Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега, струва ми се, по мои наблюдения, че  DTM джантите също са с голямо ЕТ. За да постигнеш желаната визия ще ти трябват джанти с ЕТ 35-40 макс. Лошото е, че ОЕМ джанти май няма такива за Б7. На моята техника съм сложил ОЕМ джанти от S4 B7, с 10 мм фланци, т.к. са на ЕТ45 и съм докарал визията. А доколкото за износването на гумите - няма определена разлика, важното е да са един размер, и желателно една и съща марка и модел, т.к. на различните марки, размерите не съвпадат, като диаметър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти Павка а ти с фланци си само отзад ли или навсякъде ?  
И не пречи ли на куатрото тези фланци ? Кефят ме и от S4 ... в Англия изпадат  350-370 лири с лоши гуми ...  ама айде да видим ... едно по едно  ! 
Сега да направим пилота че снощи карам по магистралата и се усещам как от 70 -75 че до 80  и след това падам до 70 :) 
Отвикнах от последните 2 год да държа педала ! Ок иначе 

е погледна дали не мога да си взема направо и капака ... ще ме дразни ако го нарежа аз ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, да попитам при вас трудно ли се вади крушката от самата фасунга на фара, карам Б6 с лупи, без ксенон.Днес си играх да сменя едната крушка и за 2-ри път ми прави впечатление, че трябва много силно да дърпам, за да я извадя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на четирите колела карам с фланци от по 10мм, но само през летния сезон. През зимния карам с други джанти.

Пробвах да кача няколко снимки на моята кола, от които да добиеш ясна представа за това, как изглежда B7 S-Line, с джанти ЕТ 45 и фланци на 10мм, но се оказа че има проблем. Като го изясня ще ги кача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти Павка а ти с фланци си само отзад ли или навсякъде ?  

И не пречи ли на куатрото тези фланци ? Кефят ме и от S4 ... в Англия изпадат  350-370 лири с лоши гуми ...  ама айде да видим ... едно по едно  ! 

Сега да направим пилота че снощи карам по магистралата и се усещам как от 70 -75 че до 80  и след това падам до 70 :) 

Отвикнах от последните 2 год да държа педала ! Ок иначе 

е погледна дали не мога да си взема направо и капака ... ще ме дразни ако го нарежа аз ... 

можеш да сложиш оем джанти от а5, ет им е 29 и колата стои много красива (поне на мен ми харесва ) . Бях временно с такива джанти ...

http://www.audi-sport.net/vb/a4-a4-cabriolet-s4-forum-b6-chassis/189357-et-29-8-5j-wheels.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно такива си мислих да скагам ама един комплект ги предлагаха с 245/40 а си мисля че ще са широки... Иначе да кефят тия ... Айде да видим дай боже на пролет !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

245 40 отзаде леко опираха а отпреде 225 40 18 максимум

имам снимка как стоят на б7 трябва да ти я пратя

но ти трябват и втулки за центалния отвор

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой каза че не ставало хубаво ? Ето че ако майстора се постарае си изглежда "ЗАДОВОЛИТЕЛНО" стига да си заслужава и парите и да свети хубаво !! Аз вече съм с 2 ръце за оригиналния ксенон но и все пак това е компромис ДА!

IMG_16022.jpg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не си правете труда изобщо да слагате 245/40/18. Направих тази грешка през 2012, купих чисто нови Bridgestone Potenza S001, на визия перфе, на тестове-перфе, но като стъпи колата на тях и ....уви. Опират отзад в пластмасовите кори на подкалниците и отпред, при завиване с по-голям радиус. Това е без фланци разбира се. С фланците опираха в калниците ;) После си купих размер, на който си бях 235/40/18 и всичко си заспа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам въпрос към хората, които карат Б6 седани. Става дума за багажника. Нали от двете му страни има едни вдлъбнатини. При мене тия вдлъбнатини нямат капаци или мрежи или нещо подобно. Така ли е по принцип или нещо ми липсва на мен, защото те така направени са неизползваеми, защото каквото и да сложа там, като няма мрежа или капак почва да се търкаля по багажника. Почти съм сигурен, че липсва нещо, но споделете вие как е при вас. Ако някой има и снимка да видя как изглеждат при него ще съм много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на Б7-ца също няма нищо, но само отдясно. Опънал съм един ластик за да не изпадат нещата, които съм сложил. Същото може да се направи и отляво. Трябват ти 2 къси ластика, правиш по една малка дупчица на кората да им влезнат куките и си готов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я нямам тази мрежичка отдясно, стелката също е много хубава :gut:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам и аз я нямам мрежичката отдясно, а от ляво вместо това шкафче имам поставен чейнджър. Значи ще трябва да потърся по моргите такава мрежичка или да се измисли нещо подобно и за двете страни. Чейнджъра вече не работи с моя плеър, но не мисля да го махам, защото е направено много културно. Върху него обаче не пречи да си трупам неща :) Мерси колеги.



добавки са това ;)

А откъде е купена мрежичката колега?

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не си правете труда изобщо да слагате 245/40/18. Направих тази грешка през 2012, купих чисто нови Bridgestone Potenza S001, на визия перфе, на тестове-перфе, но като стъпи колата на тях и ....уви. Опират отзад в пластмасовите кори на подкалниците и отпред, при завиване с по-голям радиус. Това е без фланци разбира се. С фланците опираха в калниците ;) После си купих размер, на който си бях 235/40/18 и всичко си заспа ;)

аз карам с 245/40/18 с ет 35  и нямам проблем..

може би е проблема че си с по ниско окачване с-лайн

другите ми джанти са със същия размер гуми но с ет 32 и отново няма драми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсих с търсачката но не открих, как се сваля кората на гърба на шофиорската седалка и също интериорните лайсни /тези на таблото/на вратите е лесно.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега stodi, напълно е възможно да е от това. При мен просвета е с 30мм по-нисък от стандартното окачване, и най-вероятно е от това.

А на какви джанти ги слагаш 245?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...