Jump to content

Патерица за ауди б4.


каракаша

Recommended Posts

Та колеги няма такова нещо ходих,гледах,питах всеки с неговите си версии от форд тури ,незнам си какво тури,от пежо, 125/90/15 4 x108 няма никьде(защото така пише на капачката на резервара). Сьс какво може да я заменя вьпросната патерица и вие как процедирате. Или пьк някои ако има вьпросната патерица и му е за продаване да ми пише на лични ще се разберем.Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да сложиш патерица от Форд, Ситроен, Пежо, но ще трябва да правиш втулка.Заводски обаче има много малко Б4-ки излезли от завода с патерица.Много трудно ще намериш такава по моргите.

Редактирано от Iordan Chobanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата работа са и А4 Б5. Аз реших проблема с 1патерица от Венто 15ка 4/100 и преходен фланец.

Имам пусната тема в "направи си сам" "решаване на проблема с патерицата" ( изв. немога да ти пусна линк, защото пиша от телефона)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето Б4 е с "патерица",но никога не съм я слагал.Бутилката ми е на мястото на резервната гума и я носих само когато пътувам някъде далеч.Откакто си купих А6 резервна гума за Б4-та не ми трябва,защото жената я кара само из града.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз Имам оригинална патерица от Ауди б3,ако искаш на 0877 935 046

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Централният творът е еднакъв, стандартна джанта с 4 х 108, само виж цолажа на гумата. Това е важно. Иначе стават, излъгали са те.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bridgestone 125/70/15

 

Ето я и шарката: http://store.picbg.net/pubpic/78/6A/13dde2fef203786a.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналната  патерица от Ауди б3 е неизползваема за Ауди  80 Б4, АБК, задира в спирачни апарати

 

- проверено.

Редактирано от steni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги мога ли да попитам каква е тази патерица нов съм в форума и карам от скоро ауди Б4 1.9 ТДИ...

Патерица наричаме "Тънката резервна гума"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моята не съм я ползвал никога...но е с два вентила. При авария помпи ли се, щото ми казаха, че може и така.....ако караш с 20км!!!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Здравейте, малко обновление на темата. Наскоро се сдобих с въпросната патерица стандартна 4х108 с щампи VW и AUDI, гумата е 125/90/15. Сложих я от пред за проба, обаче се оказва че зажулва в спирачните апарати (дискове 280мм). Много леко но си жули, направих 3-4 метра и спрях. Свалих я и се вижда от вътрешната страна на джантата къде е бил контакта с спирачния апарат, на него също имаше свежи охлузвания НО много леки. После я сложих от зад всичко беше ок. Та питането е, някой има ли информация тези патерици за б4 само за отзад ли се слагат? Което значи при спукана предна, сменям задна и местя на предна. Въобще някой има ли информация по този въпрос?

Редактирано от Simeon Stoev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се наиграх като си мислех, че щом е 4х108 и 15 цола става, ама опираше в апарата на спирачките. Има разлика и в джантите.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://oi60.tinypic.com/erkdnl.jpg
http://oi59.tinypic.com/2nl4tow.jpg

Това е моята резервна гума, 15х195х65   108х4
И влиза на мястото на резервната гума. Когато купувах колата беше там и не беше използвана нито веднъж.
Дисковете са 280мм и отпред и отзад и няма проблеми и не стърже.
Тааа... вместо да си играете да търсите патерици, що не сложите една нормална и не си карате айляка :)

На капачето на моята пише, че резервната трябва да е 125х90 х 15
За по-интересно, реших да я притегля, моята тежи 13,8кг а патерицата тежи грубо 10.... за 4 килограма ако на някои му се занимава.. ок :D
Ако не пасва в багажника обаче... тогава си е ташак :)
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно патериците са предвидени за по малкия размер на диска. Просто ми беше интересно дали някой има автентична информация как е предвидено да се ползва патерицата за Б4ките.  Не е въпроса до килограмите, патерицата е наполовина на нормалната джанта и гума от ширината и пространството при резервната гума става наполовина празно. И всички рядко използвани но препоръчителни чаркове и инструменти да ги имам в колата ги слагам от долу без да се търкалят из багажника. А в същото време багажника е перфектно чист и празен. А това за седан си е от значение. Да направя една вметка, миналото лято ходих до едно село за домати на левче много добри и трябваше да взема по голямо количество за зимнина. Предвидливо и леко рисковано махнах резервната гума за да ползвам дупката като съд за домати. Еми хванаха се 30кг домати, после сложих капака и продължих да реда касетки и тн. Та от тогава ми дойде идеята за патерица и за по рационално ползване на това пространство от автомобила. Еми ще сменям задната и ще местя от пред, то и без това за отпред е по кофит да си с патерица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Колеги, я дайте мнение за следния казус: колата ми е Б4 Competition, карам я със стандартен размер според производителя, а именно 205/55/16. В багажника имам резервна гума, тип патерица, с размер 125/90/15. Според капачката на резервоара всичко е ок, но според калкулаторите в интернет има малка разлика в диаметрите. В случай на поставяне на патерицата ще се повреди ли дифа заради малката разлика в диаметрите?

Благодаря на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...