kaloian_85 Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 колеги протече ми рейката и сега пред мен стои дилемата дали да я пращам за ремонт или да си взема втора ръка?Имайте в предвид че доста време я карах със скъсан маншон или(по точно без маншон)! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 зет ми я праща в варна за ремонт и тя протече пак след 2 месеца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 Понеже на аудита си им е проблем... съм си мислил, като ми се наложи какво ще правя. Та относно рециклирането съм чувал доста мнения и двете посоки. Много хора са доволни, поне още толкова са рециклирали и после пак е текнала. Втори вариант, новата си е скъпа, там вече зависи от финансите. Трети вариант втора ръка от моргата. Като чели съм за този вариант, но с едно уточнение. Да не е смъкната и да я видя преди да я смъкнат. Тоест да мога да видя текла ли е и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 е. Да не е смъкната и да я видя преди да я смъкнат. Тоест да мога да видя текла ли е и т.н. и аз съм за това да я видя,но има коректни колеги тук взимай си 2ра ръка,аз пазарувам доста от тук и до сега не съм имал проблеми с нещо което съм взел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloian_85 Публикувано 15 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 За нова не съм си и помислял,мислех си да си взема от някой от форума или да пращам моята за рециклиране?Но се притеснявам че понеже нямах никакво свободно време да си сменя маншона, пръта на рейката може да се е надрал и рециклирането да не е сполучливо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 зимай 2ра ръка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 Колега преди време и аз бях пред тази дилема и взех 2ра ръка и за сега не съжалявам. Казаха ми че рециклирането не е вариант, защото ще изкара около година и пак наново. Когато ми я свалиха моята рейка се оказа някаква френска, а тя дори неможела да се рециклира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 Абе, юнаци, а къде е този маншон точно? Щото аз като взимах колата и слагах аларма, майсторчето ми каза, че ми е тръгнал маншонът и да го сменя, а друг майстор вика "ми то там прах не влиза и не ти трябва да го сменяш". И оттогава не съм го барал, ама все се сещам и не го знам къде е тоя маншон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 (Редактирано) е тоя е добър майстор, Редактирано 15 Септември 2013 от kraskko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 http://vin-online.ru/etka.php?vag=AU&rgn=RDW&mod=A80&year=1994&kat=150&gr=42240Детайл номер 2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Носил съм няколко рейки на познати за рециклиране в МЕИ-то. Няма оплаквания.Вероятно има значение кои части и колко са износени.Последно носих моя омаслена рейка, струваше 160лв. Вече над 10к км чисто градско каране няма проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Абе, юнаци, а къде е този маншон точно? Щото аз като взимах колата и слагах аларма, майсторчето ми каза, че ми е тръгнал маншонът и да го сменя, а друг майстор вика "ми то там прах не влиза и не ти трябва да го сменяш". И оттогава не съм го барал, ама все се сещам и не го знам къде е тоя маншон. Колега според мен яко те е метнал. И моя маншон беше леко скъсан и точно от тази страна протече рейката и според мен това е фактора за нейното умиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Всеки знае, че скъса ли се маншона, който предпазва от попадане на прах след кратко рейката ще е аут. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico1557 Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 седма година без маншон не е мръднала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!С това се гордееш ли? Редактирано 17 Септември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikors86 Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Ако стержена няма наранявания и е добър става за ремонт, просто се сменят няколко семеринга и лагер и това е, втора ръка има риск да тече и тя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kimi Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Колега като гледам раздела в който си пуснал темата колата ти е б3 б4рейка втора ръка е 50лвима ли смисъл да даваш 200лв за рециклиране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 17 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 А те колко маншона са? Щото на мен за някакъв "горен" ми говориха - дето в таблото ли бил, та не влизала прах, знам ли го, не съм наясно с точната позиция на самата рейка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 17 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 караш някой да седна в колата и да върти Геврека,дигаш капака гледаш кво се движи зад мотора под акумулатора вдясно,като забележиш какво се движи ще видиш къде е манщона на движещото се нещо,то е към левия край,сменя се като махнеш акумулатора и капака под него,малко е кофти си пообелиш ръцете ама си заслужава мъките,кви са тия майстори за или некви си там в таблото маншон,горен долен,абе кви са тия де одиш на майстор ха ха,чети и действай,Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloian_85 Публикувано 23 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 Благодаря на всички,вече съм с рейка втора ръка и уникално лек волан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesamorai Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 А продава ли се маншона като резервна част? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Да,продава се. Редактирано 23 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesamorai Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Вътре слага ли се грес или да го оставя сухо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Маншона служи да пази гребена на рейката от мръсотии.Грес или други смазки не се слагат вътре в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesamorai Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Благодаря,колега! Редактирано 27 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване