Тони1 Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Щото` има същата ,нали писах малко по горе,Българина каквато кола си купи и неговата е най хубавата и уникална.Щом чак и време за статий в аутобилд се търсят за доказателства...жалко че го няма Шпексито да се включи Редактирано 5 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 Нещо не разбирам, 2.7 е лош двигател ли, кво ли? 2.0 и 2.4 са почти А6ца щото рацерите не могат да дигнат 200 в градо на тях, 3.2 бенз много ядял, малко вървял, 3.0 дизел е хубав, ама се трошил и той не вървял колкот бензина, 2.7 той по-малко от 3.0 вървял пък поддръжката му същата. Един човек като го чете тоя форум ще стигне до заключението, че единствената А6ца, която може да се купи на тоя свят без да буди подигравки от разни форумни покемони и без да живее с мисълта, че се е преебал зверски е 4.2 бензин и то задължително на ГАЗ, щото трябва да си много прост да искаш да си имаш хубав багажник и миришеща на хубаво кола вместо да реализираш епична икономия от разлика в горивото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 (Редактирано) М те па поне да вървяха тез 4.2 на чесън.От сигурно място знам, че едва биели тройките дизел. Редактирано 4 Март 2014 от baba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 Беше написано някъде много добре: всеки си избира двигател според нуждите и възможностите си. Лош двигател няма. И аз съм с 2.7 и за мене си е перфектен. Да, разбира се, че винаги ще има по-добри, по-здрави, по-бързи от мен, но това съм си избрал и съм доволен от избора си, както предполагам са повечето тук. Така че не се дрънкайте за глупости, карайте си машинките и се кефете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони1 Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 Беше написано някъде много добре: всеки си избира двигател според нуждите и възможностите си.Точно това мислех и аз да напиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 Беше написано някъде много добре: всеки си избира двигател според нуждите и възможностите си. Лош двигател няма. И аз съм с 2.7 и за мене си е перфектен. Да, разбира се, че винаги ще има по-добри, по-здрави, по-бързи от мен, но това съм си избрал и съм доволен от избора си, както предполагам са повечето тук. Така че не се дрънкайте за глупости, карайте си машинките и се кефете Именно колега...Аз съжалявам, че през пролетта на 2012г. нямах достатъчно кинти именно за читав 2.7 ТДИ с ръчни скорости......но за 16 000 лева нямаше как / тогава / да има А6 С6 2.7 ТДИ / от Германия говоря /.... Та 2.7 ТДИ си е много добър избор.....Не обръщай внимание на разните критикари на тоя двигател..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Цитиране на предходен пост!Щото` има същата ,нали писах малко по горе,Българина каквато кола си купи и неговата е най хубавата и уникална.Щом чак и време за статий в аутобилд се търсят за доказателства...жалко че го няма Шпексито да се включи Колко си само прав и как точно си ме преценил кой съм и какъв съм,нямаш си представа.Евала! Можеби хората търсят и оценяват балансираноста от към здравина,разходи,върене и каквото още се сетите.Само бай Ганьо се сети че 2.7 е най-безмисления мАтор слаган в ауди.Както всичко останало и това е поредното грешно разбрано на тези географски ширини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!ОК, ама като си говорим така, дай малко факти. Кое по-точно е по-здраво? Кое е по-евтино? Кое колко се чупи и т.н? Аутобилд казали - ок, казали са. Те и американците са казали, че Лексус е най-добрата кола и най-малко се чупи, ама за коли до 3 години... Твойта на колко е? Редактирано 6 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Фактите съм ги споменавал понапред в темата.Мисля че няма смисъл да се повтарям и да навлизаме в излишни спорове.Ако се разровите малко и по чуждестраните форуми, ще разберете че почти няма оплакваня от 2.7, за разлика от 3 литровия аналог.Да,ще кажете че те са помалко,но и така да е, се би трябвало някой да е изревал до сега.Едни дюзи само ако вземем, разликата в цената по никакъв начин не оправдава разликата във вървежа, който пак казвам, е почти еднакъв.Не е най-добрия двигател по определени параметри, но със сигурност е един от най-балансираните,сполучливи и заслужаващи двигатели монтирани от ауди през тези години.Така че,мир да има,нека всеки да кара каквото има и иска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони1 Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 (Редактирано) Нарочно си замълчах,тъй като не исках да споря,като ви видях колко им се радвате на тези аудита....но като дъвчеш постоянно нещо не става.Ти виждал ли си 2.7 и 3.0 един до друг на земята?Карал ли си авант 2.7 ръчка и авант 3.0 ръчка колко"еднакво"вървят?Засичал ли си им разхода 2000 км?След като го направиш тогава можеш да спориш.Шпекса всички го храните, но много често казва истини.Каза хиляда пъти както и аз го казвам,2.7 и 3.0 едни и същи мотори една и съща поддръжка и чупене-срещу това,че 2.7 върви по малко и гори колкото 3.0 ,както е и при много други марки period.Като ще правите сравнение в икономии го правете с мотори със различни цилиндри. И аз мога да прочета статия онлайн от аутобилд,но в България за кола може да се изкаже мнение,след като си завързал дългогодишни контакти с морги и автокъщи,не по статии от аутобилд,писани за Немеца,който ще си купи такова ауди ще го кара няколко години и после то ще дойде в България да му цитират аутобилда. Не мога да си губя времето във форумни разяснения,всеки сам си решава.Дано махнат бана на Шпекса,той явно има нерви да повтаря...По-здрави Редактирано 6 Март 2014 от Тони1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Тони1 е прав, 2.7тди=3.0тди, дори разхода каталожно е макс 1 литър разлика, което не е нищо на фона за гуми 2 бона или каско 1 бон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Хванете се и двамата за рачички и заповядайте на Симеоновско да ви покажа и повозя в двата автомобила.Нека да видим кой следи каталожни данни и кой всъщност кара и двата автомобила ежедневно.Заповядайте, ще пием кафе, ще се повозим, ще се опознаем и ще преценим кой какъв е.Стига сме дрънкали празни приказки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Аз съм имАл 3.0тди, карал съм 2.7тди на познати...нали идват при мене да им флашкам разни работи и да им спирам ДПФ и гледам на ФИСа какво показва...когато дюзите не пикаят и чип няма разхода е реален на ФИСа, защото взима инфо от цикловата порция ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Ок, сългасен, виждали сте, карали сте, имате познати моргаджии.....ок съгласен.Пак казвам, елате в удобно за вас време, двата автомобила са ми под ръка и ще ги разтъпчим.И двата са в отлично здраве.Сериозно говоря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Само давам идея, вземете един GPS с вас, за най-меродвано Аз лично бих се изкефил на такива данни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Що бе, тунек бегуната да не е в бокса пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Нещо такова, подобно на твойто, което се беше случило Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 То моето беше от некаране, едва ли е същото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 В бокса е да, трябва да кача новия ангренаж, надали ще се класирам преди неделя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Ок, сългасен, виждали сте, карали сте, имате познати моргаджии.....ок съгласен.Пак казвам, елате в удобно за вас време, двата автомобила са ми под ръка и ще ги разтъпчим.И двата са в отлично здраве.Сериозно говоря. Аз карах 2.7 (за 22к лв обявено), преди да си взема 3.0 (за 17к, без заложени ремонти за 5-10к), и да.... колкото и да ми обяснваш колко е перфектен 2.7 - 44 к.с. са си 44 к.с. + доволно повече нютони на същите или по-малко пари... Защо просто информативно не видиш в mobile.de колко 3.0 ТДИ се продават и колко 2.7 (с quattro). Тея немци ще са мега тъпи да ги карат тея 3.0 като са толкова трошливи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Ееее страшни хора сте е****** м*****а! е ко като се строши?Правиш и караш, въпросът е приключен и това е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Е да, сега поне части има бол, 2010-та като си зех 4Ф-ката бая обикалях, за да си намеря някоя дреболия...Сега тази кола е достъпна и части във всяка морга има... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 7 Март 2014 Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Е не е точно така. Като ,,има части бол по автоморгите", както ти твърдиш, защо за една духалка поръчвахме от Германия? Верно е, че А6 С6 е вече кола за масовката, но чак да кажеш, че по моргите има всичко....... Редактирано 7 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 7 Март 2014 Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 Щото не ми се обади по телефона ми се занимаваш с глупости Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 7 Март 2014 Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 Ляв хидро-тампон за двигателя намира ли се по моргите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване