Invisibl3 Публикувано 13 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2013 Здравейте колеги. Нов съм във форума. Изчетох доста теми за Б7-цата. Именно това е колата към която съм се ориентирал като нова семейна кола Време му е на Бравото да го сменя. Намерих в интернет един сайт в който може да се въдят цени на авточасти. Искам да попитам тези от вас които са правили ремонти на такова Ауди дали тези цени са реални? http://www.mister-auto.bg/bg/audi-a4-avant-8ed-b7-2-0-tdi-140kc_v19971.html Разбрах, че 2.0 TDI мотора си има своите болежки и, че 1.9 е по-добрия но пък трудно се намира ... Инъче като алтернатива също гледам и VW Passat 6. Това което търся от автомобила е да бъде с ръчни скорости, комби, дизел ... като цяло това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 13 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2013 Ти какъв ремонт очакваш да правиш? Ако те интересуват реални цени за нещо.... Звънни и питай Райно. Той е човека с частите и цените. На мен не ми стана ясно ти ремонт ли ще правиш или кола ще купуваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Invisibl3 Публикувано 13 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2013 Естествено, че ще купувам кола но всеки казва, че подръжката и ремонтите били много скъпи. Интересуваме дали цените за консумативите са реални Ако е така определено ме устройват... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 13 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2013 За едни скъпи за други - евтини... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Invisibl3 Публикувано 13 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2013 По-скоро бих казал поносими Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 13 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2013 Колега, насочил си се към Ауди! Искам да кажа, че и качествена смяна на ремъци е цифра. В Порше смана на масло е 200+ лева. Ако искаш нещо ново и евтино (комби+ръчни скорости) - нова или почти нова Дачия 1.5... същите пари, гаранция, спокоствие, обем, но... ПП / Това с 1.9 не е сериозно - 116 hp. Търси си читава 2-ка от последните години 2007/08, даже 2.7 или 3ка и да е Quattro!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 13 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2013 Нова Дачия трябва да си луд да дадеш пари за нея,ако ще и на 1км. да е-правилно си се насочил към немска кола колега.Виж сега Аудито е на други цени от тези на Фиата с който си сега---дали на части,на масла,обслужване и т.н.,но си е Ауди и така стоят нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Поддръжката на подобен автомобил зависи много от състоянието му. Като задължително обслужване според мен е много достъпен. Окачването е много здраво, избягвай кола с автоматик и предно. Ако имаш конкретни въпроси, питай защото така общо да се отговори е трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Дизел. Ръчка. По-гадно нещо за каране нема Или дизел с типтроник или бензин с ръчка. Тва са добрите комбинации.Взимай 1.8Т, слагай газ и си бърз и евтин. И немаш драми с глави и баланс шафт модули (бахти тъпия дизел е 2.0, а.к.а. малък душегуб) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 (Редактирано) ... 2.0, а.к.а. малък душегуб) На всичкото отгоре е и такава котва. Не ги разбирам тези дето за некви 1-2, нека е даже 3 литра по-тънък разход си го причиняват това. Но пък секи зима сам решение. Редактирано 14 Юли 2013 от IVO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pelzer Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Поддръжката зависи основно от бюджета на собственика и качеството на автомобила . Като цяло качеството на всички стоки падна за съжаление . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 На всичкото отгоре е и такава котва. Не ги разбирам тези дето за некви 1-2, нека е даже 3 литра по-тънък разход си го причиняват това. Но пък секи зима сам решение. Хората за 500 грама разлика карат без климатик, ти за цел двигател говориш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Хората за 500 грама разлика карат без климатик, ти за цел двигател говориш Епа малко ли е кво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Важното е че карат на затворени прозорци и никой не знае че са без клима. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Е ти на стоков тръц като пуснеш климата и все едно си отворил парашута. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Кой кара стоков тръц ве смотан. Само нЕкой с неорентирана сексуалност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Е да ве 20 коня отгоре е големата вървелка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 20 е било при теб, при тези на по-малко км. е към 30. И климатика не е толко, голЕм разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Абе ти до снощи не кара ли тръц с капак от кофа за смет бе?Тогава беше голема вървела?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 На всичкото отгоре е и такава котва. Не ги разбирам тези дето за некви 1-2, нека е даже 3 литра по-тънък разход си го причиняват това. Но пък секи зима сам решение. Ей това съм се чудил винаги, общата картина убягва на повечето хора за съжаление, а и никой не споменава за готините усещания който нафтения агрегат създава Тръца може да има много кусури също, обаче климатика (поне при мен) се усеща само като е много топло и до 1500-1600об. Над 2к оборота няма никаква разлика, дори ми се струва, може и да се лъжа, но с клима май малко повече върви Разлика в разхода никога не съм отчитал, един и същи маршрут със и без студено все един разход е при еднакво каране, как така незнам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 (Редактирано) Стига сте говорили за този разход на 1.8 Т при положение, че го карате на газ, което за мен е неразбираемо...та даже коментирате дизелджиите. Редактирано 14 Юли 2013 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 (Редактирано) Абе ти до снощи не кара ли тръц с капак от кофа за смет бе?Тогава беше голема вървела?! Още си го карам с оригиналната кора, в кофите за смет май ти ровиш. Ти оттам сглобяваш б4-ката. И сега си е вървела. Много обича да папка котвоносители. Стига сте говорили за този разход на 1.8 Т при положение, че го карате на газ, което за мен е неразбираемо...та даже коментирате дизелджиите.Само аз съм на пръдня. Тея двамата са с девствени тръцове. Редактирано 14 Юли 2013 от shpeksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Тебе те разбирам и аз да бях с този мотор и аз щях да съм, но за 1.8Т не го приемам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Кой кара стоков тръц ве смотан. Само нЕкой с неорентирана сексуалност.Аз... и не съжалявам и пръдня съм му сложил, а по темата, и аз съм се заоглеждал за Б7 но или 1.9TDI или 2.7(3.0)TDI (ако потдръжката на 3.0 е като на 2.7) тогава съм съгласен на 3.0 но още нямам финансовата възможност да потдържам 3.0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Шпекел, в моя б4 кош има 2 пъти повече нови части отколкото в двете ти коли от рециклирани материали! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване