Jump to content

смяна на двигател на ауди 100


Teodor214

Recommended Posts

здравеите колеги от скоро съм във форума и съм нов като цяло та си купих скоро ауди 100 сравнително запазено 92ра година 2.0 115 коня на 205 хиляди реални сигурен съм нямам снимки в момента че ме интересува мога ли да си сложа по голям двигател с ел.инжекция (сега е мех. И газово) и с газов инжекцион да запазя същото горене и какъв двигател да сложа сега гори 12 газ с 15ки джанти и 205 гуми нямам куатро и не искам мерси предвафително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.6 ABC.

Трябва не само двигател,но и цялата му инсталация и кой знае още колко други неща ще излязат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно защо си го купил с този  мотор, а сега искаш да го сменяш при условие, че работи коректно и дава приличен разход..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за информацията :) а искам да го сменя защото няма грам сила в тоя двигател с 1,5 тона купе като изпреварвам камион нагоре по баир става опашка зад мен и е много тромава :( дразни ме . а щом мога да дигна вървежа и разхода да остане същия ... защо не :Д ще си намеря една щкода фелициа и там ще го набутам две хилядито :Д

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин да подобриш вървежа и да запазиш разхода. 2.6 върви малко повече, но ще ти харчи поне 18 газ в София.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 2.6 върви малко повече, но ще ти харчи поне 18 газ в София.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

Човека не е от София и ние тук на село не висим в задръствания. :dance:

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко може,важното е да имаш средства за тази цел и накрая като седнеш да прецениш дали ще има смисъл от цялата работа.Може да поставиш двулитров АБФ мотор от голф 3 150к.с. или 1.8Т,пак 150к.с. като най-оптимален вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин да подобриш вървежа и да запазиш разхода. 2.6 върви малко повече, но ще ти харчи поне 18 газ в София.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

напротив колега (обикновен пример) не може астра комби бензин 1,4 90 коня да върви и да гори колкото астра комби 1,6 90 коня 1,6 варви повече от 1.4 и гори по малко в всички условия защото 1,4 е малък и се натоварва работи постоянно на макс а това гори и не варви щом го караш на макс :Д 

всичко може,важното е да имаш средства за тази цел и накрая като седнеш да прецениш дали ще има смисъл от цялата работа.Може да поставиш двулитров АБФ мотор от голф 3 150к.с. или 1.8Т,пак 150к.с. като най-оптимален вариант.

търся кубатура по голяма на коне не държа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

 

търся кубатура по голяма на коне не държа :)

 

 

Teodor214

 

Я сподели каква ти е идеята че нещо несхващам 

Редактирано от nedko555
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като изпреварвам камион нагоре по баир става опашка зад мен

Две предавки надолу и няма опашки :) .  Че тежко му идва купето на мотора спор няма, но не мисля, че е толкова трагично. Освен ако нямаш някакъв проблем. Аз съм с АВК (същият мотор, но ел. инжекция), карам си го на 4000 + оборота и добре върви да ти кажа. Ако тръгнеш да слагаш друг мотор (различен от твоя) филма ще е голям и за да си заслужава или 2.2Т, или компромис 1.8Т (чипнат). Освен мотора ще ти трябва и всичката периферия - датчици, агрегати и т.н. С две думи цялата кола донор, най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен 100-цата е с AAD мотор 2.0 (мех. инжекция) и върви отлично на газ и бензин. Действително е тежко купето за този мотор, но се изпреварва без проблеми, дори рядко връщам предавка надолу :nixweiss:.  И аз мисля, че имаш някакъв проблем с центровка или друго.

 

Ако решиш да сменяш двигателя действително АБС е добър вариант, но като пари ще ти стъпи почти колкото да си купиш 100-ца с новия мотор. Има много неща, които трябва да се сменят заедно с новия двигател (компютър, ел. инсталация и т.н.) за да заработи - т.е. трябва ти добър механик и по-важното електричар. Другия вариант е да сложиш 5-так мотор, но пак с механична инжекция - тогава преправянето е доста по-малко, но мощността ще се вдигне с около 25 коня, което малко обезмисля упражнението.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм стотица 2.6 на предно няколко години, по невървяща и харчеща кола не съм виждал. Харчи пичти колкото С8 360 коня куатро, върви като 1.8. По принцип стотиците са достстъчно ефтини вече, просто си избери друга. Ако ще садиш мотор, заслужава си 2.2 турбо, или 1.8 турбо според мен.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За харчеща съм съгласен, за невървяща- много не съм съгласен :biggthumpup:

Аз не бих се впускал във филм със смяна на мотор на толкова стара кола. По- добре си купи Ц5- ца 2.4- пълно е с тях.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен 100-цата е с AAD мотор 2.0 (мех. инжекция) и върви отлично на газ и бензин. Действително е тежко купето за този мотор, но се изпреварва без проблеми, дори рядко връщам предавка надолу :nixweiss:.  И аз мисля, че имаш някакъв проблем с центровка или друго.

 

Ако решиш да сменяш двигателя действително АБС е добър вариант, но като пари ще ти стъпи почти колкото да си купиш 100-ца с новия мотор. Има много неща, които трябва да се сменят заедно с новия двигател (компютър, ел. инсталация и т.н.) за да заработи - т.е. трябва ти добър механик и по-важното електричар. Другия вариант е да сложиш 5-так мотор, но пак с механична инжекция - тогава преправянето е доста по-малко, но мощността ще се вдигне с около 25 коня, което малко обезмисля упражнението.

ето такава информация търсех благодаря много :)

 

търся кубатура по голяма на коне не държа :)

 

 

Teodor214

 

Я сподели каква ти е идеята че нещо несхващам 

идеята ми е следната : купето е 1.5 тона двигателя е 2.0кб и 115кс което не стига и поради това че не стига и поради факта че нагоре по баира силно Увяхвам :Д трябва да държа педала на газта постоянно натиснат докраи което ми качва разхода и когато взема по мощен двигател (не най- мощен защото отивам в другата краиност) ще върви повече когато искам и ще гори същото когато искам отново ... :) това ми е идеята :)

 

 

Иначе благодаря на всички за инфото привързан съм към колата освен това е пазена аз съм 3ти собственик  за малкло да бъда втори но 2рия беше един умрял циганин и тои малко я е порасипал :(( така че няма смисал явно да сменям двигател няма и да взимам друга стотица а ц5тиците са ми грозни :Д мисля да изчакам още 1 - 2 години и да мина на 4Ф направо благодаря много за инфото :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това колко е натиснат педала, не винаги значи малък разход. ;) Оправи си всичко да е точ и жица по мотора и се радвай на машината!

 

Всичко е в главата! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същата кола имам колега,малко премеждия ми е правила с разни проблемчета но смея да твърдя че гори и върви прилично за годините и километрите си,спокойно си поддържа 120 и като решиш да изпреварваш от 120 няма дертове да вдигне 140-150 ако ще и на баир,запази си колата и си гледай кефа,ще те надживее ако наистина е толкова здрава и запазена колкото казваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

ами не е толкова защото втория собсвеник я пораздрънка 120 подържам но това ми е макса за изпреварване 130 мах ама на прав път :) а пък километрите не са много на 216 хиляди е ... все забравям да си направя малко снимки да кача :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш сериозен проблем според мен. 180 км./ч (по километраж) на равното си ги прави и държи без проблем и то на газ. Тези 216 000 на километража са поне по три, така че не ги гледай. Като за начало аз бих измерил компресията на мотора. Ако компресията е добре (около 12 атм.) вече започваш да търсиш проблема по периферията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ще го направя а километрите са +- 10к нито пенсионер човек в които е била колата през целия си живот нито проЗ кЪт гАбА РОМ ще превъртат километража :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не мислиш да имаш тази кола поне още 3 г. няма смисъл да наливаш пари в смяна на мотор. Иначе 2.0 е слаб, но ако се нервираш и при нужда го държиш в 4000-4500 оборота горе-долу се движи .....2.6 е хубав двигател, но пък обслужването или евентуални ремонти са доста по-скъпи....и отиде икономия от гориво или нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би по-разумно е да се продаде колата и да се купи друга с 2.6 мотор, даже може да се потърси А6 Ц4. Всичко опира до пари и трябва човек да си направи добре сметката.

 

Карал съм 100-ца със 115 кс. и имам 2.6. Моята наистина е по-динамична, но при нормално каране разликата не е от небето до земята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Хм, точно такава откривам с моя стил на каране на 2.6- цата- 5- а на 1800- 2000 оборота и при нужда просто подавам газ, докато на АБК- то дори в 80- ка се налага да слизам чак на 3- та, за да дръпне като хората.

Не мисля, че АБС е много по- скъп за ремонти. Двойно се дава за дублираните детайли- глави, ланда сонди, малко повече кабели и свещи, другото си е като на 4 цилиндров мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...