Jump to content

добавка за дизел


dyalov

Recommended Posts

Естествено за мен BDC е по-добрият избор

Не само защото ги продавам двете мои топ марки за добавки за гориво специално са

Bardahl и Xenum които обаче са доста скъпи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 195
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

За момента ползвам ТДА.Ако ме питаш защо?Не мога да ти отговоря.Зареждам на Ромпетрол уж хубава нафта,ама слагам и добавка.На всяко едно шишенце,един резервоар я карам без добавка,пак не знам защо :D Много хора ми препоръчват BDC и май ще си я купа за следващото зареждане :)

Само TDA Castrol и нищо друго !!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен със скъпата нафта на омв и бардал на -15 ми замръзна нафтата... Така че, аз също слагах само бардал и много му вярвах ама уви, вече не слагам. Явно добавката не може да се справи с боклучавите ни горива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и такива случаи на замръзнали горива вярно е...

Добавките не са чудотворни вещества и съвсем не са лек за всичко ако имахме качествени горива нямаше да имаме нужда от нищо!

Сещам се за една кофти формула но пък вярна!

Ако  две кофи лайна смесиш с една кофа мед ще получиш три кофи лайна! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смислен въпрос.А аз да попитам и за добавката която е за почистване на променливата геометрия на турбината и тази която е за почистване на дюзи-има ли някакъв ефект от тях,и къде отиват тез всичките нагари които падат? :)

Няма такава добавка , която да ти почисти отлаганията по ТКА - Турбинно Колело и Направляващ Апарат  ( е той е с променлива геометрия ) ! 

Това се чисти само механично - Turbo/Charger Overhaul - със задължителен Динамичен Баланс , всичко друго е празни приказки с добри пожелания ! 

 

Веднъж отложени по ТКА нямат махане ! 

Прочети моите писания от преди - за процесите  в ДВГ 

 

Всичките добавки са за поддържани ДВГ или за такива , които току що са минали  Overhaul 

Затова се препоръчва да се започне веднага с въвеждането в експлоатация , т.е. след покупката на автомобила. 

 

Тези които са за почистване на Горивна Апаратура могат да свършат някаква работа и на малко зацапани Дюзи , но при обилен нагар по разпръсквачите са си неефективни. 

 

А на въпроса къде отиват - ами изгарят ! 

 

Абе най-просто казано това си е като хранителна добавка/билка - профилактика - може да те предпази , но ако си се разболял - без доктор и лекарства няма оздравяване 

А пък доктора и лекарствата като те излекуват - пак си пий билките :dance:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как обясняваш факта,че като отидеш в сервиз на PSA Пежо Ситроен..

Запушен DPF и геометрия на турбина..

ПЪРВО се чистят с добавки???? И то точно Bardahl?

Ако не вярваш звънни ги питай  :hilezh:

 

 

 

Така се прави професионално!

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не ходиш в PEGEOUT

Същата услуга я има и в PORSHE BG

Та за очистването на DPF - очиства се със специален SOFTWARE - който увеличава O2 съдържанието в Работния цикъл и натрупаният C ( Carbon - Вълерод / сажди / дълги въглеродни полимери-смолисто/асфалтови съединения ) изгаря

За да го разбереш по-просто - направи следното - след като запалиш Газо-пламъчната Горелка нагласи я с повече Ацетилен и подай пламъка към парче желязо - те това ти е не-пълното горене ! Известно като навъглеродяващ пламък !

След това увеличи О2 кислорода на Горелката и подай пак пламъка вържо покритото вече с сажди парче желязо - те сега ще видиш как саждите изчезват и как ги изгаря обогатения на О2 кислород пламък!

Е те това се случва при тази процедура !

А добавката влиза разтваря/разкъсва дългите полимерни молекули на асфалто-смолистите съединения на въглерода !

Казах ти чети поста от преди !

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Katzo ти ме оставяш безмълвен евала! Иии продължаваме напред!

Българина нищо му не трябва той знае всичко! 

:flehan:  :flehan:  :flehan:

 

П.с Бих цитирал Наполеон и една негова сентенция...

но ще се засегнеш а аз не целя това!  :zustimm:

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със скъпата нафта на омв и бардал на -15 ми замръзна нафтата...

Ако може да споделиш с коя точно добавка на Бардал се е случило това? И как точно е била дозирана?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръгнах от София към зимен курорт. На около 80 км от курорта имаше ОМВ, видях че съм  при първата бяла чертичка и спрях да заредя. Колата побра около 50 литра нафта.

На това количество първо сложих 3 капачки, (не пълни догоре за да не уливам), тоест около 3*25мл.

В резюме 70-80мл добавка.

На първата вечер беше -12, колата на сутринта запали малко трудно. На втората вечер беше -15 до -18(пишеше че се усеща -31, каквото и да значи това) и колата не запали...НЕ само моята, още една б6 1.9, 4ф с чисто нов акум 3д, б8 2.0Т и още други коли.

Беше наистина студено. Маркучи на горивния филтър бяха на камък. След като се мъчих и накрая ми падна акумулатора, ги постоплих малко, дадоха ми ток и припали.

 

Добавката на миризма докарва много ТДА-то.

 

Това е добавката

product_bd1c6b8c744e4401.jpg



П.П. Аз не съм против добавката, но пак ще кажа

Явно добавката не може да се справи с боклучавите ни горива

 

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не ходиш в PEGEOUT

Същата услуга я има и в PORSHE BG

Та за очистването на DPF - очиства се със специален SOFTWARE - който увеличава O2 съдържанието в Работния цикъл и натрупаният C ( Carbon - Вълерод / сажди / дълги въглеродни полимери-смолисто/асфалтови съединения ) изгаря

За да го разбереш по-просто - направи следното - след като запалиш Газо-пламъчната Горелка нагласи я с повече Ацетилен и подай пламъка към парче желязо - те това ти е не-пълното горене ! Известно като навъглеродяващ пламък !

След това увеличи О2 кислорода на Горелката и подай пак пламъка вържо покритото вече с сажди парче желязо - те сега ще видиш как саждите изчезват и как ги изгаря обогатения на О2 кислород пламък!

Е те това се случва при тази процедура !

А добавката влиза разтваря/разкъсва дългите полимерни молекули на асфалто-смолистите съединения на въглерода !

Казах ти чети поста от преди !

Според мен си противоречиш, защото от казаното излиза, че добавката, комбинирана с регенеративната процедура премахва въглеродните отлагания и въпросните дълги съединения. По-горе си писал, че става само механично?

П.П. Една молба/съвет: Академичния начин, по който си пишеш постовете звучи високопарно и води до раздразнение, защото ги прави дълги и тежки за четене. Това, че те разбираме(поне една част от хората) не значи, че е нужно. Също така съм забелязал, че сам се оплиташ в писанията си покрай тази работа. А защо ти го считаш за нужно, ти си знаеш... знам само, че професионалният ти опит ще е много по-полезен, ако е приземен на простосмъртен език.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bobu BDC е много комплексна добавка но има за цел почистване и поддръжка на горивната система.

Ако искаш да не замръзваш по-скоро зимата ползвай чисти депресатори независимо на коя фирма! Те (Депресаторите)гарантират

че парафина в горивото няма да кристализира! Поне до към -25 

Друг е въпроса че на нашето био гориво което е с много животински примеси няма депресатор който да действа на 100%!

А както знаем в дизела го имаме до около 8% никой не знае колко е реално обаче!

Депресаторите действат и на био горивата когато са само от 100% растителен произход (Рапицата)Което вярвайте ми за БГ не е така...

 

За това по-някога се случва това дори и да си взел мерки пак греда!

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някакви впечатления от твърденията за някои добавки, че свързват водата с горивото и я извличат по този начин от резервоара, ефективни ли са? Питам, защото съм имал проблем със замръзнала вода в резервоара, а и смятам, че променливото представяне на нашите горива специално по отношение на замръзването се дължи главно на попаднала вода в тях, а не на липса на добавки или прекалено ниско качество. И макар всичко да е възможно, се съмнявам, че горивото излиза с водата вътре от рафинерията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами те дават норми на водно съдържание но не знам точно колко са

Иначе да има добавки тъй-наречените Емулгатори които имат за цел по-скоро

Да оберат конденза в резервоара и да предотвратят развитието на бактерии в нафтата

което е пагобно за цялата г-на система BDC също има за цел това

Но е верно това че водата в горивото е проблем при нас

Съдя по това че много мои клиенти които търгуват на едро с гориво

ме питат все по-често за такива добавки

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си противоречиш, защото от казаното излиза, че добавката, комбинирана с регенеративната процедура премахва въглеродните отлагания и въпросните дълги съединения. По-горе си писал, че става само механично?

П.П. Една молба/съвет: Академичния начин, по който си пишеш постовете звучи високопарно и води до раздразнение, защото ги прави дълги и тежки за четене. Това, че те разбираме(поне една част от хората) не значи, че е нужно. Също така съм забелязал, че сам се оплиташ в писанията си покрай тази работа. А защо ти го считаш за нужно, ти си знаеш... знам само, че професионалният ти опит ще е много по-полезен, ако е приземен на простосмъртен еСъжалявам , но четете внимателно

Съжалявам , но четете внимателно : 

 

................................. 

 

Няма такава добавка , която да ти почисти отлаганията по ТКА - Турбинно Колело и Направляващ Апарат  ( е той е с променлива геометрия ) ! 

Това се чисти само механично - Turbo/Charger Overhaul - със задължителен Динамичен Баланс , всичко друго е празни приказки с добри пожелания ! 

 ....................................

 

Тези които са за почистване на Горивна Апаратура могат да свършат някаква работа и на малко зацапани Дюзи , но при обилен нагар по разпръсквачите са си неефективни. 

 

..................................... 

 

Тези добавки за почистване на ГА имат някакъв ефект при малко зацапани разпръсквачи при които обработеното гориво с добавка влиза в физически контакт с асфалто-смолистите отлагания , но при осрани , брадясали разпръсквачи за какво разпръскване изобщо може да се говори ! А точно тези ДВГ пушат ................. 

А за отлаганията по ТКА и дума не може да се отрони ! 

 

Отлаганията по ТКА частично могат да се изчистят при работен процес в ДВГ с излишен О2 кислород – Software , но тогава при тези режими влизаме в температурно претоварване !!! Та тук сме лимитирани във времето на процедурата ! 

 

................................... 

 

А за академичният стил - ами така се излагат тези процеси ! 

 

Знам , че много хора тук са за да продават .................. 

Но това не е продавалник ! 

 

Аз работя по стандарти на производителя и норми за опазване на околната среда, за които в БГ нямаме и идея и точно  преди няколко дни бях инспектиран от DNV-GL като не бе регистрирана нито една забележка! 

Но това с общи приказки няма как да го докарате ! 

 

Пак ще добавя това , което съм писал толкова много пъти - добавката е нещо много хубаво , но трябва да се започне от самото начало - и те тогава ефекта е жесток ! 

Дори в сервизните норми е записано , че веднъж прекъснат процеса може да се продължи единствено и само след  Overhaul ! Защото при прекъсване и започване отново може да доведе до дебаланс на ТКА и от там разбиване на лагери и лабиринтни уплътнения на ТКА , разход на масло , поради протечки на масло през лабиринтните уплътнения ( т.н. издухване на маслото ) ......................  

 

Отварял съм ДВГ след 10 000 Работни Часа и той свети , направо е като нов - но добавката се използва непрекъснато от самото начало ! 

 

Ако имате късмет или познания да си купите добра , гледана кола - тогава смело с добавките , но ако карана с каквото падне - нищо няма да подобрите ! 

Грешка - ще подобрите финансовото положение на търговците ! 

Редактирано от katzo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз какво да кажа, след като освен нафта и двутактово масло ( и газ за осветление при очаквани големи студове )  нищо друго не слагам , в смисъл никакви добавки , значи колите са ми отдавна за скрап :) но учудващо си вървят без никакви сериозни проблеми  . И катализаторите им не съм демонтирал , единствено ЕГР-ите им са затапени .  Проблемите по ДВГ масово са "програмирани" или технически са ..."недоизчислени" да речем  и чак след това вината е в собствениците.  Процентно бих го определил като 50 на 50 с нарастване дела на автопроизводителите в геометрична прогресия спрямо  годините на производство, колкото по-малка/нова година , толкова по-капризна и чуплива техника  . Производителите се "оправдават" с еко норми и нужда от високотехнологични решения, за жалост супер податливи на дефекти. Причините са ясни , няма какво да обяснявам, всичко е за пари  .... .    Ма аз и какво разбирам , та се обаждам :)

Аз пък ще кажа , че така прокламираните добавки имат повече плацебо ефект :) самата мисъл , че си ги сложил ти действа успокояващо и успиващо . А да- търговците "печелят" от цялата работа , нищо лично към колеги ...Знам , че всичко е бизнес.

Редактирано от samo_pechka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Katzo,само факта,че поставяш всичко под общ знаменател ми говори достатъчно...

Успех ти желая и здраве! :flehan:  :flehan:  :zustimm: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Katzo,само факта,че поставяш всичко под общ знаменател ми говори достатъчно...

Успех ти желая и здраве! :flehan:  :flehan:  :zustimm: 

Знаеш ли, законите на физиката са си общ знаменател ! 

 

Искаме или не те са определящите ! 

 

 FOT - Fuel Oil Treatment Additives -  добавките подобряват Работния Процес в ДВГ но не са чудо - те наистина намаляват или дори реално спират отлаганията , но нямат възможност да отстранят стари отлагания по ТКА в частност - категорично ! 

ОтложенT/C Nozzle Ring - направляващ апарат – така известната " Геометрия на Турбото "  и  T/C Rotor се възстановяват само механично - Turbo/Charger Overhaul - със задължителен Динамичен Баланс и задължително се използва Maker T/C Overhaul Set 

Допуска за Динамичен баланс е в пъти по малък от теглото но Лист А4 ! 

 

Всеки знае колко коли са със запушени EGR  , махнати Катализатори ................... 

Я сега ми кажете на такава кола каква добавка да и се сложи и да стане чудо ? 

 

Друг е въпроса , че никой в нашата страна не следи - кой какво кара и колко СЕРЕ и замърсява и бълва болести - ами погледнете статистиката на заболеваемостта ! 

 

Има ли доверчиви хора има и такива дето ще ги омайват и обещават 

Редактирано от katzo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж разбирам те технически сигурно си прав!

Но личният ми опит и това което съм видял с очите си няма как разбираш ли на тях вярвам повече!

Не една кола със зацапана геометрия е тръгвала само с ДОБАВКА!

 

Как да повярвам като дори и личните ми коли съм третирал с тази добавка и проблемите се решават!

Последният път имах проблем точно преди шест месеца след добавката край до момента колата е бетон!

Е Katzo как стана бе човек??? Как промених твоите така наречени физични закони?

На кой да вярвам на себе си или на теб дето ме убеждаваш че няма как да стане???

http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5751

Това е продукта който ползвам АЗ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...