Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 5


sky

Recommended Posts

Поръчах си нормалните лупи за 4ф, не фейслифтовите, в крайна сметка мисля, че това е по-доброто решение. Благодаря на всички, които исказаха мнение по въпроса :)

 

$(KGrHqF,!lUFEHK!SQFWBSWu9RgQPg~~60_12.J

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Андрей, ти явно не знаеш, че 2.7 е почти същия мотор като 3.0

Тоест и поддръжката му е идентична

Обаче ако ще спестявам някой лев от поддръжка между 2.0 и 3.0, то по - добре взимай нова Дачия и си свиркай.

Не е точно така......

Това ,,почти същия " мотор, е като израза ,,малко бременна жена".....

2.7 ТДИ на ръчна скоростна кутия е много добър избор......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 3.0тди с ръчка, приятна кола :) съединителя конпле е 2к :) дали е 2.7 или 3.0 разлика нема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, има ли някой с А6 4F, S-line, седан, автоматик ,оборудвано с всички екстри?

За предпочитане в заводски вид.

Трябва ми такъв модел, за да му направя една галерия от снимки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахахах

 

Владо, ти сам беше писал, че 4F с всички екстри е обширно понятие и строго индивидуално.

За фотосесия ще е готино да е със светлинен пакет примерно........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, но може и да има някой.

Въпросът е,  да е добре оборудвана и със спортния пакет.

 

Направих една фотосесия на Е60 индивидуал. Трябва ми и 4F

Искам да напиша статия за двата автомобила. На моята бивша имам много снимки, но не са с равностойно качество на тия на БМВ-то.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMW Individual не е ли нещо като Audi Exclusive?

Ако намериш такъв екземпляр ще стане супер!

 

Да, така е.

Другият вариант е да снимам два автомобила, един добре оборудван отвътре и един S-line оригинал отвън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е.

Другият вариант е да снимам два автомобила, един добре оборудван отвътре и един S-line оригинал отвън.

 

До офиса (на Жулио Кюри) има една 4Ф авант, фейс, вътре и вън S-Line с 18ки от RS4... Не знам дали е на човек от форума, но като мина покрай нея и ми остават очите там :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, има ли някой с А6 4F, S-line, седан, автоматик ,оборудвано с всички екстри?

За предпочитане в заводски вид.

Трябва ми такъв модел, за да му направя една галерия от снимки

 

Дайте да снимаме няколко от форумните 4F-ки. Може би и аз мога да помогна от части - нямам s-line (имам спортен пакет) , преден парктроник, тв и задна камера. Освен това снимките трябва да се "пипнат" малко, защото колата е далеч от идеално състояние, но пък всичко по нея е заводско :

 

Оборудване:

 

A00 No self-collection

A8S Standard equipment
B01 Type approval Germany
B0A Component parts set without
country-specific design requirement
C03 Operating permit, alteration
C0U Alloy wheels 7.5J x 17
D1T 6-cyl. turbo dies. eng. 3.0 l/165 kW 24V
V6 TDI, common rail
Base engine is T41/TE1
E0A No special edition
F0A No special purpose vehicle, standard
equipment
FA0 Control of standard production
FC0 Without customized installation
FM0 Basic equipment variant
FQ0 Standard production wheels
G0R 6-speed automatic transmission for
four-wheel drive vehicle
GZ0 Manually operated doors
HS1 Tires 225/50 R17 98Y xl
J0Z Battery 520 A (110 Ah)
K8B Notchback
L0L Left-hand drive vehicle
N0K Leather seat covering
NT0 Transit coating (type 1)
Q1D Sports front seats
QA0 Without child seat
QE1 Tray areas package 1
QH0 Without voice control
QQ1 With additional lights (interior
lighting)
QV0 W/o TV reception/digital radio reception
T41 6-cylinder diesel engine 3.0 L
unit 059.D
U2A Instrument insert with km/h speedometer,
radio-controlled clock, tachometer and
trip odometer
V0A Tires w/o specification of tire brand
VC0 W/o remote-controlled garage door opener
0F3 Fuel system for diesel engine
0G7 Tiptronic
0GG Emission standard EU4
0HP Vehicle class differentiation 4F0
0JK Weight category front axle
weight range 10
0LW Special plates/stickers/
safety certificates for Germany
0M5 Fuel tank
0N5 Standard rear axle
0TD Front and rear floor mats
0VC Information kit in German
0W1 Label for central electric
German-speaking countries
0YH Weight range 8
installation control only, no
requirement forecast
1BE Sports suspension/shock absorption
1C1 Antifreeze up to -25 degree celsius
tolerance up to -30 degree C
1D0 Without trailer hitch
1EX Special identification plate for EC
for M1 passenger vehicle
1KD Disc brakes, rear
1LG Disc brakes, front
1N3 Speed-related variable steering assist
(Servotronic)
1PD Wheel bolts with anti-theft protection
(unlockable)
1SA Without additional engine guard
1T3 First aid kit with warning triangle
1VH Installation parts for six-cylinder
engine
1WG Transmission shafts w/ 88 mm in diameter
1X1 Four wheel drive
1XX Leather trimmed multi-function sports
steering wheel w/ Tiptronic
1YF Transmission shafts for rear axle
diameter 75.5
1Z2 Increase in initial standard fuel
filling
2C5 Axial and vertical adjustable steering
column
2G0 Without insert for the filling up of
fuel
2K1 Reinforced bumpers
2KR Labels/plates in English and German
2XJ Additional winter tires
2Z1 Type sign at rear
and "Quattro" nameplates respectively
3B0 Without additional child seat anchor
3F4 Spare wheel with original equipment tire
3FE Electric slide/tilt sunroof
with sun screen/sunblind
3G0 Without child seat anchor front (ISOFIX)
3L5 Electric seat adjustment for both front
seats
3NZ Rear seat bench unsplit, backrest split
folding
3S0 Without roof rails/roof load rack
3X1 Load-through provision with ski bag
3Y5 Electrically operated roll-up sun screen
for rear window and mechanically
operated for side windows
4A4 Seat heater for front and rear seats
separately controlled
4E5 Tailgate/trunk lid unlocking
from outside
4GH Windshield in heat-insulating glass
with sunshield
4H3 Manual child lock
4K4 Radio remote controlled central locking
4KC Side and rear windows in heat-insulating
glass
4L6 Breakaway interior rear view mirror,
automatically dimming
4N0 Standard dashboard
4UE Air bag for driver and front seat
passenger
4W0 Without cassette and CD storage unit
4X4 Side air bag, front and rear
with curtain air bag
4ZB Bright moldings
5A5 Trunk lining, with stowage trays
5C0 Without special body measures
5D7 Carrier frequency 868 MHz
without panic button
5K0 Without surface protection, with
additional transit coating
5MG Decorative inserts, burr-walnut
5NC Standard tailgate stay
5RU Right exterior mirror: convex
(large viewing field)
5SL Left exterior mirror: aspherical
5XC Sun visors with illuminated vanity
mirror on driver's and front seat
passenger's side
6E3 Front center armrest
6FA Components without special surface
appearance
6M1 Tie down straps
6NJ Standard molded headlining
6SS Luggage compartment floor covering
6U0 Without additional seals outside
6V1 Rear trim panel (ECE)
6W5 Front license plate bracket
6XK Exterior mirrors: automatically dimming,
electrically foldable/adjustable/heated
7AA Electronic vehicle immobilization device
7B2 12-volt socket in luggage boot
7D6 2 CD changer
7F9 Plastic/leather gearshift knob/handle
7K3 Tire pressure control, frequency 433 MHz
high level version
7M0 Plastic scuff plates in door apertures
7P1 Power adjustable lumbar support in front
seats
7Q2 Navigation system with color screen
7QT CD ROM (Europe)
7X1 Park distance control
8ED Bi-functional headlight with gas
discharge lamp, for driving on the right
8GV Alternator 180 A
8K9 Separate daytime running lights with
low beam assistant and "Coming Home"
function
8Q5 Headlight-range adjustment, automatic/
dynamic with dynamic bending light
(AFS 1)
8RY Speakers with BOSE sound
8SK Taillight assemblies with diodes (LED)
8T1 Cruise control system (CCS)
8TC Rear fog light for driving on the right
8X1 Headlight washer system
8YQ Radio "HIGH"
8Z5 Not hot country
9AQ Air conditioning plus
9B0 Without telepay device
9M0 Without auxiliary/parking heater
9P1 Seat belt reminder, electric
contact in buckle
9Q2 Multi-function display/on-board computer
with check control
9ZF Mobile phone preparation with hands-free
speaking system

 

Ето и няколко ужасни снимки от телефона, които съм ги правил за да убия скуката докато чакам приятелка :D

 

Camera_ZOOM_20130630152115486.jpg Camera_ZOOM_20130630152147569.jpg Camera_ZOOM_20130726181007091.jpg Camera_ZOOM_20130726181019291.jpg
 
Camera_ZOOM_20130726181025969.jpg Camera_ZOOM_20130726181040915.jpg Camera_ZOOM_20130726181047919.jpg Camera_ZOOM_20130726181053267.jpg
 
Camera_ZOOM_20130726181102977.jpg Camera_ZOOM_20130726181230082.jpg Camera_ZOOM_20130726181243402.jpg Camera_ZOOM_20130730151246258.jpg
 
DSCI5772.jpg DSCI5792.jpg DSCI5803.jpg DSCI5805.jpg
 
DSCI5815.jpg DSCI5816.jpg 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какъв беше случая с акумулаторите, като го смениш трябва ли да се вкарва някакъв сериен номер или слагаш и караш. Че нещо ми се върти, че ако не го разпознае колата не се зарежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не че ми се занимава с тия глупости, просто исках да разбера дали са верни тия слухове, че ако не вкараш серийния номер няма да се зарежда акумулатора, ама явно не е истина. Мерси колега. :)

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам едно въпросче, след смяна на верига, двигателното масло трябва ли и то да се смени, заедно с филтрите! Не е напълно ново, а към края на пробега, остават му още най-много 2-2500 километра. Хубаво ли е да се смени или няма връзка. Благодаря ви предварително.

Редактирано от fenx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш си нов акумулатор (независимо на каква марка) и си караш !!! 

Това със серийния номер се прави,както колегите споменаха " батерименаджера", за да може да се

следят цикли на разреждане/зареждане и т.н. За твое спокойствие, може да вземеш номер на нов

акумулатор на някоя от следните фирми :

 

 coding-battery.png

 

http://www.ross-tech.com/vcds/tour/recode_screen.html  --> Battery Coding Assistant 

 

Аз лично си смених акумулатора миналата година и още не съм стигнал да го направя - не съм имал никакви проблеми  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

baba, на 27 Nov 2013 - 16:47, написа:

 

 

Аз не намирам връзка  :)

 

 

 

 

 

Ок, благодаря, значи по преценка! А на колко обикновенно вие сменяте маслото, на зададеното в компа, докато не започне да сигнализира, мисля, че е на 15 000 км, или е по-добре това да става на 10 000. Това масло е сменяно от предишен собственик (частно лице и по негови думи с оригиналното), и по компа има още 2-2500 км. и там някакви часове, докато започне да алармира, че трябва да се смени.

Редактирано от fenx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш си нов акумулатор (независимо на каква марка) и си караш !!! 

Това със серийния номер се прави,както колегите споменаха " батерименаджера", за да може да се

следят цикли на разреждане/зареждане и т.н. За твое спокойствие, може да вземеш номер на нов

акумулатор на някоя от следните фирми :

Мерси колега. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Дайте да снимаме няколко от форумните 4F-ки. Може би и аз мога да помогна от части - нямам s-line (имам спортен пакет) , преден парктроник, тв и задна камера. Освен това снимките трябва да се "пипнат" малко, защото колата е далеч от идеално състояние, но пък всичко по нея е заводско :

 

Оборудване:

 

 

 

Манов, хубава ти е колицата.

Принципно екстрите на които държа са:

спортни седалки с пълно ел управление и памет.

безключово запалване, трилъчев волан с палчета за скоростите,

цветни дисплеи и двата

Bose audio

фешън климатроника , разбира се.

 

S-line пакетът за отвън е задължителен, защото иначе няма как да стои дори близо до M-пакета на E60

Иска ми се и да е и със спортно окачване. Джантите 17-18 вършат работа.

 

Ако има странични щори отзад, черен таван и мрежи на гърба на седалките ще е още по добре,

 

Просто BMW-то, което снимах е много натоварено с екстри (вероятно абсолютно всички) и искам да снимам равностойно екипирана 4F-ка, за да е интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...