Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 5


sky

Recommended Posts

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Седалките ще бъдат черна кожа и алкантара. Ще ти ги снимам, не се притеснявай. Днес само тавана сложихме с г-н Арсов :) За има няма 3 часа противно на всички твърдения как е почти невъзможно да се смени без да се спука. В тоя ред на мисли ако на някой му трябват разни елементи от белия интериор, колони сенници, огледало и тн. да свирка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стокови разбира се. Претапицирането е пълна глупост, освен това искам спортни с елемента който излиза напред + по-добрите бордове от двете страни. Може и някви s-line плат и кожа в краен случай. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,и аз съм с черен таван -фабрично,но в шофьорския сенник  имам някаква прекъсната жичка и не ми свети плафона,може ли да споделиш опит как се сваля този сенник и евентуално начини за ремонт-питам тъй като вече си свалял един път целия таван.

Редактирано от PokupkiBg.com
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едно малко капаче, с фина отвертка го махаш и отдолу има болт. Отвиваш при което трябва да се завърти от теб към прозореца и излиза. Има си контактче, буксичка, която като вкараш сенника и отвориш прозорчето на огледалото дава контакт и свети лампата. Виж го с един мултицет като отвориш пласмасата дали дава контакт. Ако не дава - лошо, купи си нов сенник, защото тоя не знам как ще го отвориш. Ако дава контакт, виж клемите където се допират, почисти ги хубаво. Освен това махни плафончето на крушката и виж да не е изгоряла просто защото тия лампи си горят. Аз имам май една шепа, че нали си ги правих диодни всичките ама те са стандартни предполагам и ти имаш.

 

Мога утре да ти снимам белия да видиш нагледно...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От сенника е при мен,когато го огъна малко и започва да свети лампата-има нещо прекъснато в него....най-вероятно кабелче,но е вътре.Иначе от къде да си взема нов и колко пари ще е,предлолагам от Porshe ще е на цена която не си заслужава....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Енчо, те твоите дюзи са добре, защото колата ти е на малко км. ако си спомняш преди да я купиш, какво показваше сервизната история :zustimm:

по-скоро е на толкова много,че са сменяни вече

или мислиш ,че некой си е купИл базова дизелова малолитражка на предно,за да не я кара ,а в последствие някое нашенче да й припада как е на отрицателни км и един вид още не е проходила ? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-скоро е на толкова много,че са сменяни вече

...

 

Ами като се замисля тва си е далавера, щото тези дюзи са скъпи, но изкарват 300-400к. км. Така че няма лошо, вероятно тези също ще изкарат толкова. Поне за дюзи няма да мисли колегата енчо. 

Даже бих казал супер далавера, купуваш си кола за под 10к. и на сичкото отгоре е със сменени дюзи. Дай боже всекиму.

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам тук да  благодаря на Стефан - креmatop за перфектно свършената работа по моята кола. Доста хора се опитаха да ми калибрират 3 -  баровият BMW MAP , но само той го направи както трябва. Пратих му софта на колата,поигра си доста докато го изчисли, коригира го, наляхме го обратно и вече колата тръгва още от 1500 оборота, а да не говорим за поведенито на турбото. Коригира и още неща по картите за гориво. Много се кефя когато някой вниква в детайлите и разбира как се правят нешата.

Редактирано от TMAX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото фабрично на 3.0тди е 2.5 баров МАП и когато се тунингосва колата се надува на 2550-2600мбара и реално работиш под критичния максимум на мапа и не можеш да хванеш пиковете, ако има такива. Затова 3 баров се слага от бмв или 2.0тди помпа дюза и се калибрира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е разбираемо за наляганията над 2.5бар.

А какво общо има тръгването от 1500об с МАП от БМВ?

Не беше калибриран мапа от BMW както трябва и колата ми я нямаше в ниските. След като се направи колата има сила още от 1500 оборота

Редактирано от TMAX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото фабрично на 3.0тди е 2.5 баров МАП и когато се тунингосва колата се надува на 2550-2600мбара и реално работиш под критичния максимум на мапа и не можеш да хванеш пиковете, ако има такива. Затова 3 баров се слага от бмв или 2.0тди помпа дюза и се калибрира.

Е то заводско доколкото разбрах е 2.34-2.35, а нормално след чипване отива на 2.44-2.46 с пикове до 2.5 ... те по-нагоре не се и виждат де :)

TMAX слагаш ли модифицирана турбина или надуваш стоковата над 2.5? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото фабрично на 3.0тди е 2.5 баров МАП и когато се тунингосва колата се надува на 2550-2600мбара и реално работиш под критичния максимум на мапа и не можеш да хванеш пиковете, ако има такива. Затова 3 баров се слага от бмв или 2.0тди помпа дюза и се калибрира.

2.0 тди колко надува и колко баров му е мапа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...