Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 5


sky

Recommended Posts

На мойте нищо им няма. Просто исках да разбера кое как е, че като гледам да знам какво да гледам.

След като покараш малко извънградско тези показатели ще паднат с 4/5мс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз да ви кажа, наливам нафта, карам, по цариградско нощем и давам малко повечко жега да не се спича и те така.

Никакви канали, стойности и прочие. Мишо я прегледа наскоро, каза, че всичко е в норма и т'ва е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни се с друго 3.0тди и виж как вървиж, ако разликата е голяма, значи има проблем. Така най-лесно се проверява или си намираш някъде права тръгваш от светофара и с определена скорост трябва да минеш оттам. След това друг колега с 3.0тди пробва и така. Аз имам един маркер в тунела на Люлин ама ти нема да я тестваш там според мен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става ама тогава и чистачките не чистят. :))

Искам като ги сложа на някакъв интервал така да си чистят. А не като сега квото и да ги сложа няма никакво значение, сами се засилват и си избират интервала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз поне съм доволен от тази екстра - с малки изключения се държи доста адекватно и си е удобство. Ти какво не и харесваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз поне съм доволен от тази екстра - с малки изключения се държи доста адекватно и си е удобство. Ти какво не и харесваш?

 

 А не като сега квото и да ги сложа няма никакво значение, сами се засилват и си избират интервала.

 

няма такъв вариант, или си на постоянно, или на автоматика.

Жалко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам едно питане! защо рейката се вижда така отдолу проблем ли е това на много аудита 4ф съм го забелязал? трябва ли да  се притеснявам ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И последно, и предпоследно пред-катализатора се вади от горе

Развива му се фланеца към стяжките отдолу, отвива се от турбото, махат се букси за собди и се вади отгоре.

Дано тоя път ти стана ясно

Здравей колега Стоил!Само да ти кажа,че предкатализатора ако го извадиш отгоре както ми обясни ,ела и ми се обади!!!Исках мнение на човек ,който е правил това нещо а не на човек,който е нонстоп пред компа в кьщи!!Жив и здрав да си!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази нощ колата беше отвън.Сутринта, като я запалих завъртях волана и...........хидравликата изстена.Колата беше още студена, с навит волан и на автоматична спирачка.След като загря се оправи, но не знам от какво се получи.През нощта не е било много студено, а като се замисля какви студове идват.Някой, ако е имал подобен проблем да сподели.Досега колата е била винаги в гараж.

Редактирано от dimlan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте .. да се похваля и аз малко ...вече съм с последния софтуер за 2.0 тди BRE мотор благодарение на колегата kpematop .Налива се за около 15-20 минути и определено има разлика със стария.. :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази нощ колата беше отвън.Сутринта, като я запалих завъртях волана и...........хидравликата изстена.Колата беше още студена, с навит волан и на автоматична спирачка.След като загря се оправи, но не знам от какво се получи.През нощта не е било много студено, а като се замисля какви студове идват.Някой, ако е имал подобен проблем да сподели.Досега колата е била винаги в гараж.

Свисти ако има грешно масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Demato генерацията от скобата махаш и всичко излиза отдоле.

Dimlan винаги дръж гумите направо, иначе се натоварват рейката и тампоните. Сложи ново масло и виж как ще е.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свисти ако има грешно масло.

Маслото е оригинално от Ауди. Не е сменявано, гаранция за това.Но може да е за смяна.Колата е на 65 000 км.

Редактирано от dimlan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това масло, както и спирачната течност времето ги тормози не километрите, окисляват се, натрупват се отлагания, влага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За хидравликата не е проблем. За спирачната течност само. Мойто хидравличното не е сменяно откакто е станала кола предполагам, но поне последните 5 години със сигурност. Видях един път в порше а6 с грешно масло и на празен ход като завъртиш волана свистеше яко и беше с грешно масло сложено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...