Jump to content

А6 2,7 ТДИ


Tinin

Recommended Posts

Цитиране на предходен пост!

Щото` има същата ,нали писах малко по горе,Българина каквато кола си купи и неговата е най хубавата и уникална.Щом чак и време за статий в аутобилд се търсят за доказателства...жалко че го няма Шпексито да се включи :rolleyes:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 138
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Нещо не разбирам, 2.7 е лош двигател ли, кво ли?

 

2.0 и 2.4 са почти А6ца щото рацерите не могат да дигнат 200 в градо на тях, 3.2 бенз много ядял, малко вървял, 3.0 дизел е хубав, ама се трошил и той не вървял колкот бензина, 2.7 той по-малко от 3.0 вървял пък поддръжката му същата. Един човек като го чете тоя форум ще стигне до заключението, че единствената А6ца, която може да се купи на тоя свят без да буди подигравки от разни форумни покемони и без да живее с мисълта, че се е преебал зверски е 4.2 бензин и то задължително на ГАЗ, щото трябва да си много прост да искаш да си имаш хубав багажник и миришеща на хубаво кола вместо да реализираш епична икономия от разлика в горивото :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше написано някъде много добре: всеки си избира двигател според нуждите и възможностите си. Лош двигател няма.  И аз съм с 2.7 и за мене си е перфектен. Да, разбира се, че винаги ще има по-добри, по-здрави, по-бързи от мен, но това съм си избрал и съм доволен от избора си, както предполагам са повечето тук. Така че не се дрънкайте за глупости, карайте си машинките и се кефете :dance: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше написано някъде много добре: всеки си избира двигател според нуждите и възможностите си. Лош двигател няма.  И аз съм с 2.7 и за мене си е перфектен. Да, разбира се, че винаги ще има по-добри, по-здрави, по-бързи от мен, но това съм си избрал и съм доволен от избора си, както предполагам са повечето тук. Така че не се дрънкайте за глупости, карайте си машинките и се кефете :dance:

Именно колега...Аз съжалявам, че през пролетта на 2012г. нямах достатъчно кинти именно за читав 2.7 ТДИ с ръчни скорости......

но за 16 000 лева нямаше как / тогава / да има А6 С6 2.7 ТДИ / от Германия говоря /....

 

Та 2.7 ТДИ си е много добър избор.....Не обръщай внимание на разните критикари на тоя двигател.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Щото` има същата ,нали писах малко по горе,Българина каквато кола си купи и неговата е най хубавата и уникална.Щом чак и време за статий в аутобилд се търсят за доказателства...жалко че го няма Шпексито да се включи :rolleyes:

Колко си само прав и как точно си ме преценил кой съм и какъв съм,нямаш си представа.Евала!  :zustimm:

 

Можеби хората търсят и оценяват балансираноста от към здравина,разходи,върене и каквото още се сетите.

Само бай Ганьо се сети че 2.7 е най-безмисления мАтор слаган в ауди.

Както всичко останало и това е поредното грешно разбрано на тези географски ширини. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

ОК, ама като си говорим така, дай малко факти. Кое по-точно е по-здраво? Кое е по-евтино? Кое колко се чупи и т.н? Аутобилд казали - ок, казали са. Те и американците са казали, че Лексус е най-добрата кола и най-малко се чупи, ама за коли до 3 години... Твойта на колко е?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фактите съм ги споменавал понапред в темата.Мисля че няма смисъл да се повтарям и да навлизаме в излишни спорове.

Ако се разровите малко и по чуждестраните форуми, ще разберете че почти няма оплакваня от 2.7, за разлика от 3 литровия аналог.

Да,ще кажете че те са помалко,но и така да е, се би трябвало някой да е изревал до сега.Едни дюзи само ако вземем, разликата в цената по никакъв начин не оправдава разликата във вървежа, който пак казвам, е почти еднакъв.

Не е най-добрия двигател по определени параметри, но със сигурност е един от най-балансираните,сполучливи и заслужаващи двигатели монтирани от ауди през тези години.

Така че,мир да има,нека всеки да кара каквото има и иска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нарочно си замълчах,тъй като не исках да споря,като ви видях колко им се радвате на тези аудита....но като дъвчеш постоянно нещо не става.

Ти виждал ли си 2.7 и 3.0 един до друг на земята?Карал ли си авант 2.7 ръчка и авант 3.0 ръчка колко"еднакво"вървят?Засичал ли си им разхода 2000 км?След като го направиш тогава можеш да спориш.

Шпекса всички го храните, но много често казва истини.Каза хиляда пъти както и аз го казвам,2.7 и 3.0 едни и същи мотори една и съща поддръжка и чупене-срещу това,че 2.7 върви по малко и гори колкото 3.0 ,както е и при много други марки period.Като ще правите сравнение в икономии го правете с мотори със различни цилиндри.

 

И аз мога да прочета статия онлайн от аутобилд,но в България за кола може да се изкаже мнение,след като си завързал дългогодишни контакти с морги и автокъщи,не по статии от аутобилд,писани за Немеца,който ще си купи такова ауди ще го кара няколко години и после то ще дойде в България да му цитират аутобилда.

 

Не мога да си губя времето във форумни разяснения,всеки сам си решава.Дано махнат бана на Шпекса,той явно има нерви да повтаря...

По-здрави

Редактирано от Тони1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони1 е прав, 2.7тди=3.0тди, дори разхода каталожно е макс 1 литър разлика, което не е нищо на фона за гуми 2 бона или каско 1 бон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хванете се и двамата за рачички и заповядайте на Симеоновско да ви покажа и повозя в двата автомобила.

Нека да видим кой следи каталожни данни и кой всъщност кара и двата автомобила ежедневно.

Заповядайте, ще пием кафе, ще се повозим, ще се опознаем и ще преценим кой какъв е.

Стига сме дрънкали празни приказки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм имАл 3.0тди, карал съм 2.7тди на познати...нали идват при мене да им флашкам разни работи и да им спирам ДПФ и гледам на ФИСа какво показва...когато дюзите не пикаят и чип няма разхода е реален на ФИСа, защото взима инфо от цикловата порция ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, сългасен, виждали сте, карали сте, имате познати моргаджии.....ок съгласен.

Пак казвам, елате в удобно за вас време, двата автомобила са ми под ръка и ще ги разтъпчим.И двата са в отлично здраве.

Сериозно говоря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само давам идея, вземете един GPS с вас, за най-меродвано :)

 

Аз лично бих се изкефил на такива данни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, сългасен, виждали сте, карали сте, имате познати моргаджии.....ок съгласен.

Пак казвам, елате в удобно за вас време, двата автомобила са ми под ръка и ще ги разтъпчим.И двата са в отлично здраве.

Сериозно говоря.

 

Аз карах 2.7 (за 22к лв обявено), преди да си взема 3.0 (за 17к, без заложени ремонти за 5-10к), и да.... колкото и да ми обяснваш колко е перфектен 2.7 - 44 к.с. са си 44 к.с. + доволно повече нютони на същите или по-малко пари...

 

Защо просто информативно не видиш в mobile.de колко 3.0 ТДИ се продават и колко 2.7 (с quattro). Тея немци ще са мега тъпи да ги карат тея 3.0 като са толкова трошливи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, сега поне части има бол, 2010-та като си зех 4Ф-ката бая обикалях, за да си намеря някоя дреболия...Сега тази кола е достъпна и части във всяка морга има...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Е не е точно така. Като ,,има части бол по автоморгите", както ти твърдиш, защо за една духалка поръчвахме от Германия? Верно е, че А6 С6 е вече кола за масовката, но чак да кажеш, че по моргите има всичко.......

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...