Jump to content

Моля за мнение за конкретен автомобил


Recommended Posts

Здравейте


 


    Аз съм нов във форума имам конкретно питане за тази кола  http://www.mobile.bg/11362474348665028


    и тя ли е с  мултитроник скорости .МОЛЯ ДАЙТЕ СИ МНЕНИЕТО защото утре ще ходя да я купувам.


   Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Баща м ие с такава и е доста доволен. До сега не се е оплаквал от нея и е имал леки така да го кажа козметични проблеми :) нищо сериозно. А той е шофьор и си разбира от колите. Колата се държи така както и каже шофьора  има такава приказка. Та аз лично и съм се качвал няколко пъти на нея и съм доста така впечатлен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

благодаря ти но не знам какво да мисля за тази кола .защото колегата по горе направо ме обърка с този таралеж

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене също ми стана интерестно защо е таралеж. Колегата пита за съвет и ако някой има инфо относно проблемите на модела нека казва...нали затова е Форум на Ауди за да има малко повече инфо за марката - недостатъци и предимства...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

и аз тъка мисля но явно само си чешат езиците а като ги питаш нещо конкретно никакви ги няма.И още нещо този двигател скакво покритие е ( никасилово покритие )или с алусил или с друго

 

ХАЙДЕ БЕ ХОРА ПОМАГАЙ ТЕ 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата изглежда прилично може да се окаже находка... Още повече че не е дизел нито мулти са че не е на 140 х много важно виж я на живо прасни и една комплексна диагностика и я завлачвай към вас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както гледам ти е грабнала окото много:)Сега ще се обоснова понеже като гледам си голям навитак.Тази кола е на не по малко от 250к километра.Това озна4ава 4е от сега нататък ще почва нещо да изпушва по нея и ще трябва да го сменяш.Цените на 4астите няма грам да ти харесат.Се едно караш А8 4,2 бензин 2003 година.частите по цени са сходни,само дето не караш А8.Казвам го от личен опит.Второ колата ти е с ангренажен ремък.1200 лева ти е комплекта като си я вземеш да го смениш.Масло на кутията е ясно и др там неща още като я вземеш.Така друго разхода ти няма да е под 16 литра градско(това е мин.)Колата сигурно ще бута масълце.Абе като цяло ще почнат доста работи да се обаждат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

притеснява ме само че в гърловината под капачката на маслото имаше събрана някаква гадна мърсутия    

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи Километрите на една кола си личат по интериора и екстериора не е на 140 000 със сигурност, но е с кожа и ще си личи ако е мн износена, така от снимките гледам багажника не е захабен, което може да е знак за по-малкото товарене на автомобила. С този голям двигател надали 250 000 ще му повлияят, а щом колегата разглежда дадения модел значи се е подготвил за цените на обслужване и частите. Да няма да тегли 2 каси и да даде и последното си пени като някой циганин за да я купи и после да няма пари да смени и маслото. Поздрави смело с покупката и да знаеш, че тука винаги има хора,които само търкат копчетата на клавиатурата.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,колата изглежда много добре като екстериор/интериор,двигател голяк стабилен инадежден ( стига да имаш средства даго поддържаш ) всичко е супер дори и като цена,само тоя типтроник ме притеснява,аз съм с типтроник на мойта Б5-ца и сега ако трябва да избирам бих си взел ръчка. Постоянно параноясвам че ще ми се прецака автомата,иама си някакви свои номерца дето ми ги прави чат-пат и аз си се успокоявам и надявам че просто си е така типтроника,а и вече ми се струва някак си прекалено скучно карането на автомат.Ръчката си е ръчка.Лично мое мнение без да ангажирам никой с него !

И успех с покупката колега ,дано я уцелиш читава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми ето значи е карано повече на дълги разстояния, а тоя двигател малко трудно ще го уморят 320 000 км. Хора незнам какво искате кола 2ра 3 та ръка всичко сменено все едно е от завода, сервизна книжка само от дилара, пълен резервоар с най-доброто гориво и да е 2010г на 20 000км (тъкмо разработена) за 8000 лв Тука в БГ дали има и 20% от колите, който да си знаят километрите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това последното мисля 4е се отнася до мен:) Да ти кажа колега първо карах 2,8 бензин куатро автомат 2000.Сега карам същото като на колегата ,който иска да си вземе такова 2002 година.Така 4е не гледам на комшията,а изказвам лично мнение.Няма да направя втора грешка да си взема кола над 10 години и  да не си знае километрите с голям двигател и пълна с електроника.Сега пак ще кажете да си гледал преди да купиш.Носих я навсякаде беше всичко перфектно,но просто километрите си казват думата.Не казвам 4е мотора е умрял,говоря за другите неща,а и разхода е отвратителен градско за кола ,която не върви кой знае колко много(особенно автомата).Така че моля ви се изказвайте мнения само ,а не да храните останалите:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже от няколко дни съм собственик на ауди и бях на тема търсене само да поправя колегата от по - горе :понякога интериора няма нищо общо с действителността.Наскоро,преди да реша,че искам ауди се продаде 1 на реални 112к км - знам км със сигурност,както познавам и собственичката:ама с този маикюр и това че все пипа нещо по таблото с нужда или без такава го беше направила по-зле от кола на 450к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъчния комплект е между 200 и 300лв, водна помпа с термостат 100-200лв. След първата смяна се смена на 100к км.

Автомобил 1700кг, с куатро и автоматична кутия... разходът наистина е 16+, но аз не знам за по-икономичен бензинов мотор.

Маслото е най-обикновено и евтино VW 502.00. Примерно Мотул 8100 е перфектно. Филтрите са по-евтини от на А3 1.8, окачването е като на всички А4/А6 от 95-та. Дебитомера е най-обикновен, бобините са специфични, но са по 50-55лв Беру.

 

Какво общо има "големия" мотор с електрониката? Примерно една А-класа, като е с малък мотор как има нерешими проблеми с електрониката? Да не споменавам малките италиански мотори .....

Какво общо има поддръжката на основния мотор на А6 след 2001-ва с А8 4.2?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора на темата търси голямо, бензиново, ауди, 4х4, автомат. А градското не е толкова от значение, дори в малкия град разхода често е по голям, отколкото в големия. Ще дадеш ли пример за икономичен голям, бензин, или пак си правиш вятър на пръстите?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм виждал и чувал, а съм карал и знам за какъв разход става дума :)

 

А 3.2л. двигател, който карах макар и на по-малко купе никога не е давал среден градски разход от повече от 12-13. Някъде около литър до два повече спрямо 1.6 двигател, който съм карал в същите условия.

Говоря за среден разход, ако тръгнеш и зависнеш половин час в задръстване и 99,9литра ще покаже, логично.

 

Разход над 16 е много за нормално шофиране в нормални условия и изряден двигател. 



Разбира се говоря за бензин, а не алтернативни боклуци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз определено не мисля че над 13/100 в града значи проблем. Ако му се седне зад волана ще се докара и 40. Колкото и да се спи на газта няма да падне под 13. Не говорим засичане по околовръстно, цариградско и т.н. Нека си говорим реални неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, придържайте се към това за което е отворена темата ;).

Ясно, и ти витаеш в облаците.

 

Не знам какво целите, с тия измислени разходи.

Ще го напиша пак съвсем ясно:

за автомобил 1700кг, с постоянно 4по4 и петстепенен типтроник, разход от 16 е напълно нормален (особено като се вземе предвид и каталожния разход от 14). И не само е нормален, а дори е нисък, сравнен с други конкуретни мотори. 

По-икономичният мотор е 1.8, по-мощния 4.2. Ауди са се погрижили за всички. Несериозно е да се твърди, че разхода на 2.8/3.0 е (или трябва да е) колкото на 1.8.

 

Edit: По-интересният въпрос, който всеки път остава без отговор в темите за 3.0 е има ли проблем с блока и какво е покритието на цилиндрите. 

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...