Jump to content

Audi A8 L 4.2tdi или 4.2fsi


Recommended Posts

Здравейте, възнамерявам да купя втора употреба audi a8l, но се чудя между бензин и дизел. Може ли, тъй като знам, че има хора вув форума, които са доста напред с нещата, да ми обясните кой двигател е по-добър, по-малко проблеми създава. Ако може и разхода на 2та двигатела да кажете. Като изключвам варианта с газ и други такива бомби в колата. Модела ще е 2007-2009г. Благодаря предварително. Последните 3 аудита са ми били дизел и честно да кажа нещо не ми е комфортен колкото бензина, но не знам искам по-професионално мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 110
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Добро утро, колега!

 

И двата са здрави мотори, може би при дизела малко ще е по-скъпа поддръжката - има турбо, има дюзи освен останалото.

Лично за себе си трябва да помислиш какъв ще е годишния пробег, който ще навърташ на колата, за да се прецени икономията от дизеловото гориво дали ще е ефективна, съотнесена към по-скъпото обслужване. 

Не знам какви дизели си карал, но точно този дизел в това купе е много приятна за каране кола. Голяма тяга от ниски обороти, много добре шумоизолиран.

Бензиновия V8 си е класика и едва ли се нуждае от реклама.

За разхода на гориво от първа ръка не мога да кажа, защото не съм имал нито едно от двете, но няма да е фрапиращо голяма - би трябвало да е за дизела 14-15 градско, срещу 17-18/100 за бензина. Пак с уговорката, че градското по принцип много трудно се оценява обективно. Иначе гледам че 4,2 бензина след 2007 по каталог го дават 15,7/100, но едва ли ще е реално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за отговора! Ще се кара предимно градско, 1 път в седмицата 200км извън градско, 1 път в месеца около 800км извън градско. Този път съм решил кола като кола да взимам та казваш бензина си е по-добре. Сега за 10лв на 100км разлика в горивото няма да се циганя. Интересува ме по-добрия двигател. Иначе съм карал една а6 2.5тди и една а6 3.0тди и сега карам а4 3.0тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При това положение еднозначно по-доброто решение за теб е бензина.

Както каза nmm, вероятно по-ниска цена при еднакви пакети от екстри, потенциално по-малко ядове в обслужването, разликата в абсолютна стойност за гориво при 1000 км. месечен пробег ще е по-малко от стотина лева.

 

П.п.: Всъщност, сега се връщам към написаното от теб и не става съвсем ясно общо месечния пробег ли е 1000 км. или само извънградското. При всички положения обаче логиката горе-долу си остава същата.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да 1600км извън месечно. Иначе от Германия ще я взема ама доколкото разбрах вече не стават схемите с ддс и т.н не съм много запознат? Иначе много благодаря за помощта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не съм имал такива кораби, но бих предпочел дизеловия. Има колосален въртящ момент и винаги ще харчи по-малко в пари за ххххх пробег. Слагам ги грубо 3,5 литра на всеки 100 км надолу, или също грубо около 9 лева. За 1000 км са 90; 10 000 км - 900 лева и т.н. Кое и кога би се счупило никой не може да ти гарантира.

Може и бенца, ако е изгодно и пълно с екстри предложение. Нещо да се доближава плътно до това, което ти искаш, дори като модел джанти и цвят на автомобила :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека може да предпочете спокойствието и липсата на вибрации при бензина. Отделно, че плавния ход и широкия диалазон за мен много добре пасват на лимузина. Печката сигурно е супер, ама в някой камион като кю-то където нямаш много избор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, щом говорим за 1600 км. извънградско, плюс сигурно още поне 1000 км. градско, има някакъв смисъл да се мисли, но всичко е субективно.

Закупуването на такава кола от Германия е много сполучлив ход, особено ако е от представителство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охх уморих се. Някой казват, че бензина е по-приятен, а други, че дизела...вечния спор. Аз лично ги гледам в mobile.de с тази програма на ауди - audi plus, дефакто където са проверени от ауди. Ако има по-добър начин да избера читава кола моля споделете. Пък като дойде точно мементът на покупката ще вида ако има бензин ще взема бензин ако не дизел. Все пак топ модела w12 е бензин. Явно има причина. А и другото, което искам да питам е примерно, защото колите с тази програма (audi plus) са значително по-малко та може ли да се откара някоя кола от mobile.de на проверка в ауди. И всъщност как мога да разгледам колите за продаване от представителство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.audigebrauchtwagen.de/de/brand/de/gebrauchtwagen.html

 

Иначе за проверката в Ауди е малко сложно, защото трябва да се запази час ала бала и няма как да стане на момента, НО никой търговец няма да ти откаже. Тук имаше колега, забравих му ника, който можеше да ти провери сервизната история ако му пратиш VIN.

Редактирано от galeksiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че флагманът е бензин, защото е 500 конски сили и вдига 100-200 за ~10 сек, а 4.2-ките, вкл дизел, за ~15. Както и да е, не всичко е залепване за седалката. Ако дизел 4.2. се напомпа до толкова коне, въртящия му момент ще сгъне кутията по някое време. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, докато не си заминал за Германия, нищо не пречи тук да покараш и едното и другото. Така ще знаеш точно кой двигател е за теб и ще остане само задачата да си намериш подходящата комплектация.

В мобиле.де има често коли от дилъри. Другото е направо да влезеш в страницата на някое представителство и да видиш каво се продава. За VAG групата смело ползвай и сайта weltauto за съответната страна - там се пускат колите на дилърствата. Така че, варианти много.

 

Напиши в търсачката Audi zentrum (намери Gebrauchtwagen секцията) или Audi Niederlassung и ще видиш какви чудесии ще изскочат.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охх уморих се. 

Защо не покараш и двете и не прецениш кое ти допада повече. Лагавия и тракащ дизел или плавното ускорение и респонса на бензина. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не покараш и двете и не прецениш кое ти допада повече. Лагавия и тракащ дизел или плавното ускорение и респонса на бензина.

Нямам приятели с а8, айде с дизел мога да намеря ама бензин не.

А иначе относно тези audi zentrum там са много дебели цените аз разполагам с до 30 000 евро. А от mobile.de надежни ли са колите или са като в нашето мобиле. Довечера ще изчета и темите какво трябва да гледам и т.н, че по-другата седмица май ще ходя пу пу да не се объркат плановете. Нещо да ме насочите коя част на Германия са по-хубави. Аз знам за западната??? Много ме е страх да не взема прецакана кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и ,че малко от немците биха рискували да връщат или прикриват мизерий,иначе турци,румънци и диалекто говорещи Немски си позволяват всичко точно както нашите джамбази.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще кажете? В автокъща е. Вижте дали не му липсва нещо, че този немски....Иначе много съм се нагласил за това ауди. Тези дни ще звънне да поразпита един немец мой приятел в България е в момента.

http://home.mobile.de/AUTOHAUSESCOMOTORSGMBH#des_181205289

Редактирано от zkiprov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Борд. комп, CD плеър, блутуут, заден парктроник, ел ст. и огл., ел. седалки с отопление и памет, климатроник, мп3 интерфейс, мулти волан, навигация, панорамен покрив (соларен), ски сак, спортни седалки, круиз контрол, централно, спортен пакет - спортни амортисьори, седалки, джанти бла бла бла цветен FIS, типтроник, 4х4 

ABS, въздушни възглавници (много), ESP, имобилайзер, изофикс с-ма (за детска седалчица отзад), сензори за светлина и дъжд, трекшън контрол, ксенон.

Пише че не е пушено в колата. Цвят найт блу металик. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...