Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 5


sky

Recommended Posts

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Абе то стана объркване, още от моя въпрос... А исках да разберя дали мотора който е в B8 ще фитне по-лесно от 4.2 fsi -350hp в моя кош, на моята кутия... Понеже ако пак си взема атмосферен мотор няма да мога да спя като Шпека и ще си лягам с логото на PES под възглавницата ;) По-лесно ми е да си намеря такъв мотор от колкото 3.0 tfsi (290hp). A и за 35 коня не ми се занимава, честно казано...

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти е невъзможно да насадиш мотор 3.0ТФСИ от S4 Б8 в твоето купе, проблема е в задвижването както си се усетил - друг централен диф, други скорости + преден диф .... наистина е по-добре да купиш такъв 290 к.с. от фейслифт 4Ф и след това да чипосаш .. ще прескочиш 400 к.с. и тогава разликата няма да е 35 коня

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е, че с този дето си говоря в Германия, ми каза, че рядко идват добри 3.0tfsi. А ако взема такъв какво трябва още да сменя от мойте неща наличните?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен целия мотор с периферията (електроника, вакууми) и ще трябва да се преработи и цялата охладителна система - появява се още един радиатор, още водни пътища, допълнителна електрическа водна помпа (поне 1)....

 

Но пък няма да преправяш захващането на мотора, скоростите - те са еднакви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва безключовото сигурно е гот, ма в ауди беше към 2000+ лема. Бал съм го в безключовото. Тези майтап си правАт. По-безмислена екстра не съм срещал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоо филм с посаждането не е като при В4ките,ще се нацелиш в хий греди и накрая колата ти ще е най-големия сбироток ,с който няма да посмееш да се отдалечиш на повече от 50км от вас,щото нещо може да кимне и да останеш на пътя с потънали гимиЙ,батя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло е така, май ще си я оставя сток.. И ще си чакам момента с 4G S6... Чудя се само дали да не дам некви 800лв да я ремапна, гледам 3-4 фирми имат софт за асмматика, верно няма да има ефект който да се усеща, просто психически ще знам, че съм направил всичко възможно ;) хах..

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей се занимава с глупости по-добре, на тия коли +/- 20 коня е капка в морето. Карай си сега колата без да ти дреме и като дойде времето прави скок поне 100коня отгоре и по-ново евентуално, да знаеш че наистина правиш нещо. А пък това със смяната на мотора изобщо незнам как може да е опция, пълен филм от който няма как да излезеш на далавера пред това да смениш цялата кола. Масово хората са готови да влезнат в тоя филм все едно е супер сложно да се смени цялата кола на фона на трансплантацията....не го разбирам просто...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20кс може да изкараш от софтуер, но може да изкараш и поне 10 от добра изпускателна система. Тогава вече конете стават 30 и те хич не са малко ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20кс може да изкараш от софтуер, но може да изкараш и поне 10 от добра изпускателна система. Тогава вече конете стават 30 и те хич не са малко ......

Тия 30 са доста пресилени, но ако се поставят за цел упражнението би излезнало към 10к лева ;) цял супер спринт от край до край, намотан с асбест ще дойде към 7к. Поне 1.5к ще е софта и ако ще се лигавим, може едни плазмени бонини за още 1.5к. Да ти кажа, честно некак си че и дойде в повече... ;)

Акумулатор варта ли да си взема?

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Да, и аз ще купувам септември... ;) напрао кажи колко си го взел, че и моят е същия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tolev, какви са тея пари дето ги цитираш?

а и кой ви е промил мозъците с тея марки.

качествена генерация с хубави компоненти може да се направи на добра цена!

правиш си после една настройка и това е - атмосферката повече не може!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ли ще я направиш тази 'качествена' генерация ? За по малко пари. Докато не се научите, че качеството струва пари.. Бая време май ще мине. Искаш ли да ти кажа как един пич с evo9 отиде в overdrive и занесе една генерация Greaddy от блока до последното гърне и ги помоли да я изкопират и те му взеха 4 бона. И накра тая кола имаше толкова мнг проблеми докато един ден не му дойде идеята да изхвърли тия тенекий и да си сложи истиска... Аз няма да ида при бай пешо в м-комплект фа ми направи спортна генерация за 500лв.

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години за смяна на масло {3.0 tdi) и филтри във WW ми излезна 960лв.Сега там 5л. е 277лв. а в сайта маслата.бг 5л -130лв. Това риск ли е или прахосване на кинти ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

itolev: чудя ти се много на тебе, имаш STI, което върви и ти доставя фън, а се занимаваш с тоя астматик, дето според мен си е гроб по рождение...Бай Пешо от емк33 ми е правил интеркулер монтажа + тръбите + цялата генерация на 1.8Т преди дето карах и два пъти на 2.0тди, добре се справя и не прахосваш много пари. Ако някой ти направи генерацията или интеркулера с някакви напрежения и кофти сглобка, ще имаш ядове, аз поне нямам. Можеш да погледнеш как е станало на мойта кола, нямам никакви оплаквания. Термолента по принцип ти трябва, ако ти е вит правеняшки колектора, да се сгрява еднакво целия. Твоя колектор на 3.2 трябва да е двоен и добре изолиран и няма нужда от термолента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

докато има заблудени рибки да скачат на митове, ще има и рибари дето ги ловят.

има доста начини да се направи нещо кадърно и с ефект.

 

а пък овърдрайв въобще никакъв пример не могат да бъдат, открай време са си копи - пейст

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tolev, какви са тея пари дето ги цитираш?

а и кой ви е промил мозъците с тея марки.

качествена генерация с хубави компоненти може да се направи на добра цена!

правиш си после една настройка и това е - атмосферката повече не може!

Дай конкретни примери и цени, че тия приказки ги знаем и като отида на място все е различно.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търся някой с кола след 2007 година, MMI 2G High (голямата навигация…) и DSP озвучаване за да проверя дали се показва AUX IN интерфейса веднага след кодиране или трябва да усети съпротивление компа. Някой?

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В overdrive повечето майстори са под наем, дори и аз мога да отида да работя там и да сера по колите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...