Teodor214 Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 здравеите колеги от скоро съм във форума и съм нов като цяло та си купих скоро ауди 100 сравнително запазено 92ра година 2.0 115 коня на 205 хиляди реални сигурен съм нямам снимки в момента че ме интересува мога ли да си сложа по голям двигател с ел.инжекция (сега е мех. И газово) и с газов инжекцион да запазя същото горене и какъв двигател да сложа сега гори 12 газ с 15ки джанти и 205 гуми нямам куатро и не искам мерси предвафително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 2.6 ABC.Трябва не само двигател,но и цялата му инсталация и кой знае още колко други неща ще излязат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steni Публикувано 28 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2013 Интересно защо си го купил с този мотор, а сега искаш да го сменяш при условие, че работи коректно и дава приличен разход.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor214 Публикувано 28 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2013 мерси за информацията а искам да го сменя защото няма грам сила в тоя двигател с 1,5 тона купе като изпреварвам камион нагоре по баир става опашка зад мен и е много тромава дразни ме . а щом мога да дигна вървежа и разхода да остане същия ... защо не :Д ще си намеря една щкода фелициа и там ще го набутам две хилядито :Д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 28 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2013 Няма начин да подобриш вървежа и да запазиш разхода. 2.6 върви малко повече, но ще ти харчи поне 18 газ в София. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2013 (Редактирано) 2.6 върви малко повече, но ще ти харчи поне 18 газ в София.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4Човека не е от София и ние тук на село не висим в задръствания. Редактирано 28 Септември 2013 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 29 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2013 Извинявам се, пиша през Тапаталк и не виждам инфо на профилите. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 всичко може,важното е да имаш средства за тази цел и накрая като седнеш да прецениш дали ще има смисъл от цялата работа.Може да поставиш двулитров АБФ мотор от голф 3 150к.с. или 1.8Т,пак 150к.с. като най-оптимален вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor214 Публикувано 3 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 Няма начин да подобриш вървежа и да запазиш разхода. 2.6 върви малко повече, но ще ти харчи поне 18 газ в София.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4напротив колега (обикновен пример) не може астра комби бензин 1,4 90 коня да върви и да гори колкото астра комби 1,6 90 коня 1,6 варви повече от 1.4 и гори по малко в всички условия защото 1,4 е малък и се натоварва работи постоянно на макс а това гори и не варви щом го караш на макс :Д всичко може,важното е да имаш средства за тази цел и накрая като седнеш да прецениш дали ще има смисъл от цялата работа.Може да поставиш двулитров АБФ мотор от голф 3 150к.с. или 1.8Т,пак 150к.с. като най-оптимален вариант.търся кубатура по голяма на коне не държа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 (Редактирано) търся кубатура по голяма на коне не държа Teodor214 Я сподели каква ти е идеята че нещо несхващам Редактирано 27 Октомври 2013 от nedko555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 като изпреварвам камион нагоре по баир става опашка зад менДве предавки надолу и няма опашки . Че тежко му идва купето на мотора спор няма, но не мисля, че е толкова трагично. Освен ако нямаш някакъв проблем. Аз съм с АВК (същият мотор, но ел. инжекция), карам си го на 4000 + оборота и добре върви да ти кажа. Ако тръгнеш да слагаш друг мотор (различен от твоя) филма ще е голям и за да си заслужава или 2.2Т, или компромис 1.8Т (чипнат). Освен мотора ще ти трябва и всичката периферия - датчици, агрегати и т.н. С две думи цялата кола донор, най-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 (Редактирано) При мен 100-цата е с AAD мотор 2.0 (мех. инжекция) и върви отлично на газ и бензин. Действително е тежко купето за този мотор, но се изпреварва без проблеми, дори рядко връщам предавка надолу . И аз мисля, че имаш някакъв проблем с центровка или друго. Ако решиш да сменяш двигателя действително АБС е добър вариант, но като пари ще ти стъпи почти колкото да си купиш 100-ца с новия мотор. Има много неща, които трябва да се сменят заедно с новия двигател (компютър, ел. инсталация и т.н.) за да заработи - т.е. трябва ти добър механик и по-важното електричар. Другия вариант е да сложиш 5-так мотор, но пак с механична инжекция - тогава преправянето е доста по-малко, но мощността ще се вдигне с около 25 коня, което малко обезмисля упражнението. Редактирано 28 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Карал съм стотица 2.6 на предно няколко години, по невървяща и харчеща кола не съм виждал. Харчи пичти колкото С8 360 коня куатро, върви като 1.8. По принцип стотиците са достстъчно ефтини вече, просто си избери друга. Ако ще садиш мотор, заслужава си 2.2 турбо, или 1.8 турбо според мен. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 (Редактирано) За харчеща съм съгласен, за невървяща- много не съм съгласен Аз не бих се впускал във филм със смяна на мотор на толкова стара кола. По- добре си купи Ц5- ца 2.4- пълно е с тях. Редактирано 28 Октомври 2013 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor214 Публикувано 29 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 При мен 100-цата е с AAD мотор 2.0 (мех. инжекция) и върви отлично на газ и бензин. Действително е тежко купето за този мотор, но се изпреварва без проблеми, дори рядко връщам предавка надолу . И аз мисля, че имаш някакъв проблем с центровка или друго. Ако решиш да сменяш двигателя действително АБС е добър вариант, но като пари ще ти стъпи почти колкото да си купиш 100-ца с новия мотор. Има много неща, които трябва да се сменят заедно с новия двигател (компютър, ел. инсталация и т.н.) за да заработи - т.е. трябва ти добър механик и по-важното електричар. Другия вариант е да сложиш 5-так мотор, но пак с механична инжекция - тогава преправянето е доста по-малко, но мощността ще се вдигне с около 25 коня, което малко обезмисля упражнението.ето такава информация търсех благодаря много търся кубатура по голяма на коне не държа Teodor214 Я сподели каква ти е идеята че нещо несхващам идеята ми е следната : купето е 1.5 тона двигателя е 2.0кб и 115кс което не стига и поради това че не стига и поради факта че нагоре по баира силно Увяхвам :Д трябва да държа педала на газта постоянно натиснат докраи което ми качва разхода и когато взема по мощен двигател (не най- мощен защото отивам в другата краиност) ще върви повече когато искам и ще гори същото когато искам отново ... това ми е идеята Иначе благодаря на всички за инфото привързан съм към колата освен това е пазена аз съм 3ти собственик за малкло да бъда втори но 2рия беше един умрял циганин и тои малко я е порасипал ( така че няма смисал явно да сменям двигател няма и да взимам друга стотица а ц5тиците са ми грозни :Д мисля да изчакам още 1 - 2 години и да мина на 4Ф направо благодаря много за инфото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 Това колко е натиснат педала, не винаги значи малък разход. Оправи си всичко да е точ и жица по мотора и се радвай на машината! Всичко е в главата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor214 Публикувано 29 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 така и ще направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 Абсолютно същата кола имам колега,малко премеждия ми е правила с разни проблемчета но смея да твърдя че гори и върви прилично за годините и километрите си,спокойно си поддържа 120 и като решиш да изпреварваш от 120 няма дертове да вдигне 140-150 ако ще и на баир,запази си колата и си гледай кефа,ще те надживее ако наистина е толкова здрава и запазена колкото казваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor214 Публикувано 29 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! ами не е толкова защото втория собсвеник я пораздрънка 120 подържам но това ми е макса за изпреварване 130 мах ама на прав път а пък километрите не са много на 216 хиляди е ... все забравям да си направя малко снимки да кача Редактирано 30 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 Имаш сериозен проблем според мен. 180 км./ч (по километраж) на равното си ги прави и държи без проблем и то на газ. Тези 216 000 на километража са поне по три, така че не ги гледай. Като за начало аз бих измерил компресията на мотора. Ако компресията е добре (около 12 атм.) вече започваш да търсиш проблема по периферията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor214 Публикувано 29 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 благодаря ще го направя а километрите са +- 10к нито пенсионер човек в които е била колата през целия си живот нито проЗ кЪт гАбА РОМ ще превъртат километража Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 31 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2013 Ако не мислиш да имаш тази кола поне още 3 г. няма смисъл да наливаш пари в смяна на мотор. Иначе 2.0 е слаб, но ако се нервираш и при нужда го държиш в 4000-4500 оборота горе-долу се движи .....2.6 е хубав двигател, но пък обслужването или евентуални ремонти са доста по-скъпи....и отиде икономия от гориво или нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 31 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2013 Може би по-разумно е да се продаде колата и да се купи друга с 2.6 мотор, даже може да се потърси А6 Ц4. Всичко опира до пари и трябва човек да си направи добре сметката. Карал съм 100-ца със 115 кс. и имам 2.6. Моята наистина е по-динамична, но при нормално каране разликата не е от небето до земята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Хм, точно такава откривам с моя стил на каране на 2.6- цата- 5- а на 1800- 2000 оборота и при нужда просто подавам газ, докато на АБК- то дори в 80- ка се налага да слизам чак на 3- та, за да дръпне като хората.Не мисля, че АБС е много по- скъп за ремонти. Двойно се дава за дублираните детайли- глави, ланда сонди, малко повече кабели и свещи, другото си е като на 4 цилиндров мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване