Jump to content

Букса за диагностика на ACE


drido

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Нещо не мога да си намеря буксата за диагностика.

В аутодата излиза ,че е в дясно под кората пред предното стъкло и че е с 3 букси.

Аз открих 2 в кутията с предпазители.Те за ЕКУ то за двигателя ли са или за АБС-а.

 

А  компа за АБС поз задната седалка ли е?

И как се дига тя при купето?Опитах да я отворя от към задната и страна към предните седалки но не помръдва.Да не е на болтове.

Редактирано от drido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксите са за диагностика на моторния компютър, АБС и климатроник - комбинирани. Задната седалка се държи на 2 винта в предната част, виждат се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двете букси(бяла и черна) в кутията с предпазителите са за диагностиката на мотора.ЕКУ-то на АЦЕ-то не е от най-приказливите,такаче кой знае какво няма да разбереш като го закачиш на компютър.

Задната седалка е завита с два болта към купето.На снимката е оградено:

6786025c.jpg

 

Цани ме е изпреварил. :eusa_angel:  :bia:

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер колеги.Много ми помогнахте :biggthumpup:

А климатроника не се ли диагностира сам с оная функция с кодовете.Защото в списъка с грешки не виждам такива за АБС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега рових в схемите - на буксите за диагностика са изведени моторния компютър и климатроника. АБС-а явно не се диагностицира...

 

На екрана на климатроника можеш да видиш само грешки на климатроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

С ОБД2 кабел+преходник става, но обикновено има проблеми при свързването /разбирай повечето кабели не могат да се свържат/.

Най-лесно и евтино е номерът със светодиод, като следваш процедурата от Аутодата. Ще можеш да си четеш и триеш грешките от моторния компютър. Но при теб няма синята диагностична букса. За целта можеш да си изведеш кабел от пин 13 на ЕКУ-то :gut:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е мене точно тази 3-та букса ме притесняваше.Мерси за инфото с пин 13. :flehan:

Иначе си имам кабел USB-OBD2 и ми е тъпо ,че правя диагностики на други коли а за моята не мога да го ползвам.То е ясно ,че не могат да се видят живи данни и тнт а само кодове.

Ще си направя един диоден тестер и ще си изкарам и една букса от пина.

А защо нямам чек лампа на таблото?При АЦЕ има ли въобще?

Почти съм сигурен ,че няма но питам за всеки случай данеби някой да я е откачил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма чек лампа. Има го като опция но май се е слагало само за Америка и Канада. Картинката е "САТ" при лампите на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма чек лампа. Има го като опция но май се е слагало само за Америка и Канада. Картинката е "САТ" при лампите на таблото.

Има ли начин да се монтира чек лампа? Търсил съм схеми преди време, но не успях да намеря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да си правиш диагностика с кабела, но по K и L шината. Малко по-трудно се влиза в контролера на двигателя, обикновено най-лесно става при работещ двигател на около 2000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам кабел с адаптер ОБД към 2х2 и нямам проблем с диагностиката, триене на грешки, реални данни и т.н. Забравих да кажа, че съм с ADA двигател. Но ще е доста полезно, ако може да се върже chek engine лампа. Сега се ориентирам, че нещо не е наред по пъргавината на колата и разхода на гориво, ама друго си е да светне лампа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо общо между АДА и АСЕ двигател що касае диагностиката. Темата е за АСЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Колеги някой запознат ли е защо на 2.0 90 коня мотор правя диагностика на мотора става, а на ABS ми дава грешка и немога да се свържа? С Vag-com 409.1 я закачам. Или има ли вариянт да разбера къде е проблема на ABS, че ми свети лампата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За АБС-а провери релето с бушона под седалката. Може и датчик на някое колело да е заминал, но това с релето е най-безболезнения вариант :) 

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам реле под седалката само компютър има. Може ли някъде другаде да е релето или каква би била причината да не може да се диагностицира абс-са при условие, че се свързва с компа на мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай на друг порт, лаптоп и ако не стане с друг по- скъп кабел. Аз с моя 409 ККЛ, АСЕ то немога да го закача, а един приятел с кабел за 100лв ми го закача на контакт. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги днес пробвахме със скъпичка диагностика и пак неможе да се свърже с абс.Може ли някаква схема на инсталацията на абс-бушони релете, връзки(под задната седалка е само компа няма реле и бушон).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колеги за да не цапам със подобна тема ще пиша тук. Диагностиката на АДА двигател как се прави т.е. преходници кабели и софтуер? Ако е възможно можете ли да ми прикачите линкове? Едно приятелче има VAG 12.12- той дали ще стане и какъв преход ми трябва за него? Колата няма абс-и климатроници и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...