Jump to content

добавка за дизел


dyalov

Recommended Posts

4fvpls.jpg

 

Това добре ли е? Днеска си го купих и сипнах за сефте на 7 килограма 50-60 мл. Подходящо ли е ? Понеже сте писали , че няма значение марката. Това е килото - 7 лва.

Редактирано от AlphaMale
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 195
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз също съм твърдо ЗА двутактово масло и нищо друго. В Паджерото съм изсипал над 20 литра двутактово масло на Лукойл и никакви грижи не съм имал.  :zustimm: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 2Т масло за лятото ок,но за студовете си требе друг лек.като цяло любопитството ми е голямо и се чудя дали да не "напоя" моята помпа-дюзичка с двутактовото масло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 2Т масло за лятото ок,но за студовете си требе друг лек.като цяло любопитството ми е голямо и се чудя дали да не "напоя" моята помпа-дюзичка с двутактовото масло...

Освен маслото добави до 5 на 100 керосин, т.е. на 50 литра някъде 2-2.5 л. газ светилна/керосин  ( бих казал едно и също е, но цената е различна ). Това разбира е препоръчително при очаквани сериозни студове .Естествено важно е и да е "зимен" дизела :)  . Доста често чета и за добавяне на бензин - твърдо против съм за бензина , моля не добавяйте зимно време нарочно бензин към диз.гориво ! При добавяне на бензин , се подобрява течливостта на нафтата , но дотам . Влошава се работата като цяло въобще на двигателя . Цетановото число на получения миш-маш спада рязко , особено ако добавения бензин е високооктанов, отделно и смазването на елементите се влошава  . Навремето на старите печки се е "препоръчвало" до някаква процент , но тогавашните бензини бяха и по-"мазни" и имаше избор за нискооктанов бензин ( по-малко влияние в/у цет.число )  . Отделно и моторите масово бяха предкамерни . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купуваш си тубичка за гориво с гофриран накрайник, сипваш вътре 300ml.,пълниш после с дизел-разклащаш добре и после в резервоара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама колега аз не пълна по цял резервоар. Пълна по 6-7 литра. На тези 6-7 литра се полагат 45-50 мл. Значи слагам в тубичката за гориво,тези 45-50 мл достатъчни за зареждането ми от 7 литра дизел , а накрая от пистолета допълвам тубичката с дизел и го разбивам. Малко сложно става всеки път , когато зареждам да припкам до бензинджията да ми сипва в тубичката , където е маслото ама... Ако някой има по-удачен вариант нека сподели :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

взимаш си една голяма спринцовка от аптеката ,и преди да зареди6 е изпразва6 в дупката и готово

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама колега аз не пълна по цял резервоар. Пълна по 6-7 литра. На тези 6-7 литра се полагат 45-50 мл. Значи слагам в тубичката за гориво,тези 45-50 мл достатъчни за зареждането ми от 7 литра дизел , а накрая от пистолета допълвам тубичката с дизел и го разбивам. Малко сложно става всеки път , когато зареждам да припкам до бензинджията да ми сипва в тубичката , където е маслото ама... Ако някой има по-удачен вариант нека сподели :)

Най-добре е да заредите пълен резервоар. Така с "капкомера" нищо не постигате.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен маслото добави до 5 на 100 керосин, т.е. на 50 литра някъде 2-2.5 л. газ светилна/керосин  ( бих казал едно и също е, но цената е различна ). Това разбира е препоръчително при очаквани сериозни студове .Естествено важно е и да е "зимен" дизела :)  . Доста често чета и за добавяне на бензин - твърдо против съм за бензина , моля не добавяйте зимно време нарочно бензин към диз.гориво ! При добавяне на бензин , се подобрява течливостта на нафтата , но дотам . Влошава се работата като цяло въобще на двигателя . Цетановото число на получения миш-маш спада рязко , особено ако добавения бензин е високооктанов, отделно и смазването на елементите се влошава  . Навремето на старите печки се е "препоръчвало" до някаква процент , но тогавашните бензини бяха и по-"мазни" и имаше избор за нискооктанов бензин ( по-малко влияние в/у цет.число )  . Отделно и моторите масово бяха предкамерни . 

е това с по мазното ми хареса, не са били по мазни а са били с добавка тетраетил олово за докарване на октаните, е това олово пазеше моторите,за това като стана безоловен бензина някои мотори се скапаха за нула време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всичкото отгоре с полупразен резервоар и двутактово масло (пък и без него) събуждаш всичката тиня по дъното на резервоара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То тая тиня е отишла отдавна. И аз от както имам колата, 3 години вече, зареждам по 20 лв. всяка седмица, пък филтъра или друго не ми е правил проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си зарежда според възможностите си , аз рядко слагам под 35-40 л наведнъж и при мен е лесно с дозирането на маслото :) при по-малко количество нафта , препоръчвам тубичка от женските бои за коса- масово я има към по-"марковите", често са с капаченце и дозирането става песен . Или си купувате една оригинална туба еднолитрова за резачки, към нея си има дозатор за масло http://www.tashev-galving.com/006+HSQ2792/%D0%9C%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE+%D0%B4%D0%B2%D1%83%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BE След като го свършите , си го пълните с някое по -йофтено , както знаем няма чак сми от скъпо масло , това масло в дозатора ( когато го напълните )  е достатъчно за 10-12  л.нафта .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко имал - толко заредил.Нямам възможност да си сипвам пълен резервоар за съжаление. Не , че не искам :D През ден сипвам по 20 лева и ако не е проблем мисля с това сипване по 20 лева да сипвам и масленцето ( ако разбира се няма проблем , понеже един от колегите каза , че по този начин съм събирал всичката тиня, която е била по резервоара ). Кажете вие. Аз за 1ви път сипах одеве и съм невеж в това отношение и за това задавам толкова въпроси, които в същото време ще бъдат полезни за други колеги , които четат темата , която междо другото става много интересна.

Та, като заговорихме за въпроси имам още един. Най-вече към колегата samo_pechka, който разбрах , че кара по този начин от 99 година ако не се лъжа. 

Та, отразява ли се това сипване на 2Т масленце в резервоара на мошността на автомобила? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакъв :D ще си го изгори кат' стой та гледай . Пропуснах една работа . Понеже маслото се явява и един вид "разтворител" ( може би някои от вас  са забелязали как след ремонт по мотора, се зацапват ръцете и след като се втрие малко прясно двиг.масло в тях , се чистя много лесно от налепналата мръсотия ) и ако има по дъното на резервоара  непочистена мизерия, тя "тръгва" към гор.филтър . Маслото изчиства всякаква мизерия по горивната система ! Препоръчително е след около месец- два ( особено ако скоро не е сменян ) да се смени гор.филтър превантивно . След това не се наблюдават стран.проблеми .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз слагам точно хускварна, не съм пробвал с друго, но и това не ми идва скъпо. В един магазин в Ямбол намерих наливно от същата марка, смятам следващата смяна да пробвам с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,освен двутактово масло може ли да се сипва друго например М10Д в по малки количества.

На 1,9 AWX помпа дюза дали е удачно да се сипва масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих един интересен пост, който си мисля , че ще е полезен за темата.

 

–----

 

"Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на смазка при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.
Изследователскте центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.
Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите!

НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .
Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.
С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.
Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.
Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.
Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.
Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.

До всички:

Попълнете 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства.
2-тактово масло мога да препоръчвам от моя собствен опит (стойност за цена) е Лики Моли , полу-синтетично. 1052 (синя пластмасова бутилка). Използването на 2-тактово масло се препоръчва също така и за дизелови двигатели без DPF. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.
Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.

Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.

Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия..
Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това).
Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ?

Защо производителите на автомобили не препоръчват 2-тактово масло

Може би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качесто на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност.
Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон.
Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа.
Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо.
Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена. 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното!" 

 

-----

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Преди малко си купих тази добавка по предложение на хора които са я ползвали.Била страшна  :hilezh:

По принцип ползвам Castrol TDA и съм доволен.

Тази постигала много добри резултати при почистване на горивната система.Реших да я пробвам.

Някой има ли впечатления от нея?

Пише че се изсипва цялата в минимум 38 и максимум 68 литра дизелово горивo.

Сайта на производителя

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коцка ,преди седмица си стендавах  дюзите,правих си ремонт на кратуната и проверих всичко ,така или иначе беше свалено,мн неща ще се промениха,дюзите ми бяха силно замърсени ,а съм наливал какво ли не като добавки,ефекта е по скоро мимолетен,от колкото постоянен и само похарчени едни пари,Като се видим сам ще прецениш по работата на мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...