Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 5


sky

Recommended Posts

Я кажете какво мислите на тема фарове. Искам да сложа лупи, но се чудя между няколко варианта:

 

1. Нормални лупи със завиване + диодна DRL крушка

2. Фейслифтови фарки (които много ми грознеят, не знам защо....)

3. Нормални лупи със завиване + s-line броня и S6 DRL

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Шпека моята гори повече на бензин от колкото твоята на газ при цитираните от теб стойности, как стаа тая раота че не ми е ясно нещо :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми прегледай си я и смени каквото трябва, не чакай да се разпадне.

Я кажете какво мислите на тема фарове. Искам да сложа лупи, но се чудя между няколко варианта:

1. Нормални лупи със завиване + диодна DRL крушка

2. Фейслифтови фарки (които много ми грознеят, не знам защо....)

3. Нормални лупи със завиване + s-line броня и S6 DRL

Сега с какви си ?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

baba, не ми се сменят калници, иначе щях да си взема S6 броня. Гледах няколко изпълнения S-line решетка + S6 DRL и ми хареса, от друга страна фейслифтовите фарове са по-лесни за изпълнение, поне докато не ми щукне да сменям бронята де :D

 

ПП. Шпек, не се хаби да ми пишеш, нямам намерение да ти отговарям на умствено изостаналите провокации. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я взех на 160 000 км и след като смених всичко квото може да се смени( от свещи до не знам кво си) все едно подкарах нова кола. Безмислен е спора, като имаш време може да се разходим един обяд поне до траянови врата и обратно и да сравним.



baba, не ми се сменят калници, иначе щях да си взема S6 броня. Гледах няколко изпълнения S-line решетка + S6 DRL и ми хареса, от друга страна фейслифтовите фарове са по-лесни за изпълнение, поне докато не ми щукне да сменям бронята де :D

 

ПП. Шпек, не се хаби да ми пишеш, нямам намерение да ти отговарям на умствено изостаналите провокации. 

Искаш да е лесно или искаш да е красиво ? Щото двете взаимно се изключват.

Не виждам с какво те провокирам, ама виждам че ти е зор да се пробваш да ме обиждаш. Сдържай се малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Христо, отдавно исках да го кажа, ама все не се осмелявах, защото си докачлив.

А сега, обясни ми, какъве смисъла от тоя оптичен тунинг и смисъла от това непрестанно / при тебе / сменяне на неща по тапицерия по декорациите в купето...то не беше трилъчев волан, не бяха фапове, не бяха емблемки S6, не бяха какво ли не...

 

Не го приемай като заяждане. Парите са си твои, колата си е твоя...

 Наистина  си купил хубава кола, но....стара кола...както и аз впрочем..Твоята е вече на 8 години и почва девета..Какъв е смисъла да набиваш такива пари в автомобил, който вече е морално остарял. Ако не си разбрал, ще го кажа: 4F откакто излезе А6 С7, върви стремглаво надолу като цени ........моделът остаря......Каква е цалта на занятието- кеф??? Оправдано ли е??? Повнече ли ще я накараш да върви с тия тунинги??? Да не мислищш, че ще я направиш истинска S6

 

И още нещо, понеже ти явно не слушаш / твърда глава си - не го приемай като заяждане /....За парите, които наби в А6 2.0 ТДИ с всичките му там оптик тунунги, идеите ти за чипосване и т.н....щеше да си купиш читава А6 4F 2.7 TDI......Един много добър двигател, който при това е по-евтин за придобиване в сравниние с флагмана 3.0 ТДИ, но е и по-евтин за поддръжка...А с тия пари, дето си хвърлил, щеше да си вземеш 2.7 ТДИ ръчна скоростна кутия и вървежът ти щеше да е друг...

 

В ЛС ти го писах същото преди близо 10 месеца....Ти естествено не чу.....

 

за да онагледя твоето, ще ти напиша следното:

 

Това лято, като ходих да ми обслужват колата на ,,Искърско шосе", след мене дойде едно момче, с регистрация като моята КН ХХХ ХХ.....Видя моята и че сме от една област и се разговорихме, Гледаме си колите и си споделяме....Та, човекът дойде с някакво много наточено, много лъскаво и отлично изглеждащо S4..2005г. / годината я установих след  щателен оглед на щемпелите по стъклата /..Аз естествено забивам поглед и гледам колата отвътре, отвън екстри, мекстри и т.н Съответно питам го: ,,Това моделът с 340 конски сили ли е"

 

Той ми отговаря- ,,А не-е 2.0 140 конски сили е, нямам бензиностанция да карам на бензин"???

Та, това по-горе ти го пиша, за да разбера целта на това занятие, да докараш на визия А6-та като S line....а всъщност да си е щоков дизелов двигател? Това, къде е смисъла от тоя тунинг?

И сега, с риск да си навлека, твоята неприязън, ще попитам директно: Не съжаляваш, ли че не си купи 26 С6 в 2.7 ТДИ? Която освен друго, е по-подходяща за силов тунинг....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Андрейчо, първо не съм слагал никакви ембеми S6 - така си дойде колата. От тук натам вече цялата логика и писания са ти грешни и нерелевантни.

 

Бих искал да ми обясниш кое по-точно e "оптичен тунинг" защото до сега единственото нещо, което може да се счита като оптичен тунинг, което съм направил е, че си боядисах надраната централна конзола, две надрани копчета и надрания скоростен лост :)

 

Естествено, че не съжалявам, че съм си взел 2.0 TDi. Доволен съм от това как върви колата, няма ремонт, който да може да ме притесни финансово, мога да си позволя да си поддържам колата с изцяло оригинални консумативи, нови гуми, не знам цената на дизела колко е, да набивам по 4-500лв на месец за някакви екстри, които ми липсват и тн :) Наскоро прочетох нещо - има голяма разлика между това да може да си позволиш едно нещо и да имаш парите да си го купиш. Дано схванеш какво имам предвид. Дали е по-добре да си взема 4.2 бензин и да му сложа газов бойлер в багажника? Или да нямам пари един месец да си сменя веригите? Или да пиша във всяка тема колко им е на другите хора разхода :)

 

Сега ако може да оставим на страни дълбоките размисли и страсти за нещата от живота. В момента карам с халогените фарове, на които стария собственик (тоя с S6 лепенките) е сложил афтърмаркет ксенон. Т.е не ме кефи, не свети както трябва, вади очите (сигурно) на хората отсреща и искам да сложа хубави, оригинални ксенонови фарове с DRL-и. Въпроса е, че има няколко варианта, по които може да стане това. Принципно не ме кефят фейслифтовите фарове, но на последък почвам леко да си променям мнението като, че ли, но не знам дали няма да се получи ефекта с S6 емблемката, на не фейслифтова кола да сложиш фейслифтови фарове...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааам.....пак се засягаш и реагираш като таралеж с бодлите. Усещам, че нещо си обиден. Не знам защо.

Пак те питам А за 2.7 ТДИ, какво мислиш? Не мислиш ли че беше по-добре да купиш с такъв двигател?? Остави тия приказки, че бил за поддръжка като 3.0 ТДИ....не е вярно това.

 Не само ти си поддържаш колата с оригиналкни части и консумативи в този форум....

Аз също съм с ОЕМ-такива...и не правя компромис.

 

За фаровете- ппп афтърмаркет ксенона - не става работа...веднага трябва да ги смениш..На старата кола бях с такъв и беше средна работа...Човекът, на когото я продадох ме издири да съм ги бил свалил и да върна халогените....Фабричният ксенон си е перфектен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се обиждам бе човек, казвам ти защо съм направил този избор и как съм го обосновал пред себе си. При положение, че съм доволен и си харесвам колата, не виждам защо продължаваме темата. Дразня се леко, че говориш априори и не си прав. Даже и диодните стопове, които сложих не са чисто оптичен тунинг, а подобряват сигурността ти на пътя :)

 

Че ще е фабричен ксенон е ясно, въпроса е нормалните или фейслифтови фарки да си взема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Андрей, ти явно не знаеш, че 2.7 е почти същия мотор като 3.0

Тоест и поддръжката му е идентична

Обаче ако ще спестявам някой лев от поддръжка между 2.0 и 3.0, то по - добре взимай нова Дачия и си свиркай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да напиша, че а6 3.2, ръчка на предно дава 15/100 при поддържане на 180-200. И той е поддържан с оригинални части и комсумативи ама не такива с неясен произход от ибей като енчу, а такива от официалния вносител.

А само нещо за енчу да кажа, ако верно си харесваше колата нямаше всяка седмица да си добавяш базови екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Базови екстри? Явно нормалната комуникация ти е над възможностите. Бойлера в багажника базова екстра ли е :) И консумативи от ибей не съм си купувал ама като няма какво друго да кажеш и измислиците вършат работа :)

За фарките пак да питам, че ми се иска няколко нормални мнения по темата фейслифтови или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми защото може принципно...И аз мисля, че стандартните са много по-красиви, но някои приятели пък се кефят повече на фейслифтовите като Jass и Arsov например...Определено клоня към оригиналните за 4F ксенони + хубави лед-чета за DRL-а вътре във фара. Най-стоков изглед ще си има. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цигания ще стане с афтърмаркет дрл вътре във фара. Твоите сега без ксенон ли са?

Базови екстри? Явно нормалната комуникация ти е над възможностите. Бойлера в багажника базова екстра ли е :) И консумативи от ибей не съм си купувал ама като няма какво друго да кажеш и измислиците вършат работа :)

За фарките пак да питам, че ми се иска няколко нормални мнения по темата фейслифтови или не?

Мрежата в багажника не е ли базова екстра?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с биксенон и завиване,, екстра са но до колкото разбрах точно заради завиващата функция няма вариянт да се разглобят и изчистят лупите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...