динамично - няма такъв проблем.

Също така, ако си в спортен режим - няма нищо подобно.

Само за здравината нищо не мога да кажа - надявам се да няма ядове във времето...

Не е лага като на всяка кутия. Това си идва от принципа на направа на самата кутия. При кикдаун ако трябва да свали 2 предавки, понеже е зацепена една надолу, първо трябва да превключи на нея и после на следващата. Няма как да се избегне това. Ако не ти се наложи да сменяш маховика или нещо по нея ще си доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DSG наистина има проблеми при 1.4, но същия проблем го има и при 1.8 TFSI.

При 2.0 TFSI в А3 или в S3 този проблем не съществува.

Никога не съм искал да задълбавам от къде идва и каква е причината.

Така нареченото проблемно DSG е 7 скоростно, а при 2.0 е с 6 скорости.

Коментарите са ми единствено и само за DSG кутии за напречен мотор.

Проблеми с 7 степенното са описани много и в Шкода форума. Темите са за Октавия и/или Супърб с 1.4 и 1.8 TFSI.

Взимаш си модел с 6 скорости и кутията е просто страхотна както за возене, така и за каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сполучлиш означава да не бера ядове с технически проблеми. Това за 1-2 секунди ако е вярно си е недостатък, но пък сигурно му се свиква.

Зависи преди тебе дали са сменили съединители или маховик, и дали са я обслужвали редовно. Гледай така на нещата все едно имаш две скоростни кутии ама с по скъпи консумативи. Съединители издържат 150 000 км, маховика според зависи но той е към 2000 лева. На всеки 60 000 км има обслужване ама то е евтино 200-300 лева.

Колегата преди мен е прав имаше някакви проблеми с дсг-тата в шкодите и единия модел ( не помня 6 или 7 скоростен) не беше сполучлив, а чуплив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел кара от нова Октавия 1.8TSI със 7-ст. DSG.

Два пъти е успявал да запали съединителите и да им включи защитата, колата изключва от скорост и трябва да спреш безопасно докато си по инерция. Мисля, че ги изнуди в Шкода да му ги сменят гаранционно на около 40к км!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам един автомат от тоя чупливия 7-степенния където 20к км вече се кара само с газ до долу, съдейки от темата докога ли ще издържи? Кутията сменя прекрасно нагоре бързо и неусетно, отлепя много добре от място също, но не обърнах достатъчно внимание колко е бърза като сваля 2 предавки надолу.

Относно двигателя за мен задължително 2.0Т, 1,4Т е доста шумно, особено под напън е сигурно двойно по-шумно от 1,8Т, вървежа не е нещо особено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам ;) И на мен ми се чини, че за тия пари не е никак на 116 (как пък в БГ 95% от колите за продаване са на около ~120k :respekt:), но иначе не изглежда зле да :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

  Привет и от мен.Мога да кажа,че автомобила е много здрав.За няколко години не съм имал абсолютно никакви проблеми.Относно разхода градско е около 10-11,максимума който съм достигал е 12,5

 

 PS. Ако търсиш още мога да ти предложа 100% на реални 146 х.км.със сервизни документи,1 собственик и без удар  А3 Sportback 2.0TFSI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...