Jumperlinko

Проблем с маслена помпа а4 2.0 тди

Recommended Posts

Здравейте , имам ауди а4 2.0тди 2005г , колата е на 205 000км , вчера сутринта я запалих и си тръгнах без проблем , след 2 3 сфетофара колата  се спъна ,и се появи ужасен шум , и на компютъра ми светна лампата за налягане на маслото . Спрях колата и я закарах на сервиз , днес след като беше при майстора , разбрах че се е счупил повдигач ,веригата и назъбените колелца ето тази част беше в картера и другата по малка липсва , колелцата бяха без зъби. Когато отидох до ауди дилър във Варна , ми казаха че единствения начин да се оправи колата е като заменят цялата маслена помпа с нов вид , не с верига , понеже те не прозивеждали вериги от 2012 01 03г.  за да си подкарам колата трябва да се изръся 3200лв . Има ли някой познат или човек от варна който може да ми помогне да си намеря ТОЗИ комплект повдигач , колелца верига и болтове . Понеже нямам 3200 лв за да сменя с нова помпа , и се опитвам да намеря този комплект и да ми сменят само веригата и повдигача за 500лв от колкото 3200 за цяла помпа и нова система с нов картер.

П.С.

Благодаря за съветите предварително ,дайте съвети , някои зблъсквал ли се е с подобен проблем , по моргите ми казват да си купя нов двигател и да си зема частите от него , това не е решението за мен , намерих един форум на англииски , това е ЛИНК  към него , моята кола се чуваше по същия начин със същите симптоми.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравеей колега първо незабавно се обади на човека дето ти е казал да си купиш нов двигател и му кажи да се гръмне,на мен се мъчиха да ми продават нов блок заради лагер струващ 10лева(В АУДИ СЕРВИЗА).прати ми на лично съобщение номерата на повдигача и зъбните колела(ако ги има)+година на колата и код на мотора,ще ти намеря нови на добра цена.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така благодаря , нямаше нужда да му се обаждам , аз му казах преди това че не става така да си купя цял двигател за нещо което не знам дали ще е здраво , както и да е . Колата е с регистрация 2005г. , мисля че няма номера на повдигача+ другите неща и веригата , Номера на мотора WAUZZZ8E66A056291 , има и номер на пластмасата на ангренажния ремък не знам точно за какво беше но беше важен BLB114756

Цитиране на предходен пост!

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

утре ще ти дам оферта ако се интересуваш може да вкл. и смяната в цената.

Edited by Mitaka madafaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблема е печално известен - това е т.нар. Balance Shaft Module и по-точно неговото задвижване. 

 

В първия вариант е с верига, обтегач и т.н. - с времето от вибрациите се разбива шестостена, който задвижва маслената помпа и трошиш мотора или турбинката. От един момент нататък задвижването става с 3 зъбни колелета, съотвено вибрациите са по-малко и деяни повече. Това са ти казали в Ауди за 3200 - това е "официалния" начин да се справиш с проблема

Ауди спират да продават само веригата, всичко други части продължават да са налични... много фирми в ebay продават вече комплекта с друга верига, например тези (просто хванах първите, които ми попаднаха):

 

http://www.ebay.co.uk/itm/A4-2-0tdi-Oil-pump-chain-tensioner-kit-all-Genuine-parts-/281137584755?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AAudi|Cars+Type%3A2.0+TDI&hash=item41751b1a73

Edited by BECKO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да точно това гледах и аз , мисля че първо ще поразпитам за части в България преди да стигна до ебаи, писах на колегата по горе , надявам се да има нещо налично , понеже колата е разглобена , а част няма .

Цитиране на предходен пост!

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Приятели колеги , гредата  е толкова голяма ,че трябва да си поръчвам от чужбина да ми идват частите ,надявам се да е само  веригата със повдигача , и да няма други поражения, поръчах си комплекта , и сега чакам да дойде . 3 дена обикалям питам приятели от други градове ,всеки дава различни идеи , питах за верига от пасат 6 съшия мотор , отговориха ми по същия начин .Проблема е всеобщ на тези мотори  благодаря на всички който се опитаха да помогнат.

Edited by Jumperlinko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, и аз имам същия проблем, в момента колата ми (А4 2.0 ТДИ 140 к.с. двигател BLB) стои при майсторите с износени оптегачи на веигата и позаоблен шестостен. От ауди ми дадоха оферта за замяна на целия кит (задвижване от верига към задвижване със зъбни колела) -2700 лв цената е само за частите (зъбно колело на колянов вал, паразитно зъбно колело и кутията с балансиращите валове) , не съм сигурен дали не трябва да се смени и капака на картера?

иначе самия шестостен е 8 лв.

Имам познати в Германия и утре (понеделник) ще питат колко струва този комплект за замяна там. дано е по-евтин.

Според мен е по добре да се смени веригата с зъбни предавки, така и мисля да направя.

Старите ми зъбни колела са в добро състояние ако те интересуват мога да ти ги снимам и покажа.

 

Ако си намерил някъкво решение на проблема моля те сподели

Share this post


Link to post
Share on other sites

виж това дали няма да ти е от полза 

http://www.motortec.biz/

Все пак 550-750 лири са по долу от 2700лв. Зависи дали ще вземеш рециклиран или нов кит.

Edited by anveni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги, ще пиша и аз с малко информация как реших въпросния проблем.

Карам Audi A4 B7 2,0TDI 2005год.  Код на мотора BLB.

 

Аз отворих маслената помпа с цел да сменя профилактично шестограма и се оказа че зъбните ми колелета са износени.

След известно търсене на информация се оказа че смяната на шестограма е всъщност само временно решение и по-никакъв

начин не отстранява първоначалния проблем.

 

Най-доброто решение е да се използва маслена помпа от 1.9TDI. Има хора които ги преправят успешно.

Аз вече извърших тази интервенция на моя автомобил и съм много доволен от ефекта.

Колата започна да работи много по-меко и по тихо, без да трака и върви много по-добре в ниските обороти.

Общо взето стана още по-приятна за каране :)

 

На хората които мислят това за "побългаряване" мога да кажа, че вече има много коли в БГ направени по-този начин, защото много трудно намерих маслена помпа от 1.9TDI. В автоморгите ми казаха че хората вече знаят за това решение и масово ги изкупуват. В чуждестранните форуми също има информация за хора които вече са извършили тази интервенция.

 

За справка:

https://www.youtube.com/watch?v=8oXIvSzIIak

convert-2-0tdi-oil-pump-to-old-1-9tdi-oil-pump

 

За завършек ще спомена че от Бош искаха 3000лв за нова маслена помпа.

Отделно, новата маслена помпа също е с шестограм и е въпрос на време и километри проблема да се появи отново.

Чух за 2 случая на хора които са сменили помпата с нова и след известно време пак са имали същия проблем.

 

Поздрави!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

и аз съм сменял Balance shaft module  с такъв от 1.9тди ПД . Интервенцията е 600лв , като сменят целия картер , маслената помпа , и зъбните колела. ВСЕКИ , повтарям ВСЕКИ с 2.0тди 140к.с до 2008г ,трябва да направи тази интервенция , защото иначе главоболията са доста.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги и аз съм със същия двигател и разбрах,че лампата светва прекалено късно .Затова си сложих оригинален датчик и уред за маслото от старо Ауди и налягането на маслото е пред очите,а не се надявам на ш......та лампа.Но съм далеко от мисълта ,че няма да дочакам този момент като вашия.Та затова вижте това видео ,а след това и тази обява .Дано съм ви помогнал.

 

 

 

https://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A4-A6-2-0-TDI-16V-04-Engine-Balance-Shaft-Delete-Oil-Pump-Kit-BLB/162676183197?hash=item25e041909d:g:lO8AAOSwb-tZvV0c

 

Edited by anveni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, някой може ли да ми каже къде в Пловдив могат да ми сменят Balance shaft module  с такъв от 1.9тди. Моята кола е а4 б7 2.0 ТДИ 140 коня 2005г и двигателя ми е доста шумен и имам съмнения да не е от това.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дайте майстор за София, способен да извърши замяна на 

Balance shaft module  с такъв от 1.9тди ПД .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Момчета, ние рециклираме балансиращи валове. 550 лв е цената и отнема 3-4 работни дни!  Премахването им съкращава живота на мотора драстично! 

 

https://scontent.fsof3-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/23270581_1481623608553570_1431035353242057895_o.jpg?_nc_cat=103&_nc_ht=scontent.fsof3-1.fna&oh=0fd4d3e72cb90b22277fd83dc6f369e4&oe=5C3F4326

https://scontent.fsof3-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/19466257_1361932937189305_5895802218783989421_o.jpg?_nc_cat=110&_nc_ht=scontent.fsof3-1.fna&oh=aab5aa0f3c71b1c85faa6e14c818a6ab&oe=5C563329

Снимка на D-Bros Automotive - VAG Performance Center Sofia.

 

Edited by cvetan83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защо?Обоснови се,колко прецакани мотори си сменил?Я обясни технологията по която възстановявате!

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега тона с който си задаваш въпросите не кореспондира с моето желание да помогна за да не правите касапски цигании в типично селски стил!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, ще може ли да обясните, защо се съкращава живота на двигателя?

Благодаря.

Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вече съм писал  друга тема, но ще го постна и тук.

Балансиращите валове както и двумасовия (демпферен) маховик имат особено важна функция в гладкостта на работа, ресурса и дори мазането в двигателя. Балансиращите валове са създадени да убиват вторичните инерционни сили в колянно мотовилковия механизъм, чрез тях се унищожават резонансите в мотора и се намаля драстично натоварването в основни, биелни лагери и колянов вал.

Балансиращия вал в този модел блокове се разбива защото няма официален интервал за подмяна на шестостена и при повечето автомобили след 200 к км вече се наблюдава износване на вала в доста напреднала фаза.

Ако с сменя профилактично на 100 к км няма да има проблем с вала.

Ако се сложи нов шестостен на разбит вал пак риска да превърти си остава.

Ние вече 4-та година рециклираме балансиращите валове, като си остават с фабричния размер и форма на шестостена и това позволява той да се подменя при ревизия. Направили сме повече от 200 автомобила или отделни балансиращи блокове и някой вече са отваряни за ревизия, която не е показала износване. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 17.12.2017 г. at 19:23, BAI_VALCHO написа:

Здравейте колеги, ще пиша и аз с малко информация как реших въпросния проблем.

Карам Audi A4 B7 2,0TDI 2005год.  Код на мотора BLB.

 

Аз отворих маслената помпа с цел да сменя профилактично шестограма и се оказа че зъбните ми колелета са износени.

След известно търсене на информация се оказа че смяната на шестограма е всъщност само временно решение и по-никакъв

начин не отстранява първоначалния проблем.

 

Най-доброто решение е да се използва маслена помпа от 1.9TDI. Има хора които ги преправят успешно.

Аз вече извърших тази интервенция на моя автомобил и съм много доволен от ефекта.

Колата започна да работи много по-меко и по тихо, без да трака и върви много по-добре в ниските обороти.

Общо взето стана още по-приятна за каране :)

 

На хората които мислят това за "побългаряване" мога да кажа, че вече има много коли в БГ направени по-този начин, защото много трудно намерих маслена помпа от 1.9TDI. В автоморгите ми казаха че хората вече знаят за това решение и масово ги изкупуват. В чуждестранните форуми също има информация за хора които вече са извършили тази интервенция.

 

За справка:

https://www.youtube.com/watch?v=8oXIvSzIIak

convert-2-0tdi-oil-pump-to-old-1-9tdi-oil-pump

 

За завършек ще спомена че от Бош искаха 3000лв за нова маслена помпа.

Отделно, новата маслена помпа също е с шестограм и е въпрос на време и километри проблема да се появи отново.

Чух за 2 случая на хора които са сменили помпата с нова и след известно време пак са имали същия проблем.

 

Поздрави!

 

Колега дай координати. кой прави тази инервенция със смяната от 1.9 на 2.0ТДИ. Аз съм от София

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте на всички от форума. Случайно попаднах на тази тема и бих искал да споделя опита си от смяната на маслената помпа с такава от 1.9. Разбира се мойта кола е с BLB мотор. Вече 5 - та година я карам след процедурата и мога да кажа,че не съм имал никакъв проблем. Колата е чипосана и се предполага,че въртящият момент е по-голям. Изминал съм около 60000 км. и съм възхитен от нея. Пиша ви тук и,ако има такива, които се питат струва ли си, определено ДА. Между другото,когато открехна капачката за маслото се опръсква всичко около нея,така,че налягане си има.

Просто споделям опит и се надявам да съм бил полезен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.