N1995 Публикувано 24 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2013 Поръчах си нормалните лупи за 4ф, не фейслифтовите, в крайна сметка мисля, че това е по-доброто решение. Благодаря на всички, които исказаха мнение по въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 24 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2013 Правилен избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 Андрей, ти явно не знаеш, че 2.7 е почти същия мотор като 3.0Тоест и поддръжката му е идентичнаОбаче ако ще спестявам някой лев от поддръжка между 2.0 и 3.0, то по - добре взимай нова Дачия и си свиркай.Не е точно така......Това ,,почти същия " мотор, е като израза ,,малко бременна жена".....2.7 ТДИ на ръчна скоростна кутия е много добър избор...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 Има 3.0тди с ръчка, приятна кола съединителя конпле е 2к дали е 2.7 или 3.0 разлика нема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 25 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 http://www.youtube.com/watch?v=SV3vfcCASLA#t=45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 Момчета, има ли някой с А6 4F, S-line, седан, автоматик ,оборудвано с всички екстри?За предпочитане в заводски вид.Трябва ми такъв модел, за да му направя една галерия от снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 хахахах Владо, ти сам беше писал, че 4F с всички екстри е обширно понятие и строго индивидуално.За фотосесия ще е готино да е със светлинен пакет примерно........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 (Редактирано) Знам, но може и да има някой.Въпросът е, да е добре оборудвана и със спортния пакет. Направих една фотосесия на Е60 индивидуал. Трябва ми и 4FИскам да напиша статия за двата автомобила. На моята бивша имам много снимки, но не са с равностойно качество на тия на БМВ-то. Редактирано 25 Ноември 2013 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 BMW Individual не е ли нещо като Audi Exclusive?Ако намериш такъв екземпляр ще стане супер! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 Според мен трябва да е 4.2 оборудвана, ама такива по форума май няма с екстри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 BMW Individual не е ли нещо като Audi Exclusive?Ако намериш такъв екземпляр ще стане супер! Да, така е.Другият вариант е да снимам два автомобила, един добре оборудван отвътре и един S-line оригинал отвън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 26 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2013 Да, така е.Другият вариант е да снимам два автомобила, един добре оборудван отвътре и един S-line оригинал отвън. До офиса (на Жулио Кюри) има една 4Ф авант, фейс, вътре и вън S-Line с 18ки от RS4... Не знам дали е на човек от форума, но като мина покрай нея и ми остават очите там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoff Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Момчета, има ли някой с А6 4F, S-line, седан, автоматик ,оборудвано с всички екстри?За предпочитане в заводски вид.Трябва ми такъв модел, за да му направя една галерия от снимки Дайте да снимаме няколко от форумните 4F-ки. Може би и аз мога да помогна от части - нямам s-line (имам спортен пакет) , преден парктроник, тв и задна камера. Освен това снимките трябва да се "пипнат" малко, защото колата е далеч от идеално състояние, но пък всичко по нея е заводско : Оборудване: A00 No self-collectionA8S Standard equipmentB01 Type approval GermanyB0A Component parts set withoutcountry-specific design requirementC03 Operating permit, alterationC0U Alloy wheels 7.5J x 17D1T 6-cyl. turbo dies. eng. 3.0 l/165 kW 24VV6 TDI, common railBase engine is T41/TE1E0A No special editionF0A No special purpose vehicle, standardequipmentFA0 Control of standard productionFC0 Without customized installationFM0 Basic equipment variantFQ0 Standard production wheelsG0R 6-speed automatic transmission forfour-wheel drive vehicleGZ0 Manually operated doorsHS1 Tires 225/50 R17 98Y xlJ0Z Battery 520 A (110 Ah)K8B NotchbackL0L Left-hand drive vehicleN0K Leather seat coveringNT0 Transit coating (type 1)Q1D Sports front seatsQA0 Without child seatQE1 Tray areas package 1QH0 Without voice controlQQ1 With additional lights (interiorlighting)QV0 W/o TV reception/digital radio receptionT41 6-cylinder diesel engine 3.0 Lunit 059.DU2A Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer andtrip odometerV0A Tires w/o specification of tire brandVC0 W/o remote-controlled garage door opener0F3 Fuel system for diesel engine0G7 Tiptronic0GG Emission standard EU40HP Vehicle class differentiation 4F00JK Weight category front axleweight range 100LW Special plates/stickers/safety certificates for Germany0M5 Fuel tank0N5 Standard rear axle0TD Front and rear floor mats0VC Information kit in German0W1 Label for central electricGerman-speaking countries0YH Weight range 8installation control only, norequirement forecast1BE Sports suspension/shock absorption1C1 Antifreeze up to -25 degree celsiustolerance up to -30 degree C1D0 Without trailer hitch1EX Special identification plate for ECfor M1 passenger vehicle1KD Disc brakes, rear1LG Disc brakes, front1N3 Speed-related variable steering assist(Servotronic)1PD Wheel bolts with anti-theft protection(unlockable)1SA Without additional engine guard1T3 First aid kit with warning triangle1VH Installation parts for six-cylinderengine1WG Transmission shafts w/ 88 mm in diameter1X1 Four wheel drive1XX Leather trimmed multi-function sportssteering wheel w/ Tiptronic1YF Transmission shafts for rear axlediameter 75.51Z2 Increase in initial standard fuelfilling2C5 Axial and vertical adjustable steeringcolumn2G0 Without insert for the filling up offuel2K1 Reinforced bumpers2KR Labels/plates in English and German2XJ Additional winter tires2Z1 Type sign at rearand "Quattro" nameplates respectively3B0 Without additional child seat anchor3F4 Spare wheel with original equipment tire3FE Electric slide/tilt sunroofwith sun screen/sunblind3G0 Without child seat anchor front (ISOFIX)3L5 Electric seat adjustment for both frontseats3NZ Rear seat bench unsplit, backrest splitfolding3S0 Without roof rails/roof load rack3X1 Load-through provision with ski bag3Y5 Electrically operated roll-up sun screenfor rear window and mechanicallyoperated for side windows4A4 Seat heater for front and rear seatsseparately controlled4E5 Tailgate/trunk lid unlockingfrom outside4GH Windshield in heat-insulating glasswith sunshield4H3 Manual child lock4K4 Radio remote controlled central locking4KC Side and rear windows in heat-insulatingglass4L6 Breakaway interior rear view mirror,automatically dimming4N0 Standard dashboard4UE Air bag for driver and front seatpassenger4W0 Without cassette and CD storage unit4X4 Side air bag, front and rearwith curtain air bag4ZB Bright moldings5A5 Trunk lining, with stowage trays5C0 Without special body measures5D7 Carrier frequency 868 MHzwithout panic button5K0 Without surface protection, withadditional transit coating5MG Decorative inserts, burr-walnut5NC Standard tailgate stay5RU Right exterior mirror: convex(large viewing field)5SL Left exterior mirror: aspherical5XC Sun visors with illuminated vanitymirror on driver's and front seatpassenger's side6E3 Front center armrest6FA Components without special surfaceappearance6M1 Tie down straps6NJ Standard molded headlining6SS Luggage compartment floor covering6U0 Without additional seals outside6V1 Rear trim panel (ECE)6W5 Front license plate bracket6XK Exterior mirrors: automatically dimming,electrically foldable/adjustable/heated7AA Electronic vehicle immobilization device7B2 12-volt socket in luggage boot7D6 2 CD changer7F9 Plastic/leather gearshift knob/handle7K3 Tire pressure control, frequency 433 MHzhigh level version7M0 Plastic scuff plates in door apertures7P1 Power adjustable lumbar support in frontseats7Q2 Navigation system with color screen7QT CD ROM (Europe)7X1 Park distance control8ED Bi-functional headlight with gasdischarge lamp, for driving on the right8GV Alternator 180 A8K9 Separate daytime running lights withlow beam assistant and "Coming Home"function8Q5 Headlight-range adjustment, automatic/dynamic with dynamic bending light(AFS 1)8RY Speakers with BOSE sound8SK Taillight assemblies with diodes (LED)8T1 Cruise control system (CCS)8TC Rear fog light for driving on the right8X1 Headlight washer system8YQ Radio "HIGH"8Z5 Not hot country9AQ Air conditioning plus9B0 Without telepay device9M0 Without auxiliary/parking heater9P1 Seat belt reminder, electriccontact in buckle9Q2 Multi-function display/on-board computerwith check control9ZF Mobile phone preparation with hands-freespeaking system Ето и няколко ужасни снимки от телефона, които съм ги правил за да убия скуката докато чакам приятелка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Колеги, какъв беше случая с акумулаторите, като го смениш трябва ли да се вкарва някакъв сериен номер или слагаш и караш. Че нещо ми се върти, че ако не го разпознае колата не се зарежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Принципно слагаш и караш.Ако ти се занимава ходиш в батерименаджера и слагаш серийният номер на новият акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 (Редактирано) То не че ми се занимава с тия глупости, просто исках да разбера дали са верни тия слухове, че ако не вкараш серийния номер няма да се зарежда акумулатора, ама явно не е истина. Мерси колега. Редактирано 27 Ноември 2013 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fenx Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 (Редактирано) Колеги имам едно въпросче, след смяна на верига, двигателното масло трябва ли и то да се смени, заедно с филтрите! Не е напълно ново, а към края на пробега, остават му още най-много 2-2500 километра. Хубаво ли е да се смени или няма връзка. Благодаря ви предварително. Редактирано 27 Ноември 2013 от fenx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Аз не намирам връзка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoff Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Слагаш си нов акумулатор (независимо на каква марка) и си караш !!! Това със серийния номер се прави,както колегите споменаха " батерименаджера", за да може да се следят цикли на разреждане/зареждане и т.н. За твое спокойствие, може да вземеш номер на новакумулатор на някоя от следните фирми : http://www.ross-tech.com/vcds/tour/recode_screen.html --> Battery Coding Assistant Аз лично си смених акумулатора миналата година и още не съм стигнал да го направя - не съм имал никакви проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fenx Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 (Редактирано) baba, на 27 Nov 2013 - 16:47, написа: Аз не намирам връзка Ок, благодаря, значи по преценка! А на колко обикновенно вие сменяте маслото, на зададеното в компа, докато не започне да сигнализира, мисля, че е на 15 000 км, или е по-добре това да става на 10 000. Това масло е сменяно от предишен собственик (частно лице и по негови думи с оригиналното), и по компа има още 2-2500 км. и там някакви часове, докато започне да алармира, че трябва да се смени. Редактирано 27 Ноември 2013 от fenx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Аз го карам 15000КмМаслото е ЛонгЛайф III 507.00 по ВАГ на Кастрол което принципно е за 30000Км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 manoff дай да напраиме един епицентър де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Слагаш си нов акумулатор (независимо на каква марка) и си караш !!! Това със серийния номер се прави,както колегите споменаха " батерименаджера", за да може да се следят цикли на разреждане/зареждане и т.н. За твое спокойствие, може да вземеш номер на новакумулатор на някоя от следните фирми :Мерси колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Дайте да снимаме няколко от форумните 4F-ки. Може би и аз мога да помогна от части - нямам s-line (имам спортен пакет) , преден парктроник, тв и задна камера. Освен това снимките трябва да се "пипнат" малко, защото колата е далеч от идеално състояние, но пък всичко по нея е заводско : Оборудване: Манов, хубава ти е колицата.Принципно екстрите на които държа са:спортни седалки с пълно ел управление и памет.безключово запалване, трилъчев волан с палчета за скоростите,цветни дисплеи и дватаBose audioфешън климатроника , разбира се. S-line пакетът за отвън е задължителен, защото иначе няма как да стои дори близо до M-пакета на E60Иска ми се и да е и със спортно окачване. Джантите 17-18 вършат работа. Ако има странични щори отзад, черен таван и мрежи на гърба на седалките ще е още по добре, Просто BMW-то, което снимах е много натоварено с екстри (вероятно абсолютно всички) и искам да снимам равностойно екипирана 4F-ка, за да е интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Нямам цветен фис и босе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts