galeksiev Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Мерси много, ще го пробвам утре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilkoo Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 (Редактирано) mersi za farovete shte go probvam Писането на кирилица е задължително! Редактирано 11 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 15 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2013 Здравейте! Пак имам нужда от вашата помощ, този път от правна гледна точка. Ситуацията е сложна, но преди 4 месеца се наложи да се прави щета по колата, като се смени и предел ляв фар. Колата ми е американска и когато си я взех поръчах от Германия комплект фарове ЕУ спецификация. Няколко пъти по време на ремонта (продължи 2 месеца) им подчертавах, че искам фара, който ще ми сложат да не е американски и да е същият като другия. Но уви 2 месеца след като си я взех забелязвам, че фара е с тотално различен номер, а на всичко отгоре ЛЕД подсветката свети в друг нюанс на бялото (едната е зелено/ другата розово). Много е тънка разликата но си личи ужасно много, когато са един до друг, не знам как не съм го забелязал. Сега въпроса е мога ли да имам някакви претенции към тези ............ хора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 15 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2013 След като си подписал протокола и си приел колата с въпросния фар едва ли можеш да направиш нещо.... освен друга щета и да внимаваш какво ще ти монтират втория път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai.aleksiev Публикувано 27 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Съгласно закона за защита на потребителите можеш да направиш рекламация до две години от датат на доставка на стоката, но не покъсно от два месеца след установяването на несъответсвието с договора за доставка, какъвто е твоят случай, а не повреда.Направи рекламация, задължително вземи протокол в едно с това пусни и жалба в КЗП ако си физическо лице, а не фирма и дано имаш някакви документи които удостоверяват написаното в жалбата. Редактирано 28 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 28 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2013 Как доказваме, че фара на колата е този с който сме я приели? Нямат серийни номера....Дежурния отговор в подобна ситуация е "Вие сте си сменили фара с друг, ние сме ви я предали с коректен такъв..." Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 28 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2013 Отиваме при застрахователя плачим искаме документацията за ремонта извършен в довереният им сервиз после плачим във сервиза искаме документите за поръчаните части за ремонта .... разбира се със основание вграждане на некачествени части. Виждаме парт номера на поръчаният фар и пак плачим заради това че не е ЕУ стандарт! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeroheat Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Ето една много любопитна темас мног интересна статия: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=144531 Споделете колко ви излизат аудитата за вашия експлоатационен срок. Примерно ако сте купили 2009та за 30 000 и после сте додавали всяка година "Х" за ремонти и части, и после сте я продали, като теглите чертата, колко общо ви е излезнало удоволствието да покарате новичко ауди за няколко години. И като цяло доволни ли сте? Кара ли ли сте друга марка, можете ли да направите сравнение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Съветвам те да не започваш такава сметка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Как доказваме, че фара на колата е този с който сме я приели?Нямат серийни номера....Дежурния отговор в подобна ситуация е "Вие сте си сменили фара с друг, ние сме ви я предали с коректен такъв..." Те ми потвърдиха по телефона, че са сложили друг номер фар, не какъвто е бил стария. БТВ става въпрос за Порше Запад, а тея от Армеец са им толкова изнервени, че ще ми съдействат да ги ебавам. Благадаря отговорите, още на втори ще пусна рекламация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 16 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2014 Някой да даде акъл защото ми омръзна вече. Ще слагам оригинално спортно окачване на моята и съм в голям филм.Колата ми е с товарителни индекси 0JK front - 10 и 0YJ rear - 9Вчера приверих две коли, които са фабрично S line и двете са седан, със същия мотор даже са автоматици, което значи че трябва да са малко по-тежки.Едната беше с индекси 9 отпред и 8 отзад, другата със 7 и на двата моста.Супер объркан съм, уж са по-тежки, а ги дават с по-меки пружини или поне аз така го тълкувам.Чудя се да спазя ли на 100% моите индекси, купувайки спортния вариат пружини или да сложа 9:8 ? Това съм го играл с Б6цата 3 пъти и с Б7цата, така и не разбирам защо са толкова многовариантите на индекски - от 2-16 и от какво точно зависят.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2014 Възелът се заплита...Намерих една Б8ца копие на моята като екстри, купе, ск. кутия и тя е с индекси 7:7. Както по-горе бях писал, същата, но с друга ск. кутия и няколко екстри по-малко пак е 7:7Интересното е, че идентична кола пък е 9:8, на Веско С4ката е 9:10, моята е 10:9. Дилемата е дали да се доверя на това, че колата точно като моята е с индекси 7 и да си купя такива пружини или да спазя моя си индекс, но в спортен вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilkoo Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Здравейте, имам едно питане относно моята б8 ца 2.0 ТДИ.Днес при първият сериозен дъжд а след това и сняг за тази година забелязах че при рязко подаване на газ на по ниска предавка 3-4 колата вдига оборотите рязко(нормално)до към 2700-2800 след което се получава едно леко спадане на оборотите с около 200-300 надолу като това по никакъв начин не оказва влияние върху ускорението.Дали това е проблем или сработват системите за сигурност като ASR ESP и така нататък защото не светва контролната лампа на таблото ако сработват системите, а мисля че те работят защото бях цяла седмица на Пампорово и доста често им се налагаше да сработват и индикацията светеше когато се наложи да предотвратят боксуване.Това ми го правеше по пътя между Пампорово и Асеновград където скороста не е много висока предвид завойте,след това магистралата за София никакъв "проблем". Дали да се притеснявам или правилно разсъждавам относно системите за сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislavvi Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 Здравейте, снегът падна и аз не пропуснах да отнеса един бордюр Не беше с висока скорост (с около 10-15 км/ч),но бая удар си беше.Джантата и гумата останаха без сериозни последствия (джантата доста ожулена, гумата няма балон).Та след гумаджииницата уж всичко беше наред докато не забелязах,че колата бие доста в дясно (при прав волан колата завива на дясно).Това което забелязах също е ,че колелото е отишло назад към прага.Много горзна гледка Доста изчетох по темата с тея удари в бордюр и никак не са на добре нещата .Почти не намарих мнение където да е бил решен проблем-а от първия път,дори след смяна на почти всичко по окачването Та въпросът ми е къде ще ми препоръчате да отида където разбират? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 26 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 Звънкай на Явката и отивай да погледне обстойно всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 (Редактирано) Играх го преди няколко дена това - http://ocarbon.com/blog/2010/06/b8-a4s4-trim-removal-guide/Всичко без лайсната около централната конзола е лесно, ноот там се почва филма..... Изглежда лесно, но не е В крайна сметка двама, доста опитни в интериорните разглобявания успяхме за 4 часа да я сменим и то без никакви щети Ако някой се интересува продавам пълен комплект махагонови лайсни в отличносъстояние. Редактирано 3 Февруари 2014 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Специално се обръщам към Веско и Райно. Не знам дали тук е по-добре или в отделна тема, но много ми се иска да съберем нещо като техническа библиотека за модела, така че да имаме достъпно и пригледно инфо за двигатели, трансмисия, ходова част и т.н. Проблеми при различните двигатели, скоростни кутии. Мисля, че такава тема би била много полезна. Примерно аз в момента гледам някви Б8-ци куатро и много се колебая кой мотор е най-правилния за мен. Изглежда че 2.0ТДИ и 3.0ТДИ са най безпроблемни(изключвам 3.0ТФСИ защото ми е над бюджета). През уикенда покарах доволно едно 2.0ТФСИ куатро С-троник - хареса ми като кола, но конкретния екземпляр беше със сменен мотор на 94К км и въпреки това новия мотор пак си пие по 1л масло на всеки 2-3К км. Чета по разни чужди форуми че Ауди прави акция при тоя мотор и сменя pistons & rings - това предполагам се превежда бутала и сегменти... Но да не се отплесвам, ако има кой да нахвърля информацията аз мога да си поиграя да я сортирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Аз от доста време имам тази идея. Събрал съм доста информация и източници на такава, просто нямам време да я синтезирам и публикувам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Знаех си, че не съм първия който се сеща. Я да питам, какви са отзивите за следната екстра, има ли някъв особен смисъл от нея? Start/stop system/regenerative braking 7L8 Start/stop system with regenerative braking Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Вярно ли 2.0ТФСИ на Б8 пие по 3-4 литра масло на 10к.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Че пие пие Ама по колко зависи от конкретния автомобил и как е експлоатиран/поддържан! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Ето една статия от 50-на страници по въпроса http://www.audizine.com/forum/showthread.php/383430-THE-B8-A4-Oil-Consumption-Thread Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Май ще отпиша Ауди.То на практика няма смисъл да сменяш масло )Ебах ти и гюмовете правят вече.И в крайна сметка кой двигател на Б8 е що годе безпроблемен и някои може да го препоръча без задни мисли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borki4 Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Аз мога да препоръчам 1.8TFSI.За 5 години и 123000 км не е ималабуквално нито 1 проблем(само една сервизна акция имаше) :-) Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Ето виж при този колега гори само литър!http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=157242 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване