Jump to content

Ауди А4 В8 като употребяван автомобил


Recommended Posts

  • Отговори 242
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Карал съм без спортен диф Б8 и с нормално каране няма разлика...

Разликата се усеща само като даваш много газ в завой - задницата като тръгне леко да поднася и сякаш някой я подпира и вкарва в кривата на завоя

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Нов сам вав форума, понеже се оглеждам от известно време за нова кола 10 или 11 год. Личния ми опит показва че за качествена кола се плаща. Карам b6 avant 2.5 tdi multi. 2003 от 6 години скъпо я купих ама освен нормалното обслужване (масла, гуми накладки..) за друго не се сещам. Супер автомобил. Търся a4 b8 2.7 multi на окол 60 70 хиляди км.ама всичко което намирам е около 20 25000 евро. Карам предимно западна европа и затова искам нещо по ново. В6 не се срещат много освен по моргите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата с предимствата на Б8:

- по-добро разпределение на килограмите

- по- ниско поставена рейка

- по- назад изнесен мотор

всичко това подобрява пътното поведение

- по-ново като геометрия окачване и според мен по-евтино за поддръжка. Всичко пада върху един шарнир на страна, който струва 100лв. оригинален.

Не мога да повярвам, че сравняваме кола модел 2004г. и такава 2008г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичко изброено безспорно е смяната на мястото на рейката. Долната рейка би трябвало да подобри управлението.....но това е вярно, само ако се сравняват еднакви рейки с еднакви хидроусилвателни системи. Ако управлението е електрическо, какво значение има къде е рейката? А и заради новото местоположение не е ясно дали не е намалена надеждността.

 

Окачването си е пак с 4 носача, а не съм чул някой да е тръгнал да купува турско окачване за Ц6-цата си, защото постоянно се чупело. Всъщност не съм чул някой да се оплаква и от окачването на Б6/Б7, в посока че е скъпо или чупливо.

 

Разпределението на килограмите е най-мащабната манипулация. Всъщност то зависи основно от тежестта на двигателя и екстрите. 

Един 6 цилиндров чугунен тулуп както и да го разпределяш си остава котва на предницата:).

Тези 15см, с които са преместени напред полуоските на Б8(а не моторът назад:)), са спрямо старата кутия на Б6/Б7.

На А6 се слага 6-степенна ЗФ кутия, която също е с изнесен преден диф.

.... а от гледна точка на БМВ въпросните 15 см са смешни - x-drive използва преден кардан и наистина моторът е изместен назад.

 

Б8 наистина е много хубав модел и за мен е несравним с Б6/Б7. Но А6 си е друг клас, с други приоритети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета (и момичета, ако има) искам само да ви поздравя за информативната тема, която сте създали. Искрено го казвам. От край време се чудя дали не е време да се сбогувам с моята алфичка и да се upgrade-на на някое Б7 или евентиално Б8, но явно няма да го бъде скоро :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги, от скоро имам б8-ца 2.0тди 143кс, взех я внос от Германия на около 92к км, вмомента е на 102к км, но се притеснявам, че има някакъв проблем, при потегляне на полусъединител, като подавам газ и като отпусна газта се чува шум отпред сякаш нещо се завърта по инерция 1-2 пъти и спира след като подам газ тръгна леко и пусна отново го прави, в движение също го прави, но не се чува толкова, когато отпускам газта за да сменя предавка. Четох, че този модел има проблем с съединителя, маховикаи т.н. Някой имал ли е тези шумове. Интересното е, че го прави най-вече когато е по-топло времето. Също перката за охлаждането на двигателя се включва много често, при температури навън от порядъка на 10 градуса и нормално каране в продължение на 10мин, при загасяне на двигателя перката се включва да охлажда...

Редактирано от adev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B8ците си имат проблеми със съединителя и той идва първо от лагера след това заминава маховика. От това, което казваш си отвсякъде за съединител. Смяната му е специфична и до скоро само в Порше можеше, а там всичко излиза около 4000лв. . Аз лично си го смених на предишната ми Б8ца и вече се направиха 4-5 на цена на половината от горе посочената.

Лошото е, че счупен съединител, независимо кой от компонентите му прави ужасни деруги на първичния вал на ск. кутия.

Ако имаш някакви въпроси за място за смяна и конкретни цифри и насоки можеш да ми пишеш на ЛС или да ми се обадиш.

Перката включва защото колата ти минава в режим първа степен на регенерация на DPF-a. В тези случаи я забележи, че държи по-високи обороти от стандартните и самото поведение на колата е друго, не върви в ниските, общо взето се държи като бензинова. Това да не те притеснява, при каране градско и постоянно гасене и палене е нормално. Най-вече става от работа на място, затова избягвай да я оставяш да работи просто ей така.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

n5gh.jpg

 

 

Audi A4 1.8T (160 hp). Тука е с 18-ките.

 

ПП: и аз да дам малко по-подробна инф. Колата е 02.2009г. На 120 000 км е,до момента е правена една сервизна акция,при която смениха част свързана с ангренажния ремък,но не мога да кажа какво беше точно. Друго по двигател не е правено. Счупи се едната щипка на сенника и дръжката на капака на резервната гума. Стоповете също са сменени с такива с диоди.Това е.. :)

Здравей, borki4, днес гледах същият автомобил със същият двг. Много ми хареса и мисля да си я купя въпреки, че ми е над бюджета. Но моля те дай малко инфо за разхода на този двг. и има ли нещо което е важно да видя и проверя преди да я купя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега!Мненията за този двигател са доста противоречиви.Моята не харчи грам масло(буквално),но из темите много колеги се оплакват именно от това.Разхода (естествено зависи как я караш) за 124000км е 8-9/100(кара се основно градско и по магистрала).На магистрала със 150км/ч харчи около 8-9/100 с 16-ки и 9-10 с 18-ки.На нормален път с 90-100км/ч харчи около 5-6/100. Относно нещата,които трябва да погледнеш нищо не мога да кажа,защото я имам от нова и до сега не ми е правила проблем. Мисля,че специално по този въпрос колегата Raino може да ти помогне най-добре. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 TFSI няма проблем с харча на масло... 2.0ТФСИ е фаворита на тези проблеми

 

Освен това има сервизна акция за конзолата/обтегача на веригата за 1.8/2.0 ТФСИ... на мой колега му смениха на 70 000 км. въпросните железа + единия от валовете, защото беше се поизносил поради същия проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, borki4, днес гледах същият автомобил със същият двг. Много ми хареса и мисля да си я купя въпреки, че ми е над бюджета. Но моля те дай малко инфо за разхода на този двг. и има ли нещо което е важно да видя и проверя преди да я купя.

same here, заради B8-цата вече не си харесвам Б7-цата и макар да я имам отскоро ще я засилвам до 1 година...според мен добър момент за покупка на Б8 е есента, когато се очаква да покажат новата А4-ка. И на мен ми е извън бюджета, ама така ме е зачовъркалоо, че съм извън контрол и сигурно ще ги ръсна парите.

Тези 1.8Т, 2.0Тdi и 2.7tdi мисля изобщо да не ги гледам, понеже ще сляза от 2.0Т...само 2.7tdi може би. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

B8ците си имат проблеми със съединителя и той идва първо от лагера след това заминава маховика. От това, което казваш си отвсякъде за съединител. Смяната му е специфична и до скоро само в Порше можеше, а там всичко излиза около 4000лв. . Аз лично си го смених на предишната ми Б8ца и вече се направиха 4-5 на цена на половината от горе посочената.

Лошото е, че счупен съединител, независимо кой от компонентите му прави ужасни деруги на първичния вал на ск. кутия.

Ако имаш някакви въпроси за място за смяна и конкретни цифри и насоки можеш да ми пишеш на ЛС или да ми се обадиш.

Перката включва защото колата ти минава в режим първа степен на регенерация на DPF-a. В тези случаи я забележи, че държи по-високи обороти от стандартните и самото поведение на колата е друго, не върви в ниските, общо взето се държи като бензинова. Това да не те притеснява, при каране градско и постоянно гасене и палене е нормално. Най-вече става от работа на място, затова избягвай да я оставяш да работи просто ей така.

Напълно съм съгласен! Моят е сменен на 60000км и до сега не е пипан, а колата е на близо 400к.  За DPF-a знам, че трябва да е между 2500 и 3000 оборота на дълъг път. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Някой ако има интерес, след 40тина дни ще пускам за продажба Б8 2.0Т quattro S tronic, 2012г. седан на 10800мили ( 17300км.) американка, прилично оборудвана, пълна история . Цената ще е малко под 40 000лв. с минат Технотест, регистрация, преглед, Г.О. и каско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

за това какво мислите http://weltauto.bg/?go=offer&p=detail&usedcarofferId=3456

оптичните забележки от снимките ги няма.

гледам в каталога че това е стария двг, който не е икономичен като фейслифтовия 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за това какво мислите http://weltauto.bg/?go=offer&p=detail&usedcarofferId=3456

Ники, нали знаеш, че е с мултитроник. Не мисля, че ще имаш проблем точно с него на тези километри, само обръщам внимание.

Трябва да провериш, какво точно разбират нашите под "мобилна гаранция".

Иначе колицата не е лоша, предлага се и /б/лизинг.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме притеснява мултитроника, Ауди от години си ги продават, а само ние пищим като госпожици. В крайна сметка ако искам автомат + икономия нямам друг избор. Може би за над 300+ хил км бих се замислил, но на под 100 - не. Само че колата не ме дочака да се върна от отпуска - продадена е. Тъкмо ми реши дилемата :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги някой ходил ли е да гледа тази B8-ца http://www.mobile.bg/11404925002891473 може ли да сподели мнение

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой ходил ли е да гледа тази B8-ца http://www.mobile.bg/11404925002891473 може ли да сподели мнение

 

Тази 100% е преди 2009. Иначе изглежда много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте,

Гледам тази тема е замряла одавна. Вярвам че за повече от година по-късно има какво да споделят хората които карат А4. Аз лично се интересувам от двигателя 1.8 tfsi.  Дали такава кола на 100 - 150 К км. е достатъчно безпроблемна. Честно казано, нямам идея дали колите в mobile.de да кажем са на реални километри. Вървежа и, мисля че би ме утроил. Разхода - влиза ли до 10-12 в София примерно? Кои са доказалите се проблеми към днешна дата?

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...