Jump to content

Нещо харчи доста...газ


Recommended Posts

Значи колата е прост карбуратор и един изпарител Ловато, преди две седмици, я настроиха на копютър смених филтера и да си кажа нямам проблеми с вървежа, НО остана разхода странен, градско нормално ми е 9.5-10/100, ама сега го качи на 12-13, после стана 11, сега вече не знам при 1.04 за газ, а бензина 1.64...нещо ме дразни от какво може да е, от ~3.5год. я карам и не съм сменял нищо но нея, може ли да е от гумените работи вътре в изпаритела или от друго?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако 3 години не си сменял мембрани сменяй ги, отвори предния капак, намирисва ли на газ директно отивай да ги сменяш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с нови изпарител и всичко проверено под 12 градско не ми е паднала, като градското ми е над 10 км

извънградско 8-8,5 газ

Незнам как ги карате тия коли 10 да горят в града.

Редактирано от ivo123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моита е същата 1.8s карбуратор и на газ градско ми дава 12/100 да не кажа и 13. Но при това движение и тези задръствания мисля е напълно нормално

Редактирано от gambini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май са се заблудили колегите с 10 градско....Не ми се вярва.....Поне 12,13....и то минимум.За 2.0 двигателите вече, разхода не е много приятен(градско). :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е 12/100 ама на 2.0i, но неговата в 1.8S и те дават нормално 10-10.5/100 градско на газ

Дават толкова ама на бенэин /10-11 литра/, по-малко эабрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дават толкова ама на бенэин /10-11 литра/, по-малко эабрави

Прав си колега! на бензин е 10-11 по каталог. Моето старо Ауди е 1,6 карбуратор и при идеален реглаж набутам ли се в центъра на София 11-12 не ми мърда на газ, че и малко отгоре. За работа минавам през летището и там изобщо не може да се каже, че е типично градско и беше 9,5 - 10, но сега и там е задръстено вече след големите ремонти на Бат Бойко и се качи на 11-12.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега за разхода няма да ви лъжа ~ 10/100 ми е като карам адски спосойно, само от време на време при изпреварвения я юркам, но ~ 2000 оборота се движи сменянето на предавките, даже на моменти е бил и под 10 просто сипвам за 10лв. и след 100км сипвам пак и винаги съм имал газ ( това при газ 1.04)

Иначе за разхода извън градско под 100 не падам и е ~ 8.5, просто с 80-90км не съм карал за да ви кажа колко мога да го сваля.

Сега един друг въпрос тези гумички в изпаритела мога ли сам да си ги сменя? И накой правил ли го е? да обясни пак ще почерпим :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги само да отбележа, че от градско до градско има известна разлика(едно е София, друго е Ст. Загора или Габрово например), както и от каране до каране(ако се изстерлваме на всеки светофар например)! :dance:

Ако се кара спокойно и газовото е настроено както трябва, както съм казал напълно е възможно да се постигне 10-10.5/100 газ! То качествената АГУ с правилната настройка води до увеличаване на разхода с о/о 5% спрямо този на бенц! Но за задръстванията из София 12/100 може да се каже че е добре :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГИ КАКВО ДА ВИ КАЖА ЧЕ АЗ 12/100 ГАЗ ГО СЪНУВАМ ТОЗИ РАЗХОД. ПРЕДИ ДА РАЗБИЯТ СОФИЯ И ПРЕДИ ДА СИ ПОПРАВЯ ИЗПАРИТЕЛЯ МИ ГОРЕШЕ ОКОЛО 13/100.

КАТО МИ ОПРАВИХА МЕМБРАНИТЕ ДАЖЕ ПАДНА РАЗХОДА МАЛКО.

НЕ МИ СЕ СМЯТА ЗАТОВА ЩЕ ВИ ГОВОРЯ В ПАРИ.

ВСИЧКО Е ИЗЧИСЛЕНО НА БАЗА 1.05 ЛВ ЗА ЛИТЪР ГАЗ

КАТО СМЕНИХ МЕМБРАНИ БЯХ ДОСТИГНАЛ 77КМ С 10 ЛЕВА ГАЗ

КОЕТО Е СУПЕР

ИМАЛ СЪМ СЛУЧАЙ И КОГАТО СЪМ МИНАВАЛ ПО 50 КМ С 10 ЛЕВА ГАЗ

СЕГА С ТОВА ГАДНО ДВИЖЕНИЕ В СОФИЯ МИНАВАМ 60КМ ЗА 10 КИНТА

И НЕЩО ДРУГО СЪМ ЗАБЕЛЯЗАЛ МОЖЕ ДА Е СУБЕКТИВНО МНЕНИЕ

НО КОГАТО ЗАРЕЖДАМ НА ЛУКОИЛ МИ ГОРИ ПО МАЛКО ОТКОЛКОТО АКО ЗАРЕДЯ НА ШЕЛ

ИЗВЪН ГРАДА ИНАЧЕ МИ ПАДА ПОД 8/100 АКО КАРАМ С 90КМ/ЧАС

АКО И СТЪПЯ НА ВРАТА ОБАЧЕ ОТИВА НА СРЕДНО 10 НО И ТОГАВА БРОЯ ИЗПРЕВАРВАНИЯ И ПРЕВКЛЮЧВАНИЯТА 5-ТА 3-ТА СЕ УВЕЛИЧАВАТ ЗНАЧИТЕЛНО СРЕДНАТА МИ СКОРОСТ БЕШЕ 120 КМ/ЧАС НЕЗАВИСИМО МАГИСТРАЛА ИЛИ НЕ ПО МАГИСТРАЛАТА КОЛКОТО ПОЗВОЛЯВА ПЪТЯ А ПО ДРУГИЯ ПЪТ КОЛКОТО ПОЗВОЛЯВАТ МИЛИЦИОНЕРИТЕ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да споделя. На мен ми дава 12-13 градско но при положение, че работата ми е на окло 3 км и тя не може да загрее. На обед мръдвам на някъде пак не повече от 2-3 км и вечерта така до вкъщи, като в някои от дните на седмицата ходя на още една работа която е извън града на окло 15 км и там вече успява да позагрее и рахода пада. Вечер джиткането отделно пак на кратки разстояния. Общо взето не може да взлезе в режим за да преценя реално но в моя случай това е реалното - коло лева наливам за определено разстояние. Извън градско наскоро при ходене до Свищов - мокро време => внимателно каране с около 90-100 - разход 7.2 ( пълна бутилка и в Свищов допълване ) знам, че не е точно замерването така но горе долу дава някъква идея. Двигателя 1,8 SF - 90 коня , карбуратор, ръчен смукач. Компресия 7,5 :( ( някой коне най-вероятно са погинали :( ) ама съм вдигнал мерника на сегментите ( 20 годинки не са малко ). Ай стига съм писал. Общо взето се примирих че около 12 газ в града си е нормално.

Редактирано от Dakata_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11-12 газ лятото и 12-14 зимата. 1.8MI 90bhp, с газова Ловато. 8.5-9.0 извънградско. Това ми се струва е нормалното за тия двигатели. По-малко е трудно постижимо...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11-12 газ лятото и 12-14 зимата. 1.8MI 90bhp, с газова Ловато. 8.5-9.0 извънградско. Това ми се струва е нормалното за тия двигатели. По-малко е трудно постижимо...

Поздрави

Напълно подкрепям :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М да след като разхода стана към 14/100 реших да видя какво става с изпаритела ( съвета беше да го отворя неква врътка където изтичали некви гадости дето се събирали в него) и мисля, че намерих проблема единият маркуч които влиза в плочката над карбуратора е напънал и се е е счупила тръбичката дето влиза в плочката. След залепяне ( за втори път с ПоксиПол ) и на двете мисля, че проблема е решен за година и полоивна две :hilezh: толково издържа сега, и ако пак се счупи може направо нова плочка да си купя ~20лв. е. Сега ще видим 100км как ще е разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха дано е това проблема!!!Да се похвалиш скоро.... :hilezh: Айде,че и мен ме чака разглобявания около изпарителя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е дано ама не стана, след третото лепене не иска да държи вече и си купих нова плочка само 25лв., и сега нещо ми паднаха оборотете, иначе си върви нормално ще видя разхода как ще е иначе ми писна да ходя само по реглажи, баси толкова ли е трудно сам да си я регулираш има две врътки на макручите дето влизат в плочката над карбуратора и две врътки на изпаритела Ловато... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се ли регулира закачена на компютър?Все пак в работен режим показва там стойности които не трябва да са по-големи,или по-малки.... :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да де на комп качена няма начин, дано сега вече всичко да е наред, че ми писна вече, днес оборотите като се качиха и седат на 1600-1900 викам сега пък какво, превключвам на бензин същата работа, а то се оказа че не ми върнало някакво палче дето като я форсираш много се побутва от жилото на газта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Писна ми вече с тази кола градско 13-14, извън 10-11 какво става не знам, но утре съм ПАК :respekt: при газаджийте

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто градско е към 15,16......и също търся вариант за проблема си...Успех с газаджиите....пиши какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12-14 грацко иначе 10-12 извън грацко ако я настъпвам повечко 20на100.10лв-50км при цена 1лв литъра. Под 10 не съм падъл :hilezh:

Редактирано от BUFER4ETO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...