drido Публикувано 24 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2013 (Редактирано) Здравейте колеги!Нещо не мога да си намеря буксата за диагностика.В аутодата излиза ,че е в дясно под кората пред предното стъкло и че е с 3 букси.Аз открих 2 в кутията с предпазители.Те за ЕКУ то за двигателя ли са или за АБС-а. А компа за АБС поз задната седалка ли е?И как се дига тя при купето?Опитах да я отворя от към задната и страна към предните седалки но не помръдва.Да не е на болтове. Редактирано 24 Ноември 2013 от drido Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 24 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2013 Буксите са за диагностика на моторния компютър, АБС и климатроник - комбинирани. Задната седалка се държи на 2 винта в предната част, виждат се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 24 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2013 (Редактирано) Двете букси(бяла и черна) в кутията с предпазителите са за диагностиката на мотора.ЕКУ-то на АЦЕ-то не е от най-приказливите,такаче кой знае какво няма да разбереш като го закачиш на компютър.Задната седалка е завита с два болта към купето.На снимката е оградено: Цани ме е изпреварил. Редактирано 24 Ноември 2013 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 24 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2013 Супер колеги.Много ми помогнахте А климатроника не се ли диагностира сам с оная функция с кодовете.Защото в списъка с грешки не виждам такива за АБС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 Сега рових в схемите - на буксите за диагностика са изведени моторния компютър и климатроника. АБС-а явно не се диагностицира... На екрана на климатроника можеш да видиш само грешки на климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 АБС-а ако е с бАтон , не се диагностицира, по новите са вързани там и се четът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 26 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2013 А някой ползвал ли е преходник OBD2 16 pin към VAG 2 x 2 с USB-OBD2 кабел?Програми като "EasyOBD" и "Sncan Master " четат ли го? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!С ОБД2 кабел+преходник става, но обикновено има проблеми при свързването /разбирай повечето кабели не могат да се свържат/.Най-лесно и евтино е номерът със светодиод, като следваш процедурата от Аутодата. Ще можеш да си четеш и триеш грешките от моторния компютър. Но при теб няма синята диагностична букса. За целта можеш да си изведеш кабел от пин 13 на ЕКУ-то Редактирано 27 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 28 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 Е мене точно тази 3-та букса ме притесняваше.Мерси за инфото с пин 13. Иначе си имам кабел USB-OBD2 и ми е тъпо ,че правя диагностики на други коли а за моята не мога да го ползвам.То е ясно ,че не могат да се видят живи данни и тнт а само кодове.Ще си направя един диоден тестер и ще си изкарам и една букса от пина.А защо нямам чек лампа на таблото?При АЦЕ има ли въобще?Почти съм сигурен ,че няма но питам за всеки случай данеби някой да я е откачил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 29 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2013 Няма чек лампа. Има го като опция но май се е слагало само за Америка и Канада. Картинката е "САТ" при лампите на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 29 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2013 Няма чек лампа. Има го като опция но май се е слагало само за Америка и Канада. Картинката е "САТ" при лампите на таблото.Има ли начин да се монтира чек лампа? Търсил съм схеми преди време, но не успях да намеря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2013 Можеш да си правиш диагностика с кабела, но по K и L шината. Малко по-трудно се влиза в контролера на двигателя, обикновено най-лесно става при работещ двигател на около 2000 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 29 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2013 Имам кабел с адаптер ОБД към 2х2 и нямам проблем с диагностиката, триене на грешки, реални данни и т.н. Забравих да кажа, че съм с ADA двигател. Но ще е доста полезно, ако може да се върже chek engine лампа. Сега се ориентирам, че нещо не е наред по пъргавината на колата и разхода на гориво, ама друго си е да светне лампа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2013 Няма нищо общо между АДА и АСЕ двигател що касае диагностиката. Темата е за АСЕ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 17 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 Колеги някой запознат ли е защо на 2.0 90 коня мотор правя диагностика на мотора става, а на ABS ми дава грешка и немога да се свържа? С Vag-com 409.1 я закачам. Или има ли вариянт да разбера къде е проблема на ABS, че ми свети лампата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 17 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 (Редактирано) За АБС-а провери релето с бушона под седалката. Може и датчик на някое колело да е заминал, но това с релето е най-безболезнения вариант Редактирано 17 Юли 2017 от Sklepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Нямам реле под седалката само компютър има. Може ли някъде другаде да е релето или каква би била причината да не може да се диагностицира абс-са при условие, че се свързва с компа на мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Пробвай на друг порт, лаптоп и ако не стане с друг по- скъп кабел. Аз с моя 409 ККЛ, АСЕ то немога да го закача, а един приятел с кабел за 100лв ми го закача на контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 29 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2017 Колеги днес пробвахме със скъпичка диагностика и пак неможе да се свърже с абс.Може ли някаква схема на инсталацията на абс-бушони релете, връзки(под задната седалка е само компа няма реле и бушон). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsa025 Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Колеги за да не цапам със подобна тема ще пиша тук. Диагностиката на АДА двигател как се прави т.е. преходници кабели и софтуер? Ако е възможно можете ли да ми прикачите линкове? Едно приятелче има VAG 12.12- той дали ще стане и какъв преход ми трябва за него? Колата няма абс-и климатроници и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване