Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги. Нов съм във форума. Изчетох доста теми за Б7-цата. Именно това е колата към която съм се ориентирал като нова семейна кола :) Време му е на Бравото да го сменя. Намерих в интернет един сайт в който може да се въдят цени на авточасти. Искам да попитам тези от вас които са правили ремонти на такова Ауди дали тези цени са реални? http://www.mister-auto.bg/bg/audi-a4-avant-8ed-b7-2-0-tdi-140kc_v19971.html Разбрах, че 2.0 TDI мотора си има своите болежки и, че 1.9 е по-добрия но пък трудно се намира ... Инъче като алтернатива също гледам и VW Passat 6. Това което търся от автомобила е да бъде с ръчни скорости, комби, дизел ... като цяло това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ти какъв ремонт очакваш да правиш?

Ако те интересуват реални цени за нещо.... Звънни и питай Райно. Той е човека с частите и цените. На мен не ми стана ясно ти ремонт ли ще правиш или кола ще купуваш? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че ще купувам кола но всеки казва, че подръжката и ремонтите били много скъпи. Интересуваме дали цените за консумативите са реални :) Ако е така определено ме устройват...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, насочил си се към Ауди!  Искам да кажа, че и качествена смяна на ремъци е цифра. В Порше смана на масло е 200+ лева.  Ако искаш нещо ново и евтино (комби+ръчни скорости) - нова или почти нова Дачия 1.5... същите пари, гаранция, спокоствие, обем, но...

 

ПП / Това с 1.9 не е сериозно - 116 hp. Търси си читава 2-ка от последните години 2007/08, даже 2.7 или 3ка и да е Quattro!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова Дачия трябва да си луд да дадеш пари за нея,ако ще и на 1км. да е-правилно си се насочил към немска кола колега.Виж сега Аудито е на други цени от тези на Фиата с който си сега---дали на части,на масла,обслужване и т.н.,но си е Ауди и така стоят нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поддръжката на подобен автомобил зависи много от състоянието му. Като задължително обслужване според мен е много достъпен. Окачването е много здраво, избягвай кола с автоматик и предно. Ако имаш конкретни въпроси, питай защото така общо да се отговори е трудно. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизел. Ръчка. По-гадно нещо за каране нема :hilezh: Или дизел с типтроник или бензин с ръчка. Тва са добрите комбинации.

Взимай 1.8Т, слагай газ и си бърз и евтин. И немаш драми с глави и баланс шафт модули (бахти тъпия дизел е 2.0, а.к.а. малък душегуб) :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... 2.0, а.к.а. малък душегуб) :hilezh:

 

На всичкото отгоре е и такава котва. Не ги разбирам тези дето за некви 1-2, нека е даже 3 литра по-тънък разход си го причиняват това. Но пък секи зима сам решение. 

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поддръжката зависи основно от бюджета на собственика и качеството на автомобила . Като цяло качеството на всички стоки падна за съжаление .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всичкото отгоре е и такава котва. Не ги разбирам тези дето за некви 1-2, нека е даже 3 литра по-тънък разход си го причиняват това. Но пък секи зима сам решение. 

Хората за 500 грама разлика карат без климатик, ти за цел двигател говориш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всичкото отгоре е и такава котва. Не ги разбирам тези дето за некви 1-2, нека е даже 3 литра по-тънък разход си го причиняват това. Но пък секи зима сам решение. 

Ей това съм се чудил винаги, общата картина убягва на повечето хора за съжаление, а и никой не споменава за готините усещания който нафтения агрегат създава :hilezh: 

 

Тръца може да има много кусури също, обаче климатика (поне при мен) се усеща само като е много топло и до 1500-1600об. Над 2к оборота няма никаква разлика, дори ми се струва, може и да се лъжа, но с клима май малко повече върви  :huh:  Разлика в разхода никога не съм отчитал, един и същи маршрут със и без студено все един разход е при еднакво каране, как така незнам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте говорили за този разход на 1.8 Т при положение, че го карате на газ, което за мен е неразбираемо...та даже коментирате дизелджиите.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ти до снощи не кара ли тръц с капак от кофа за смет бе?Тогава беше голема вървела?! :badgrin:

Още си го карам с оригиналната кора, в кофите за смет май ти ровиш. Ти оттам сглобяваш б4-ката. И сега си е вървела. Много обича да папка котвоносители.

 

Стига сте говорили за този разход на 1.8 Т при положение, че го карате на газ, което за мен е неразбираемо...та даже коментирате дизелджиите.

Само аз съм на пръдня. Тея двамата са с девствени тръцове.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой кара стоков тръц ве смотан. Само нЕкой с неорентирана сексуалност.

Аз... и не съжалявам ;) и пръдня съм му сложил, а по темата, и аз съм се заоглеждал за Б7 но или 1.9TDI или 2.7(3.0)TDI (ако потдръжката на 3.0 е като на 2.7) тогава съм съгласен на 3.0 но още нямам финансовата възможност да потдържам 3.0 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...