BECKO Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Всичко написано по-горе се предлага и с 2.0Т например... автомат, дифф, audi drive select... И не е серийно за S4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Знам, че не е серийно. Нали затова написах само някои s4-ки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 дифф, Карал ли си аналогични коли със и без спортен диф? Усеща ли се разлика извън пистата и в какво се изразява? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 (Редактирано) Карал съм без спортен диф Б8 и с нормално каране няма разлика... Разликата се усеща само като даваш много газ в завой - задницата като тръгне леко да поднася и сякаш някой я подпира и вкарва в кривата на завоя Редактирано 30 Януари 2014 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony7466 Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Здравейте колеги! Нов сам вав форума, понеже се оглеждам от известно време за нова кола 10 или 11 год. Личния ми опит показва че за качествена кола се плаща. Карам b6 avant 2.5 tdi multi. 2003 от 6 години скъпо я купих ама освен нормалното обслужване (масла, гуми накладки..) за друго не се сещам. Супер автомобил. Търся a4 b8 2.7 multi на окол 60 70 хиляди км.ама всичко което намирам е около 20 25000 евро. Карам предимно западна европа и затова искам нещо по ново. В6 не се срещат много освен по моргите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 По темата с предимствата на Б8:- по-добро разпределение на килограмите- по- ниско поставена рейка- по- назад изнесен моторвсичко това подобрява пътното поведение- по-ново като геометрия окачване и според мен по-евтино за поддръжка. Всичко пада върху един шарнир на страна, който струва 100лв. оригинален.Не мога да повярвам, че сравняваме кола модел 2004г. и такава 2008г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 От всичко изброено безспорно е смяната на мястото на рейката. Долната рейка би трябвало да подобри управлението.....но това е вярно, само ако се сравняват еднакви рейки с еднакви хидроусилвателни системи. Ако управлението е електрическо, какво значение има къде е рейката? А и заради новото местоположение не е ясно дали не е намалена надеждността. Окачването си е пак с 4 носача, а не съм чул някой да е тръгнал да купува турско окачване за Ц6-цата си, защото постоянно се чупело. Всъщност не съм чул някой да се оплаква и от окачването на Б6/Б7, в посока че е скъпо или чупливо. Разпределението на килограмите е най-мащабната манипулация. Всъщност то зависи основно от тежестта на двигателя и екстрите. Един 6 цилиндров чугунен тулуп както и да го разпределяш си остава котва на предницата.Тези 15см, с които са преместени напред полуоските на Б8(а не моторът назад), са спрямо старата кутия на Б6/Б7.На А6 се слага 6-степенна ЗФ кутия, която също е с изнесен преден диф..... а от гледна точка на БМВ въпросните 15 см са смешни - x-drive използва преден кардан и наистина моторът е изместен назад. Б8 наистина е много хубав модел и за мен е несравним с Б6/Б7. Но А6 си е друг клас, с други приоритети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jangozo Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 Момчета (и момичета, ако има) искам само да ви поздравя за информативната тема, която сте създали. Искрено го казвам. От край време се чудя дали не е време да се сбогувам с моята алфичка и да се upgrade-на на някое Б7 или евентиално Б8, но явно няма да го бъде скоро . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adev Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 (Редактирано) Здравейте колеги, от скоро имам б8-ца 2.0тди 143кс, взех я внос от Германия на около 92к км, вмомента е на 102к км, но се притеснявам, че има някакъв проблем, при потегляне на полусъединител, като подавам газ и като отпусна газта се чува шум отпред сякаш нещо се завърта по инерция 1-2 пъти и спира след като подам газ тръгна леко и пусна отново го прави, в движение също го прави, но не се чува толкова, когато отпускам газта за да сменя предавка. Четох, че този модел има проблем с съединителя, маховикаи т.н. Някой имал ли е тези шумове. Интересното е, че го прави най-вече когато е по-топло времето. Също перката за охлаждането на двигателя се включва много често, при температури навън от порядъка на 10 градуса и нормално каране в продължение на 10мин, при загасяне на двигателя перката се включва да охлажда... Редактирано 21 Март 2014 от adev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 (Редактирано) B8ците си имат проблеми със съединителя и той идва първо от лагера след това заминава маховика. От това, което казваш си отвсякъде за съединител. Смяната му е специфична и до скоро само в Порше можеше, а там всичко излиза около 4000лв. . Аз лично си го смених на предишната ми Б8ца и вече се направиха 4-5 на цена на половината от горе посочената.Лошото е, че счупен съединител, независимо кой от компонентите му прави ужасни деруги на първичния вал на ск. кутия.Ако имаш някакви въпроси за място за смяна и конкретни цифри и насоки можеш да ми пишеш на ЛС или да ми се обадиш.Перката включва защото колата ти минава в режим първа степен на регенерация на DPF-a. В тези случаи я забележи, че държи по-високи обороти от стандартните и самото поведение на колата е друго, не върви в ниските, общо взето се държи като бензинова. Това да не те притеснява, при каране градско и постоянно гасене и палене е нормално. Най-вече става от работа на място, затова избягвай да я оставяш да работи просто ей така. Редактирано 21 Март 2014 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feris Публикувано 5 Април 2014 Доклад Share Публикувано 5 Април 2014 Audi A4 1.8T (160 hp). Тука е с 18-ките. ПП: и аз да дам малко по-подробна инф. Колата е 02.2009г. На 120 000 км е,до момента е правена една сервизна акция,при която смениха част свързана с ангренажния ремък,но не мога да кажа какво беше точно. Друго по двигател не е правено. Счупи се едната щипка на сенника и дръжката на капака на резервната гума. Стоповете също са сменени с такива с диоди.Това е.. Здравей, borki4, днес гледах същият автомобил със същият двг. Много ми хареса и мисля да си я купя въпреки, че ми е над бюджета. Но моля те дай малко инфо за разхода на този двг. и има ли нещо което е важно да видя и проверя преди да я купя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borki4 Публикувано 10 Април 2014 Доклад Share Публикувано 10 Април 2014 Здрасти колега!Мненията за този двигател са доста противоречиви.Моята не харчи грам масло(буквално),но из темите много колеги се оплакват именно от това.Разхода (естествено зависи как я караш) за 124000км е 8-9/100(кара се основно градско и по магистрала).На магистрала със 150км/ч харчи около 8-9/100 с 16-ки и 9-10 с 18-ки.На нормален път с 90-100км/ч харчи около 5-6/100. Относно нещата,които трябва да погледнеш нищо не мога да кажа,защото я имам от нова и до сега не ми е правила проблем. Мисля,че специално по този въпрос колегата Raino може да ти помогне най-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 10 Април 2014 Доклад Share Публикувано 10 Април 2014 1.8 TFSI няма проблем с харча на масло... 2.0ТФСИ е фаворита на тези проблеми Освен това има сервизна акция за конзолата/обтегача на веригата за 1.8/2.0 ТФСИ... на мой колега му смениха на 70 000 км. въпросните железа + единия от валовете, защото беше се поизносил поради същия проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sayer Публикувано 10 Април 2014 Доклад Share Публикувано 10 Април 2014 Здравей, borki4, днес гледах същият автомобил със същият двг. Много ми хареса и мисля да си я купя въпреки, че ми е над бюджета. Но моля те дай малко инфо за разхода на този двг. и има ли нещо което е важно да видя и проверя преди да я купя.same here, заради B8-цата вече не си харесвам Б7-цата и макар да я имам отскоро ще я засилвам до 1 година...според мен добър момент за покупка на Б8 е есента, когато се очаква да покажат новата А4-ка. И на мен ми е извън бюджета, ама така ме е зачовъркалоо, че съм извън контрол и сигурно ще ги ръсна парите.Тези 1.8Т, 2.0Тdi и 2.7tdi мисля изобщо да не ги гледам, понеже ще сляза от 2.0Т...само 2.7tdi може би. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dturbinov Публикувано 8 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2014 B8ците си имат проблеми със съединителя и той идва първо от лагера след това заминава маховика. От това, което казваш си отвсякъде за съединител. Смяната му е специфична и до скоро само в Порше можеше, а там всичко излиза около 4000лв. . Аз лично си го смених на предишната ми Б8ца и вече се направиха 4-5 на цена на половината от горе посочената.Лошото е, че счупен съединител, независимо кой от компонентите му прави ужасни деруги на първичния вал на ск. кутия.Ако имаш някакви въпроси за място за смяна и конкретни цифри и насоки можеш да ми пишеш на ЛС или да ми се обадиш.Перката включва защото колата ти минава в режим първа степен на регенерация на DPF-a. В тези случаи я забележи, че държи по-високи обороти от стандартните и самото поведение на колата е друго, не върви в ниските, общо взето се държи като бензинова. Това да не те притеснява, при каране градско и постоянно гасене и палене е нормално. Най-вече става от работа на място, затова избягвай да я оставяш да работи просто ей така.Напълно съм съгласен! Моят е сменен на 60000км и до сега не е пипан, а колата е на близо 400к. За DPF-a знам, че трябва да е между 2500 и 3000 оборота на дълъг път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 29 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 Някой ако има интерес, след 40тина дни ще пускам за продажба Б8 2.0Т quattro S tronic, 2012г. седан на 10800мили ( 17300км.) американка, прилично оборудвана, пълна история . Цената ще е малко под 40 000лв. с минат Технотест, регистрация, преглед, Г.О. и каско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 24 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 за това какво мислите http://weltauto.bg/?go=offer&p=detail&usedcarofferId=3456оптичните забележки от снимките ги няма.гледам в каталога че това е стария двг, който не е икономичен като фейслифтовия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 27 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2014 (Редактирано) за това какво мислите http://weltauto.bg/?go=offer&p=detail&usedcarofferId=3456Ники, нали знаеш, че е с мултитроник. Не мисля, че ще имаш проблем точно с него на тези километри, само обръщам внимание.Трябва да провериш, какво точно разбират нашите под "мобилна гаранция".Иначе колицата не е лоша, предлага се и /б/лизинг. Редактирано 27 Юли 2014 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Не ме притеснява мултитроника, Ауди от години си ги продават, а само ние пищим като госпожици. В крайна сметка ако искам автомат + икономия нямам друг избор. Може би за над 300+ хил км бих се замислил, но на под 100 - не. Само че колата не ме дочака да се върна от отпуска - продадена е. Тъкмо ми реши дилемата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 13 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 (Редактирано) Колеги някой ходил ли е да гледа тази B8-ца http://www.mobile.bg/11404925002891473 може ли да сподели мнение Редактирано 13 Август 2014 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 Също и тази - http://www.mobile.bg/11399305436877460 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 Колеги някой ходил ли е да гледа тази B8-ца http://www.mobile.bg/11404925002891473 може ли да сподели мнение Тази 100% е преди 2009. Иначе изглежда много добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sayer Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 по какво позна че е преди 2009-та, колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Огледала и стопове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LordDread Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Здравейте,Гледам тази тема е замряла одавна. Вярвам че за повече от година по-късно има какво да споделят хората които карат А4. Аз лично се интересувам от двигателя 1.8 tfsi. Дали такава кола на 100 - 150 К км. е достатъчно безпроблемна. Честно казано, нямам идея дали колите в mobile.de да кажем са на реални километри. Вървежа и, мисля че би ме утроил. Разхода - влиза ли до 10-12 в София примерно? Кои са доказалите се проблеми към днешна дата?Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts