Jump to content

Audi A8 L 4.2tdi или 4.2fsi


Recommended Posts

Отидохме в спортните модели

 

не, говоря за м273 моторите, като на Е550 и S550(E500 и S500 в Европа).

 няма как да не върви...

 

зависи от гледната точка. Карай ги и двата и реши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 110
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

350кс е 4.2 в а8 2007-2009. В следващата а8-ца е 372кс. За вървеж върви, но не е бегачка. Същото важи и за 4.2тди. Сложи едни 25% загуби от тия 350кс и така ще знаеш какво стига до асвалта. И като имаш предвид, че колите са почти 2 тона можеш да се досетиш, че не са бегачки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

б8 и ръчка ли е ? Общо взето няма да има нищо общо.  :hilezh:   :hilezh:

Аз пак ти казвам, най добре отиди на тест драйв на най близката обява. Най добре ще прецениш кое ти пасва повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще върви ама при тоя преход това ще е последното което ще забележиш. Различни вселени са тези коли.



не, говоря за м273 моторите, като на Е550 и S550(E500 и S500 в Европа).

Има си и тука подобен мотор - w12.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да ти кажа защо сменям а4-ката. Имам я по-малко от година. Първо съм 1.87м, 99кила и обичам да ми е просторно. Тесна ми е колата като цяло. Зад мен забравя човек да седне, защото карам с макс назад седалка. Майка ми често ходи по конгреси няма място нито за кафе за 2ма за нищо просто. Нещо климатика ми фучи много гадно в мен каквото и да правя с посоката на решетките както и да пускам климатика. А6 ми беше с пълен пакет (е със сигурност е имало нещо повече, което може да има) и просто се принудих да взема а4-ката. Както съм писал ще ми се налага от следващата година да си попътувам и извън градско в повечко просто ми е екстремно неудобна а4-ката и повече от 2 часа не мога да карам без да стана за 15-20мин да се разтъпча. А пък и в момента имам възможност за а8...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом можеш да си го позволиш го взимай без да се замисляш. Няма и за момент да съжаляваш от момента в който почнеш да я караш. :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А8 е чудесна кола за дълги пътувания, така че ъпгрейда ще ти е сериозен

 

 


Има си и тука подобен мотор - w12.

 

не. W12 се равнява на V12 естествено. Този, за който говоря, е най-масовия мотор при нас и е базовия на S/CL.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе като цяло съм категоричен поне за марката. Ще се опитам да покарам и двата варианта. Мерси отново за помощта.

 

П.П Иначе точно това как го виждате? 

Редактирано от zkiprov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе относно тези audi zentrum там са много дебели цените аз разполагам с до 30 000 евро. А от mobile.de надежни ли са колите или са като в нашето мобиле. Довечера ще изчета и темите какво трябва да гледам и т.н, че по-другата седмица май ще ходя пу пу да не се объркат плановете. Нещо да ме насочите коя част на Германия са по-хубави. Аз знам за западната??? Много ме е страх да не взема прецакана кола.

 

Има измамници колко искаш и там. Аз трудно бих рискувал за такава кола ако не е :plus: (т.е. проерена от ауди)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе тва с измамниците са български измислици. Имаш право да я върнеш до 7 дена след сделка, след проверка в оторизиран сервиз, отделно при фирмена продажба са с 1 година гаранция, няма филм да мамят. Като отидеш там ще ти се наложи да пътуваш, избери си 2-3 в район около Мюнхен или Берлин или там където си харесаш. Важното е като отидеш да не си за 1 кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти четеш ли или си пишеш? 

Човека пита за мобиле.де по принцип, където има измамници дори от типа дето вземат пари а за колата пиеш студена вода. 

И то защото няма пари за кола от дилър.

С дилърите е ясно че няма проблеми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си бензина, сложи му газ и ще върви повече на газ, а ще ти е 2 пъти по-евтино и ще върви повече от умрелия дизел, не е ли мечта? Шпека ще ти каже. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе тва с измамниците са български измислици. Имаш право да я върнеш до 7 дена след сделка, след проверка в оторизиран сервиз, отделно при фирмена продажба са с 1 година гаранция, няма филм да мамят. Като отидеш там ще ти се наложи да пътуваш, избери си 2-3 в район около Мюнхен или Берлин или там където си харесаш. Важното е като отидеш да не си за 1 кола.

Това вярно ли е, че мога да я върна до 7 дена? Аз мога предполагам да я откарам на проверка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, в Германия колата е собственост на този, който притежава големия талон. На него не пише имена. Никой дилър, пък ако ще да е сърбин, турчин или руснак няма да ти направи такъв просташки номер, да ти вземе парите и да не ти даде колата. Преди всичко такава кола, като тази дето си постнал, можеш да купиш само с банков превод. Затова, вкарай си първо ролата с ластиците в една банкова сметка, най-добре в Първа инвестиционна. По същата причина никой няма да ти откаже да правиш пробно каране, ако искаш можеш и цял ден да препускаш по магистралите. Така сам ще вземеш най-правилното решение кой двигател ти пасва по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно този дизел е един от хубавите, може би и най-добрия масов дизел на ауди. Обаче съм луд фен на големия въртящ момент и пак не бих се навил да го карам пред атмосферката. Както каза и някои по-нагоре фактора автомат и това, че са големи обеми и двата мотора леко прави все едно колко точно е тягата на 2к оборота. Така и така като решиш да изревариш бързо и с двата мотора ще си на кикдаун, а ако не си значи пък, че бензина така или иначе ще си е перфектно адекватен и с всичките му други плюсове :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти четеш ли или си пишеш? 

Човека пита за мобиле.де по принцип, където има измамници дори от типа дето вземат пари а за колата пиеш студена вода. 

И то защото няма пари за кола от дилър.

С дилърите е ясно че няма проблеми. 

То това не се ли води дилър(Autohaus ES-CO Motors GmbH). А пък и изглежда луксозна автокъщата. Там дават ли тест драйв?

 

П.П А това full service history помага ли ми по някакъв начин?

Редактирано от zkiprov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.2 TDI  на А8 има една в Добрич, момчето направи чип тунинг във Варна при Келеша - колата е 400 + коня и около 1000 NM ,  оплаква се от градския разход  -  давала му 20 литра нафта на 100 километра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз глас ще дам за това-возих се в такова TDI-абе това е ненормално за дизел!http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11371734105748978&f1=details&slink=3ekzz0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това май е същата кола, за която говори и audiceco.

 

Колега zkiprov, за такъв клас кола според мен вариантът ти е да го купиш от дилър в Германия. Ориентирай се в такава насока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...