Jump to content

кое е по-добре според вас?


kaloian_85

Recommended Posts

колеги протече ми рейката и сега пред мен стои дилемата дали да я пращам за ремонт или да си взема втора ръка?Имайте в предвид че доста време я карах със скъсан маншон или(по точно без маншон)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже на аудита си им е проблем... съм си мислил, като ми се наложи какво ще правя. Та относно рециклирането съм чувал доста мнения и двете посоки. Много хора са доволни, поне още толкова са рециклирали и после пак е текнала. Втори вариант, новата си е скъпа, там вече зависи от финансите. Трети вариант втора ръка от моргата. Като чели съм за този вариант, но с едно уточнение. Да не е смъкната и да я видя преди да я смъкнат. Тоест да мога да видя текла ли е и т.н. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е. Да не е смъкната и да я видя преди да я смъкнат. Тоест да мога да видя текла ли е и т.н. 

 

и аз съм за това да я видя,но има коректни колеги тук взимай си 2ра ръка,аз пазарувам доста от тук и до сега не съм имал проблеми с нещо което съм взел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нова не съм си и помислял,мислех си да си взема от някой от форума или да пращам моята за рециклиране?Но се притеснявам че понеже нямах никакво свободно време да си сменя маншона, пръта на рейката може да се  е надрал и рециклирането да не е сполучливо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега преди време и аз бях пред тази дилема и взех 2ра ръка и за сега не съжалявам. Казаха ми че рециклирането не е вариант, защото ще изкара около година и пак наново.  Когато ми я свалиха моята рейка се оказа някаква френска, а тя дори неможела да се рециклира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, юнаци, а къде е този маншон точно? Щото аз като взимах колата и слагах аларма, майсторчето ми каза, че ми е тръгнал маншонът и да го сменя, а друг майстор вика "ми то там прах не влиза и не ти трябва да го сменяш". И оттогава не съм го барал, ама все се сещам  и не го знам къде  е тоя маншон. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Носил съм няколко рейки на познати за рециклиране в МЕИ-то. Няма оплаквания.

Вероятно има значение кои части и колко са износени.

Последно носих моя омаслена рейка, струваше 160лв. Вече над 10к км чисто градско каране няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, юнаци, а къде е този маншон точно? Щото аз като взимах колата и слагах аларма, майсторчето ми каза, че ми е тръгнал маншонът и да го сменя, а друг майстор вика "ми то там прах не влиза и не ти трябва да го сменяш". И оттогава не съм го барал, ама все се сещам  и не го знам къде  е тоя маншон. 

Колега според мен яко те е метнал. И моя маншон беше леко скъсан и точно от тази страна протече рейката и според мен това е фактора за нейното умиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки знае, че скъса ли се маншона, който предпазва от попадане на прах след кратко рейката ще е аут.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

С това се гордееш ли?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако стержена няма наранявания и е добър става за ремонт, просто се сменят няколко семеринга и лагер и това е, втора ръка има риск да тече и тя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега като гледам раздела в който си пуснал темата колата ти  е б3 б4

рейка втора ръка е 50лв

има ли смисъл да даваш 200лв за рециклиране 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А те колко маншона са? Щото на мен за някакъв "горен" ми говориха - дето в таблото ли бил, та не влизала прах, знам ли го, не съм наясно с точната позиция на самата рейка :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

караш някой да седна в колата и да върти Геврека,дигаш капака  гледаш кво се движи зад мотора под акумулатора вдясно,като забележиш какво се движи ще видиш къде е манщона на движещото се нещо,то е към левия край,сменя се като махнеш акумулатора и капака под него,малко е кофти си пообелиш ръцете ама си заслужава мъките,кви са тия майстори за или некви си там в таблото маншон,горен долен,абе кви са тия де одиш на майстор ха ха,чети и действай,Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Маншона служи да пази гребена на рейката от мръсотии.Грес или други смазки не се слагат вътре в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...