Nikieva Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 според мен по добре си намери долна кора от някоя морга,дори да не си баш естет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Махни капака и ще видиш онтура котдолу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Колега, струва ми се, по мои наблюдения, че DTM джантите също са с голямо ЕТ. За да постигнеш желаната визия ще ти трябват джанти с ЕТ 35-40 макс. Лошото е, че ОЕМ джанти май няма такива за Б7. На моята техника съм сложил ОЕМ джанти от S4 B7, с 10 мм фланци, т.к. са на ЕТ45 и съм докарал визията. А доколкото за износването на гумите - няма определена разлика, важното е да са един размер, и желателно една и съща марка и модел, т.к. на различните марки, размерите не съвпадат, като диаметър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Благодаря ти Павка а ти с фланци си само отзад ли или навсякъде ? И не пречи ли на куатрото тези фланци ? Кефят ме и от S4 ... в Англия изпадат 350-370 лири с лоши гуми ... ама айде да видим ... едно по едно ! Сега да направим пилота че снощи карам по магистралата и се усещам как от 70 -75 че до 80 и след това падам до 70 Отвикнах от последните 2 год да държа педала ! Ок иначе е погледна дали не мога да си взема направо и капака ... ще ме дразни ако го нарежа аз ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barbutko Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Здравейте колеги, да попитам при вас трудно ли се вади крушката от самата фасунга на фара, карам Б6 с лупи, без ксенон.Днес си играх да сменя едната крушка и за 2-ри път ми прави впечатление, че трябва много силно да дърпам, за да я извадя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Да, на четирите колела карам с фланци от по 10мм, но само през летния сезон. През зимния карам с други джанти.Пробвах да кача няколко снимки на моята кола, от които да добиеш ясна представа за това, как изглежда B7 S-Line, с джанти ЕТ 45 и фланци на 10мм, но се оказа че има проблем. Като го изясня ще ги кача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Можеш и на Фейсбука да ми ги пратиш Dimitar Tuntov съм се написъл !Ще съм благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balkanski_171 Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Благодаря ти Павка а ти с фланци си само отзад ли или навсякъде ? И не пречи ли на куатрото тези фланци ? Кефят ме и от S4 ... в Англия изпадат 350-370 лири с лоши гуми ... ама айде да видим ... едно по едно ! Сега да направим пилота че снощи карам по магистралата и се усещам как от 70 -75 че до 80 и след това падам до 70 Отвикнах от последните 2 год да държа педала ! Ок иначе е погледна дали не мога да си взема направо и капака ... ще ме дразни ако го нарежа аз ... можеш да сложиш оем джанти от а5, ет им е 29 и колата стои много красива (поне на мен ми харесва ) . Бях временно с такива джанти ...http://www.audi-sport.net/vb/a4-a4-cabriolet-s4-forum-b6-chassis/189357-et-29-8-5j-wheels.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Точно такива си мислих да скагам ама един комплект ги предлагаха с 245/40 а си мисля че ще са широки... Иначе да кефят тия ... Айде да видим дай боже на пролет ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balkanski_171 Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!245 40 отзаде леко опираха а отпреде 225 40 18 максимумимам снимка как стоят на б7 трябва да ти я пратяно ти трябват и втулки за центалния отвор Редактирано 21 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Какво се случва с ел реглажа на фаровете нагоре/надолу след ретрофит от фар без лупа - към такъв с лупа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Не се регулират според мен ... Не мисля че ще има възможност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Кой каза че не ставало хубаво ? Ето че ако майстора се постарае си изглежда "ЗАДОВОЛИТЕЛНО" стига да си заслужава и парите и да свети хубаво !! Аз вече съм с 2 ръце за оригиналния ксенон но и все пак това е компромис ДА!screen capture freeware Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Колеги не си правете труда изобщо да слагате 245/40/18. Направих тази грешка през 2012, купих чисто нови Bridgestone Potenza S001, на визия перфе, на тестове-перфе, но като стъпи колата на тях и ....уви. Опират отзад в пластмасовите кори на подкалниците и отпред, при завиване с по-голям радиус. Това е без фланци разбира се. С фланците опираха в калниците После си купих размер, на който си бях 235/40/18 и всичко си заспа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Колеги имам въпрос към хората, които карат Б6 седани. Става дума за багажника. Нали от двете му страни има едни вдлъбнатини. При мене тия вдлъбнатини нямат капаци или мрежи или нещо подобно. Така ли е по принцип или нещо ми липсва на мен, защото те така направени са неизползваеми, защото каквото и да сложа там, като няма мрежа или капак почва да се търкаля по багажника. Почти съм сигурен, че липсва нещо, но споделете вие как е при вас. Ако някой има и снимка да видя как изглеждат при него ще съм много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 При мен на Б7-ца също няма нищо, но само отдясно. Опънал съм един ластик за да не изпадат нещата, които съм сложил. Същото може да се направи и отляво. Трябват ти 2 къси ластика, правиш по една малка дупчица на кората да им влезнат куките и си готов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Аз я нямам тази мрежичка отдясно, стелката също е много хубава . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 добавки са това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 (Редактирано) Дам и аз я нямам мрежичката отдясно, а от ляво вместо това шкафче имам поставен чейнджър. Значи ще трябва да потърся по моргите такава мрежичка или да се измисли нещо подобно и за двете страни. Чейнджъра вече не работи с моя плеър, но не мисля да го махам, защото е направено много културно. Върху него обаче не пречи да си трупам неща Мерси колеги.добавки са това А откъде е купена мрежичката колега? Редактирано 21 Януари 2014 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Колеги не си правете труда изобщо да слагате 245/40/18. Направих тази грешка през 2012, купих чисто нови Bridgestone Potenza S001, на визия перфе, на тестове-перфе, но като стъпи колата на тях и ....уви. Опират отзад в пластмасовите кори на подкалниците и отпред, при завиване с по-голям радиус. Това е без фланци разбира се. С фланците опираха в калниците После си купих размер, на който си бях 235/40/18 и всичко си заспа аз карам с 245/40/18 с ет 35 и нямам проблем..може би е проблема че си с по ниско окачване с-лайндругите ми джанти са със същия размер гуми но с ет 32 и отново няма драми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAGI_BG Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Търсих с търсачката но не открих, как се сваля кората на гърба на шофиорската седалка и също интериорните лайсни /тези на таблото/на вратите е лесно. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Кората се издърпва леко, може да си помогнеш с отверка.Лайсните: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/116381-B6-A4-S4-Interior-Trim-Removal Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Колега stodi, напълно е възможно да е от това. При мен просвета е с 30мм по-нисък от стандартното окачване, и най-вероятно е от това.А на какви джанти ги слагаш 245? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 (Редактирано) 18ки предни 8ж задни 9ж. А другите са 7,5ж Sent from my C2105 using Tapatalk Редактирано 21 Януари 2014 от stodi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts